M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Crunchips (marka)"

Przetargi, 28 kwietnia 2015

Lorenz Snack-World rozszerza współpracę z SMG

Agencja Next zajmie się mediami społecznościowymi marki Crunchips.

Kraj, 17 kwietnia 2015

Opcom kolejny rok będzie pracował dla marki Chipsletten

Umowa została przedłużona bez potrzeby organizowania przetargu.

Kraj, 14 maja 2014

Startuje "Loteria Crunchips"

Start loterii jest połączony z kampanią telewizyjną oraz wsparciem interactive.

Kraj, 3 kwietnia 2014

Dwie nowe osoby w dziale kreacji agencji Gong

Powiększono team graphic designerów.

Kraj, 4 grudnia 2013

Maciej Witalis w Opcomie

Nowa osoba dołącza do działu obsługi klienta.

Kraj, 4 listopada 2013

Opcom promuje Crunchips

Agencja realizuje akcję promocyjną dla marki z portfolio Lorenz Bahlsen Snack-World.

Przetargi, 6 marca 2013

Opcom wygrywa budżet marki The Lorenz Bahlsen Snack-World

Agencja będzie odpowiadać za komunikację marki Nic Nac's.

Kraj, 21 maja 2012

Crunchips uruchamia projekt Tugeza Bus

Marka kontynuuje działania, której motywem są dobre imprezy i zabawa.

Kraj, 4 listopada 2011

Ziemowit Walczak nie jest już kierownikiem marketingu The Lorenz Bahlsen Snack-World

Wprowadzono zmiany w strukturze firmy.

Przetargi, 6 czerwca 2011

Opcom wygrywa dwa przetargi

Agencja zdobyła dwa całoroczne budżety. Pierwszy należy do marki chipsów, drugi do sieci apteczno-drogeryjnej.

Kraj, 30 września 2010

Lisner ma nowego szefa marketingu

Menedżer odpowiedzialny za wprowadzenie marek Pastella i Salateria kieruje marketingiem firmy.

Kraj, 18 czerwca 2010

Chipsletten po relaunchu debiutuje z reklamą w TV

Lorenz zainwestował w relaunch marki i jej wsparcie reklamowe - po raz pierwszy w telewizji.

Kraj, 25 stycznia 2010

Lajkonik priorytetem Lorenz Snack-World; współpraca z Unileverem

Kluczową marką dla The Lorenz Bahlsen Snack-World będzie w tym roku marka Lajkonik. Marketer nie zrezygnuje ze wsparcia brandu Crunchips,...

Kraj, 28 września 2009

Lorenz promuje Nic Nac's przez marketing rekomendacji

Firma Lorenz ruszyła z nową kampanią marketingu rekomendacji realizowaną przez agencję Streetcom dla marki Nic Nac's. Podstawowym narzędziem realizowanych działań...

Kraj, 20 sierpnia 2009

Kolejna odsłona kampanii reklamowej Crunchipsów

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii marki Crunchips (The Lorenz Bahlsen Snack-World) realizowanej w ramach pomysłu kreatywnego “Jest Crunchips! Jest impreza!"....

Kraj, 21 lipca 2009

Crunchips nagradza na Fotka.pl za wirtualne imprezy

Lorenz Bahlsen Snack-World we współpracy w serwisem Fotka.pl realizuje wakacyjny konkurs internetowy marki Crunchips. Projekt przygotowała agencja interaktywna Next z...

Kraj, 19 maja 2009

Projekt "Jest Crunchips, jest impreza!" w politycznej odsłonie

Na początku czerwca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii "Jest Crunchips, jest impreza!" marki Crunchips z portfolio The Lorenz Bahlsen...

Przetargi, 4 lutego 2009

MediaVest przejmie Lorenz Bahlsen od MediaComu

Lorenz Bahlsen Snack-World przekaże obsługę budżetu mediowego MediaVest, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W finale przetargu MediaVest spotkał się z MediaComem Warszawa,...

Przetargi, 28 października 2008

Lorenz Bahlsen wybiera dom mediowy

The Lorenz Bahlsen Snack-World rozpoczął przetarg na obsługę mediową. Koordynuje go audytor Media Strategy Warsaw. Marketer nie ujawnia na razie...

Kraj, 5 września 2008

"Jest Crunchips, jest impreza!" znów w telewizji - na szkolną nutę

Ruszyła kolejna odsłona kampanii Crunchips z portfolio The Lorenz Bahlsen Snack-World "Jest Crunchips, jest impreza!". Agencja Just przygotowała spot telewizyjny,...

Kraj, 29 maja 2008

Just tworzy agencję interaktywną Face to Face

Agencja reklamowa Just podjęła decyzję o utworzeniu agencji interaktywnej Face to Face (F2F). Powstała poprzez wyodrębnienie zespołu od kilku lat...

Kraj, 9 kwietnia 2008

Crunchips w kolejnej odsłonie kampanii "Jest Crunchips, jest impreza!"

Ruszyła kampania reklamowa marki Crunchips (The Lorenz Bahlsen Snack-World) pod hasłem: "Jest Crunchips, jest impreza!". Jest to kolejna odsłona kampanii...

Kraj, 9 stycznia 2008

Andżelika Jarkowiec i Sebastien Ploszaj dyr. artystycznymi w Peppermint

Do zespołu agencji marketing services Peppermint dołączyli: Andżelika Jarkowiec oraz Sebastien Ploszaj. Jako nowi dyrektorzy artystyczni w dziale kreacji będą...

Kraj, 2 października 2007

Crunchips nawiązuje w reklamach do wątków politycznych

Agencja reklamowa Just jest autorem najnowszego 30-sekundowego spotu telewizyjnego dla marki Crunchips z portfolio The Lorenz Bahlsen Snack-World. Film jest...

Kraj, 20 czerwca 2007

Just autorem kolejnej odsłony kampanii "Jest Crunchips, jest impreza"

W ramach kampanii reklamowej "Jest Crunchips, jest impreza" dla marki Crunchips emitowany jest najnowszy 15-sekundowy spot promujący chipsy o smaku...

Kraj, 29 maja 2007

Just przygotował kolejną odsłonę kampanii marki Crunchips

Agencja Just jest autorem najnowszej kampanii dla marki Crunchips. Kampania "Jest Crunchips, jest impreza", podobnie jak zeszłoroczne "Emotikony", podkreśla imprezowy...

Kraj, 6 listopada 2006

Ruszył kolejny etap kampanii TV marki Crunchips

30 października br. wystartowała jesienna kampania telewizyjna marki Crunchips pod hasłem "Jest Crunchips, jest impreza!". Adresowana jest do tzw. fashion...

Kraj, 15 września 2006

Grynko i Jastrząb objęli funkcje creative group head w agencji Just

Bartłomiej Grynko i Jacek Jastrząb awansowali na stanowiska creative group head i objęli kierownictwo nad swoimi zespołami kreatywnymi w agencji...

Kraj, 7 czerwca 2006

Wyjaśnienie: Reklamy Crunchipsów nie będą wyświetlane w kinie

W związku z informacją o nowej mundialowej wersji spotu dla marki Crunchips (Lorenz Bahlsen Snack-World), jaka ukazała się na łamach...

Kraj, 5 czerwca 2006

Just przygotował spot mundialowy dla Crunchipsów

Od czerwca br. Crunchipsy z portfolio Lorenz Bahlsen Snack-World promuje specjalny spot mundialowy. Produkt z okazji mistrzostw świata w piłce...

Kraj, 21 kwietnia 2006

Wyjaśnienie: Frito Lay ma ponad 40 proc. rynku chipsów

W nawiązaniu do informacji o kampanii reklamowej marki Crunchips firmy Lorenz Bahlsen Snack (DS "MMP" z 10 kwietnia br.) informujemy,...

Kraj, 10 kwietnia 2006

Lorenz Bahlsen planuje kampanię Crunchipsów przed wakacjami

Agencja reklamowa Just, która wygrała rozpisany na początku br. przetarg reklamowy Lorenz Bahlsen Snack-World, producenta m.in. czipsów Crunchips (informowaliśmy o...

Kraj, 6 lutego 2006

Rusza promocja Crunchipsów z bohaterami "B-Daman"

Rusza promocja konsumencka Crunchipsów (Lorenz Bahlsen Snack-World) wsparta silną kampanią telewizyjną, prasową i BTL-ową. W paczkach promocyjnych Crunchipsów będzie można...

Kraj, 30 stycznia 2006

Lorenz Bahlsen Snack-World odświeża logo, brand parasolowy zyskuje na znaczeniu

Producent słonych przekąsek Lorenz Bahlsen Snack-World odświeża swoje logo, w najbliższych dniach do sklepów trafią nowe opakowania produktów. Znak, który...

Kraj, 23 grudnia 2005

Dorota Truśkiewicz nowym dyrektorem strategicznym TequilaPolska

Dorota Truśkiewicz będzie nowym dyrektorem strategicznym firmy marketing services TequilaPolska. Do tej pory pracowała jako deputy strategic planning director i...

Kraj, 10 sierpnia 2005

Rams i Kowalczuk dołączyły do zespołu Scholz & Friends Warszawa

Agnieszka Rams dołączyła do 10-osobowego działu kreacji agencji reklamowej Scholz & Friends Warszawa jako senior art director. Dotychczas pracowała na...

Kraj, 28 lutego 2005

Lorenz Bahlsen będzie wspierał mediowo promocję Crunchipsów

Firma The Lorenz Bahlsen Snack-World przygotowała drugą edycję promocji chipsów Crunchips pod hasłem "Dorwij połówkę 2", która ruszy 1 marca....

Kraj, 21 września 2004

DDB Warszawa przygotowała kampanię reklamową chipsów Crunchips

The Lorenz Bahlsen Snack-World zlecił agencji reklamowej DDB Warszawa przygotowanie kampanii reklamowej, której celem jest zwiększenie sprzedaży całej linii produktów...

Kraj, 21 czerwca 2004

Stojkow dyrektorem kreatywnym Scholz & Friends Warszawa

Jane Stojkow (l. 35) objęła stanowisko dyrektora kreatywnego agencji reklamowej Scholz & Friends Warszawa. Swoję funkcję zaczyna pełnić od 21...

Kraj, 20 kwietnia 2004

Lorenz Bahlsen Snack World rozpoczął akcję SMS-ową i kampanię kierowaną do młodzieży

The Lorenz Bahlsen Snack World przeprowadza kampanię pod hasłem "Crunchips Domówka" adresowaną do młodzieży w wieku 15-25 lat. W promocyjnych...

Kraj, 31 marca 2004

Kampania promocyjna Crunchips "Domówka" wykorzystuje internet i SMS

Frima The Lorenz Bahlsen Snack-World rozpoczęła akcję promocyjną dla marki Crunchips. Promocja pod nazwą "Domówka" adresowana jest do grupy docelowej...

Przetargi, 19 stycznia 2004

TequilaBTL Group wygrała dwa budżety Lorenz Bahlsen

Agencja TequilaBTL Group otrzymała dwa nowe budżety dotyczące obsługi BTL-owej - chrupek Curly & Peppies i chipsów Crunchips produkowanych przez...

Kraj, 10 grudnia 2003

Agencja Mobile Entertainment Europe rozpoczyna działalność

Spółka Mobile Entertainment Europe - nowa agencja marketingu mobilnego powiązana z agencją interaktywną Artegence - zakończyła proces rejestracji i rozpoczyna...

Kraj, 17 stycznia 2003

Saltletts - nowa marka Lorenz Bahlsen Snack-World

Lorenz Bahlsen Snack-World zmienia markę swoich słonych przekąsek. Paluszki, precle i tzw. mieszanki funkcjonujące do tej pory pod różnymi brandami...

Kraj, 21 stycznia 2002

BTL Group stworzyła kampanię promocyjną dla Bahlsena

Na zlecenie firmy Bahlsen agencja BTL Group zajęła się przygotowaniem akcji promocyjnej dla 4 produktów z portfolio firmy: Crunchips, Monster...