M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Cyfra+ (marka)"

Kraj, 24 sierpnia 2012

Kolejny ekran w ofercie Atmediów

Broker rozpoczyna sprzedaż kampanii na ekranach urządzeń mobilnych.

Kraj, 14 maja 2012

TVN sprzeda 75 proc. akcji Onetu Ringier Axel Springer za gotówkę

Według prezesa TVN transakcja powinna dojść do skutku na przełomie maja i czerwca.

Kraj, 27 kwietnia 2012

Canal+ Cyfrowy z Saatchi & Saatchi

Agencja będzie obsługiwać wszystkie marki spółki.

Kraj, 20 grudnia 2011

Połączone Cyfra+ i platforma N chcą mieć ponad 3 mln klientów

Prezesem nowej firmy będzie Markus Tellenbach, a jego zastępcą - Beata Mońka.

Kraj, 20 grudnia 2011

Kino Polska TV przedłuży współpracę z Atmediami

Właściciel kilku kanałów telewizyjnych nadal będzie korzystał z obsługi reklamowej Atmediów. Rusza sprzedaż reklam w Kino Polska Muzyka.

Kraj, 1 grudnia 2011

Canal+ z internetowym serwisem

Canal+ Cyfrowy uruchamia serwis typu Web TV.

Kraj, 28 października 2011

TVN rozmawia już tylko z Canal Plus Group

Właściciele platformy cyfrowej Cyfra+ są coraz bliżej zakupu TVN.

Kraj, 19 października 2011

Netia pracuje nad projektem telewizyjnym

Najbliższą kampanię operatora przygotuje agencja Brasil, dogrywka w przetargu reklamowym przedłuża się.

Kraj, 28 lipca 2011

Ekstraklasa o stałych porach, za rok może z własną stacją

Najbliższe rozgrywki polskiej ligi piłkarskiej będą emitowane o stałych porach. Stacje wyemitują blisko trzy razy więcej meczy niż w poprzednich sezonach.

Kraj, 12 maja 2011

Canal+ stawia na własne seriale i koprodukcje fabularne

Operator cyfrowej platformy zapowiada także regularne transmisje 3D.

Kraj, 23 marca 2011

Upside pracuje dla Canal+ Cyfrowego

Agencja przygotowała program motywacyjny dla działu handlowego platformy telewizyjnej, wykorzystujący motywy show-biznesu.

Kraj, 17 listopada 2010

Canal+, telewizja N oraz TVP powalczą o Ekstraklasę

W rywalizacji nie biorą udziału Polsat, Cyfrowy Polsat oraz TP SA.

Kraj, 13 września 2010

Cyfra+ i jej "4,5 tys. goli na sezon" [WIDEO]

Nadawca wspiera kampanię wizerunkową nowym spotem, który ma podkreślać jego przewagi konkurencyjne.