M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "D'Arcy (firma)"

Kraj, 17 marca 2015

Przyszłość G7 pod znakiem zapytania

Dorota Mazur, która od 2011 r. zarządzała agencją G7, rozstaje się z firmą. Nowy dyrektor zarządzający nie został wyznaczony.

Kraj, 1 kwietnia 2014

Agnieszka Gozdek strategy and brand planning directorem w Grey Group

Agencja wzmacnia strategię.

Kraj, 11 kwietnia 2013

Wojciech Dagiel chief creative officerem Havas Worldwide Warsaw

Nowy szef będzie zarządzać kreacją Havas Worldwide Warsaw oraz ściśle współpracować z szefami kreacji agencji Havas Engage Warsaw i Havas Worldwide Digital.

Kraj, 16 października 2012

Dwa nowe teamy kreatywne w Interactive Solutions

Do agencji dołączyły cztery nowe osoby: Piotr Fuk, Paweł Czartoryski, Marta Frączek i Paweł Jaskólski.

Zagranica, 20 lutego 2012

Publicis Groupe i Dentsu przerywają strategiczny sojusz

Francuska grupa odkupi od Japończyków znaczną część swoich akcji.

Kraj, 6 lutego 2012

Rafał Betlejewski rezygnuje z kierowania agencją Koledzy

Jej współzałożyciel i dyrektor kreatywny zamierza skupić się na pracy twórczej i artystycznej.

Kraj, 24 stycznia 2012

Marketing Polkomtela po zmianach

Są już pierwsze efekty reorganizacji w marketingu operatora sieci Plus.

Kraj, 5 września 2011

Marcin Jeziorski szefem Scholz & Friends

Joanna Hurda, dotychczasowa CEO, odchodzi z agencji.

Kraj, 25 sierpnia 2011

Jędrzej Oleszkiewicz w McCann Erickson

Obejmie nową w strukturach agencji funkcję business unit directora.

Kraj, 15 marca 2011

Marcin Jeziorski dyrektorem zarządzającym Change Lagos

Dyrektor zarządzający 303 wybiera Afrykę.

Kraj, 17 września 2010

Paweł Fogt w zespole Koledzy Strategia & Kreacja

Znany menedżer dołączył do agencji jako konsultant ds. client service i rozwoju biznesu.

Przetargi, 19 sierpnia 2010

Saatchi wygrała przetarg na obsługę akcji "Podaruj dzieciom słońce"

Kolejne edycje akcji od 2002 r. były obsługiwane przez agencję reklamową Grey Warszawa.

Kraj, 2 lipca 2010

Z Londynu do Warszawy

Weronika Rehorowska client service directorem w BBDO Warszawa.

Zagranica, 30 kwietnia 2010

Wieden + Kennedy ściąga menedżera z Google

Stuart Smith z Google Creative Lab obejmie w agencji stanowisko head of planning.

Kraj, 17 czerwca 2009

Sylwia de Weydenthal dyrektorem ds. komunikacji Grupy Żywiec

Sylwia de Weydenthal obejmie stanowisko dyrektora ds. komunikacji w Grupie Żywiec. Jej dokładnego zakresu obowiązków jeszcze nie podano, ale najprawdopodobniej...

Kraj, 8 czerwca 2009

Sylwia de Weydenthal po siedmiu latach pracy odchodzi z Coca-Coli

Sylwia de Weydenthal po ponad siedmiu latach pracy odchodzi z Coca-Cola Poland Services. Ostatnio pełniła w tej firmie funkcję marketing...

Kraj, 3 września 2007

Jacek Studziński dyrektorem strategicznym w TBWA

Jacek Studziński objął stanowisko dyrektora strategicznego w agencji reklamowej TBWA. Zastąpi Michała Soroczyńskiego, który odszedł z firmy. Studziński ma ponad...

Kraj, 13 marca 2007

Tomasz Kapuściński associate creative directorem w G7

Tomasz Kapuściński objął stanowisko associate creative directora w agencji reklamowej G7. Do tej pory pracował w agencji jako senior copywriter....

Kraj, 22 grudnia 2006

Węglarz zastąpi Ożdżeńskiego w departamencie strategii marketingowej Polkomtela

Agnieszka Węglarz, była dyrektor ds. planowania strategicznego agencji reklamowej G7, o której przejściu do Polkomtela, operatora sieci Plus, informowaliśmy w...

Kraj, 21 grudnia 2006

Agnieszka Węglarz będzie zajmowała się marketingiem i komunikacją w Polkomtelu

Agnieszka Węglarz, była dyrektor ds. planowania strategicznego agencji reklamowej G7, przejdzie do Polkomtela, operatora sieci komórkowej Plus, gdzie obejmie wysokiej...

Kraj, 19 grudnia 2006

Agnieszka Węglarz odchodzi z agencji reklamowej G7

Agnieszka Węglarz, dyrektor ds. planowania strategicznego agencji reklamowej G7, odchodzi z firmy. Od stycznia 2007 r. podejmie pracę w nowej...

Kraj, 18 grudnia 2006

Mariusz Pik group head account managerem, Tomasz Suska senior copywriterem Banah Group

Mariusz Pik dołączył do działu obsługi klienta w agencji reklamowej Banah Group. Objął stanowisko group head account managera w jednym...

Kraj, 31 sierpnia 2006

Dorota Mazur nie jest już account directorem w DougFaberFamily

DougFaberFamily (DFF) zakończyła współpracę z Dorotą Mazur, dotychczasowym account directorem w dziale obsługi klienta. Stanowisko to zajmuje obecnie Magdalena Tuczyńska....

Kraj, 14 lutego 2006

Aneta Lubańska ponownie w domu mediowym MediaVest

Aneta Lubańska, dotychczas media manager w Starcomie, przeszła do domu mediowego MediaVest, agencji reaktywowanej po kilku latach w ramach grupy...

Kraj, 3 lutego 2006

Katarzyna Wiater pokieruje reaktywowanym domem mediowym MediaVest

Po 3 latach przerwy wraca na polski rynek dom mediowy MediaVest. Firma weszła w skład istniejącej w Polsce struktury sieci...

Kraj, 17 października 2005

Betlejewski z grupy Koledzy realizuje spektakl w Teatrze Rozmaitości

Rafał Betlejewski z grupy strategiczno-kreatywnej Koledzy (wcześniej w agencjach reklamowych Cytryna i D'Arcy) zadebiutuje w roli scenarzysty i reżysera sztuki...

Kraj, 26 września 2005

Oświadczenie: Organizatorzy pokazu Cannes Lions przepraszają G7

Marek Kurkowski, prezes zarządu firmy Best, przesłał do redakcji DS "MMP" oświadczenie następującej treści: "W dniu 22 września 2005 roku...

Kraj, 21 września 2005

Anna Borowska dołączyła do agencji Martis

Do działu obsługi klienta agencji Martis dołączyła Anna Borowska. Jest ona absolwentką SWPS. Zaczynała od pracy w recepcji w agencjach...

Kraj, 22 sierpnia 2005

Koledzy chcą pozycjonować się jako zewnętrzny dział kreatywny

Firma Koledzy Strategia & Kreacja założona przez Rafała Betlejewskiego i Radosława Żabińskiego, rozpoczęła realizację pierwszych projektów. Zamierza oferować swoje usługi...

Kraj, 10 sierpnia 2005

Wiewiórski został dyrektorem kreatywnym Leo Burnett Ukraina

Jarosław Wiewiórski rozpocznie we wrześniu br. pracę w ukraińskim oddziale sieci agencji reklamowych Leo Burnett (Publicis Groupe) na stanowisku dyrektora...

Kraj, 6 stycznia 2005

Tomasz Bruss sales & sponsorship managerem w MTV

Tomasz Bruss objął stanowisko sales & sponsorship managera w polskim oddziale MTV. Bruss przeszedł do MTV z domu mediowego Starcom,...

Kraj, 30 grudnia 2004

Jagłowski odpowiedzialny za klientów farmaceutycznych Euro RSCG 4D

Łukasz Jagłowski, pełniący funkcję account executive w firmie marketing services Euro RSCG 4D, przejął obowiązki Andrzeja Zawadzkiego, group account directora,...

Kraj, 4 sierpnia 2004

Ryszard Szozda art directorem w agencji V&P

Do zespołu kreacji agencji reklamowej V&P dołączył Ryszard Szozda. W warszawskim oddziale firmy objął stanowisko art directora. W latach 2003-2004...

Kraj, 24 maja 2004

Neil Selby ostatecznie zrezygnował z prezesury w IAA

Neil Selby, prezes zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA, podjął decyzję o nieuczestniczeniu w dalszych pracach organizacji. "Neil Selby nie jest...

Kraj, 13 maja 2004

G7 zwiększa zatrudnienie w dziale kreacji

Dział kreacji agencji G7 powiększył się o trzy nowe osoby. Tomasz Kapuściński został senior copywriterem; wcześniej ukończył studia reżyserskie i...

Zagranica, 10 maja 2004

Tetley wybrał do obsługi budżetu agencję Miles Calcraft Briginshaw Duffy

Producent herbaty Tetley wybrał w Wielkiej Brytanii agencję reklamową Miles Calcraft Briginshaw Duffy do obsługi swojego budżetu wartego 8 mln...

Kraj, 5 maja 2004

Studziński przechodzi z Leo Burnett Warszawa do Grey Worldwide

Jacek Studziński dołączył do zespołu planowania strategicznego Grey Worldwide prowadzonego przez Macieja Tesławskiego, dyr. strategicznego. Objął stanowisko planera strategicznego. W...

Kraj, 9 kwietnia 2004

Selby może zrezygnować z prezesury w IAA

Neil Selby, prezes zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA, rozważa decyzję o nieuczestniczeniu w dalszych pracach organizacji. Ma to związek z...

Kraj, 30 marca 2004

Hortex i G7 zakończyły współpracę

Po blisko dwóch latach współpracy firmy Hortex Holding SA i G7 podjęły decyzję o rozwiązaniu umowy dotyczącej obsługi budżetu reklamowego...

Kraj, 10 marca 2004

Przychody ze sprzedaży DougFaberFamily wyniosły w ub.r. 40 mln zł

Agencja reklamowa DougFaberFamily (DFF) podwoiła w 2003 r. przychody ze sprzedaży, które zamknęły się w kwocie ok. 40 mln zł....

Kraj, 20 lutego 2004

Jagłowski zajmie się budżetami farmaceutycznymi w Euro RSCG Dialog

Łukasz Jagłowski dołączy do zespołu firmy marketing services Euro RSCG Dialog, który zajmuje się obsługą budżetów marketingowych firm farmaceutycznych. Począwszy...

Zagranica, 16 lutego 2004

Tetley zakończył współpracę z agencją reklamową Leo Burnett

Producent herbat Tetley zakończył trwającą od ponad 25 lat współpracę z agencją reklamową Leo Burnett w Wielkiej Brytanii. Rzecznik firmy...

Kraj, 23 stycznia 2004

Tomasz Ciecierski na czele studia DTP w agencji Cytryna

Tomasz Ciecierski został szefem studia DTP w agencji reklamowej Cytryna. Przez ostatnie cztery lata był związany z agencją G7 (D'Arcy)...

Kraj, 10 grudnia 2003

Nowy spot mleka Łaciate zrealizowany przez Corporate Profiles DDB

Wystartowała najnowsza kampania mleka Łaciete (Tetra Pak), pierwsza zrealizowana po wygranym przetargu przez agencję Corporate Profiles DDB (wcześniej przez 7...

Kraj, 3 listopada 2003

"Esencja Anglii" - nowa kampania herbat Tetley

Tetley rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową. "Naszym celem jest chęć odświeżenia wizerunku Tetley jako marki herbaty wysokiej jakości z segmentu premium...

Przetargi, 30 października 2003

Corporate Profiles DDB wygrała przetarg na obsługę Łaciatego; trwa przetarg na obsługę mediową tej marki

Budżet kreatywno-strategiczny mleka marki Łaciate (za działania marketingowe wokół tej marki odpowiada firma Tetra Pak) wygrała agencja Corporate Profiles DDB....

Kraj, 6 października 2003

Neil Selby nie obejmie udziałów w agencji reklamowej Legend Group

Neil Selby po pół roku współpracy z agencją reklamową Legend Group ostatecznie nie zostanie jej współwłaścicielem. Jak informuje Katarzyna Zaremba,...

Kraj, 8 września 2003

Renata Wasiak zostanie dyrektorem mediów w Initiative Warszawa

Renata Wasiak, była dyrektor generalna zlikwidowanego domu mediowego MediaVest, obejmie 1 października br. stanowisko dyrektora mediów w domu mediowym Initiative...

Zagranica, 8 września 2003

Red Cell może stracić budżet reklamowy samochodów Alfa Romeo

Sieć agencji reklamowych Red Cell (WPP Group) może stracić wart 50 mln funtów paneuropejski budżet reklamowy samochodów Alfa Romeo, marki...

Kraj, 28 sierpnia 2003

Agnieszka Gozdek została konsultantem w firmie Stratosfera

Do zespołu Stratosfery, świadczącej usługi z zakresu marketingu strategicznego, dołączył nowy konsultant - Agnieszka Gozdek. Przez ostatni rok Gozdek była...