M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "DaimlerChrysler Automotive Polska (firma)"

Kraj, 4 września 2012

Markiewicz dyrektorem marki Porsche

Menedżer do Volkswagena przeszedł z Mercedes-Benz Polska.

Kraj, 9 września 2008

Grzegorz Szczypior generalnym menedżerem Centrum Infiniti Warszawa

Grzegorz Szczypior pełni funkcję generalnego menedżera Centrum Infiniti Warszawa (Polska Grupa Dealerów), które pod koniec października br. wystartuje ze sprzedażą...

Kraj, 1 grudnia 2006

DaimlerChrysler globalnie wybiera sieć BBDO, w Polsce na razie bez zmian

Sieć BBDO globalnie wygrała obsługę budżetu marek należących do DaimlerChrysler. Nie wiadomo, kto jeszcze brał udział w tym przetargu, nieoficjalnie...

Kraj, 5 września 2006

Tomasz Nieborek został marketing managerem w TNT Express

Tomasz Nieborek został marketing managerem w firmie TNT Express, dostawcy ekspresowych usług transportowych dla klientów instytucjonalnych. Tomasz Nieborek jest absolwentem...

Kraj, 10 lipca 2006

DaimlerChrysler informuje w reklamach o wprowadzeniu nowej generacji klasy E

Agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa przygotowała dla DaimlerChrysler Automotive Polska reklamy prasowe i outdoorowe wspierające debiut rynkowy mercedesów klasy...

Kraj, 21 czerwca 2006

DaimlerChrysler w 2007 r. wprowadzi dwa modele Dodge, hasło przewodnie marki: "Dodge - bierz życie za rogi"

DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) zamierza wprowadzić w przyszłym roku do Polski dwa kolejne modele marki Dodge, w tym momencie debiutującej...

Kraj, 14 czerwca 2006

DaimlerChrysler rozpoczyna akcję teaserową wspierającą launch marki Dodge

DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) rozpoczyna kampanię reklamową wprowadzającą do Polski nieobecną do tej pory amerykańską markę Dodge. - Cele działań...

Kraj, 19 kwietnia 2006

Paweł Wachowski dołączył do działu kreacji grupy Fresh

Paweł Wachowski dołączył do kreacji agencji reklamowej Fresh jako junior graphic designer. Będzie pracował w zespole Katarzyny Mieszkowskiej obsługującym m.in....

Kraj, 21 września 2005

MM Communications organizuje premierę Mercedesa klasy S

Agencja MM Communications organizuje dla DaimlerChrysler Automotive Polska imprezę premierową Mercedesa klasy S. Jest to kolejne wspólne przedsięwzięcie MM Communications...

Kraj, 29 czerwca 2005

Peter Gress odchodzi z DaimlerChrysler Automotive Polska

Peter Gress, dyrektor handlowy działu samochodów osobowych w DaimlerChrysler Automotive Polska, odchodzi z firmy. Informację tę potwierdził Tomasz Nieborek, manager...

Kraj, 7 czerwca 2005

DCAP inwestuje w zupełnie nowy segment sportowych minivanów

DaimlerChrysler Automotive Polska rozpoczął kampanię wprowadzającą na nasz rynek zupełnie nowe auto - Mercedes klasy B. Mercedes po raz pierwszy...

Kraj, 5 maja 2005

DaimlerChrysler rozpoczyna kampanię reklamową Mercedesa Vito w wersji Piano

DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) rozpoczyna kampanię reklamową wspierającą dostawczy samochód Mercedesa - Vito Piano. Jak mówi Barbara Kunach, specjalistka ds....

Przetargi, 23 lutego 2005

DaimlerChrysler Automotive Polska prowadzi przetarg na obsługę marek Mercedesa

DaimlerChrysler Automotive Polska rozpoczął przetarg, którego celem jest wybranie agencji reklamowej do obsługi wszystkich samochodów osobowych marki Mercedes. Dotychczas, przez...

Kraj, 26 stycznia 2005

Jurorzy konkursu "Media Trendy 2005" wybrani

Komitet organizacyjny konkursu Media Trendy 2005, który tworzą przedstawiciele Eskadry, Klubu Mediowego SAR i Biura SAR, ogłosił listę jurorów piątej...

Kraj, 10 listopada 2004

Ruszyły kampanie reklamowe Mercedesa Sprintera i Vito oraz Chryslera Voyagera

Firma DaimlerChrysler Automotive Polska rozpoczęła dwie równoległe kampanie reklamowe swoich samochodów. Pierwsza z nich dotyczy samochodów dostawczych Mercedes Sprinter oraz...

Kraj, 4 listopada 2004

Batogowski dyr. zarządzającym Scholz & Friends, Wyrzykowski rozpoczyna niezależną działalność

Oficjalnie została już potwierdzona informacja (którą podawaliśmy w DS "MMP" 29 października) o objęciu z początkiem listopada przez Piotra Batogowskiego...

Kraj, 29 października 2004

DCAP chce budować emocjonalne więzi z marką PT Cruiser

DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) rozpoczyna jesienną promocję samochodów PT Cruiser. Jej celem jest próba jeszcze mocniejszego związania emocjonalnego marki z...

Kraj, 1 października 2004

DaimlerChrysler wspiera akcję promocyjną Mercedesów klas C, E i M

DaimlerChrysler Automotive Polska rozpoczął taktyczną kampanię prasową wspierającą akcję promocyjną trzech modeli marki Mercedes. Akcja promocyjna dotyczy modeli z klas...

Kraj, 16 września 2004

Najważniejszy tegoroczny debiut Mercedesa - DaimlerChrysler launchuje nową klasę A

DaimlerChrysler Automotive Polska rozpoczął kampanię mediową wspierającą debiut rynkowy nowego Mercedesa klasy A w naszym kraju. Jest to najważniejsza premiera...

Kraj, 6 września 2004

ZFPR skompletował jury konkursu Złote Spinacze 2004

Związek Firm Public Relations (ZFPR) rozpoczął przygotowania do II edycji konkursu Złote Spinacze 2004. Podobnie jak w pierwszej, ubiegłorocznej, edycji...

Kraj, 5 lipca 2004

DaimlerChrysler będzie w komunikacji wykorzystywał marketing miejsca

DaimlerChrysler Automotive Polska zamierza budynek swojej nowej centrali przy ul. Gottlieba Daimlera 1 (gdzie mieści się także duży salon sprzedaży)...

Kraj, 15 czerwca 2004

Nowy Mercedes klasy A ma być strategicznym modelem na rynku polskim

DaimlerChrysler Automotive Polska planuje na początek września br. wprowadzenie na polski rynek nowego Mercedesa klasy A. Jak zapowiada Tomasz Nieborek,...

Kraj, 25 maja 2004

DaimlerChrysler planuje kampanie prasowe Mercedesa: terenowego ML i kabrioletu SLK

DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) planuje na najbliższe tygodnie kampanię prasową swojego samochodu terenowego klasy ML. Kampania promować będzie model specjalny...

Kraj, 17 maja 2004

Grupa Euro RSCG przejęła udziały w agencji interaktywnej Digital One

Fundusz inwestycyjny GG związany z zarządem Grupy Euro RSCG został większościowym udziałowcem w agencji interaktywnej Digital One. "Zależało nam na...

Kraj, 28 kwietnia 2004

DaimlerChrysler przeprowadzi kampanię Mercedesa klasy C

Kampania reklamowa będzie towarzyszyła debiutowi samochodu Mercedes klasy C sprzedawanego przez koncern DaimlerChrysler Automotive Polska. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Ad...

Kraj, 27 kwietnia 2004

DaimlerChrysler Automotive Polska wprowadzi Smarta ForFour i wesprze go kampanią

DaimlerChrysler Automotive Polska wprowadzi na polski rynek Smarta ForFour i przeprowadzi kampanię reklamową. Samochód zostanie oficjalnie zaprezentowany 30 kwietnia na...

Kraj, 9 kwietnia 2004

BTL Design stanie się wkrótce Proximity

Jacek Stalewski, dyr. generalny NoS/BBDO, przewiduje, że latem tego roku rozpoczną się przygotowania zmierzające do wydzielania BTL Design, komórki zajmującej...

Kraj, 7 kwietnia 2004

DaimlerChrysler odświeżył komunikację marki Chrysler, ruszyła kampania Voyagera

DaimlerChrysler Automotive Polska wprowadził do swojej komunikacji marketingowej nowe hasło: "Inspiration comes standard". "Jest to nowe globalne hasło przewodnie dla...

Kraj, 29 marca 2004

Agencja interaktywna DigitalOne wejdzie w skład Grupy Euro RSCG

Agencja interaktywna DigitalOne ma wejść w skład Grupy Euro RSCG. Ostateczna decyzja na temat sposobu, w jaki nowa firma miałaby...

Kraj, 29 marca 2004

Ad Fabrika/FCB zamierza utworzyć zespół do realizacji projektów BTL

Agencja reklamowa Ad Fabrika/FCB chce utworzyć strukturę dedykowaną do obsługi projektów z zakresu działań BTL. Zespół ma powstać w ramach...

Kraj, 4 lutego 2004

Polski DaimlerChrysler bierze udział w European Owner Loyalty Program

DaimlerChrysler Automotive Polska bierze udział w pilotażowym programie koncernu pod nazwą European Owner Loyalty Program. Celem jest zbudowanie efektywnego programu...

Kraj, 29 stycznia 2004

DaimlerChrysler będzie reklamować samochody Jeep Grand Cherokee

Firma DaimlerChrysler Automotive Polska przeprowadzi w marcu br. kampanię reklamową samochodu terenowego Jeep Grand Cherokee. Przekaz skupi się na eksponowaniu...

Kraj, 26 stycznia 2004

DaimlerChrysler chce zwiększyć sprzedaż i rozwinie sieć dealerską

Koncern DaimlerChrysler Automotive Polska zapowiada, że w ciągu najbliższych 2 lat zamierza zwiększyć sprzedaż i obroty oraz rozwijać swoją sieć...

Kraj, 26 stycznia 2004

DaimlerChrysler chce zwiększyć sprzedaż i rozwinie sieć dealerską

Koncern DaimlerChrysler Automotive Polska zapowiada, że w ciągu najbliższych 2 lat zamierza zwiększyć sprzedaż i obroty oraz rozwijać swoją sieć...

Kraj, 22 stycznia 2004

DaimlerChrysler zapowiada kampanię reklamową modelu 300 C

DaimlerChrysler Automotive Polska zapowiada kampanię reklamową modelu Chrysler 300 C. Model trafi na polski rynek w maju br. i w...

Kraj, 16 stycznia 2004

DaimlerChrysler przygotowuje się do kampanii modeli Mercedesa

Koncern DaimlerChrysler Automotive Polska zapowiada, że wiosną br. rozpocznie działania reklamowe związane z samochodami osobowymi marki Mercedes. "Pierwsza akcja będzie...

Kraj, 28 października 2003

DaimlerChrysler Automotive Polska zmienił strategię pionu marketingowego

Koncern DaimlerChrysler Automotive Polska zmienił strategię pionu marketingowego. Dotychczas samochody osobowe były w jednym dziale marketingowym z samochodami dostawczymi, a...

Kraj, 28 października 2003

DaimlerChrysler Automotive Polska zmienił strategię pionu marketingowego

Koncern DaimlerChrysler Automotive Polska zmienił strategię pionu marketingowego. Dotychczas samochody osobowe były w jednym dziale marketingowym z samochodami dostawczymi, a...

Kraj, 21 października 2003

Sprostowanie: Ad Fabrika/FCB dalej obsługuje auta osobowe DaimlerChrysler Automotive Polska

W nawiązaniu do opublikowanej wczoraj w DS "MMP" informacji o przejęciu przez agencję reklamową Scholz & Friends Warszawa budżetu reklamowego...

Kraj, 20 października 2003

DaimlerChrysler przekazał część budżetu Scholz & Friends Warszawa

DaimlerChrysler Automotive Polska nawiązał współpracę z agencją reklamową Scholz & Friends Warszawa. Swojej decyzji nie poprzedził przetargiem. Agencja ma się...

Kraj, 21 sierpnia 2003

Allegro Event & Conferency Agency zdobyła budżety dwóch eventów

Agencja Allegro Event & Conference Agency zdobyła dwóch klientów na organizację wydarzeń specjalnych. Pierwsze z nich to otwarcie hotelu The...

Kraj, 14 kwietnia 2003

Agencja PZL największym triumfatorem 8. edycji konkursu Kreatura

Agencja reklamowa PZL zdobyła Grand Prix 8. edycji konkursu Kreatura za film wykonany dla marki Frugo Ego (Krynica Zdrój). Kampania...

Kraj, 20 marca 2003

Ad Fabrika FCB przygotuje pierwszą kampanię reklamową Smarta

Agencja reklamowa Ad Fabrika FCB zajmie się przygotowaniem kreacji na potrzeby pierwszej kampanii reklamowej samochodu Smart sprzedawanego przez koncern DaimlerChrysler...

Kraj, 19 marca 2003

Wysyłka Lowe GGK zachwala samochody Smart

Agencja reklamowa Lowe GGK przygotowała mailing promujący samochody marki Smart należącej do DaimlerChrysler Automotive. Wysyłka adresowana jest do firm, które...

Kraj, 18 października 2002

Leo Burnett Warszawa otrzymała najwięcej nominacji w Portorożu

Na liście nominowanych do nagród festiwalu reklamowego Golden Drum, odbywającego się w słoweńskim Portorożu, znalazło się w tym roku 36...

Kraj, 27 maja 2002

Kampania wizerunkowa Mercedesa klasy E

Agencja interaktywna digital One i broker CR Media przygotowały dla DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) kampanię internetową promującą nowy model Mercedesa...