M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "DaimlerChrysler (firma)"

Kraj, 7 grudnia 2011

Z Mercedes-Benz Polska do Żywca Zdroju

Szymon Skoczylas dołączył do działu marketingu jednej ze spółek Grupy Danone.

Kraj, 16 stycznia 2008

Grupa Eskadra powiększa zespół działu obsługi klienta

Do warszawskiego działu obsługi klienta Grupy Eskadra dołączyły dwie nowe osoby - Paulina Heromińska i Małgorzata Haisig. Heromińska objęła stanowisko...

Zagranica, 27 sierpnia 2007

Daimler zapłaci Fordowi za prawa do marki

Niemiecki producent samochodów DaimlerChrysler doszedł do porozumienia z amerykańskim Fordem i przyspiesza prace nad swoim rebrandingiem. Niemcy zapłacą Amerykanom ustaloną...

Zagranica, 3 sierpnia 2007

David Butler szefem marketingu zespołu Honda Racing Formula 1

David Butler został dyrektorem marketingu zespołu Honda Racing Formula 1. Zastąpił na tym stanowisku Alistaira Watkinsa, który będzie pracował dla...

Kraj, 2 sierpnia 2007

Bartosz Słota brand managerem ds. marketingu interaktywnego w Agros Novej

Bartosz Słota awansował na stanowisko brand managera ds. marketingu interaktywnego w Agros Novej, firmie przetwórstwa owocowo-warzywnego. Będzie koordynował całość komunikacji...

Zagranica, 31 maja 2007

George Murphy odchodzi z Chrysler Group

George Murphy, pełniący funkcję senior VP-global brand marketing w koncernie Chrysler Group, odchodzi z firmy pod koniec tego miesiąca. Murphy...

Zagranica, 30 marca 2007

Agencja interaktywna Syzygy kupiła internetowy dom mediowy Unique Digital

Brytyjska agencja interaktywna Syzygy przejęła 100 proc. udziałów w agencji Unique Digital specjalizującej się w planowaniu i zakupie mediów w...

Zagranica, 11 grudnia 2006

Draft FCB nie będzie obsługiwać budżetu reklamowego Wal-Mart

Sieć handlowa Wal-Mart prowadzi kolejny przetarg kreatywny, zaledwie miesiąc po tym, jak ogłosiła, że obsługę jej budżetu (szacowanego na 570...

Kraj, 1 grudnia 2006

DaimlerChrysler globalnie wybiera sieć BBDO, w Polsce na razie bez zmian

Sieć BBDO globalnie wygrała obsługę budżetu marek należących do DaimlerChrysler. Nie wiadomo, kto jeszcze brał udział w tym przetargu, nieoficjalnie...

Zagranica, 24 listopada 2006

DaimlerChrysler w Wielkiej Brytanii zamierza potroić budżet online'owy w 2007 r.

DaimlerChrysler w Wielkiej Brytanii zamierza potroić swój budżet e-marketingowy. Ten skok odbędzie się kosztem innych mediów, producent samochodów okroi nieco...

Zagranica, 6 listopada 2006

Ian Dutfield został dyrektorem marketingu w Mercedes-Benz

Ian Dutfield objął stanowisko marketing directora w należącym do DaimlerChryslera Mercedes-Benz. Zastąpił tym samym Nicka Ratcliffe'a, który odszedł z firmy...

Zagranica, 23 października 2006

Chrysler promuje nowy model auta w kampanii kierowanej do Afroamerykanów

DaimlerChrysler wspiera jeden z nowych modeli Chrysler Aspen SUV kampanią marketingową skierowaną do Afroamerykanów uczęszczających do tzw. megachurches. Są to...

Zagranica, 4 lipca 2006

Omnicom startuje w Niemczech z nową siecią mediową - PHD

Omnicom pracuje nad uruchomieniem w Niemczech drugiej sieci mediowej o nazwie PHD. Dotychczasowe biura OMD w Stuttgarcie i Frankfurcie zostaną...

Kraj, 19 czerwca 2006

ContactPoint będzie obsługiwał infolinię marki Dodge

Firma telemarketingowa ContactPoint będzie obsługiwała infolinię marki Dodge, która właśnie debiutuje na polskim rynku. Już od roku ContactPoint jest odpowiedzialny...

Kraj, 12 stycznia 2006

Agnieszka Szafran została nowym rzecznikiem Generali, Lilla Jargieło odeszła z firmy

Agnieszka Szafran została nowym PR managerem grupy finansowo-ubezpieczeniowej Generali w Polsce. Lilla Jargieło, która dotychczas pełniła tę funkcję, odeszła z...

Kraj, 2 grudnia 2005

Trzech nowych art directorów w agencji Polymus

Do agencji Polymus dołączyły trzy nowe osoby, które objęły stanowiska art directorów: Marta Palka-Sikora, Maja Dziewulska oraz Robert Witkowski. Marta...

Zagranica, 31 października 2005

Volvo, Siemens, DaimlerChrysler wśród zamieszanych w aferę łapówkarską wokół programu "Ropa za żywność"

Ponad 2 tys. czołowych firm zachodnich, w tym ogromna liczba koncernów posiadających top-marki (m.in. Volvo, Siemens, DaimlerChrysler), jest zamieszanych w...

Kraj, 19 października 2005

PLL LOT rozpoczyna internetową kampanię na kilku rynkach europejskich

Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły internetową kampanię reklamową, która obejmie zasięgiem kilka rynków europejskich, w tym Francję, Wielką Brytanię i...

Zagranica, 22 sierpnia 2005

Eckhard Cordes, globalny szef Mercedes-Benz Car Group, odejdzie z koncernu

Eckhard Cordes (54) opuści koncern DaimlerChrysler. Cordes jest członkiem rady nadzorczej DaimlerChrysler od 1998 r., a od ub.r. jest także...

Zagranica, 17 sierpnia 2005

Mercedes traci w USA pozycję na rzecz Cadillaca

Mercedes został w USA prześcignięty przez Cadillaca (General Motors Corp.), który przejął trzecie miejsce na rynku luksusowych marek samochodowych. Mercedes-Benz...

Zagranica, 3 sierpnia 2005

Kontrowersyjne zabiegi Lexusa o product placement w gazetach

Sprzeczne opinie i dyskusje o przyszłości reklamy w prasie wywołuje ostatnio amerykańska kampania reklamowa Lexusa. Poza korzystaniem z tradycyjnych modułów...

Kraj, 5 kwietnia 2005

Proximity Poland realizuje mailing dla Chryslera kierowany do kobiet

Ruszyła akcja prosprzedażowa poświęcona samochodowi Chrysler PT Cruiser Classic 1.6 wspierana kampanią direct mail przygotowaną przez agencję marketing services Proximity...

Kraj, 1 kwietnia 2005

Stępniewski i Drewnowski w zespole agencji interaktywnej Orbita

Współpracujące z agencją reklamową NoS/BBDO studio interaktywne Orbita zostało wzmocnione o kolejne dwie osoby. Na stanowisku flash developer stałą współpracę...

Kraj, 5 stycznia 2005

Arkadiusz Słota został marketing managerem w Venti

Arkadiusz Słota objął stanowisko marketing managera w agencji interaktywnej Venti. Do jego głównych zadań należą tworzenie i realizacja strategii interaktywnych...

Zagranica, 25 października 2004

Mercedes promuje nowy model CLS 13-minutowym filmem

Należąca do koncernu DaimlerChrysler spółka Mercedes-Benz zamieściła w internecie trwający 13 minut filmik pod tytułem "The Porter" mający promować wprowadzenie...

Kraj, 9 września 2004

Mitsubishi wesprze debiut modelu Colt kampanią reklamową

MMC Car Poland, dystrybutor samochodów Mitsubishi, przygotowuje kampanię nowego modelu - Mitsubishi Colt. Jest to nieduże auto z klasy samochodów...

Zagranica, 27 sierpnia 2004

Toyota wejdzie w rynek mikrosamochodów z modelem Aygo

Aygo zostanie zaprezentowany w marcu na Geneva Motor Show, jest skierowany do młodych odbiorców. Toyota ma ambicje, aby stał się...

Zagranica, 9 sierpnia 2004

DaimlerChrysler przygotował projekt marketingowy dla marki Brabus

DaimlerChrysler promuje w Wielkiej Brytanii model samochodu Brabus kampanią direct-marketingową sugerującą, że auto nie jest przeznaczone dla ludzi "słabego serca"....

Kraj, 24 czerwca 2004

Marka AEG na trwałe związana z Electroluksem, plany marketingowe

Grupa Electrolux globalnie stała się właścicielem marki AEG, odkupując ją od EHG Electroholding GmbH, bedącej członkiem grupy DaimlerChrysler. Do tej...

Zagranica, 5 maja 2004

Kontrowersyjne odejście menedżera z Leo Burnett do BBDO

Gary Topolewski, szef zespołu Chemistri w Leo Burnett obsługującego General Motors, przechodzi do BBDO Worldwide, aby pracować dla DaimlerChryslera. Topolewski...

Zagranica, 27 kwietnia 2004

Mitsubishi przekazuje budżet mediowy z Deutsch do PHD

Koncern Mitsubishi przygotowuje się do przekazania wartego 260 mln dol. budżetu zakupu mediów z należącego do Grupy Interpublic domu mediowego...

Kraj, 17 grudnia 2003

Agencja Manna i Materny MM Communications ma nowy zarząd

MM Communications, agencja komunikacji marketingowej PR, ma nowy zarząd. Tworzą go Tomasz Wincenciak, prezes, i Joanna Prusińska, wiceprezes. Ostatnio stanowiska...

Zagranica, 21 października 2003

BBDO przejmuje europejski budżet samochodów ciężarowych Mercedesa

Koncern DaimlerChrysler przekazał swój budżet samochodów ciężarowych marki Mercedes-Benz do agencji BBDO Worldwide i oddziału BBDO - agencji L&K. Wcześniej...

Zagranica, 6 października 2003

DaimlerChrysler rozpoczyna kampanię promującą Smarta forfour

Sześć miesięcy przed wprowadzeniem na rynek nowego modelu auta Smart - forfour, koncern DaimlerChrysler rozpoczyna kampanię w prasie mającą na...

Kraj, 25 sierpnia 2003

DaimlerChrysler wprowadzi na rynek Smarta ForFour

Wiosną 2004 r. na europejskim (także na polskim) rynku pojawi się nowy model samochodu Smart - ForFour. "Będzie to pierwszy...

Zagranica, 20 sierpnia 2003

Pierwsze efekty analizy wydatków marketingowych Chryslera

Cindy Nelson, główny media buying executive odpowiadająca za budżet Chrysler Group w należącym do grupy Omnicom domu mediowym PHD, zrezygnowała...

Zagranica, 21 lipca 2003

DaimlerChrysler i Omnicom stworzyły agencję zarządzającą

DaimlerChrysler i Omnicom Group stworzyły wspólnie centralną agencję zarządzającą DaimlerChrysler Media Team (DCMT), której celem będzie koordynowanie strategii planowania i...

Kraj, 7 maja 2003

Ad Fabrika/FCB przygotowała reklamę wizerunkową samochodów Smart

W maju br. ruszyła pierwsza kampania wizerunkowa samochodów marki Smart, która została wprowadzona na polski rynek w październiku 2002 roku....

Zagranica, 16 grudnia 2002

Lowe People będzie pracować dla Mercedesa w Szwecji

Firma Mercedes-Benz należąca do koncernu DaimlerChrysler przekazała swój budżet reklamowy przeznaczony dla rynku szwedzkiego nowo powstałej agencji Lowe People będącej...

Kraj, 5 grudnia 2002

Sieradzki i Maruszeczko odeszli z Ad Fabrika FCB

Po dwóch latach od fuzji sieciowej agencji FCB (Interpublic Group of Cos.) i lokalnej Ad Fabriki odeszli założyciele i właściciele...

Zagranica, 4 października 2002

Renault rozpoczyna kampanię nowej wersji minivana Espace

Francuski producent samochodów Renault rozpoczyna kampanię reklamową nowej wersji minivana Espace, którego premiera miała miejsce podczas Auto Show w Paryżu...

Kraj, 15 lipca 2002

Reklama porównawcza w kampanii samochodu Reanult Laguna

"Inżynierowie firmy Mercedes-Benz ponownie udowodnili, że potrafią tworzyć samochody najwyższej jakości. W ocenie poziomu bezpieczeństwa model klasy C dołączył właśnie...

Kraj, 17 maja 2002

Producent zabawek Hasbro otworzył dwa serwisy produktowe

Agencja interaktywna digital One stworzyła dwa serwisy internetowe dla producenta i dystrybutora zabawek Hasbro Poland. Są to serwisy produktowe dla...

Zagranica, 18 marca 2002

Mercedes rozpoczął kampanię modelu klasy E

DaimlerChrysler rozpoczął kampanię unowocześnionego auta marki Mercedes-Benz klasy E na rynku niemieckim. Autorem kampanii jest agencja Springer & Jacoby. Nowy...

Zagranica, 12 marca 2002

Mercedes-Benz chce odzyskać pozycję lidera na rynku

Marka Mercedes-Benz jest wspierana jedną z największych od 1997 r. akcji reklamowych, jaką zorganizowano na jej rzecz w Stanach Zjednoczonych....

Zagranica, 22 lutego 2002

DaimlerChrysler rozdaje europejski budżet Vaneo

DaimlerChrysler (DC) przekazał kontrolę nad europejskim budżetem swojej marki Vaneo agencji Scholz & Friends z Berlina. Od 2000 r. budżet,...

Zagranica, 7 grudnia 2001

Brytyjski budżet reklamowy marki Mercedes w rękach niezależnej CDD

Koncern motoryzacyjny DaimlerChrysler przekazał brytyjski budżet reklamowy marki Mercedes-Benz niezależnej londyńskiej agencji Campbell Doyle Dye (CDD). CDD powstała w lipcu...

Zagranica, 7 grudnia 2001

Brytyjski budżet reklamowy marki Mercedes w rękach niezależnej CDD

Koncern motoryzacyjny DaimlerChrysler przekazał brytyjski budżet reklamowy marki Mercedes-Benz niezależnej londyńskiej agencji Campbell Doyle Dye (CDD). CDD powstała w lipcu...

Zagranica, 17 października 2001

DAIMLERCHRYSLER ROZPOCZYNA GLOBALNĄ KAMPANIĘ

DaimlerChrysler rozpoczął w Stutgarcie globalną kampanię przygotowaną przez londyński oddział agencji Springer & Jacoby. "Just call us Daimler-Chrysler" - głosi...

Zagranica, 10 października 2001

OMD ZDOBYŁ BUDŻET MEDIOWY PEUGEOT-CITROEN W EUROPIE

Dom mediowy OMD należący do grupy Omnicom zdobył budżet mediowy koncernu PSA Peugeot-Citroen w wysokości 450 mln dol. w Niemczech,...