M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Danio (marka)"

Kraj, 15 lipca 2015

Wstrząśnięty Mały Głód z kolejnymi akcjami letnimi

Brand hero marki zaprasza m.in. do miejskiej gry.

Kraj, 2 lipca 2015

Young & Rubicam wprowadza nowy produkt Danio

Danio Shake it! w nowej kampanii.

Kraj, 19 marca 2015

Danio w stylu wschodnim

Nowa kampania prezentuje serek jako pożywną przekąskę.

Kraj, 31 lipca 2014

Mały Głód świętuje 10. urodziny

Fani marki mogą składać życzenia brand hero i starać się o nagrody.

Kraj, 3 lipca 2014

Danio świętuje 10. urodziny w stylu "Rodziny Addamsów"

Wystartowała urodzinowa kampania marki Danone.

Kraj, 10 lutego 2014

Cajmel otrzymała kolejne zlecenie reklamowe

Tym razem blogerka współpracuje z marką odzieżową Sinsay.

Kraj, 24 stycznia 2014

Knorr, Coca-Cola i Milka markami najczęściej kupowanymi przez użytkowników Listonic

W 2013 r. największą popularnością cieszyły się produkty spożywcze - przede wszystkim warzywa i owoce, nabiał oraz przyprawy.

Kraj, 14 stycznia 2014

Mały Głód porywa postaci polskiego internetu

Dwie blogerki i piosenkarka stały się ofiarami brand hero marki Danio. Tym samym rusza nowa kampania autorstwa VML i Y&R.

Przetargi, 22 sierpnia 2013

VML Poland wygrywa przetarg na Danio

MediaCom Create traci budżet.

Kraj, 13 sierpnia 2013

VML Poland rusza z działaniami dla marki Danio

Agencja uruchomiła już nowy serwis konsumencki. Niewykluczona jest dalsza współpraca - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Przetargi, 8 sierpnia 2013

Trzy agencje walczą o Danio

Przetarg wkracza w kolejną fazę.

Przetargi, 19 lipca 2013

Przetarg social media na Małego Głoda

Danone szuka agencji dla jednej ze swoich flagowych marek.

Kraj, 16 lipca 2013

"Extra weekend" - kampania reklamowa Danone

Young & Rubicam autorem nowej kampanii dla marki Danio Extra z portfolio Danone.

Kraj, 10 lipca 2013

Nowy Mały Głód wchodzi do gry

Danone wprowadza nowy produkt Danio Extra i promuje go kampanią oraz grą zrealizowaną przez Lemon Sky.

Przetargi, 29 maja 2013

Marketing House dla marki Danio

Agencja wygrała przetarg na realizację programu konsumenckiego dla marki należącej do portfolio Danone.

Kraj, 25 marca 2013

Mały Głód w CH Złote Tarasy

Event dla marki Danio przygotowany przez Young & Rubicam Poland.

Kraj, 30 sierpnia 2012

Jakub Sagan przeszedł do The Digitals

Nowy creative director zdobywał doświadczenie w Young & Rubicam.

Kraj, 16 sierpnia 2012

Danone Polska z nowym dyr. generalnym

Nowego dyr. generalnego ma też Nutricia Polska należąca do Grupy Danone.

Kraj, 8 sierpnia 2012

Z Danone Polska do FoodCare

Piotr Midor odpowiada za eksport marek FC.

Kraj, 14 listopada 2011

Aleksander Pałka odpowiada za region CEE w AmRest

W nowym miejscu pracy odpowiada za markę Pizza Hut.

Kraj, 9 listopada 2011

Pride & Glory triumfuje na gali Mixx Awards

Marketerem roku została Grupa Żywiec, a za najlepszy dom mediowy uznano Starcom.

Artykuły weekendowe, 11 lutego 2011

Co kręci społeczności?

Kinga Szydzińska, PR manager ds. projektów internetowych w Grupie ZPR, zastanawia się, dlaczego jedne marki w czołówce Facebooka są, a inne nie...

Kraj, 31 stycznia 2011

Mały Głód opanował dla Danone sztukę kamuflażu [WIDEO]

Marketer wykorzystuje nową linię kreatywną w kampanii reklamowej Danio.

Kraj, 5 stycznia 2011

GSK bez marketing managera

Funkcję tę przestał pełnić Marcin Zawadzki.

Artykuły weekendowe, 23 grudnia 2010

Maskotki reklamowe w cenie

Maskotki postaci z reklam mają swoje "drugie życie".

Kraj, 20 grudnia 2010

Aleksander Pałka awansuje w Danone Polska

Odpowiada za markę Danio oraz całą kategorię serków homogenizowanych.

Kraj, 8 października 2010

Trzy nagrody w Portorożu

Polskie agencje przywiozą nagrody w trzech kategoriach.

Kraj, 7 października 2010

Change z największą liczbą nominacji na Golden Drum

Agencja została wyróżniona w kategorii interactive oraz media.

Kraj, 16 lipca 2010

Mały Głód atakuje w nowej kampanii

Mały Głód walczy z Danio w nowej odsłonie kampanii reklamowej Danone.

Kraj, 17 czerwca 2010

Mały Głód ma coraz więcej fanów

Już 120 tysięcy fanów Małego Głoda pojawiło się w Facebooku.

Kraj, 14 kwietnia 2010

Mały Głód znów atakuje

Danone komunikuje wejście na rynek nowej wersji smakowej serka Danio.

Kraj, 19 marca 2010

Mały Głód ma w Facebooku ponad 40 tys. fanów

Rozpoczęła się nowa kampania internetowa marki Danio. Większość działań jest oparta na serwisie społecznościowym Facebook. Celem kampanii jest wsparcie promocji...

Kraj, 9 marca 2010

Danone rusza z nową odsłoną reklam serków Danio

Agencja reklamowa Young & Rubicam przygotowała nową odsłonę kampanii Danio, produktu z portfolio Danone Polska. Danio to serek homogenizowany, oferowany...

Kraj, 3 grudnia 2009

Heureka wirusowo promuje serek Danio

Wystartowała wirusowa kampania serków Danio. Kampania z bohaterem w postaci Małego Głoda i pod hasłem “Mały Głód daje po rurach"...

Kraj, 29 października 2009

Danone trafi do internetu z alternatywną kampanią Danio

Agencja Young & Rubicam po raz kolejny zrealizowała kampanię telewizyjną dla marki Danio (Danone), w której pojawia się postać Małego...

Kraj, 17 sierpnia 2009

Michał Jaskulski przeszedł z Eurozetu do Wyborowej SA

Michał Jaskulski został senior brand managerem Absolut Vodka w firmie Wyborowa SA. Przez ostatnie dwa lata pracował w firmie Eurozet,...

Kraj, 9 marca 2009

Carrefour zmienia strategię i komunikuje, jak oszczędnie robić zakupy

Sieć handlowa Carrefour zmienia strategię i komunikuje, jak oszczędnie robić zakupy. Ruch ten związany jest ze spowolnieniem gospodarczym i spodziewanym...

Kraj, 5 marca 2009

Danio w butelce wspierane kampanią z Głodkiem

Agencja Young & Rubicam przygotowała kampanię reklamową nowego produktu firmy Danone - Danio w butelce. Produkt jest promowany przez 30-sekundowy...

Kraj, 15 stycznia 2009

Danone podtrzymuje kategorię słonych produktów; obniża ceny całej oferty

Danone Polska realizuje w odniesieniu do wszystkich produktów ze swojego portfolio nową politykę cenową zakładającą obniżki cen detalicznych. Wysokość tych...

Kraj, 15 października 2008

Reklamodawcy powinni personalizować marki w serwisach społecznościowych

Reklamodawca, który chce komunikować swoją markę lub produkt w serwisie społecznościowym, powinien ją spersonalizować i próbować zaprzyjaźnić się z innymi...

Kraj, 26 sierpnia 2008

Danone wprowadza słony wariant marki Danio

Firma Danone wprowadziła na rynek nowy wariant marki Danio - Danio z warzywami. Debiutowi towarzyszy kampania reklamowa informująca o tym,...

Kraj, 25 kwietnia 2008

Young & Rubicam realizuje kolejną kampanię z Małym Głodem

Agencja Young & Rubicam przygotowała dla marki Danio (Danone) kampanię o charakterze promocyjnym. Mały Głód, bohater wcześniejszych spotów tej marki,...

Kraj, 18 stycznia 2008

Danone stoi za wirusową wersją spotu Danio (YouTube)

Na stronie Banned commercials w YouTube pojawiła się wirusowa wersja spotu reklamowego marki Danio (Danone). W internetowej wersji reklamy Mały...

Kraj, 23 stycznia 2007

Danone rozdaje w promocji konsumenckiej nagrody marki IKEA

Danone Polska rozpoczął promocję konsumencką, podczas której rozdaje jako nagrody produkty pochodzące ze sklepów meblowych IKEA. Promocję wspiera kampania telewizyjna....

Kraj, 2 listopada 2006

MediaCom Warszawa obronił budżet mediowy Danone'a

MediaCom Warszawa zwyciężył w przetargu na obsługę mediową Danone'a. Pokonał Optimum Media OMD i MPG Media Planning. MediaCom Warszawa pracuje...

Kraj, 22 listopada 2005

Danone planuje wycofanie z rynku marki Danviva

Firma Danone Polska planuje do końca br. wycofanie z rynku Danvivy, jednego ze swoich produktów tzw. funkcjonalnych. Danviva to połączenie...

Kraj, 17 listopada 2005

Łapczyńska i Koszyk awansują w Euro RSCG 4D

Monika Łapczyńska i Marcin Koszyk dołączyli do grona account directorów agencji Euro RSCG 4D, awansując ze stanowisk accout managerów. Monika...

Kraj, 9 września 2005

Danone wycofał marki Danio Batonik i Danao

Firma Danone Polska podjęła decyzję o wycofaniu ze sprzedaży marki Danio Batonik wprowadzonej do sprzedaży w czerwcu 2002 roku. -...

Kraj, 9 czerwca 2005

FFCreation przygotowała nietypowy produktowy serwis www dla Danone

Agencja interaktywna FFCreation przygotowała dla Danone serwis www.serekdanio.pl. Celem jest promocja serków Danio, głównym bohaterem jest znany z reklam telewizyjnych...

Kraj, 6 czerwca 2005

Grupa Białko i Network PR przygotowały projekt BTL dla marki Danio

Agencja marketing services Grupa Białko i agencja public relations Network PR przygotowały projekt BTL dla marki Danio z portfolio firmy...