M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Dare (firma)"

Zagranica, 9 czerwca 2015

Trevor McDonald w reklamie Vision Express

Startuje kampania "Eyewitness".

Zagranica, 18 listopada 2014

Brytyjska poczta z pierwszą świąteczną kampanią od pięciu lat

W minutowym spocie gościnnie zagrali aktor Robert Webb i piosenkarka Pixie Lott.

Zagranica, 28 sierpnia 2014

Ryanair wprowadza klasę biznes i wesprze ją kampanią

Irlandzki przewoźnik wprowadzi udogodnienie w postaci elastycznej opcji zamawiania biletów, możliwości przewożenia dodatkowego bagażu i siedzeń typu "premium".

Zagranica, 12 czerwca 2013

Brytyjskie Post Office z kampanią wakacyjną

Autorem kreacji jest agencja Dare.

Zagranica, 2 stycznia 2013

Szokująca kampania antynikotynowa w Wielkiej Brytanii

Brytyjskie Ministerstwo Zdrowia zainicjowało pod koniec ub.r. wartą 2,7 mln funtów kampanię antynikotynową. Ostatnią kampanię w tym obszarze Brytyjczycy oglądali w 2007 roku - tym razem kreacja jest dużo bardziej drastyczna.

Zagranica, 2 stycznia 2013

Aviva wdraża nową globalną strategię komunikacji marketingowej

Według przedstawicieli Avivy wraz z nadejściem nowego 2013 roku zmieni się globalna strategia komunikacji marketingowej tego ubezpieczyciela. Nowe hasło tej strategii brzmi: "Little things matter".

Zagranica, 4 kwietnia 2012

Aviva wybrała agencję digitalową

Aviva wskazała agencję Dare jako podmiot, któremu powierzy obsługę swojego skonsolidowanego budżetu digitalowego.

Zagranica, 14 stycznia 2011

EasyJet szuka agencji w Europie

Wysokość paneuropejskiego budżetu reklamowego marketera szacuje się na blisko 20 mln funtów.

Zagranica, 8 listopada 2010

Johnson & Johnson rozstrzygnął przetarg marki Clean & Clear

Za paneuropejski budżet reklamowy projektów w sieci ma odpowiadać agencja Dare.

Zagranica, 2 czerwca 2010

Football Association wybiera social media

Angielski odpowiednik rodzimego PZPN-u wykorzystuje media społecznościowe, aby zachęcić do uprawiania sportu.

Zagranica, 31 maja 2010

Republic zajmie się globalnym wsparciem gry EA

Agencja wygrała w przetargu na międzynarodową obsługę gry "Bulletstorm".

Zagranica, 7 września 2009

Sony Ericsson wprowadza hasło reklamowe "Make.believe"

Firma Sony Ericsson, producent telefonów komórkowych, wprowadza do komunikacji hasło reklamowe Grupy Sony - "Make.believe". Firma chce w ten sposób...

Zagranica, 9 lipca 2009

Wieczna reklama w komiksach

Firma Dare, wydawca komiksów, proponuje marketerom nietypową formę reklamy. W wersjach cyfrowych swoich wydawnictw chce zamieścić layout całostronicowy. Będzie on...

Zagranica, 15 czerwca 2009

Mark Cranmer nowym CEO w Isobarze

Mark Cranmer objął stanowisko chief executive officera w Isobarze - sieci interaktywnej komunikacji full service, której częścią w Polsce jest...

Zagranica, 14 listopada 2008

Unilever szykuje globalne przetargi interaktywne

Unilever szykuje globalne przetargi interaktywne. Będą one dotyczyć globalnej obsługi takich marek, jak: Knorr, Hellmann's, Signal, Vaseline. Przetargi prawdopodobnie nie...

Zagranica, 3 października 2008

Vodafone chce współpracować z wieloma agencjami interaktywnymi

Vodafone planuje rozszerzenie liczby agencji prowadzących kampanie interaktywne firmy. Nad nową strategią pracuje Patrick Jubb, szef komunikacji globalnej w Vodafone....

Kraj, 23 września 2008

Tajemniczy Johnny X bohaterem kampanii nowej marki Xperia Sony Ericsson

Sony Ericsson zapowiedział, że długo oczekiwane telefony komórkowe nowej linii Xperia (patrz DS "MMP" z 20 lutego br.) trafią do...

Zagranica, 26 maja 2008

Stella Artois prowadzi globalny przetarg interaktywny

Browar InBev prowadzi przetarg na obsługę globalnych projektów interaktywnych dla marki piwa Stella Artois. Na krótkiej liście agencyjnej znalazły się...

Zagranica, 27 czerwca 2007

BBC szuka agencji, które będą stale współpracować z nadawcą przy projektach internetowych

BBC rozpoczyna przetarg, w wyniku którego wyłoniona zostanie grupa agencji, która współpracować będzie z brytyjskim nadawcą przy projektach z zakresu...

Zagranica, 4 października 2006

Unilever zmienia spojrzenie na komunikację internetową

Unilever zmienia spojrzenie na komunikację w nowych mediach i współpracę z agencjami internetowymi. Za jej wdrożenie odpowiada Simon Clift, chief...

Zagranica, 14 kwietnia 2006

Unilever ogranicza współpracę z agencjami internetowymi i directmarketingowymi

Unilever prowadzi proces przetargowy, w wyniku którego chce zredukować listę agencji directmarketingowych i internetowych. Obecnie koncern współpracuje z 23 agencjami....

Zagranica, 21 listopada 2005

Pernod Ricard przekazuje budżet interaktywny wina Jacob's Creek

Koncern alkoholowy Pernod Ricard przekazał bez przetargu brytyjski budżet interaktywny win marki Jacob's Creek agencji Dare. Marketer planuje uruchomienie serwisu...

Zagranica, 9 listopada 2004

Diageo Walker wspiera interaktywnie launch Johnnie Walker Green Label

Koncern Diageo postanowił wprowadzić piątą odmianę swojej whisky Johnnie Walker o nazwie Green Label. Wspiera ją reklamami w internecie oraz...

Zagranica, 4 lutego 2004

19 marca rozdanie nagród Revolution Awards 2004

Revolution Awards to konkurs brytyjskiej branży reklamy interaktywnej organizowany pod patronatem Yahoo! UK & Irland. Ogłoszenie zwycięzców tegorocznej edycji odbędzie...