M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Davidoff (marka)"

Zagranica, 13 lipca 2015

P&G sprzedaje Coty 43 swoje marki z segmentu beauty

W ręce Coty przejdą m.in. Max Factor i Wella - wartość transakcji szacowana jest na 12,5 mld dolarów.

Zagranica, 9 stycznia 2015

Profil Churchilla na cygarach marki Davidoff

W Anglii dostępna będzie specjalna edycja cygar wykorzystujących wizerunek znanego polityka.

Kraj, 13 października 2014

Marta Glinka nową dyrektor marketingu LOT-u

Zastąpiła na tym stanowisku Michała Lemana, który został dyrektorem zarządzającym LOT Travel.

Kraj, 5 marca 2013

Dyrektor marketingu Imperial Tobacco Polska odchodzi

Waldemar Zegar po roku pracy żegna się z firmą.

Kraj, 15 stycznia 2013

Nowy szef działu digital w Cheil Poland

Do zespołu dołączyła Ewa Kłoszewska, dotychczas account supervisor w Saatchi & Saatchi.

Kraj, 19 kwietnia 2012

Waldemar Zegar nowym dyr. marketingu Imperial Tobacco

Odpowiada zarówno za marketing konsumencki, jak i handlowy.

Kraj, 13 grudnia 2011

Sales Link z projektem dla marki Davidoff

Agencja przygotuje akcję informacyjną dla marki koncernu Imperial Tobacco.

Kraj, 12 września 2011

Piotr Kuc CEO w USP

Pokieruje dwiema spółkami farmaceutycznymi.

Kraj, 25 listopada 2010

Imperial optymalizuje portfolio marek

Wycofuje z rynku markę papierosów Tiger.

Kraj, 30 sierpnia 2010

Nidzgorska odpowiada za debiut marki Davidoff

Luksusowe zegarki i akcesoria skórzane wchodzą na polski rynek. Za rozwój marki będzie odpowiedzialna była menedżer marki Tissot.

Kraj, 5 lutego 2010

Imperial Tobacco będzie współfinansować saloniki Kolportera

Firma tytoniowa Imperial Tobacco Polska będzie współfinansować rozwój sieci saloników prasowych Kolportera i współpracować przy tworzeniu ekspozycji wyrobów tytoniowych. Dotyczy...

Przetargi, 3 lutego 2010

Endorfina Events zrealizuje eventy dla marki Davidoff

Agencja Endorfina Events wygrała przetarg na realizację eventów dla kolejnej marki koncernu Imperial Tobacco Polska. Przedstawiciele marketera i agencji nie...

Przetargi, 1 grudnia 2009

Endorfina Events zdobyła budżet BTL Imperial Tobacco Polska

Agencja Endorfina Events wygrała przetarg na obsługę producenta papierosów - koncernu Imperial Tobacco Polska (właściciel m.in. marek: West, Route 66,...

Kraj, 18 czerwca 2009

Imperial wprowadza markę West w wersji super slim

Firma tytoniowa Imperial Tobacco wprowadziła do sprzedaży papierosy marki West w wersji super slim. W tej wersji dostępne są dwa...

Kraj, 18 marca 2009

Greta Malska senior brand managerem kawy Douwe Egberts

Greta Malska została senior brand managerem nowej marki kawy Douwe Egberts w Sara Lee Coffee and Tea Poland. Z firmą...

Kraj, 12 lutego 2009

CEDC awansuje menedżerów w dziale marketingu

Paweł Królikowski, dotychczas product group manager w Central European Distribution Corporation (CEDC), awansował na dyrektora trade marketingu. W przejętym przez...

Kraj, 5 lutego 2009

Kraft walczy o rynek kaw premium z marką Carte Noire

Kraft walczy o rynek kaw premium, wprowadzając markę Carte Noire. Marka jest liderem kaw premium we Francji. Obecna jest także...

Kraj, 15 stycznia 2009

Dominic Brisby pokieruje Imperial Tobacco Polska

Dominic Brisby został nowym prezesem spółki Imperial Tobacco Polska. Zastąpił Detlefa Moedego, który odszedł z firmy. Brisby z Imperial Tobacco...

Kraj, 19 grudnia 2008

North Coast otwiera kawiarnię Espressamente Illy, rozważa budowę sieci

Firma North Coast, dystrybutor delikatesowej żywności, otwiera kawiarnię Espressamente Illy. Lokal powstał w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej. Jego wnętrze zaprojektował...

Kraj, 20 sierpnia 2007

Coty Polska konsoliduje marketing i dystrybucję marek luksusowych

Coty Polska na początku przyszłego roku przejmie marketing i dystrybucję kosmetyków Coty Prestige. Będą to m.in. takie marki selektywne, jak:...

Kraj, 5 kwietnia 2007

Marta Glinka odpowiada za marketing wódek krajowych w CEDC

Marta Glinka została senior brand managerem w Central European Distribution Corporation. Odpowiada za dział tzw. domestic vodka, czyli wódek krajowych...

Kraj, 5 października 2006

Bartosz Niewiadomski dyr. marketingu Mieszka SA

Bartosz Niewiadomski objął stanowisko dyr. marketingu firmy Mieszko SA. Zastąpił na tym stanowisku Marka Kmiecika. Niewiadomski przez ostatnie dwa lata...

Kraj, 25 maja 2006

Tchibo Warszawa wprowadza do portfolio mrożone napoje Coffee Soul

Tchibo Warszawa rozszerzyło linię produktów, wprowadzając mrożone napoje kawowe Tchibo Coffee Soul. Ich pojawienie się w sklepach i barach Tchibo...

Kraj, 22 maja 2006

Data Solutions realizuje projekt marketingowy dla Imperial Tobacco Polska

Agencja Data Solutions realizuje projekt marketingowy dla Imperial Tobacco Polska mający na celu poprawę ekspozycji i zwiększenie obrotu papierosów marek:...

Kraj, 31 października 2005

Discovery stawia na sprzedaż niestandardowych formatów reklamowych

Dom sprzedaży Discovery Media Polska, który sprzedaje czas antenowy w kanałach tematycznych: Discovery Channel, Animal Planet oraz Cartoon Network, MTV,...

Kraj, 1 września 2005

Tchibo odnotowało najlepsze udziały od 2000 r.

Producent kawy Tchibo Warszawa odnotował rekord w udziałach rynkowych, licząc od 2000 r. Według danych ACNielsen za okres czerwiec-lipiec, Tchibo...

Kraj, 7 czerwca 2005

Jarosław Podsiadło przestał pełnić funkcję dyr. marketingu Tchibo

Jarosław Podsiadło po blisko dwóch latach przestał pełnić funkcję dyr. marketingu firmy Tchibo, gdzie odpowiadał za marketing marek Gala, Tchibo...

Kraj, 4 maja 2005

Wojciech Usak jest nowym dyrektorem marketingu Imperial Tobacco Polska

Wojciech Usak został nowym dyrektorem marketingu firmy tytoniowej Imperial Tobacco Polska SA. Zastąpił na tym stanowisku Carmen Zieringer, która kierowała...

Kraj, 23 marca 2005

Tchibo rozszerza markę super premium Davidoff

Firma Tchibo rozszerza markę super premium Davidoff, wprowadzając do sprzedaży kawę rozpuszczalną Davidoff 57 Espresso Instant. 100-g opakowanie kawy kosztować...

Kraj, 11 sierpnia 2004

Tchibo wymienia opakowania kaw rozpuszczalnych, planuje kampanię TV

Producent kawy Tchibo zdecydował o zmianie opakowania całej linii kaw rozpuszczalnych. Szklane słoiki w nowym, oryginalnym kształcie już są dostępne...

Kraj, 9 sierpnia 2004

Tchibo wprowadza drugi produkt w segmencie instant premium i planuje kampanię

Tchibo Warszawa wprowadza na rynek kawę instant Gold Selection. Jest to drugi obok sprzedawanej od dawna odmiany Exclusive produkt Tchibo...

Kraj, 8 lipca 2004

Tchibo Warszawa świadczy usługi informatyczne innym oddziałom firmy na świecie

Pracownicy firmy Tchibo Warszawa będą świadczyć usługi shared services w zakresie informatyki innym biurom należącym do holdingu w różnych krajach...

Kraj, 7 kwietnia 2004

Magdalena Darska account executive w G2

Magdalena Darska objęła stanowisko account executive w G2. Będzie odpowiedzialna za realizację projektów dla British American Tobacco. Dotychczas pracowała w...

Kraj, 5 listopada 2003

Lavazza rozpoczyna nową kampanię w stylu SF

Lavazza rozpoczęła w Polsce kampanię wizerunkową. Wykorzystuje ona zdjęcia francuskiego fotografika Thierry'ego Le Goues, które znajdą się w słynnym kalendarzu...

Kraj, 3 listopada 2003

British American Tobacco wprowadza markę Kent w kategorii premium

British American Tobacco (BAT) wprowadza markę Kent należącą do kategorii premium. Brand będzie konkurować m.in. z brandami Marlboro i Davidoff....

Kraj, 8 września 2003

Tomasz Piec został dyrektorem sprzedaży w Tchibo Warszawa

Tomasz Piec został mianowany nowym dyrektorem sprzedaży Tchibo Warszawa. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz University of Copenhagen. Poprzednio...

Kraj, 21 sierpnia 2003

Według ACNielsen brand Tchibo ponownie liderem

Według najnowszych badań ACNielsen marka Tchibo ponownie została liderem rynku kawy palonej z udziałami na poziomie 16,2 proc. W poprzednim...

Kraj, 3 kwietnia 2003

ARC Rynek i Opinia stworzyła firmę zajmującą się m.in. sponsoringiem

Firma badawcza ARC Rynek i Opinia stworzyła firmę Sponsoring up! mającą się zajmować usługami sponsoringowymi i działaniami z zakresu product...

Zagranica, 11 czerwca 2002

D'Arcy obsłuży wprowadzenie nowej linii papierosów Sobranie

Koncern tytoniowy Gallaher Group wybrał agencję D'Arcy i dom mediowy IMP do obsługi budżetów wprowadzających na rynek nową linię papierosów...

Kraj, 28 marca 2002

Agencja Constans PR wygrała przetarg na obsługę Reemtsma Polska

Agencja public relations Constans PR ponownie wygrała przetarg na obsługę koncernu tytoniowego Reemtsma Polska. "Wybraliśmy agencję Constans PR, gdyż wiemy,...