M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "DD Media (firma)"

Kraj, 17 października 2013

Content Media wydziela strukturę think:sport

Pokierują nią Artur Grochowski i Marcin Frankowski, wcześniej związani z rynkiem wydawniczym,

Kraj, 8 sierpnia 2012

Marcin Gerc nowym dyr. zarządzającym Kantar Media

Zastąpił Arkadiusza Drulisa, który z końcem roku rozstaje się z firmą.

Kraj, 24 sierpnia 2010

Nowy szef Lothar Böhm Warsaw

Stanowisko managing directora agencji specjalizującej się w designie opakowań objął Marcin Gerc.

Kraj, 31 maja 2010

Michał Dzienisz prezesem CR Media?

Michał Dzienisz może objąć stanowisko prezesa CR Media Consulting, zastępując na nim Pawła Stachnika.

Kraj, 5 sierpnia 2008

Agnieszka Perczak dołączyła do działu reklamy Bauera

Agnieszka Perczak objęła stanowisko specjalisty ds. reklamy w dziale reklamy pism poradniczych Wydawnictwa Bauer. Będzie pracowała w zespole zajmującym się...

Kraj, 12 czerwca 2008

Małgorzata Solarczyk dyrektorem sprzedaży w Ad Meritum

Małgorzata Solarczyk została dyrektorem sprzedaży w Ad Meritum. Zastąpiła Agnieszkę Kędzierską, która pełniła tę funkcję do kwietnia br., po czym...

Kraj, 8 sierpnia 2007

Monika Gostołek i Jolanta Ratkowska advertising managerami w Direct Publishing Group

Do zespołu biura reklamy wydawnictwa Direct Publishing Group na stanowiska advertising managerów dołączyły Monika Gostołek i Jolanta Ratkowska. Ratkowska pracowała...

Kraj, 7 sierpnia 2007

Malek Sano dyr. wydawniczym w Media Direct

Malek Sano będzie dyrektorem wydawniczym w Media Direct Polska, wydawcy m.in. "Życia Handlowego" oraz magazynu "Kosmetyki". Będzie odpowiedzialny za rozwój...

Kraj, 25 czerwca 2007

Malek Sano odszedł z Bonnier Business Polska

Malek Sano, dyrektor działu produktów konsumenckich i custom publishing w Bonnier Business Polska, odszedł z wydawnictwa. Ze spółką związany był...

Kraj, 14 lutego 2007

Małgorzata Solarczyk mianowana dyr. biura reklamy Valkea Media

Małgorzata Solarczyk została dyrektorem biura reklamy wydawnictwa Valkea Media. Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturze wydawnictwa. Małgorzata Solarczyk będzie...

Kraj, 26 stycznia 2007

Malek Sano szefem reklamy "Pulsu Biznesu", nowi key account managerowie, awans Jakuba Deca

Malek Sano został nowym dyrektorem biura reklamy "Pulsu Biznesu" (Bonnier Business Polska). Pracę rozpocznie 1 lutego br. Malek Sano zastąpił...

Kraj, 9 listopada 2006

DD Media szuka inwestora dla "Dzień dobry", które ma przerwę wydawniczą

DD Media, wydawca bezpłatnego tygodnika "Dzień dobry", prowadzi rozmowy z inwestorami. Rozstrzygnięcie pertraktacji spodziewane jest najdalej za trzy tygodnie, o...

Kraj, 8 listopada 2006

Grzegorz Fajerski odpowiada za reklamę w Sport Marketing House

Spółka Sport Marketing House jest nowym wydawnictwem, które będzie wydawać nowy miesięcznik o siatkówce pod tytułem "Świat Siatkówki". Pierwszy numer,...

Kraj, 11 października 2006

Sprostowanie: Pro Direct jest poza strukturą DD Media

Firma Pro Direct, o której pisaliśmy we wczorajszym DS "MMP", jest poza strukturą DD Media (wydawca "Dzień dobry"). Wyjaśniamy, że...

Kraj, 10 października 2006

Valkea Media potencjalnym nabywcą praw do "Dzień dobry"

Trwają negocjacje w sprawie przejęcia "Dzień dobry" (DD Media) przez Valkea Media, o czym dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Do momentu zamykania...

Kraj, 20 września 2006

Robert Smolarek i Beata Więsyk w zespole sprzedaży "Echa Miasta"

Do warszawskiego zespołu sprzedaży "Echa Miasta" dołączyli Robert Smolarek i Beata Więsyk. Robert Smolarek objął nowo utworzone stanowisko kierownika działu...

Kraj, 14 września 2006

DD Media wydaje nowy tytuł w segmencie customer publishing

Dwumiesięcznik "Cały dla małych" to nowy tytuł DD Media, wydawcy "Dzień dobry", w segmencie customer publishing. Tytuł przygotowany jest dla...

Kraj, 4 września 2006

Ewelina Bagińska business development directorem Dream Team

Ewelina Bagińska została business development directorem oraz członkiem zarządu agencji reklamowej Dream Team. Do jej obowiązków będzie należało m.in. dostosowanie...

Kraj, 3 sierpnia 2006

Malek Sano nowym dyrektorem biura reklamy "Sukcesu"

Malek Sano został nowym dyrektorem biura reklamy miesięcznika "Sukces" (Multico Press). Zastąpił na tym stanowisku Marka Glenca, który odszedł z...

Kraj, 3 lipca 2006

Joanna Świderska i Wojciech Wasiek brand managerami w "Echu Miasta"

Joanna Świderska i Wojciech Wasiek dołączyli do działu marketingu wydawnictwa Media4mat, wydawcy bezpłatnego dziennika "Echo Miasta". Oboje objęli funkcje brand...

Kraj, 19 czerwca 2006

TPP uruchamia lokalne biura sprzedaży reklam "Metropolu"

Spółka TPP, wydająca bezpłatny dziennik "Metropol", otworzyła dwa lokalne biura sprzedaży w Łodzi i we Wrocławiu. Wkrótce zostanie uruchomiony oddział...

Kraj, 21 grudnia 2005

"Dzień dobry" będzie tygodnikiem, DD Media przejęło spółkę Promotor

Wydawnictwo DD Media zdecydowało o przywróceniu "Dzień dobry" tygodniowej częstotliwości (obecnie ukazuje się dwa razy w tygodniu - w poniedziałki...

Kraj, 21 października 2005

DD Media powołał departament ds. marketingu i rozwoju sprzedaży, planowana ekspansja brandu DD Media

DD Media, wydawca bezpłatnego dziennika "Dzień dobry", rozbudował dział marketingu. Obecnie siedem osób, a nie jak dotąd - trzy, pracuje...

Kraj, 27 września 2005

DD Media promuje magazyn "Dzień dobry Student"

Pod hasłem "Sprzedaż kategorycznie zakazana" rusza promocja magazynu kolorowego DD Media "Dzień dobry Student". Pismo w nakładzie 100 tys. egz....

Kraj, 27 września 2005

Agnieszka Stolarska odeszła z DD Media

Agnieszka Stolarska rozstała się z grupą medialną DD Media, gdzie od 1,5 roku pracowała jako specjalistka ds. public relations. Jej...

Kraj, 23 września 2005

Dzienisz, Sano i Malinowski w zespole menedżerskim DD Media

Michał Dzienisz i Malek Sano objęli funkcje dyrektorów ds. klientów strategicznych i będą odpowiedzialni za działania new business i rozwój...

Kraj, 21 września 2005

Michał Dzienisz strategic client directorem w DD Media

Michał Dzienisz objął stanowisko strategic client directora w DD Media, wydawcy bezpłatnego dziennika "Dzień dobry". Zastąpił Emiliano Castagnę, który pracuje...

Kraj, 10 sierpnia 2005

Morten Lindholm Jorgensen objął stanowisko prezesa DD Media

Morten Lindholm Jorgensen, wiceprezes firmy DD Media wydającej bezpłatny dziennik "Dzień dobry", został prezesem tej spółki. Zastąpił na tym stanowisku...

Kraj, 1 sierpnia 2005

Emiliano Castagna wraca do pracy w branży reklamy zewnętrznej

Emiliano Castagna opuszczający wkrótce stanowisko sales & new business directora w DD Media wraca do Włoch. Będzie odpowiadał za rozwój...

Kraj, 6 maja 2005

"Dzień dobry" zwiększa nakład wydania warszawskiego

Bezpłatna gazeta "Dzień dobry" (wydawca: DD Media Sp. z o.o.) zwiększa od dziś, 6 maja, nakład warszawskiego wydania. Poniedziałkowy nakład...

Kraj, 26 kwietnia 2005

Marcin Gerc został new business directorem w grupie Euro RSCG

Do grupy Euro RSCG dołączył Marcin Gerc, który objął nowo utworzone stanowisko new business directora. Do jego obowiązków będzie należała...

Kraj, 22 listopada 2004

Magazyn "Dzień dobry Student" w dopracowanej formule

DD Media, wydawca gazety "Dzień dobry", wprowadziło na rynek 5. numer kwartalnika "Dzień dobry Student", który wg wydawcy osiągnął dopracowaną...

Kraj, 8 listopada 2004

"Dzień dobry" współpracuje z warszawskim Centrum Handlowym "Reduta"

"Dzień dobry" (wydawnictwo DD Media) przygotowało we współpracy z warszawskim Centrum Handlowym "Reduta" 16-stronicowe wydanie specjalne. Jego odbiorcami byli odwiedzający...

Kraj, 22 października 2004

"Dzień dobry" organizuje konkurs sponsorowany przez Kotlin

Gazeta bezpłatna "Dzień dobry" (spółka DD Media) organizuje konkurs dla czytelników "Co robisz w weekend?", którego sponsorem jest firma Kotlin....

Kraj, 19 października 2004

DD Media przedstawicielem na Polskę wydawcy "Poradnika dla Rodziny"

Spółka DD Media, wydawca bezpłatnego dziennika "Dzień dobry", została wyłącznym przedstawicielem na Polskę niemieckiego wydawnictwa Partner Medien Service, wydawcy bezpłatnego...

Kraj, 13 października 2004

"Dzień dobry" co piątek w 25 miastach w nakładzie ok. 800 tys. egz.

"Dzień dobry", bezpłatna gazeta wydawnictwa DD Media, już na stałe zwiększy zasięg. Od 5 listopada br. w każdy piątek będzie...

Kraj, 24 września 2004

"Dzień dobry" w internecie - nowy serwis, akces do sieci IDMnet i plany pakietów z gazetą papierową

Gazeta "Dzień dobry" (spółka DD Media) zainauguruje dziś swój nowy serwis internetowy. Serwis będzie miał nowy kształt i bogatszą zawartość...

Kraj, 13 sierpnia 2004

CPM poszerzy ofertę o akcje bezpośredniego wsparcia sprzedaży

Firma reklamowa Centrum Promocji Młodzieżowej (CPM) zamierza poszerzyć portfolio usług. Jeszcze w tym roku zaoferuje możliwość realizacji programów z zakresu...

Kraj, 22 czerwca 2004

"Dzień dobry" poszerzy dystrybucję w aglomeracji śląskiej

"Dzień dobry", bezpłatny dziennik ukazujący się w poniedziałki i w piątki, od września br. planuje poszerzenie dystrybucji w aglomeracji śląskiej....

Kraj, 17 czerwca 2004

Janusz Kieś pełni obowiązki redaktora naczelnego "Dzień dobry"

Urszula Korman-Hollanek, redaktor naczelna tytułu "Dzień dobry", odeszła z wydawnictwa, spółki DD Media. Jej obowiązki przejął Janusz Kieś, do tej...

Kraj, 7 czerwca 2004

"Dzień dobry na fali" po raz trzeci w wakacje nad Bałtykiem

"Dzień dobry na fali" - bezpłatny magazyn spółki DD Media, wydawcy bezpłatnej gazety "Dzień dobry" - od 3 lipca trafi...

Kraj, 11 maja 2004

Stolarska objęła nowe stanowisko specjalisty ds. PR w "Dzień dobry"

Agnieszka Stolarska objęła nowe stanowisko specjalisty ds. public relations w wydawnictwie DD Media, wydawcy tytułu bezpłatnego "Dzień dobry". Jest odpowiedzialna...

Kraj, 30 kwietnia 2004

Chmielewska będzie odpowiedzialna za nowe projekty w DD Media

Marzena Chmielewska została product managerem w wydawnictwie DD Media. Będzie odpowiedzialna za rozwój grupy produktów (dodatków tematycznych "Dzień dobry -...

Kraj, 9 kwietnia 2004

"Dzień dobry" będzie dwudnikiem, awanse w dziale sprzedaży gazety

DD Media zmieni częstotliwość wydawania bezpłatnej gazety "Dzień dobry". Jak powiedziała Ewelina Bagińska, dyrektor marketingu wydawcy - spółki DD Media,...

Kraj, 26 marca 2004

DD Media będzie przekonywać marketerów produktów ekskluzywnych do reklam w "Dzień dobry"

Wydawnictwo DD Media planuje działania promocyjne adresowane do producentów dóbr ekskluzywnych. Ich celem jest zachęcenie tej grupy reklamodawców do inwestowania...

Kraj, 27 stycznia 2004

"Dzień dobry" w Gdańsku będzie ukazywać się w poniedziałki

Bezpłatny tygodnik "Dzień dobry" (wydawca: DD Media) w Gdańsku będzie ukazywać się także w poniedziałki. Od 2 lutego w Gdańsku...

Kraj, 22 stycznia 2004

"Dzień dobry" celuje w mieszkańców miast odpoczywających w górskich kurortach

DD Media, wydawca "Dzień dobry". przygotował na ferie zimowe wydanie specjalne tego bezpłatnego tygodnika. Nosi ono tytuł "Dzień dobry w...

Kraj, 8 grudnia 2003

Mikołajkowa akcja promocyjna bezpłatnej gazety "Dzień dobry"

Gazeciarze w czapkach Świętego Mikołaja wręczający warszawiakom torby z prezentami to najnowsza akcja promocyjna bezpłatnego tygodnika "Dzień dobry". Działania promocyjne...

Kraj, 29 października 2003

Business Consulting nie zatrudni osoby odpowiedzialnej za sprzedaż

Spółka Business Consulting specjalizująca się w kampaniach outdoorowych nie zatrudni osoby odpowiedzialnej za sprzedaż, która miała zastąpić Emiliano Castagna -...

Kraj, 29 września 2003

DD Media przygotowało projekt specjalny - "Dzień dobry student"

W dniu inauguracji roku akademickiego, 8 października, dla studentów przygotowane zostało pismo "Dzień dobry student" wydane przez spółkę DD Media....