M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "DDB London (firma)"

Zagranica, 13 lutego 2015

Lucy Jameson nowym CEO Grey London

Dotychczasowa chief strategy officer zastępuje na stanowisku Chrisa Hirsta.

Kraj, 14 września 2012

Marta Macke po 15 latach odchodzi z DDB

Business development director rozstaje się z agencją.

Zagranica, 24 stycznia 2012

Brytyjski rząd promuje większe emerytury

Kampania warta 11 mln funtów ma wspierać nowy automatyczny system oszczędzania na emeryturę. Składki pochodzą od pracownika, pracodawcy i rządu.

Zagranica, 30 września 2011

Lowe przejmie od DDB obsługę Becel/Flory

Unilever zmienia agencję reklamową pracującą globalnie dla marki margaryn.

Zagranica, 20 maja 2011

Kraft poszukuje lepszej kreacji

Kraft Foods UK prowadzi rozmowy z mniejszymi, ale znanymi agencjami.

Zagranica, 20 maja 2011

BETC otwiera podwoje w Londynie

Znany paryski butik kreatywny rekrutuje głównych menedżerów z agencji Modernista i DDB.

Kraj, 28 czerwca 2010

Polacy po Cannes: dwa srebrne i jeden brązowy Lew

Na 80 zgłoszonych do konkursu prac z Polski tylko trzy okazały się zwycięskie.

Zagranica, 22 stycznia 2010

Volkswagen szuka agencji do obsługi budżetu związanego z mediami społecznościowymi

Volkswagen ogłosił konkurs, w którym szuka agencji do obsługi budżetu reklamowego związanego z aktywnościami w mediach społecznościowych. Marketer poszukuje agencji...

Zagranica, 20 listopada 2009

DDB London na czele zestawień "The Gunn Report" za 2009 rok

Agencja reklamowa DDB London okazała się najbardziej utytułowaną agencją roku 2009 na świecie według zestawień opublikowanych w "The Gunn Report"....

Zagranica, 26 sierpnia 2009

Epson szuka agencji do obsługi reklamowej w Europie

Firma Epson rozpoczęła procedury przetargowe, które mają doprowadzić do wyboru nowej agencji obsługującej wart 10 mln funtów budżet reklamowy firmy....

Zagranica, 17 czerwca 2009

Unilever wprowadza nową strategię dla marki Flora

Unilever zmienia swoją globalną strategię marketingową dotyczącą marki margaryny Flora. Nowy koncept został skonstruowany na podstawie założenia, że do 2020...

Zagranica, 24 września 2008

Philips wkracza na rynek gadżetów erotycznych

Philips wprowadza do sprzedaży urządzenia do masażu, które będą pozycjonowane w kategorii gadżetów erotycznych. Będą to trzy rodzaje urządzeń masujących,...

Kraj, 30 października 2007

Jarosław Wiewiórski pierwszym polskim jurorem Young Guns

Jarosław Wiewiórski, dyr. kreatywny Leo Burnett Ukraina, został pierwszym polskim jurorem festiwalu Young Guns. Jest to jedyny festiwal o globalnym...

Zagranica, 1 października 2007

"Financial Times" rozpoczyna drugi etap tegorocznej kampanii

Dziennik "Financial Times" rozpoczyna w Wielkiej Brytanii drugą fazę zaplanowanej na ten rok kampanii reklamowej. Pierwszy etap przeprowadzono wiosną, co...

Zagranica, 22 czerwca 2007

WWF szuka agencji reklamowej; chce inwestować w internet

Organizacja ekologiczna World Wide Fund (WWF) planuje wybór agencji reklamowej, której będzie mogła powierzyć budżet promocyjny w wysokości 5 mln...

Zagranica, 26 stycznia 2007

DDB Europe wprowadza zmiany w składzie regionalnego managementu

Sieć agencji reklamowych DDB Europe powołała Richarda Morrisa na stanowisko regional directora. Ma być odpowiedzialny za rozwój biznesowy sieci, przede...

Zagranica, 19 grudnia 2006

Zmiany personalne w DDB Londyn; z rynku znika marka Burkitt DDB

Jorian Murray, managing director agencji reklamowej DDB Londyn, ma odejść ze stanowiska. Jego następcą ma zostać Nick Fox, senior vicepresident...

Zagranica, 2 listopada 2006

Carat wygrał wart ponad 220 mln euro budżet Della

Amerykański producent komputerów Dell zdecydował się scentralizować swój wart ponad 224 mln euro budżet mediowy w regionie EMEA i jego...

Zagranica, 2 listopada 2006

Projekt dla Marks & Spencer zdobył Grand Prix IPA Effectiveness

Agencja reklamowa Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R zdobyła Grand Prix IPA Effectiveness Awards. Nagrodzona została kampania reklamowa dla Mark & Spencer...

Zagranica, 14 września 2006

DDB London zdobyła budżet "Financial Times"

Agencja DDB London wygrała w przetargu na obsługę reklamową "Financial Times". Wartość budżetu wynosi 5 mln funtów. W przetargu brały...

Kraj, 13 września 2006

Sony Ericsson wybrał globalnie Saatchi & Saatchi, u nas bez zmian - nadal z Leo Burnett

Centrala Sony Ericsson Mobile w przetargu na obsługę swojego globalnego budżetu reklamowego, wartego rocznie 50 mln funtów, wybrała Saatchi &...

Zagranica, 8 września 2006

Dell planuje przetarg na globalny budżet mediowy wart 375 mln dol.

Amerykański producent komputerów Dell Computers planuje przetarg na obsługę swojego globalnego budżetu w zakresie planowania i zakupu mediów, wartego w...

Zagranica, 14 lipca 2006

Stephen Woodford nowym CEO DDB London

Stephen Woodford, chief executive officer Engine Group, został mianowany nowym CEO DDB London, kończąc tym samym siedmiomiesięczy okres poszukiwań następcy...

Zagranica, 5 lipca 2006

Dell przenosi swój budżet prasowy z DDB do AdPeople

Amerykański producent komputerów Dell zdecydował o przeniesieniu znaczącej części swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego obejmującej reklamy prasowe (szacowana wartość: 75 mln...

Zagranica, 11 października 2005

M&C Saatchi traci po 23 latach obsługę British Airways

Agencja M&C Saatchi przegrała przetarg kreatywny organizowany przez linie lotnicze British Airways na rzecz Bartle Bogart Hegarty. Straciła tym samym...

Zagranica, 30 sierpnia 2005

BBH typowana jako zwycięzca przetargu Dunlopa

Prawdopodobnie agencja Bartle Bogle Hegarty zwyciężyła w paneuropejskim przetargu na obsługę reklamową opon Dunlop. W finale zmierzyła się z Rainey...

Zagranica, 1 sierpnia 2005

Cztery agencje na short-liście w globalnym przetargu British Airways

Na short-liście przetargu reklamowego British Airways pozostały agencje: M&C Saatchi, JWT, DDB London oraz Bartle Bogle Hegarty. Decyzja, która z...

Kraj, 27 czerwca 2005

Saatchi & Saatchi nominowana w Cannes w kategorii film, Grand Prix za film "Grrr" dla Hondy Diesel

Tylko jedna polska praca trafiła na short-listę w kat. film festiwalu reklamowego Cannes Lions 2005. Wyróżniona została zrealizowana przez agencję...

Zagranica, 3 czerwca 2005

France Telecom zawiesza przetarg Wanadoo

France Telecom, do którego należy Wanadoo, wstrzymał paneuropejski przetarg na tę markę (budżet reklamowy Wanadoo ocenia się na 80 mln...

Zagranica, 31 maja 2005

Launch Golfa Plus w Wielkiej Brytanii wspomagany działaniami ATL i BTL

Volkswagen startuje z dużą kampania directmarketingową wspomagającą wejście na rynek modelu Golf Plus. Kampanię realizuje londyński oddział Proximity, a obejmuje...

Zagranica, 21 kwietnia 2005

Unilever Bestfoods szuka agencji do obsługi marki Colman's

Unilever Bestfoods zdecydował o relaunchu 190-letniej marki Colman's, pod którą na rynku Wielkiej Brytanii sprzedaje musztardy i sosy do gotowania....

Zagranica, 22 marca 2005

DDB London konstruuje panel badawczy z udziałem taksówkarzy i kosmetyczek

Agencja reklamowa DDB London intensyfikuje inwestycje badawcze, kreując panel analityczny Grapevine Panel z udziałem m.in. kierowców taksówek, kosmetyczek, właścicieli pubów,...

Zagranica, 24 lutego 2005

Unilever reklamuje herbatę PG Tips z okazji 75. urodzin

Herbaciana marka PG Tips sprzedawana przez koncern Unilever w Wielkiej Brytanii świętuje 75. urodziny nową kampanią reklamową. Przygotowała ją agencja...

Zagranica, 22 lutego 2005

Speedo wybiera agencję DDB London

Speedo International - producent ubrań i akcesoriów dla pływaków - wybrało agencję DDB London do przygotowania kampanii. Ma ona mieć...

Zagranica, 28 stycznia 2005

Gene Kelly z "Deszczowej piosenki" w kampanii Golfa

Najnowsza kampania Volkswagena w spocie Golfa GTI wykorzystywać będzie archiwalne zdjęcia aktora Gene'a Kelly'ego ze słynnego musicalowego klasyka "Singing in...

Zagranica, 30 listopada 2004

Bacardi kończy współpracę z McCann London

Producent alkoholi Bacardi Martini kończy w Wielkiej Brytanii 10-letnią współpracę z agencją McCann London przy obsłudze marki Bacardi. Klient zdecydował...

Zagranica, 18 października 2004

DDB i Lowe nagrodzone w konkursie Campaigne Poster Awards

DDB Londyn zdobyła główną nagrodę na tegorocznym festiwalu Campaigne Poster Awards sponsorowanym przez Clear Channel. Nagrodzona złotem kampania Volkswagena Polo...

Zagranica, 13 września 2004

Christian Slater użyczył głosu w kampanii "The Guardian"

Christian Slater podłożył głos do reklamy nowego dodatku do dziennika "The Guardian" - "The Ryder Cup". Suplement jest poświęcony niesportowym...

Zagranica, 8 września 2004

Kraft przeniósł budżet słodyczy z Y&R do O&M

Koncern Kraft Foods rozstrzygnął w Wielkiej Brytanii przetarg na obsługę reklamową marek Toblerone, Milka, Lacta i Suchard. W przetargu wygrała...

Zagranica, 30 sierpnia 2004

Volkswagen Golf GTI wybrany na samochód wszech czasów

Wiecznie młody Volkswagen Golf GTI, obchodzący już 30. urodziny, został wybrany w Wielkiej Brytanii na samochód wszech czasów. Niemieckie auto...

Zagranica, 12 sierpnia 2004

DDB London wygrała przetarg na obsługę budżetu Wyeth Consumer Healthcare

Koncern farmaceutyczny Wyeth Consumer Healthcare wybrał agencję reklamową DDB London do obsługi budżetu reklamowego marek leków Anadin i Centrum. Wartość...

Zagranica, 10 sierpnia 2004

Ofcom wycofuje spot Renault Megane

Brytyjska organizacja Ofcom zakazała emisji przygotowanego przez agencję Publicis spotu Renault Megane. Stało się tak po protestach ze strony widzów,...

Zagranica, 6 sierpnia 2004

David Hackworthy chief strategic officerem w DDB London

David Hackworthy został nowym chief strategic officerem w agencji DDB London. Do tej pory pracował w strukturach TBWA/ChiatDay New York,...

Zagranica, 26 kwietnia 2004

Wielka kampania przed brytyjskim referendum w sprawie konstytucji UE

W Wielkiej Brytanii szykuje się wielka kampania przed planowanym referendum w sprawie unijnej konstytucji zakładającej zbliżenie Brytyjczyków z Europą. Swoje...

Zagranica, 17 lutego 2004

Filmowy King Kong w najnowszej reklamie Volkswagena Polo

Agencja reklamowa DDB London przygotowała prasową i outdoorową kampanię wspierającą samochód Volkswagen Polo, w której wykorzystana została filmowa sylwetka King...

Zagranica, 30 stycznia 2004

ThompsonFly wykorzystuje kreację online w kampanii telewizyjnej

Nowe linie lotnicze ThompsonFly.com rozpoczęły kampanię reklamową wartą 4 mln funtów, w której koncept kreatywny stworzony na potrzeby kampanii online...