M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "DDB Worldwide (firma)"

Zagranica, 24 lipca 2014

Omnicom raportuje zysk w II kwartale

Holding Omnicom (BBDO, DDB Worldwide, Omnicom Media) w II kwartale br. raportuje 7-proc. wzrost zysku przed opodatkowaniem, który wyniósł 514,7 mln dol.

Kraj, 30 lipca 2013

POG diametralnie zmieni układ sił

Konsolidacja Publicis Groupe i Omnicomu doprowadzi do powstania największej globalnej organizacji reklamowej, która przerośnie imperium Martina Sorella. Co to będzie oznaczało dla naszego rynku? Niektórzy już teraz wieszczą więcej problemów niż korzyści.

Zagranica, 22 kwietnia 2013

Omnicom Group publikuje wyniki finansowe

Grupa w I kwartale 2013 roku odnotowuje nieznaczny wzrost zysku.

Kraj, 14 września 2012

II edycja Imagination Day

Seminaria oraz pokazy w ramach projektu Cannes Lions Imagination Day odbędą się 23 października w Multikinie Złote Tarasy.

Zagranica, 25 maja 2012

DDB Worldwide przejęło agencję Adam & Eve

Szacowana wartość transakcji to 60 mln funtów.

Zagranica, 1 marca 2012

DDB z centrum światowej kreacji w Szanghaju

To jedyny przypadek przeniesienia siedziby działu kreatywnego przez globalną sieć reklamową do Chin.

Zagranica, 10 stycznia 2012

Reebok godzi się ze swoją starą agencją

Autorem najnowszej kampanii dla tej marki jest agencja McGarry Bowen, rozstanie z DDB.

Zagranica, 9 sierpnia 2011

DDB Worldwide przejmuje Synergy

Sieć wzmacnia strukturę DDB Health.

Zagranica, 24 marca 2009

DDB wygrało globalny przetarg na obsługę Reeboka

Reebok, należący do Adidasa, wybrał na swojego globalnego partnera agencję reklamową DDB Worldwide. Firma została wybrana w przetargu. Obsługę reklamową...

Zagranica, 9 października 2008

Twórca "Moulin Rouge" autorem globalnej kampanii Tourism Australia

Globalną kampanię Tourism Australia o budżecie ponad 50 mln dol. rozpocznie 90-sekundowy spot autorstwa reżysera Baza Luhrmanna (m.in. "Moulin Rouge")...

Zagranica, 7 lipca 2008

DDB zdobyła globalny budżet Tourism Australia wart 85 mln funtów

Agencja DDB Worldwide zdobyła globalny budżet Tourism Australia wart 85 mln funtów. W finale przetargu pokonała Saatchi & Saatchi. Konkurs...

Zagranica, 19 czerwca 2008

Nicole Kidman w projekcie promującym Australię

Tourism Australia pracuje nad międzynarodową kampanią reklamową, która zbiegnie się w czasie z premierą filmu "Australia" z udziałem Nicole Kidman...

Zagranica, 31 stycznia 2008

DDB Worldwide przejmuje obsługę marek lodowych Unilevera

Koncern Unilever wybrał do obsługi reklamowej swoich marek lodów sieć agencyjną DDB Worldwide (Omnicom Group). W pierwszej kolejności agencja zajmie...

Zagranica, 18 grudnia 2007

Agencje muszą brać pod uwagę "zachowania stadne" konsumentów - uważa szef DDB

Prezes DDB Worldwide Chuck Brymer uważa, że agencje muszą bardziej brać pod uwagę zachowania społeczne konsumentów. Po 18 miesiącach zarządzania...

Kraj, 12 grudnia 2007

DDB Warszawa przejęła obsługę marek Airwaves i Hubba Bubba

Agencja reklamowa DDB Warszawa przejęła obsługę części marek z portfolio producenta gum do żucia Wrigley Poland. Na rynku polskim agencja...

Kraj, 5 października 2007

Radosław Pawlak dyrektorem marketingu Wrigley Poland

Radosław Pawlak objął stanowisko dyrektora marketingu w firmie Wrigley Poland, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wcześniej kierował marketingiem w Wrigley Germany. W...

Zagranica, 6 sierpnia 2007

Wrigley dzieli budżet kreatywny pomiędzy BBDO i DDB

Wrigley podzielił swój kreatywny budżet reklamowy. Dotychczas całość była obsługiwana przez sieć BBDO, obecnie dołączyła do niej DDB. Decyzje te...

Zagranica, 3 kwietnia 2007

DDB i OMD utrzymały obsługę Hertz

Sieć wypożyczalni samochodów Hertz rozstrzygnęła przetarg, w wyniku którego obsługę jej budżetu wartego rocznie 150 mln dol. utrzymały dotychczasowe agencje,...

Zagranica, 22 marca 2007

DDB Worldwide i DDB Tribal przejmują globalny budżet Liptona od JWT

Unilever konsoliduje globalny budżet herbat marki Lipton w agencji DDB Worldwide. Od 2004 r. DDB zajmuje się obsługą Liptona na...

Zagranica, 19 maja 2006

Von Kennel nowym globalnym CEO agencji Rapp Collins

Gigant marketingu bezpośredniego firma Rapp Collins stara się o poszerzenie swoich wpływów na rynku międzynarodowym. Pierwszym krokiem jest objęcie funkcji...

Kraj, 16 grudnia 2005

Sieć agencyjna DDB Worldwide adaptuje narzędzie plannerskie w Polsce

Międzynarodowa sieć agencji reklamowych DDB Worldwide (Omnicom Group) podjęła decyzję o wdrożeniu w Polsce modelu plannerskiego o nazwie DDB SignBank....

Kraj, 16 grudnia 2005

Sieć agencyjna DDB Worldwide adaptuje narzędzie plannerskie w Polsce

Międzynarodowa sieć agencji reklamowych DDB Worldwide (Omnicom Group) podjęła decyzję o wdrożeniu w Polsce modelu plannerskiego o nazwie DDB SignBank....

Zagranica, 15 grudnia 2005

DDB Worldwide wdraża globalne narzędzie plannerskie SignBank

Międzynarodowa sieć agencyjna DDB Worldwide (Omnicom Group) wprowadza globalne narzędzie plannerskie, które ma pozwolić identyfikować trendy konsumenckie. Model o nazwie...

Zagranica, 14 grudnia 2005

Michael Folino szefem kreacji DDB Worldwide Chicago

Michael Folino został wybrany na stanowisko top creative DDB Worldwide Chicago. Zastąpił ustępującego Boba Scarpelliego, który na początku 2005 roku...

Zagranica, 21 października 2005

Herve Brossard został chief client officerem w DDB Worldwide

Herve Brossard, dotychczasowy prezes i chief executive w DDB France Group, awansował na stanowisko chief client officera w DDB Worldwide....

Zagranica, 17 sierpnia 2005

Dell będzie promował palmtopy, drukarki i telewizory

Dell Corp., największy na świecie producent komputerów osobistych klasy PC i laptopów, zamierza wypromować portfolio swoich produktów takich jak drukarki,...

Zagranica, 5 maja 2005

Anheuser-Busch szuka nowych koncepcji kreatywnych dla piwa Bud Select

Browar Anheuser-Busch Inc. poszukuje nowych idei kreatywnych dla marki piwa Bud. W szczególności chodzi o pomysły dla niedawno wprowadzonej na...

Zagranica, 27 stycznia 2005

Anheuser-Busch rezygnuje z kontrowersyjnego spotu piwa Bud Light

Firma Anheuser-Busch rezygnuje z kontrowersyjnego spotu piwa Bud Light, który został przygotowany przy okazji rozgrywek Super Bowl. Spot w sposób...

Zagranica, 25 stycznia 2005

Palestyński zamachowiec-samobójca w wirusowej podróbce spotu Volkswagena

Koncern Volkswagen grozi podjęciem akcji prawnych wobec twórców wirusowego "spotu", który rozpowszechniany jest w internecie, a w którym palestyński zamachowiec-samobójca...

Zagranica, 7 stycznia 2005

DDB Tribal wygrało przetarg na serwis www dla Domestosa

Brytyjska agencja interaktywna DDB Tribal należąca do DDB Worldwide (Grupa Omnicom) wygrała dwuetapowy przetarg na realizację serwisu internetowego dla marki...

Zagranica, 5 listopada 2004

PepsiCo przegląda agencje reklamowe pod kątem obsługi budżetu kreatywnego Pepsi Diet

PepsiCo prowadzi przegląd agencji reklamowych z grupy Omnicom pod kątem przekazania budżetu kreatywnego Pepsi Diet w wysokości 31 mln dol....

Zagranica, 2 listopada 2004

Novartis szuka agencji do obsługi produktów farmaceutycznych

Koncern Novartis szuka agencji reklamowej, która będzie obsługiwać oceniany na 350 mln dol. budżet związany z produktami farmaceutycznymi tej firmy....

Kraj, 30 września 2004

Rapp Collins powołuje dział strategii

Agencja BTL-owa Rapp Collins, należąca do grupy kapitałowej DDB Worldwide, przymierza się do stworzenia własnego działu strategii. Jak powiedziała Marta...

Kraj, 14 września 2004

Globalna kampania repozycjonująca Philipsa nie obejmie Polski, planowane inne działania

Globalna kampania autorstwa sieci agencji reklamowych DDB Worldwide repozycjonująca markę Philips nie obejmie Polski. Nowy wizerunek firmy ma kojarzyć się...

Zagranica, 16 lipca 2004

Philips planuje na jesień br. globalną kampanię reklamową

Philips zaplanował na jesień br. intensywną międzynarodową kampanię reklamową. Główny nacisk zostanie położony na rynek amerykański, gdzie budowa postrzegania tej...

Zagranica, 23 czerwca 2004

Henkel szuka agencji do realizacji z zakresu "corporate branding" w USA

Niemiecki koncern Henkel w przyszłym miesiącu ma rozstrzygnąć przegląd ofert agencji reklamowych dotyczących działań wizerunkowych w Stanach Zjednoczonych, po tym...

Kraj, 20 maja 2004

DDB Warszawa na short-liście Clio Awards, DDB Chicago Agencją Roku

Agencja reklamowa DDB Warszawa jako jedyna agencja z Polski znalazła się na short-liście konkursu reklamowego Clio Awards 2004 organizowanego w...

Kraj, 20 kwietnia 2004

Philips promuje przenośne odtwarzacze muzyki w formacie MP3

Philips Polska Sp. z o.o. przygotowuje kampanię reklamową promującą przenośne odtwarzacze audio HDD60. Są to de facto przenośne dyski twarde,...

Zagranica, 19 kwietnia 2004

Budweiser łagodzi reklamy na terenie USA w związku z występem Janet Jackson

Budweiser zdecydował o złagodzeniu kampanii reklamowych na terenie USA w związku z falą purytanizmu, jaka przetoczyła się przez kraj po...

Kraj, 16 kwietnia 2004

Philips wprowadza nowe telewizory i planuje intensywną kampanię reklamową

Koncern Philips wprowadzi na polski rynek nowe modele płaskich telewizorów wykorzystujące nowoczesne wzornictwo. Pod koniec kwietnia br. ma się rozpocząć...

Zagranica, 29 marca 2004

Saatchi & Saatchi Healthcare wygrała budżet leku Plavix wartości 70 mln dol.

Firmy farmaceutyczne Bristol-Myers Squibb i Sanofi-Synthelabo przekazały amerykański budżet reklamowy wspólnie produkowanego leku Plavix agencji reklamowej Saatchi & Saatchi Healthcare...

Zagranica, 17 lutego 2004

Grey i DDB wciąż walczą o budżet kreatywny Nokii

W przeglądzie ofert na obsługę wartego 35 mln dol. rocznie budżetu kreatywnego Nokii, jednego z największych na świecie producentów telefonów...

Zagranica, 27 stycznia 2004

Bristol-Myers prowadzi przetarg na budżet leku Plavix

Firma farmaceutyczna Bristol-Myers Squibb prowadzi przetarg na budżet reklamowy leku Plavix. Budżet ten szacowany jest na 70 mln dol. i...

Kraj, 26 stycznia 2004

Corporate Profiles DDB Group wydziela strukturę brandconsultingową

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami menedżerów Corporate Profiles DDB Group w ramach grupy zostanie wyodrębniona struktura zajmująca się usługami z zakresu...

Kraj, 26 stycznia 2004

Corporate Profiles DDB Group wydziela strukturę brandconsultingową

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami menedżerów Corporate Profiles DDB Group w ramach grupy zostanie wyodrębniona struktura zajmująca się usługami z zakresu...

Zagranica, 19 stycznia 2004

DDB Worldwide otrzymała tytuł Najlepszej Agencji Reklamowej 2003 r.

DDB Worldwide (Omnicom Group) została uznana za najlepszą globalną sieć agencji reklamowych w 2003 r. Wyróżnienia przyznały dwa tytuły prasy...

Kraj, 10 grudnia 2003

OMD Poland i Gutenberg OnLine prowadzą szkolenia o reklamie prasowej

OMD Poland wraz z agencją Gutenberg OnLine należącą do sieci DDB Worldwide wprowadzają nowe szkolenie pod nazwą Akademia Gutenberga. Seminaria...

Kraj, 8 grudnia 2003

Agencja Corporate Profiles DDB zmienia nazwę na DDB Warszawa

Począwszy od 1 stycznia 2004 r., agencja reklamowa Corporate Profiles DDB zmieni nazwę na DDB Warszawa. Jest to wynik decyzji...

Kraj, 5 grudnia 2003

Leo Burnett zdobyła globalny budżet kampanii Big Maca - w Polsce przygotuje ją Corporate Profiles DDB

Koncern McDonald's wybrał należącą do Publicis Groupe agencję Leo Burnett Worldwide do stworzenia kreacji na potrzeby globalnej kampanii reklamowej dla...

Zagranica, 30 października 2003

Grupa Omnicom raportuje dobre wyniki w trzecim kwartale 2003 r.

Grupa Omnicom odnotowała dobre wyniki finansowe w trzecim kwartale br. - wynika z raportu, jaki został upubliczniony. Wzrost dotyczy także...