M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Deep (marka)"

Przetargi, 26 czerwca 2007

Semax szuka agencji reklamowych dla Deepa i Hot Oil

Firma Semax prowadzi przetargi na obsługę kreatywną marek Deep (odzież dla młodych) i Hot Oil (ubrania dla dzieci). Zwycięskie agencje...

Kraj, 14 lutego 2007

Tomasz Zawistowski będzie zarządzać Lowe Activation

Zespołem firmy marketing services Lowe Activation po odejściu managing directora Aleksandry Trochimiuk (ma kierować Saatchi & Saatchi X; patrz wczorajszy...

Przetargi, 24 stycznia 2007

Obsługą marki Hot Oil zajmuje się Albedo Marketing

Firma Semax wybrała do obsługi budżetu odzieżowej marki dziecięcej Hot Oil agencję Albedo Marketing. Agencja skoncentruje się na działaniach o...

Przetargi, 24 listopada 2006

Semax prowadzi 2 przetargi na obsługę marek Hot Oil i Deep

Semax prowadzi przetarg na fullservice'ową obsługę marki odzieżowej Deep i dziecięcej Hot Oil. Liczba i nazwy agencji biorących udział w...

Kraj, 18 września 2006

Deep rozpoczyna konkurs "Ułóż wreszcie swoje ciuchy"

Marka odzieżowa Deep (firma Semax) rozpocznie 20 września konkurs pod hasłem "Ułóż wreszcie swoje ciuchy i zgarnij 11 000 złotych"....

Kraj, 30 sierpnia 2006

Testa Communications zaczyna pracować z firmą Semex SA

Testa Communications rozpoczęła współpracę ze spółką Semax SA, producentem odzieży. Agencja będzie odpowiedzialna za komunikację PR prowadzoną dla marki Deep....

Przetargi, 28 czerwca 2006

Icon będzie pracowała dla marki Hot Oil

Agencja Icon wygrała przetarg na obsługę marki Hot Oil z portfolio firmy Semax. Icon pokonała w przetargu cztery agencje, m.in....

Przetargi, 16 maja 2006

Semax prowadzi przetarg na obsługę marek Deep i Hot Oil

Semax prowadzi przetarg na fullservice'ową obsługę marek odzieżowych Deep i Hot Oil. W konkursie Deep, marki odzieży młodzieżowej, wystartowało pięć...

Kraj, 21 kwietnia 2006

Jet Line promuje markę odzieżową Deep na airboardach

Semax SA jako pierwszy marketer z branży odzieżowej zdecydował się promować swoją markę Deep (marka młodzieżowa), wykorzystując pneumatyczne, przenośne nośniki...

Kraj, 10 kwietnia 2006

Marka odzieżowa Deep startuje z kampanią wizerunkową "Inaczej o stereotypach"

Spółka odzieżowa Semax rozpoczęła kampanię swojej czołowej marki Deep. Jej motywem przewodnim jest dyskusja o stereotypach, ale w klimacie humorystycznym....

Kraj, 29 lipca 2003

"Cafe" - nowy magazyn wysyłkowy dla kobiet

1 września br. do 60 tys. kobiet trafi pierwszy numer bezpłatnego miesięcznika "Cafe" wydawanego przez Direct Publishing Sp. z o.o....