M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Defi Poland (firma)"

Kraj, 29 kwietnia 2014

Reklama OOH w I kwartale 2014 r.

W ciągu pięciu lat rynek OOH opisywany przez IGRZ zmniejszył się o ponad 25 proc.

Kraj, 24 października 2013

Wielkość sprzedaży branży OOH spada o 14,6 proc.

IGRZ publikuje dane z III kwartału br.

Kraj, 29 lipca 2013

91 646 nośników reklamowych w Polsce

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej prezentuje dane dotyczące liczby nośników reklamy według stanu z 30 czerwca 2013 r.

Kraj, 23 lipca 2013

IGRZ informuje o spadku wartości sprzedaży OOH

Pierwsze półrocze 2013 r. zamyka się kwotą sprzedaży w wysokości 236,7 mln zł, niższą o 17,7 proc. w stosunku do pierwszych sześciu miesięcy roku ubiegłego.

Kraj, 26 kwietnia 2013

Niższe wydatki na reklamę OOH

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej prezentuje dane dotyczące wielkości sprzedaży branży out-of-home w pierwszym kwartale 2013 r.

Kraj, 25 lipca 2011

Spadek rynku OOH nieco wyhamował

Według danych IGRZ za II kwartał nadal maleją przychody firm z branży OOH, choć wolniej niż w I kwartale br. Duże spadki wciąż jednak odczuwa reklama tranzytowa.

Kraj, 26 kwietnia 2011

Według IGRZ wydatki na outdoor spadły o 5 proc.

Wielkość sprzedaży branży out-of-home w Polsce wyniosła w pierwszym kwartale 2011 roku blisko 115,5 mln zł.

Kraj, 29 października 2010

O 1 proc. lepszy III kwartał dla outdooru

IGRZ raportuje 1 proc. wzrostu w III kwartale. Od stycznia do września przychody branży spadły o 3,5 proc.

Kraj, 28 lipca 2010

Stabilny drugi kwartał dla branży OOH

IGRZ raportuje 1-proc. spadek przychodów firm reklamy zewnętrznej w II kwartale br.

Kraj, 26 października 2009

Zły III kwartał dla outdooru, 21 proc. spadku

O 21 proc. spadła sprzedaż firm outdoorowych w III kwartale br. w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej. Wynik...

Kraj, 22 października 2008

W III kwartale na outdoor wydano 158,6 mln zł

Wielkość sprzedaży branży reklamy zewnętrznej (bez wydatków na reklamę na środkach komunikacji miejskiej) w Polsce wyniosła w III kwartale br....

Kraj, 24 stycznia 2008

Outdoor odnotował ok. 20-proc. wzrost przychodów w 2007 r.

Według raportu opublikowanego przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) wielkość sprzedaży branży reklamy zewnętrznej w Polsce (bez wydatków w reklamie...

Kraj, 5 kwietnia 2007

Piotr Walas sales managerem w News Outdoor Polska

Piotr Walas dołączył do działu sprzedaży News Outdoor Polska, w którym objął nowo utworzone stanowisko sales managera do spraw wielkiego...

Kraj, 22 maja 2006

Defi Poland rozszerza profil działalności o reklamę wielkoformatową

Defi Poland, firma specjalizująca się w reklamie neonowej, pozyskała pierwszą lokalizację pod reklamę wielkoformatową na ścianie budynku w Alejach Jerozolimskich...

Kraj, 6 lipca 2004

Defi Poland zrealizowała wielkoformatową reklamę dla Merloni Indesit Polska

Spółka Defi Poland, która zajmuje się reklamą świetlną, przygotowała neon reklamowy dla firmy Merloni Indesit Polska. Logo "Indesit" zostało umieszczone...

Kraj, 16 marca 2004

Defi Poland zrealizowała nową reklamę świetlną dla firmy Olympus

Firma Defi Poland zajmująca się reklamą świetlną zrealizowala reklamę dla firmy Olympus (producent aparatów fotograficznych). Pojawi się ona obok Rotundy...

Kraj, 16 marca 2004

Defi Poland zrealizowała nową reklamę świetlną dla firmy Olympus

Firma Defi Poland zajmująca się reklamą świetlną zrealizowala reklamę dla firmy Olympus (producent aparatów fotograficznych). Pojawi się ona obok Rotundy...

Kraj, 2 października 2003

Nowa reklama świetlna Hyundaia w Warszawie

Firma Defi Poland, polski oddział międzynarodowej firmy Defi Group, przygotowała nowy neon reklamowy firmy motoryzacyjnej Hyundai w Warszawie. Związane jest...

Kraj, 11 lipca 2002

Defi Poland przygotowała korporacyjną reklamę świetlną dla Peugeota

Firma Defi Poland przygotowała korporacyjną reklamę świetlną dla marki Peugeot. Reklama francuskiego producenta samochodów od połowy lipca br. pojawi się...