M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Delaney Lund Knox Warren & Partners (firma)"

Zagranica, 10 czerwca 2009

Simon Andrews odpowiedzialny za media cyfrowe w Mindshare odchodzi

Simon Andrews, global digital strategy officer w sieci domów mediowych Mindshare, rozstaje się z firmą. Zamierza otworzyć własną firmę zajmującą...

Zagranica, 10 października 2006

Simon Andrews odpowiada w sieci MindShare za media cyfrowe

Simon Andrews został zatrudniony przez sieć MindShare na stanowisku global digital chief strategy officera. Andrews wcześniej pracował jako partner w...

Zagranica, 6 października 2006

Simon Andrews będzie digital strategy chief w MindShare

Simon Andrews obejmie stanowisko global digital strategy chief w MindShare. Ostatnio Andrews był partnerem w Delaney Lund Knox Warren &...

Zagranica, 14 września 2006

DDB London zdobyła budżet "Financial Times"

Agencja DDB London wygrała w przetargu na obsługę reklamową "Financial Times". Wartość budżetu wynosi 5 mln funtów. W przetargu brały...

Zagranica, 25 maja 2006

Ogilvy & Mather zajmie się obsługą budżetu EasyJet w Europie

Agencja reklamowa Ogilvy & Mather wygrała paneuropejski przetarg tanich linii lotniczych EasyJet. Ich budżet reklamowy szacuje się na 50 mln...

Zagranica, 22 grudnia 2005

Burger King krytykowany za reklamę TV w Wielkiej Brytanii

Reklama telewizyjna Burger Kinga została ostro skrytykowana w Wielkiej Brytanii i uznana za "mało smaczną" za przedstawienie w niej żywych...

Zagranica, 21 grudnia 2005

Burger King skonsolidował globalny budżet reklamowy

Burger King skonsolidował globalny budżet reklamowy wart 50 mln funtów w amerykańskiej agencji Crispin Porter & Bogusky. Przez ostatnie trzy...

Zagranica, 23 listopada 2005

Legoland zakończył przetarg na obsługę reklamową

Duński producent klocków dla dzieci Lego i fundusz private equity Blackstone rozstrzygnęły przetarg na obsługę budżetu reklamowego parków tematycznych Legoland....

Zagranica, 4 listopada 2005

General Motors chce skonsolidować paneuropejską obsługę Astry i Corsy, rozpoczyna przetarg

General Motors (GM) rozpoczął przetarg na paneuropejski budżet samochodów Astra i Corsa. Do tej pory był on podzielony między dwie...

Zagranica, 17 października 2005

50 milionów funtów na kampanię uświadamiającą zagrożenia chorobami wenerycznymi

Rząd brytyjski postanowił przeznaczyć w przyszłym roku 50 mln funtów na kampanię uświadamiającą zagrożenia związane z chorobami wenerycznymi (tak zwane...

Zagranica, 29 kwietnia 2005

Europejski przetarg GM już bez londyńskiej Lowe

General Motors finalizuje panueropejski przetarg na reklamową obsługę marki Vectra, której budżet jest określany na 50 mln funtów. Przetarg ten...

Zagranica, 10 września 2004

JWT po 30 latach współpracy straciła budżet RAF-u

J. Walter Thompson straciła wyceniany na 3 mln funtów budżet RAF-u (Royal Air Force) po 30 latach współpracy. Budżet przejęła...

Zagranica, 19 sierpnia 2004

Delaney Lund Knox Warren będzie obsługiwać brand Vectra

Agencja Delaney Lund Knox Warren rozszerzyła obsługę brandu Vauxhall o markę Vectra. Po kilku wygranych w ciągu ostatnich kilku lat...

Zagranica, 25 maja 2004

DLKW i Universal McCann będą obsługiwały brytyjski budżet ExxonMobil

Agencja Delaney Lund Knox Warren & Partners i dom mediowy Universal McCann wygrały przetarg na obsługę reklamową koncernu paliwowego ExxonMobil,...

Zagranica, 24 maja 2004

Australia przeznacza 150 mln funtów na marketing

Australijska Komisja Turystyki odświeżyła swoją stronę internetową. To działanie jest jednym z elementów kampanii reklamowej, której wartość wyceniono na 150...

Zagranica, 19 maja 2004

Największa od 10 lat kampania wizerunkowa stacji benzynowych Esso

Firma paliwowa ExxonMobil, właściciel sieci stacji paliwowych Esso, przygotowuje w Wielkiej Brytanii największą od 10 lat kampanię reklamową. Działania będą...

Zagranica, 8 sierpnia 2003

TBWALondon wygrał budżet reklamowy telefonii UMTS operatora 3 UK

Agencja reklamowa TBWALondon wygrała przetarg na obsługę wartego 30 mln funtów budżetu reklamowego telefonii komórkowej trzeciej generacji brytyjskiego operatora 3...

Zagranica, 2 lipca 2003

TBWA/GGT tworzy witrynę internetową dla modelu Meriva

Vauxhall wspiera wprowadzenie na rynek nowego modelu Merivy witryną internetową stworzoną przez TBWA/GGT. Vauxhall ma nadzieję, że vauxhall.co.uk/meriva przyciągnie uwagę...

Zagranica, 18 listopada 2002

Agencja DLKW & Partners pozyskała kolejny budżet firmy Vauxhall

Agencja Delaney Lunk Knox Warren & Partners (DLKW & Partners) przejmuje od Lowe & Partners kolejny budżet reklamowy brytyjskiej firmy...

Zagranica, 14 października 2002

Delaney Lunk Knox Warren & Partners zdobywa kolejny budżet Vauxhall

Współpraca Vauxhall Motors w Wielkiej Brytanii z agencją reklamową Delaney Lunk Knox Warren & Partners zacieśniła się dzięki zdobyciu przez...

Zagranica, 7 października 2002

Vauxhall rozpoczął przetarg na obsługę sieci dealerskiej

Kolejnym ciosem dla agencji reklamowej Lowe & Partners Worldwide z Londynu jest ogłoszenie przez jednego z jej głównych klientów -...

Zagranica, 3 października 2002

Firma Vauxhall wybrała nowe agencje

Dalsza współpraca agencji Lowe Worldwide z brytyjskim producentem samochodów Vauxhall (część koncernu General Motors) stoi pod znakiem zapytania. Kierownictwo koncernu...

Zagranica, 20 września 2002

Koncern Sony rozpoczyna przegląd agencyjny w Europie

Japoński koncern elektroniczny Sony ogłosił przetarg na obsługę europejskiego budżetu reklamowego. Informację o nim ujawnił niemiecki oddział agencji reklamowej Saatchi...

Zagranica, 26 lipca 2002

Agencja Lowe straciła budżet Burger Kinga

Burger King przekazał swój budżet reklamowy w Wielkiej Brytanii agencji DLKW (Delaney, Lund, Knox, Warren & Partners). Wysokość budżetu szacowana...

Zagranica, 15 kwietnia 2002

Sony przekazuje europejski budżet BtoB niezależnej londyńskiej agencji

Japoński koncern elektroniczny Sony przekazał swój europejski budżet BtoB londyńskiej agencji Delaney Lund Knox Warren (DLKW). Broadcast & Professional Europe,...

Zagranica, 20 lutego 2001

TRIUMPH CENTRALIZUJE EUROPEJSKIE BUDŻETY MEDIOWE I REKLAMOWE

Triumph International zamierza skonsolidować budżety mediowe i reklamowe swojej marki Triumph. Przegląd i ocena europejskich agencji, które obsługują producenta bielizny,...

Zagranica, 20 lutego 2001

TRIUMPH CENTRALIZUJE EUROPEJSKIE BUDŻETY MEDIOWE I REKLAMOWE

Triumph International zamierza skonsolidować budżety mediowe i reklamowe swojej marki Triumph. Przegląd i ocena europejskich agencji, które obsługują producenta bielizny,...