M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Delecta (marka)"

Kraj, 4 grudnia 2015

Delecta z piernikową kampanią

Marka z portfolio Bakallandu będzie zachęcała do świątecznych wypieków.

Kraj, 23 listopada 2015

Bakalland porządkuje finanse

Producent bakalii po połączeniu z Delectą pozbywa się mniejszych aktywów.

Przetargi, 29 października 2015

Lowe Warsaw wygrywa przetarg Delecty

Agencja zajmie się fullservice'ową obsługą marki.

Kraj, 16 stycznia 2015

Łatwym ciachem w Babeczkę z kubeczka

Startuje kampania produktu Delecty.

Kraj, 18 listopada 2014

Cross-promocja Delecty z Bakallandem

Ruszyło przedświąteczne wsparcie sprzedaży. Za kampanię odpowiada dom mediowy Starcom, który zaplanował media, oraz agencja reklamowa DDB Warszawa - autor spotu telewizyjnego.

Kraj, 4 listopada 2014

Delecta z kampanią sponsorską

Ruszają przedświąteczne działania marki, których celem jest wzmocnienie komunikacji oferty produktowej.

Kraj, 15 września 2014

Delecta wprowadza na rynek nową przekąskę i wspiera ją kampanią

"Łatwe ciacho" rusza z kampanią.

Kraj, 24 lipca 2014

Jest zgoda UOKiK na przejęcie Delecty przez Bakalland

Firma Mariana Owerko przejmuje markę za 100 mln zł.

Kraj, 27 maja 2014

Bakalland przejmuje Rieber Foods Polska

Marka Delecta znajdzie się w portfolio Bakallandu po uzyskaniu zgody UOKiK.

Kraj, 18 marca 2014

Delecta promuje pieczenie

Rieber Foods Polska z "zakręconym" spotem sponsorskim.

Kraj, 4 lutego 2014

Delecta wspiera desery

Rieber Foods wzmaga tęsknotę za latem, promując owocowe desery.

Kraj, 4 września 2013

Delecta wspiera tarty

Rieber Foods, właściciel marki Delecta, wchodzi w nowy segment i wspiera tarty kampanią.

Kraj, 27 lutego 2013

Jeże wypiekają babeczki

Delecta ruszyła z intensywną kampanią Nadzianych Babeczek.

Kraj, 20 lutego 2013

Grupa Eskadra z loterią dla Delecty

Już po raz drugi marketer organizuje SMS-owy konkurs.

Kraj, 15 lutego 2013

Delecta namawia do pieczenia babeczek

Ruszyła druga edycja warsztatów kulinarnych dla dzieci.

Kraj, 15 czerwca 2012

Si Mexico! w ofercie Delecty

Marketer wprowadza linię produktów meksykańskich w nowej odsłonie.

Kraj, 1 czerwca 2012

Delecta promuje Sernik loterią SMS

Celem akcji jest wsparcie sprzedaży produktu.

Kraj, 11 maja 2012

Tribal DDB powiększa zespół

Firma zatrudnia już 19 osób.

Kraj, 21 października 2011

100 tys. zł w przedświątecznej loterii Delecty

Marketer chce zwiększyć rotację swoich produktów w okresie przedświątecznym.

Kraj, 2 września 2011

Marketerzy promują zdrowsze produkty

Rusza dwutygodniowa kampania reklamowa promująca produkty opatrzone logo programu "Wiem, co wybieram".

Przetargi, 7 lipca 2011

Tribal DDB pracuje dla Rieber Foods Polska

Agencja zajmie się kompleksową obsługą projektów online marketera.

Kraj, 15 lutego 2011

Fisiel w nowej kampanii [WIDEO]

Rieber Foods Polska chce przekonać do Fisiela i dzieci, i ich mamy.

Kraj, 11 lutego 2011

Delecta wygrała z Oetkerem spór o Karpatkę

Rieber Foods ma wyłączne prawo do znaku towarowego.

Kraj, 12 października 2010

Królik Fisiel w mediach

Wystartowała kampania produktu Delecty.

Przetargi, 12 października 2010

DDB wygrała przetarg Delecty

Procedury przetargowe były nadzorowane przez Brand Esteem Strategies.

Kraj, 8 marca 2010

Rieber Foods wzmacnia reklamą wizerunek Delecty

Rieber Foods Polska wspiera kampanią reklamową markę Delecta. Działania prowadzone pod hasłem "Delecta. Cieszmy się smakiem" mają na celu wzmocnienie...

Kraj, 27 października 2009

Krzysztof Morawski szefem ds. sieci ogólnopolskich w Rieber Foods Polska

Krzysztof Morawski objął stanowisko dyrektora ds. sieci ogólnopolskich w Rieber Foods Polska (właściciel m.in. marek Delecta i Anatol). Odpowiada za...

Kraj, 22 października 2009

Fisielowy Kubek od Delecty na ekranach TV

Od 19 października trwa kampania reklamowa Fisielowego Kubka - kisielu bez gotowania dla dzieci marki Delecta (Rieber Foods Polska). Kampania...

Kraj, 20 października 2009

FoodCare będzie rozwijać markę Gellwe

Marka Gellwe pozostanie w portfolio Food Care - poinformowali przedstawiciele tej spółki po tym, jak Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów...

Kraj, 16 października 2009

Rieber Foods Polska ostatecznie rezygnuje z przejęcia Gellwe

W związku z decyzją Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który nie zgodził się na zakup marki Gellwe przez Rieber &...

Kraj, 9 października 2009

UOKiK nie zgadza się na przejęcie Gellwe przez Rieber Foods Polska

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nie wydał zgody na przejęcie przez Rieber Foods Polska (właściciela Delecty) kontroli nad działalnością FoodCare...

Kraj, 15 grudnia 2008

Właściciel Delecty przejmie markę Gellwe

Rieber & Son, właściciel marki Delecta i King Oscar, podpisał umowę wstępną o przejęciu marki Gellwe należącej do FoodCare. W...

Kraj, 29 lutego 2008

Delecta aktywna przed Wielkanocą z reklamami ciast i deserów

Do Wielkanocy potrwa obecna kampania ciast i deserów Delecty. Kompleksowe działania wizerunkowe obejmą telewizję, prasę i internet. Celami kampanii są...

Kraj, 30 sierpnia 2007

Geir Mikalsen dyrektorem ds. komunikacji w Rieber & Søn

Geir Mikalsen objął stanowisko dyrektora ds. komunikacji oraz relacji z inwestorami w grupie spożywczej Rieber & Søn, do której należy...

Kraj, 20 grudnia 2006

Podravka Polska planuje przejęcie polskiej marki spożywczej; koniec aliansu z Rieber Foods

Podravka Polska, producet przypraw Vegeta, prowadzi zaawansowane rozmowy w sprawie akwizycji jednej z polskich marek spożywczych w celu poszerzenia własnej...

Kraj, 10 października 2006

Rieber Foods Polska zaplanował najdłuższą w historii kampanię Delecty

Rieber Foods Polska rozpoczyna intensywną kampanię reklamową marki Delecta wspierającą asortyment gotowych sosów z indykiem z kategorii dań słonych. Potrwa...

Kraj, 10 lipca 2006

Rieber Foods inwestuje w poszerzenie marki Delecta

Rieber Foods Polska, właściciel marki Delecta, ponownie inwestuje w jej wsparcie reklamowe mające ugruntować repozycjonowanie brandu z kategorii produktów słodkich...

Kraj, 6 lipca 2006

Aneta Bura nowym dyrektorem marketingu Rieber Foods Polska

Aneta Bura, dotychczasowy product manager marki Delecta, została nowym dyrektorem marketingu Rieber Foods Polska SA, właściciela marek: Delecta, King Oscar,...

Kraj, 17 maja 2006

Andrzej Izraelski przestał być dyrektorem marketingu Polskiego Ogrodu

Andrzej Izraelski, dyrektor marketingu spółki Polski Ogród, rozstał się z firmą. Polski Ogród należy do Hortex Holding i zajmuje się...

Kraj, 20 marca 2006

Rieber Foods przeznaczy 3 mln zł na wsparcie reklamowe Delecty

Rieber Foods Polska wesprze sprzedaż ciast w proszku z linii Duża Blacha marki Delecta. Od 20 marca do połowy kwietnia...

Kraj, 10 lutego 2006

Internet Designers przygotowała serwis www i konkurs walentynkowy dla Delecty

Agencja interaktywna Internet Designers przygotowała dla marki Delecta (Rieber Foods Polska SA) serwis www i konkurs walentynkowy. Internauci mają możliwość...

Kraj, 2 lutego 2006

Agnieszka Barańska nowym dyrektorem marketingu Horteksu, a Izraelski - Polskiego Ogrodu

Agnieszka Barańska jest nowym dyrektorem marketingu Hortex Holding SA. Jej poprzednik Roman Rabantek odszedł z Horteksu w listopadzie ub.r. Barańska...

Kraj, 13 stycznia 2006

Rieber Foods przygotował silne wsparcie dla produktów meksykańskich Delecty

"Odkryj Meksyk w swoim domu!" - pod takim hasłem od 9 stycznia do 19 marca br. trwa intensywna kampania reklamowa...

Kraj, 23 grudnia 2005

Rieber Foods o blisko 30 proc. zwiększy wydatki reklamowe w 2006 r.

Rieber Foods Polska SA, właściciel marek Delecta, Anatol i King Oscar, zapowiada zwiększenie o jedną trzecią swoich wydatków reklamowych w...

Kraj, 2 grudnia 2005

Rieber Foods Polska kreuje oryginalne kanały dotarcia dla marki Delecta

Rieber Foods Polska SA, właściciel marki Delecta, zaplanował w okresie przedświątecznym wsparcie reklamowe marki. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości Delecty...

Kraj, 3 listopada 2005

Rieber Foods i Podravka razem liczą na wzrost sprzedaży o 5 proc.

Rieber Foods Polska i Podravka International Export-Import, które zawiązały w Polsce sojusz strategiczny (o planach pisaliśmy w DS "MMP" 28...

Kraj, 28 października 2005

Rieber Foods i Podravka zawiązują sojusz strategiczny

Rieber Foods Polska SA, właściciel m.in. marki Delecta, i Podravka International Export-Import Sp. z o.o. sprzedająca u nas przyprawy Vegeta...

Kraj, 27 października 2005

Rieber Foods Polska promuje budynie instant Delecty

Firma Rieber Foods Polska prowadzi kampanię reklamową budyniów instant "Prosto do kubka!" marki Delecta. W kampanii promowane są budynie na...

Kraj, 23 września 2005

Rieber Foods wspiera reklamą sprzedaż kawy zbożowej Anatol

Rieber Foods Polska SA, który pod swoją marką Delecta poza deserami w proszku i sosami warzywnymi oferuje też kawę zbożową...

Kraj, 23 sierpnia 2005

Delecta zmienia pozycjonowanie - reklamuje produkty słone

Należąca do Rieber Foods Polska SA marka Delecta zmienia pozycjonowanie i po raz pierwszy reklamuje w telewizji i prasie produkty...