M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Dell (marka)"

Zagranica, 26 lutego 2013

Dell pomaga tworzyć alternatywne światy

Startuje kampania autorstwa Young & Rubicam New York.

Zagranica, 28 czerwca 2012

Toyota wciąż najbardziej ekologiczną marką

Firma Interbrand przygotowała zestawienie 50 "zielonych" brandów.

Zagranica, 15 lutego 2012

Apple najbardziej kochaną marką

Agencja CBX przygotowała walentynkowy ranking marek.

Zagranica, 12 grudnia 2011

Nowy wygląd Twittera

Serwis przechodzi znaczące zmiany w designie, dodaje strony poświęcone profilom marek.

Kraj, 20 października 2011

Sławomir Skowerski w kreacji GoldenSubmarine

W zespole kreatywnym objął stanowisko copywritera.

Zagranica, 30 czerwca 2011

Rośnie popularność tabletów

12 proc. Amerykanów ma tablet, z czego 90 proc. wyraża zadowolenie z posiadania tego urządzenia.

Zagranica, 4 listopada 2010

LinkedIn wprowadza narzędzia dla marketerów

Projekt "Company pages" umożliwia promocję marek, produktów i usług na stronach biznesowego portalu społecznościowego.

Przetargi, 4 października 2010

Unlimited wygrało przetarg na obsługę promocji Ferrero

Akcja promocyjna "Złoty miesiąc Ferrero" potrwa przez cały październik br.

Artykuły weekendowe, 25 czerwca 2010

Potęga placementu

Chas. Floyd Johnson, producent "NCIS", trzykrotny zdobywca nagrody Emmy, opowiada o rosnącym udziale placementu w serialach.

Kraj, 13 stycznia 2010

Winiary kontynuują projekt "Kochanie przez gotowanie"

W styczniu br. marka Winiary powraca z rodzinną promocją konsumencką "Kochanie przez gotowanie". Promocja potrwa do 28 marca 2010 r....

Kraj, 22 grudnia 2009

Winiary ruszą w styczniu z drugą odsłoną akcji "Kochanie przez gotowanie"

W styczniu marka Winiary (Nestle Polska) startuje z drugą odsłoną rodzinnej promocji konsumenckiej "Kochanie przez gotowanie". Promocja rozpocznie się 1...

Zagranica, 27 lipca 2009

Starbucks i Dell na szczycie firm doceniających media społecznościowe

Starbucks i Dell to marki, które w najwyższym stopniu wykorzystują media społecznościowe. Taką opinię zawiera raport "The Engagement db". Raport...

Kraj, 11 sierpnia 2006

Media Sport: ekspozycje sponsorów wokół Kubicy w polskiej TV warte w ostatni weekend 2,4 mln zł

Firma Media Sport monitorująca rynek sponsoringu sportowego przeprowadziła w ostatni weekend badanie widoczności logotypów sponsorów teamu BMW Sauber eksponowanych wyłącznie...

Zagranica, 8 czerwca 2005

"Made in USA" nie działa na młodych Amerykanów

Napis "Made in USA" pozostaje dla amerykańskich konsumentów symbolem jakości, ale młodzi konsumenci coraz częściej wybierają marki zagraniczne - wynika...

Zagranica, 12 lipca 2004

Amerykańscy konsumenci darzą największym zaufaniem markę Sony

Marka Sony zdobyła miano najbardziej godnej zaufania w ankiecie przeprowadzonej w USA przez firmę Harris Interactive. Na kolejnych miejscach znalazły...