M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Dentsu (firma)"

Przetargi, 8 grudnia 2015

Honda wybiera Dentsu do obsługi mediowej w Europie

Po przetargu japoński producent kończy trzynastoletnią współpracę z SMG w regionie.

Zagranica, 17 sierpnia 2015

Coca-Cola wybrała trzy agencje WPP do obsługi przyszłorocznej kampanii

Za kreację przyszłorocznych globalnych działań odpowiedzą Ogilvy New York, SRA Rushmore i Santo.

Zagranica, 23 lipca 2015

Microsoft wybiega w przyszłość

Po rozstaniu z agencją Razorfish firma pokazuje pierwszą kampanię zrealizowaną we współpracy z IPG i Dentsu.

Kraj, 3 czerwca 2015

Dentsu przejmuje Marketing Wizards Group

Zespół Marketing Wizards Group zostanie wcielony do iProspect.

Zagranica, 25 marca 2015

Koniec "Open Happiness" Coca-Coli?

Marketer zaprasza 10 agencji do wielkiego przetargu kreatywnego.

Kraj, 17 lutego 2015

Dentsu koproducentem filmu "Król życia"

Za współpracę koprodukcyjną odpowiadać będzie spółka Amplifi Polska.

Zagranica, 15 grudnia 2014

Dentsu wprowadza Posterscope na rynek Ameryki Łacińskiej

Agencja będzie działać pod nazwą Plusmedia Posterscope.

Zagranica, 23 stycznia 2014

Isobar przygotuje działania digital dla Huawei

Należąca do Dentsu sieć wygrała globalny przetarg.

Kraj, 20 stycznia 2014

Ostateczna cena Socializera będzie znana w 2017 r.

Jeśli agencja do tego czasu spełni wszystkie wymogi biznesowe, wtedy Dentsu może za nią zapłacić ponad 87 mln zł.

Zagranica, 10 stycznia 2014

Komisja Europejska zgadza się na fuzję Publicisu i Omnicomu

W Europie fuzja ma być sfinalizowana w drugim kwartale br.

Zagranica, 12 grudnia 2013

Danone wybiera Carat w regionie Ameryki Północnej

Część globalnego przetargu mediowego obejmującego 20 rynków została rozstrzygnięta.

Zagranica, 31 października 2013

Clinique konsoliduje budżet

Firma Estee Lauder zdecydowała się na ujednolicenie globalnej strategii digital swojej marki.

Zagranica, 31 października 2013

Fujitsu chce budować swój wizerunek poza Japonią

Firma podjęła inwestycje w związku z planowanym wypromowaniem swojej marki w Europie.

Zagranica, 17 października 2013

Ferrero w rękach Omnicomu

Europejski producent słodyczy konsoliduje budżet na zakup i planowanie mediów.

Zagranica, 25 września 2013

EBay szuka domu mediowego

Internetowy serwis aukcyjny rozpisuje europejski przetarg.

Zagranica, 10 września 2013

Pizza Hut zmienia agencję w Stanach Zjednoczonych

Przetarg kreatywny wygrała agencja McGarryBowen.

Kraj, 4 września 2013

MediaVest straci budżet GSK

GlaxoSmithKline podzielił globalnie swój budżet pomiędzy GroupM i Omnicom Media Group. To oznacza, że MediaVest traci jednego z największych klientów.

Zagranica, 19 sierpnia 2013

Dentsu zyskuje dzięki Aegis

Japoński holding osiągnął 60,7-proc. wzrost przychodów w I kwartale br. Wzrost ma związek z przejęciem Aegis Group.

Zagranica, 4 kwietnia 2013

Aegis Media wygrywa budżet Burberry

Należące do grupy Aegis Media (Dentsu) domy mediowe zwyciężyły w przetargu na obsługę wartego 20 mln funtów budżetu firmy Burberry (brytyjski producent luksusowej odzieży i dodatków).

Zagranica, 28 marca 2013

Aegis Group częścią Dentsu Aegis

Dentsu Inc. zakończył proces akwizycji Aegis Group, której wartość szacuje się na 5 mld dolarów.

Zagranica, 18 stycznia 2013

Dentsu planuje europejską ekspansję

W Londynie powstaje biuro agencji 360i.

Zagranica, 8 sierpnia 2012

Dentsu raportuje znaczne zyski

Japoński holding reklamowy Dentsu za pierwszy kwartał finansowy zakończony 30 czerwca br. raportuje wpływy netto w wysokości 43,3 mln funtów.

Zagranica, 16 lipca 2012

Analitycy oceniają transakcję Dentsu

Pierwsze komentarze finansowych analityków dotyczące zakupu przez japoński holding Dentsu grupy Aegis za kwotę 3,16 mld funtów podkreślają, że "cena była wygórowana", a ruch "niezwykle śmiały".

Kraj, 13 lipca 2012

Aegis w Polsce ma zachować marki

Przejęcie Aegis przez Dentsu ma nie mieć wpływu na aktywa polskiego oddziału.

Zagranica, 12 lipca 2012

Dentsu przejmuje grupę Aegis

Kwota transakcji to 3,16 mld funtów.

Zagranica, 22 czerwca 2012

WPP przejmuje agencję AKQA

Holding ogłosił akwizycję jednej z najbardziej utytułowanych firm interactive.

Kraj, 15 marca 2012

Sharp Fan Labs najważniejszym projektem firmy na Euro 2012

Marketer zbada zachowania kibiców podczas turnieju, planuje kampanię.

Zagranica, 2 marca 2012

W Europie McGarryBowen zamiast Dentsu

Japoński holding reklamowy Dentsu zamierza przeprowadzić rebranding swoich europejskich operacji, posiłkując się nazwą wchłoniętej przez niego agencji.

Zagranica, 20 lutego 2012

Publicis Groupe i Dentsu przerywają strategiczny sojusz

Francuska grupa odkupi od Japończyków znaczną część swoich akcji.

Zagranica, 10 stycznia 2012

Reebok godzi się ze swoją starą agencją

Autorem najnowszej kampanii dla tej marki jest agencja McGarry Bowen, rozstanie z DDB.

Zagranica, 28 października 2011

Asics prowadzi globalny przetarg kreatywny

Wartość budżetu szacuje się na 50 mln funtów.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Pamiętnik z Cannes

Johan Ohlson, dyrektor kreatywny San Markos, w relacji z festiwalu pisze o tym, kogo na festiwalu spotkał, wysłuchał, gdzie się bawił i dlaczego do Cannes powinien pojechać każdy klient.

Do redakcji, 27 czerwca 2011

Cannes Lions 2011 - dzień piąty

Czy będziemy świadkami kolejnego odkrycia na miarę wymyślenia maszyny parowej? Czy konsumenci to idioci? Czego powinniśmy się nauczyć od politycznych aktywistów? Pyta Arek Szulczyński, dyrektor kreatywny K2.

Zagranica, 3 czerwca 2011

Dentsu przejmuje agencję interaktywną Steak

Dzięki akwizycji holding chce wzmocnić swoje kompetencje w zakresie obsługi digital w Europie i Azji.

Zagranica, 6 maja 2011

Hitachi szuka agencji w Europie

Producent elektroniki Hitachi chce wzmocnić portfolio agencji w Europie.

Zagranica, 11 stycznia 2011

WPP liderem pod względem przychodów

Holding kierowany przez Martina Sorrella stał się największą światową grupą komunikacyjną pod względem przychodów, wyprzedzając Omnicom.

Zagranica, 8 października 2010

Grey przygotuje globalną kampanię dla Sony Bravia

Grey wygrywa przetarg na obsługę Sony Bravia, pokonując Saatchi & Saatchi, BBDO i Dentsu.

Zagranica, 21 września 2010

AKQA w rękach Dentsu?

Japońska sieć Dentsu ma apetyt na prestiżową agencję interaktywną AKQA.

Zagranica, 13 września 2010

Mówiąca okładka "Wallpaper"

Październikowe wydanie brytyjskiej edycji magazynu ma ruchomą okładkę.

Zagranica, 12 lipca 2010

Tetley w Dentsu

Brytyjska herbata w rękach Japończyków.

Artykuły weekendowe, 2 lipca 2010

"Pacman" nagrodzony

Polka wyróżniona w międzynarodowym konkursie organizowanym pod patronatem ONZ.

Zagranica, 28 października 2009

Dentsu zapowiada inwestycje w usługi digital

Dentsu, holding komunikacyjny zatrudniający ponad 4,5 tys. osób w 100 biurach zlokalizowanych w 28 krajach, zapowiada zwiększenie inwestycji w usługi...

Zagranica, 8 października 2009

Pfizer przesuwa obsługę Viagry do McGarryBowen

Koncern farmaceutyczny Pfizer powierzył obsługę budżetu kreatywnego leku Viagra agencji reklamowej McGarryBowen z grupy Dentsu. Wcześniej przez pięć lat marka...

Zagranica, 11 sierpnia 2009

Publicis zapłaci 530 mln dol. za agencję Razorfish

Grupa komunikacji marketingowej Publicis Groupe finalizuje zakup agencji Razorfish, która do tej pory należała do Microsoftu. Grupa zapłaci za firmę...

Zagranica, 10 sierpnia 2009

Publicis Groupe bliżej przejęcia agencji Razorfish

Publicis Groupe stała się głównym graczem w rozgrywce o Razorfish, agencję reklamy internetowej. O podmiot ten zabiega też Dentsu. Japończycy...

Zagranica, 28 lipca 2009

Dentsu chce inwestować w międzynarodowy rozwój

Japońska sieć agencji reklamowych Dentsu liczy na wzrost przychodów z działalności międzynarodowej. Chce zwiększyć przychody z działalności w Europie, Stanach...

Zagranica, 14 lipca 2009

Pięć holdingów zainteresowanych kupnem agencji Razorfish od Microsoftu

Pięć firm jest zainteresowanych kupnem agencji interaktywnej Razorfish należącej do Microsoftu - wynika z informacji "The Wall Street Journal". Gazeta...

Kraj, 26 czerwca 2009

IAA uruchamia projekt "Hopenhagen" również w Polsce

ONZ i Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) rozpoczęły projekt "Hopenhagen" - kampanię mającą na celu podnoszenie świadomości i angażowanie społeczności w...

Zagranica, 8 kwietnia 2009

DDB autorem globalnej kampanii opon Bridgestone

Niemiecki oddział agencji reklamowej DDB przygotował nową globalną kampanię reklamową marki Bridgestone, która wystartuje w przyszłym miesiącu m.in. w: Stanach...

Zagranica, 4 marca 2009

Japoński rynek reklamowy w 2009 r. osłabnie

Japoński rynek reklamowy w 2009 r. osłabnie. Związane to będzie ze zmniejszaniem budżetów przez marketerów oraz spowolnieniem gospodarczym. WARC przewiduje,...