M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Desperados (marka)"

Kraj, 3 grudnia 2015

Desperados rusza z kampanią [wideo]

Kampania telewizyjna rozpoczyna zintegrowaną komunikację marki pt. "Party Challenge".

Zagranica, 24 listopada 2015

Heineken wybiera We Are PI do opracowania koncepcji reklamowej marki Desperados

Desperados chce się repozycjonować, ma ambicję stać się ikoniczną marką pokolenia millenialsów. Tym samym po niecałym roku współpracy rozstaje się z poprzednią agencją Wieden + Kennedy.

Kraj, 2 lipca 2015

Startuje kampania nowego wariantu Desperadosa [wideo]

Kreację przygotowała agencja W+K Amsterdam, a polską adaptację agencja Good.

Kraj, 26 czerwca 2015

Uzupełnienie: Desperados wprowadza "nocny" wariant piwa

Nowy wariant będzie wsparty kampanią.

Kraj, 17 marca 2015

Witold Adamski dołącza do zespołu Lowe Media

Będzie kierował pracą zespołu obsługującego wszystkie kampanie offline i online ING Banku.

Przetargi, 18 lutego 2015

Agencja Good ponownie wygrywa przetarg na obsługę Getin Banku

Współpraca obejmie cały br., a jej zakres poszerzono.

Kraj, 13 lutego 2015

Grupa Żywiec ze 160 mln zysku netto w 2014 r.

W ubiegłym roku polski rynek piwa mierzył się z podobnymi wyzwaniami jak w poprzednich latach. Ustabilizowała się sprzedaż, odnotowując niewielki wzrost, ale spadła jej wartość, co miało też wpływ na wyniki wicelidera rynku.

Zagranica, 7 listopada 2014

Anheuser-Busch InBev wprowadzi Oculto - piwo o smaku tequili

Oculto pojawi się na rynku amerykańskim wiosną przyszłego roku i ma zawierać 6 proc. alkoholu. Piwa meksykańskie to kategoria, która wśród lagerów rośnie najszybciej.

Kraj, 23 października 2014

Grupa Żywiec: przychody niższe o blisko 10 proc., a zysk o 30 proc.

Drugi w kraju producent piwa notuje słabsze rezultaty niż przed rokiem.

Kraj, 2 października 2014

Przemysław Dzierbicki globalnym dyrektorem kategorii cydrów w centrali Carlsberga

Będzie odpowiadał za utrzymanie wzrostu flagowej marki cydru Somersby w obecnych 43 krajach oraz ekspansję marki na kolejne rynki.

Kraj, 6 sierpnia 2014

"Party wagon" Desperadosa

Ruszyła nowa kampania marki z portfolio Grupy Żywiec.

Kraj, 19 maja 2014

Duża akcja samplingowa Desperadosa

Piwa można spróbować w miastach, w których ruszyły juwenalia.

Kraj, 7 maja 2014

Desperados rusza z nową komunikacją [wideo]

Akcja pod hasłem "Rebel Street" będzie trwała do końca wakacji.

Kraj, 5 lutego 2014

Desperados nie chce ciszy nocnej

Marka namawia do przyłączenia się do wspólnej akcji w mediach społecznościowych.

Zagranica, 22 października 2013

Heineken wprowadza "ekspres do piwa"

Dzięki nowemu urządzeniu stworzonemu dla koneserów piwa firma chce wypromować mniej znane marki.

Kraj, 10 września 2013

Przemysław Dzierbicki odpowiada za globalne marki premium Carlsberga

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem przeniósł się do Kopenhagi - siedziby głównej marketera.

Kraj, 4 września 2013

Kulminacja akcji Desperadosa

Desperados, który całe lato promował się na koncertach, ogłasza miejsce i datę kulminacyjnego w promocji marki wydarzenia.

Kraj, 26 sierpnia 2013

Koncertowa trasa Desperadosa

Miejskie legendy, klubowa muzyka, scena w formie sześcianu i bary w kontenerach to sposób marki Desperados na komunikację marketingową tego lata.

Kraj, 1 sierpnia 2013

Agencja Horeca dla Grupy Żywiec

Marka Desperados promuje się na festiwalach.

Przetargi, 20 czerwca 2013

K2 wygrywa obsługę Desperadosa i Heinekena

W przetargu na dwa brandy startowało pięć agencji.

Zagranica, 27 maja 2013

Heineken tworzy globalny hub e-commerce

Działanie ma zwiększyć napięcie między marketingiem a wynikami sprzedażowymi.

Kraj, 23 maja 2013

Loteria piwa Desperados

Rozpoczęła się loteria promująca piwo z portfolio Grupy Żywiec. Odbywa się we wszystkich sklepach sieci Tesco i potrwa do 20 czerwca.

Kraj, 3 kwietnia 2013

Desperados, czyli impreza inna niż wszystkie [wideo]

Świat marki oczami pary mistrzów sztuki teledysku i multimediów: Bruno Aveillana oraz Florii Sigismondi.

Kraj, 22 marca 2013

Przemysław Dzierbicki odchodzi z Grupy Żywiec

Group brand director z końcem kwietnia zakończy pracę.

Kraj, 14 lutego 2013

Grupa Żywiec sprzedała w ub.r. więcej piwa, ale zyski spadły

W tym roku firma spodziewa się "nieznacznego" wzrostu rynku piwa, ale także wyższych kosztów produkcji. Przychody mają wzrosnąć głównie przez wzrost cen i wolumenu sprzedaży.

Kraj, 5 października 2012

Awanse w Grupie Żywiec

Dwoje menedżerów z marketingu Grupy Żywiec awansowało w strukturach Heinekena, a to pociągnęło zmiany zarządzania markami w Polsce.

Zagranica, 24 sierpnia 2012

Heineken przygotowuje dużą kampanię multibrandową

Igrzyska nie przyniosły markom spodziewanych przychodów.

Kraj, 19 lipca 2012

Niestandardowa komunikacja Desperados Red

Oprócz kampanii w mediach ATL i internecie marketer szykuje również unikatowe działania bezpośrednie.

Kraj, 28 czerwca 2012

Grupa Żywiec wprowadzi nowe piwo Desperados Red

Nowy wariant będzie odpowiedzią na Redd's Cranberry.

Kraj, 25 maja 2012

Desperados rusza z innowacyjną komunikacją online

Interaktywna produkcja pod hasłem "Snatch" wykorzystuje najnowsze technologie i pozwala odbiorcy doświadczyć zaskakującego świata Desperadosa.

Kraj, 4 kwietnia 2012

Pięć agencji w przetargu Żywca

O budżet walczą najprawdopodobniej dwie zagraniczne agencje.

Kraj, 22 marca 2012

Grupa Żywiec skupi komunikację ATL na pięciu markach

Marketer liczy, że dzięki temu zwiększy efektywność alokacji swojego budżetu mediowego.

Kraj, 20 lutego 2012

Paweł Królikowski nowym dyrektorem trade marketingu w Grupie Żywiec

Menedżer zastąpił Ewę Mendelewską, która rozstaje się z firmą.

Kraj, 16 lutego 2012

Grupa Żywiec spodziewa się "nieznacznego" wzrostu rynku piwa

Producent oczekuje wzrostu zarówno ilościowego, jak i wartościowego, wynikającego, niestety, także ze wzrostu kosztów.

Kraj, 16 grudnia 2011

Desperados zostanie globalnym brandem Heinekena

Anna Bizoń będzie odpowiadać za tę markę w kilkunastu krajach naszego regionu Europy.

Kraj, 1 grudnia 2011

Przeagencja pracuje dla Paulanera

Brand prowadzi m.in. działania konkursowe w Facebooku.

Zagranica, 15 listopada 2011

AnalogFolk przygotuje nową strategię dla Desperadosa

Marka piwa będzie chciała mocniej zaistnieć w mediach cyfrowych.

Kraj, 7 września 2011

Niepasteryzowany Specjal i Kujawiak od teraz w całej Polsce

Grupa Żywiec poszerza dystrybucję dwóch swoich marek regionalnych.

Kraj, 6 września 2011

Większy share of voice Grupy Żywiec

Drugi producent piwa na rynku mocno inwestuje w tym roku w reklamę.

Zagranica, 5 sierpnia 2011

Agencja dla Desperados

Heineken prowadzi globalny przegląd pod kątem strategii internetowej dla piwa Desperados.

Kraj, 8 lipca 2011

Guinness i Kilkenny w Żywcu

Dwie irlandzkie marki piwne zmieniają dystrybutora.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Interactive Day Festival za nami [FOTORELACJA]

Event zorganizowała po raz czwarty agencja Pride & Glory Interactive.

Zagranica, 11 kwietnia 2011

Desperados zachęca do imprezy na YouTube

Producent piwa o smaku tequili przygotował interaktywne reklamy w serwisie YouTube angażujące użytkowników do wspólnej zabawy.

Artykuły weekendowe, 6 sierpnia 2010

Lokalne piwo, kino i jogging

Wydarzenia minionego tygodnia komentuje Jacek Osadnik, business development director w grupie reklamowo-mediowej Innovations Communications Group.

Kraj, 23 lipca 2010

Locomotiva przygotowała imprezowe etykiety Desperadosa

Przez najbliższe dwa miesiące na rynku będzie dostępna limitowana seria piwa Desperados z trzema różnymi etykietami o imprezowym charakterze.

Przetargi, 27 maja 2010

Grupa Żywiec inwestuje w PR

Obsługa marek Heineken i Desperados oraz komunikacja wewnętrzna to nowe kompetencje agencji Euro RSCG Sensors.

Kraj, 20 maja 2010

Grupa Żywiec rusza z kolejnymi kampaniami

Producent startuje z kampanią marki Desperados i szykuje aktywności dla Tatry.

Przetargi, 16 lutego 2010

Brytyjska BBH zajmie się obsługą marki Desperados

Grupa Żywiec, producent m.in. piwa marki Desperados, rozstrzygnęła przetarg i wybrała agencję kreatywną BBH z Londynu do obsługi tej marki....

Kraj, 23 grudnia 2009

Stanisław Tomczak szefem strategii w agencji Minima

Stanisław Tomczak został dyrektorem strategicznym agencji reklamowej Minima. Tomczak ma 7-letnie doświadczenie w branży reklamowej, pracował na stanowiskach senior strategy...

Przetargi, 27 listopada 2009

Grupa Żywiec szuka domu produkcyjnego do przyszłorocznej obsługi

Grupa Żywiec, producent takich marek piwa, jak: Heineken, Żywiec, Warka, Tatra, Strong, Desperados, Specjal i Królewskie, rozpoczęła przetarg dotyczący wyboru...