M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Detal Dzisiaj (marka)"

Kraj, 6 marca 2012

"Detal Dzisiaj" zawiesza wydanie papierowe

Media B2B ze względów ekonomicznych zawiesiło wydawanie papierowej wersji magazynu "Detal Dzisiaj". Z firmą rozstał się redaktor naczelny pisma.

Kraj, 23 lutego 2011

Paweł Treściński kieruje sprzedażą "Detalu Dzisiaj"

Treściński przejął obowiązki Pawła Bujaka.

Kraj, 13 lipca 2010

Reader's Digest rezygnuje z Ad Concept

Wydawca magazynu "Polska Wita" przejmuje jego sprzedaż reklam.

Kraj, 10 czerwca 2010

Francuski Valbon w plastrach

Hochland poszerza linię serów Valbon i promuje nowy produkt m.in. w pismach branżowych i sklepach.

Kraj, 20 stycznia 2009

Winiary prowadzą trzymiesięczną promocję wspartą silną kampanią

Marka Winiary z portfolio Nestle Polska przez trzy miesiące (styczeń-marzec) będzie realizować promocję konsumencką "Kochanie przez gotowanie" wspartą szeroką kampanią...

Kraj, 3 listopada 2008

Hochland wprowadza limitowaną serię serów topionych

Hochland wprowadza na rynek produkt o nazwie Smak Roku. Są to plastry sera topionego z boczkiem i chrzanem. Smak Roku...

Kraj, 28 stycznia 2008

Trade Press zgłasza tytuły do ZKDP

Trade Press Sp. z o.o., wydawca tytułów handlowych dwutygodnika "Detal Dzisiaj" i miesięcznika "Detal Dzisiaj Network", powiadomił o przystąpieniu do...

Kraj, 4 stycznia 2008

"Detal Dzisiaj Network" staje się miesięcznikiem o magazynowym charakterze

Czasopismo handlowe "Detal Dzisiaj Network" zmienia od stycznia częstotliwość i formułę. Z dwutygodnika stanie się miesięcznikiem, bardziej o charakterze magazynowym...

Kraj, 7 grudnia 2007

"Detal Dzisiaj" będzie wydawać brytyjski inwestor

Dwutygodnik handlowy "Detal Dzisiaj", którego wydawca - spółka Trade Press P - jest w stanie upadłości, o czym pisaliśmy w...

Kraj, 31 lipca 2007

Paweł Chudyba dyr. zarządzającym Interactive Marketing Partner

Paweł Chudyba został dyrektorem zarządzającym Interactive Marketing Partner, spółki zależnej CR Media Consulting działającej w ramach holdingu Internet Group. Chudyba...

Kraj, 4 lipca 2007

Demo Effective Launching autorem promocji Cukru Królewskiego

Agencja Demo Effective Launching przygotowała promocję "Wychodzimy na słoje" dla firmy Sudzucker, producenta Cukru Królewskiego. Agencja opracowała m.in. materiały POS...

Kraj, 10 października 2006

Rieber Foods Polska zaplanował najdłuższą w historii kampanię Delecty

Rieber Foods Polska rozpoczyna intensywną kampanię reklamową marki Delecta wspierającą asortyment gotowych sosów z indykiem z kategorii dań słonych. Potrwa...

Kraj, 14 września 2006

"Handel" pierwszy w najnowszym badaniu RMT

Dwutygodnik "Handel" (Polskie Wydawnictwo Fachowe) uzyskał najwyższe czytelnictwo w najnowszej fali badania czytelnictwa prasy handlowej Retail Media Track. Badanie przeprowadził...

Kraj, 21 kwietnia 2006

Wyjaśnienie: Frito Lay ma ponad 40 proc. rynku chipsów

W nawiązaniu do informacji o kampanii reklamowej marki Crunchips firmy Lorenz Bahlsen Snack (DS "MMP" z 10 kwietnia br.) informujemy,...

Kraj, 7 lutego 2006

Philip Morris o 20 proc. obniża cenę papierosów L&M

Philip Morris Polska zdecydował się o blisko 20 proc. obniżyć cenę detaliczną papierosów L&M - z 5,85 do 4,85 zł...

Kraj, 28 października 2005

Cafe Prima wprowadza nowy produkt, rusza kampania reklamowa

Cafe Prima (Prima SA) wprowadza na rynek kawę Guaranesa. Jest to napój kawowy z dodatkiem guarany. Z początkiem listopada rusza...

Kraj, 24 sierpnia 2005

IQ Marketing promuje margarynę Delma Extra

Agencja BTL-owa IQ Marketing na zlecenie Unilever Polska SA przygotowała promocję margaryny marki Delma Extra do sklepów detalicznych pod hasłem...

Kraj, 22 sierpnia 2005

Bols odświeża wizerunek Bols Vodka

Firma Bols Sp. z o.o. wprowadziła nową butelkę i odświeża wizerunek swojego flagowego produktu - wódki Bols. W ciągu swej...

Kraj, 10 sierpnia 2005

Nowa linia kosmetyków Joanny przy serialu "M jak miłość"

Firma Joanna, producent preparatów do pielęgnacji włosów, planuje na jesień działania reklamowe związane z wprowadzeniem na rynek nowej linii szamponów...

Kraj, 9 sierpnia 2005

Trade Press zajmie się sprzedażą reklam w "Mini Fakcie"

Spółka Trade Press, wydawca m.in. "Detalu Dzisiaj" i "Supermarket News", podpisała umowę z Axel Springer Polska, na mocy której firma...

Kraj, 12 lipca 2005

Cadbury Wedel może drastycznie ograniczyć wydatki reklamowe, zmienia politykę sprzedażową

Tegoroczne wydatki reklamowe Cadbury Wedel mogą być nawet o kilkadziesięt procent niższe od zakładanych i deklarowanych w mediach na początku...

Kraj, 3 czerwca 2005

Trade Press ma zapłacić 50 tys. zł za obrazę Biedronki

Sąd Apelacyjny w Poznaniu nakazał wydawnictwu Trade Press zapłacenie na cel społeczny 50 tys. zł za naruszenie dóbr osobistych właściciela...

Kraj, 23 maja 2005

Trade Press wprowadza produkt online "Nowości & Promocje FMCG"

Trade Press, wydawca między innymi tytułów prasy handlowej "Supermarket News" i "Detal Dzisiaj", a także katalogu internetowego "Sieci Detaliczne w...

Kraj, 5 maja 2005

Kofola przygotowała plany marketingowe dla marek Jupik i Jupi

Kofola Sp. z o.o. (przedstawiciel czeskiego producenta o tej samej nazwie), importer i dystrybutor napojów dla dzieci Jupik, rusza z...

Kraj, 4 maja 2005

Hochland będzie wspierał nowe serki topione Creme Royal

Hochland Polska wprowadzi do sprzedaży nowy wariant serków topionych Creme Royal ze szczypiorkiem i ziołami i będzie je wspierał kampanią...

Kraj, 24 lutego 2005

Coca-Cola w prasie handlowej informuje o rekordowych wynikach

Coca-Cola HBC Polska w specjalnej kampanii w prasie handlowej informuje detalistów o rekordowych wynikach w 2004 r. Firma publikuje dane...

Kraj, 20 stycznia 2005

Anna Wróblewska specjalistą ds. reklamy w "Życiu Handlowym"

Do działu reklamy "Życia Handlowego" wydawanego przez Media Direct dołączyła Anna Wróblewska. Zatrudniona została na stanowisku specjalisty ds. reklamy. Wróblewska...

Kraj, 14 grudnia 2004

"Detal Dzisiaj" ma największy zasięg wśród detalistów w badaniach RMT

Są wyniki kolejnej, czwartej, fali badania Retail Media Track (RMT) pomiaru czytelnictwa prasy FMCG realizowanego przez instytut SMG/KRC Millward Brown...

Kraj, 22 listopada 2004

Cenos promuje pierwszą obrandowaną sól w Polsce

Cenos wprowadził na rynek sól morską pod marką O'Sole. Do każdych 12 opakowań soli w ramach promocji dołączany jest budzik....

Kraj, 9 listopada 2004

Kaliszanka reklamuje wafle Grześki w nowych opakowaniach

FPC Kaliszanka Sp. z o.o. rozpoczęła dwumiesięczną kampanię reklamową w telewizji, prasie i outdoorze, której celem jest poinformowanie o zmianie...

Kraj, 28 września 2004

Jogurty Onkena z linii zimowej w telewizji do końca roku

Firma Onken Polska, producent jogurtów, rozpoczyna ostatnią kampanię reklamową w tym roku. W najbliższy poniedziałek 4 października rozpocznie się emisja...

Kraj, 27 września 2004

RFSU kieruje kampanię do młodych kierowców

Jutro startuje kampania RFSU, szwedzkiego producenta prezerwatyw. RFSU zdecydował się na precyzyjnie skierowane działania reklamowe. Tym razem grupę docelową określono...

Kraj, 23 września 2004

RFSU kieruje kampanię do młodych kierowców

Rozpoczęła się kampania firmy RFSU, szwedzkiego producenta prezerwatyw, który zdecydował się na precyzyjnie skierowane działania reklamowe. Tym razem grupę docelową...

Kraj, 10 września 2004

SMG/KRC przygotowuje czwartą falę badania prasy handlowej

Instytut badawczy SMG/KRC Millward Brown Co. rozpoczął przygotowania do realizacji kolejnej fali pomiaru Retail Media Track (RMT), czyli badania czytelnictwa...

Kraj, 16 sierpnia 2004

We wrześniu nowa kampania serków Turek

Bongrain Polska Sp. z o.o., do której należy firma Toska Sp. z o.o. produkująca m.in. serki marki Turek, przygotowała nową...

Kraj, 16 lipca 2004

Ponad 25 mln zł zarobiły na reklamie pisma handlowe w pierwszym półroczu

Pisma handlowe przez pierwszych sześć miesięcy br. zarobiły na reklamie wg cenników ponad 25,4 mln zł. Przez cały ub.r. ich...

Kraj, 8 czerwca 2004

Sprostowanie

W nawiązaniu do wiadomości ""Detal Dzisiaj" ma pierwszą pozycję w trzeciej fali Retail Media Track (RMT)", która ukazała się w...

Kraj, 24 maja 2004

Pudliszki odświeżają wizerunek swoich produktów

Heinz Polska zmienił etykiety wszystkich produktów należących do portfolio marki Pudliszki. Nowy design opakowań mają ketchupy, warzywa w puszkach, sosy...

Kraj, 17 maja 2004

SK ZKDP uznał argumenty o reasumpcję w sprawie wydawców prasy handlowej

Sąd Koleżeński Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (SK ZKDP) uznał za słuszne argumenty przedstawione we wniosku pełnomocnika wydawnictwa Trade Press (wydawcy...

Kraj, 12 maja 2004

Marka chrupek Flips wspierana promocją konsumencką

Firma PPH K&D Kadar, producent m.in. chrupek kukurydzianych Flips, przygotowała prawie trzymiesięczną promocję konsumencką dla konsumentów tej marki wspieraną kampanią...

Kraj, 7 maja 2004

Nestle inwestuje i zapowiada ofensywę na rynku lodów w Polsce

Polski oddział szwajcarskiego koncernu Nestle zaplanował na rozpoczynający się sezon letni ofensywę w segmencie lodów. Wstępem do niej była rozbudowa...

Kraj, 5 maja 2004

Hochland rozbudowuje linię serów Almette

Hochland Polska wprowadza do sprzedaży nowy wariant serów twarogowych Almette z ogórkiem i ziołami. Do tej pory pod tą marką...

Kraj, 19 kwietnia 2004

Goldfinger zrealizowała kampanię żelków Haribo

Firma Haribo rozpoczyna kampanię reklamową żelków marki Haribo. "Naszym celem jest przypomnienie konsumentom o naszych produktach, jak również przedstawienie im...

Kraj, 13 kwietnia 2004

Trade Press złożyło odwołanie od orzeczenia Sądu Koleżeńskiego ZKDP

Wydawnictwo Trade Press złożyło odwołanie od orzeczenia Sądu Koleżeńskiego ZKDP (Związek Kontroli Dystrybucji Prasy) na jego temat wraz z wnioskiem...

Kraj, 16 marca 2004

Kaliszanka reklamuje w mediach nowe Grześki

FPC Kaliszanka Sp. z o.o., producent słodyczy, wprowadza na rynek nowy wariant swojej sztandarowej marki wafli Grześki i rozpoczął wspierającą...

Kraj, 16 marca 2004

Kaliszanka reklamuje w mediach nowe Grześki

FPC Kaliszanka Sp. z o.o., producent słodyczy, wprowadza na rynek nowy wariant swojej sztandarowej marki wafli Grześki i rozpoczął wspierającą...

Kraj, 24 lutego 2004

Hyundai Motor Poland prowadzi kampanie modeli Getz i H1

Koncern Hyundai Motor Poland rozpoczął dwie kampanie reklamowe modeli Getz i H1. Pierwsza kampania, która potrwa do kwietnia, ma na...

Kraj, 22 stycznia 2004

Wafle Grześki po raz czwarty zdobyły tytuł Towar Roku

Wafle Grześki produkowane przez FPC Kaliszanka Sp. z o.o. po raz czwarty z rzędu zdobyły tytuł Towar Roku przyznawany przez...

Kraj, 12 grudnia 2003

Hortex ma sprzedawać napoje funkcjonalne i wspierać wizerunek firmy

Hortex Holding zmienia opakowania soków, napojów i nektarów marki Hortex oraz soków marchewkowo-owocowych Vitaminka, poszerza też ofertę o nową linię...

Kraj, 8 grudnia 2003

Dziekowski nie jest już dyr. marketingu Sobieski Dystrybucja

Z firmą Sobieski Dystrybucja rozstał się dyr. marketingu Maciej Dziekowski. Na razie nie ma jeszcze jego następcy, a obowiązki szefa...