M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Diageo Poland (firma)"

Kraj, 10 stycznia 2008

Johnnie Walker przyjdzie z imprezą do domu i biura

Agencja Great Open House w ramach wygranego przetargu rozpoczęła realizację nowej edycji programu Red Mentor dla marki Johnnie Walker Red...

Kraj, 11 grudnia 2007

Ballantine's zawalczy o pozycję lidera kategorii whisky

Ballantine's będzie walczyć o pozycję lidera kategorii whisky. Marka, która trafiła w 2006 r. do portfolio Pernod Ricard, a w...

Kraj, 17 września 2007

Ruszyła pierwsza na naszym rynku akcja wspierająca Belvedere Vodka

Ruszyła pierwsza na naszym rynku duża akcja wspierająca markę Belvedere Vodka z portfolio Diageo Polska. Cykl imprez w klubach nazywa...

Kraj, 10 sierpnia 2007

Diageo Polska wspiera "diamentową" kampanią markę wódki Belvedere

Diageo Polska, dystrybutor wódki marki Belvedere, przygotował akcję marketingową "Belvedere Diamond Night". Będzie ona prowadzona w wybranych, najlepszych klubach dużych...

Kraj, 21 czerwca 2007

Iga Niewiadomska odchodzi z Mothership, zakłada własną firmę

Iga Niewiadomska, managing partner i udziałowiec firmy public relations Goodwill PR Services należącej do grupy Mothership, rozstaje się ze spółką....

Kraj, 19 czerwca 2007

Diageo Polska rozpoczyna cykl imprez wizerunkowych Smirnoff Black Experience

Diageo Polska rozpoczyna Smirnoff Black Experience - nowy cykl wydarzeń klubowych z pogranicza sztuki i muzyki promujących wódkę Smirnoff Black,...

Przetargi, 4 czerwca 2007

Great Open House wygrał przetarg marki Veuve Clicquot

Great Open House wygrał przetarg na organizację eventu wprowadzającego na rynek szampan Veuve Clicquot z portfolio Diageo Polska. Agencja opracowała...

Kraj, 29 maja 2007

Joanna Ulanowska-Tabała dyr. marketingu Nestle Waters Polska

Joanna Ulanowska-Tabała objęła stanowisko dyrektora marketingu w Nestle Waters Polska SA, gdzie będzie odpowiedzialna za wody butelkowane takich marek, jak:...

Kraj, 25 maja 2007

V&P opracowała działania BTL dla Diageo Polska

Marka Smirnoff (Diageo Polska) rozpocznie w połowie czerwca kampanię promocyjną gotowych drinków na bazie wódki - Smirnoff Ice i Smirnoff...

Kraj, 20 marca 2007

Paweł Kamiński, szef marketingu Coty Polska, odchodzi z firmy

Paweł Kamiński, dyrektor marketingu i członek zarządu Coty Polska, rozstaje się z firmą. Był z nią związany od blisko czterech...

Kraj, 21 grudnia 2006

IMIGe Poland przygotowała kampanię w miejscu sprzedaży dla Diageo

Firma Diageo Polska po raz kolejny powierzyła przeprowadzenie kampanii reklamowej w miejscu sprzedaży firmie IMIGe Poland. W hipermarketach sieci Tesco...

Kraj, 7 listopada 2006

Joanna Ulanowska-Tabała przechodzi z Diageo do McDonald's Polska

Joanna Ulanowska-Tabała przechodzi z Diageo Polska do McDonald's Polska. Obejmie stanowisko family business development managera. Będzie odpowiadać za działania marketingowe...

Kraj, 9 października 2006

EventLab i Goodwill PR Services realizują projekt dla Diageo Polska

Firma alkoholowa Diageo Polska powierzyła agencjom EventLab i Goodwill PR Services należącym do grupy Mothership obsługę imprez mających na celu...

Kraj, 8 września 2006

Entertainment Group tworzy dział public relations

Entertainment Group, agencja specjalizująca się w organizacji imprez i wydarzeń specjalnych, tworzy dział public relations. Obowiązki dyrektora PR objęła Marta...

Przetargi, 7 sierpnia 2006

Diageo Polska rozstrzygnął trzy przetargi na obsługę marki Johnnie Walker

Diageo Polska rozstrzygnął trzy przetargi na obsługę marki Johnnie Walker. We wszystkich wygrały te agencje, które dotychczas obsługiwały budżety. Program...

Kraj, 12 lipca 2006

Pierwsze wino w ofercie Diageo Polska - Blossom Hill

Diageo Polska wprowadza na rynek wina kalifornijskie Blossom Hill. Jest to pierwszy produkt z tej kategorii w portfolio Diageo. Marka...

Przetargi, 22 czerwca 2006

Diageo Polska prowadzi trzy niezależne przetargi

Firma Diageo Polska, właściciel marki Johnnie Walker, prowadzi równolegle trzy niezależne przetargi. Pierwszy dotyczy obsługi projektów PR związanych z marką...

Kraj, 31 stycznia 2006

Entertainment Group ma dwóch nowych project managerów

Zespół agencji eventowej Entertainment Group zasiliło dwóch nowych project managerów - Agnieszka Szarejko i Bartek Siwiński. Będą odpowiadali za kompleksową...

Kraj, 12 stycznia 2006

Rusza kampania społeczna firmy Diageo "Wyższa forma inteligencji - po imprezie nie prowadzę"

Rusza kampania społeczna firmy Diageo "Wyższa forma inteligencji - po imprezie nie prowadzę". Akcja ma na celu edukację osób chodzących...

Kraj, 17 listopada 2005

IMIGe Poland przygotowała promocję marek Johnnie Walker i Smirnoff w hipermarketach

IMIGe Poland, firma współpracująca z sieciami handlowymi w zakresie reklamy w miejscu sprzedaży, przygotowała akcję reklamową alkoholi w hipermarketach Geant...

Przetargi, 22 września 2005

Leo Burnett Warszawa zajmie się projektami BTL dla marki Smirnoff

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa wygrała przetarg na obsługę marki Smirnoff. Będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii BTL dla...

Kraj, 10 sierpnia 2005

180° PR promuje Smirnoff Twisted na imprezach z muzyką klubową

Agencja 180° PR na zlecenie Diageo Polska Sp. z o.o., producenta m.in. niskoalkoholowych drinków RTD (ready-to-drink) Smirnoff Twisted, promuje tę...

Kraj, 7 stycznia 2005

Wyjaśnienie: Arc wygrała międzynarodowy przetarg Johnnie Walker

Agencja marketing services Arc Worldwide wygrała międzynarodowy przetarg na CRM dla marki Johnnie Walker z portfolio Diageo - informacje ma...

Przetargi, 6 stycznia 2005

Arc Worldwide Polska obsłuży markę Johnnie Walker

Arc Polska, agencja świadcząca usługi w zakresie marketing services, działająca w Polsce w ramach grupy Leo Burnett, wygrała przetarg na...

Kraj, 15 grudnia 2004

Diageo wprowadza whisky Johnnie Walker Green Label

Diageo Polska wprowadza na rynek whisky klasy premium Johnnie Walker Green Label. Trunek ten występował wcześniej pod nazwą Pure Malt,...

Kraj, 25 listopada 2004

Diageo wprowadza trzy nowe rodzaje wódki Smirnoff

Diageo Polska rozbudowuje swój sztandarowy na naszym rynku brand wódki Smirnoff o trzy nowe warianty pod nazwą Smirnoff Twist. Są...

Kraj, 24 listopada 2004

Diageo Polska wprowadza napój RTD Smirnoff Black Ice

Diageo Polska rozbudowuje swoją linię napojów alkoholowych z kategorii RTD (ready to drink) Smirnoff Ice o nowy, mocniejszy i droższy...

Kraj, 11 maja 2004

Sobieski wprowadza nową markę drinków alkoholowych Sobieski Impress

Producent i dystrybutor alkoholi firma Sobieski Dystrybucja Sp. z o.o. wprowadza nową markę napojów alkoholowych na bazie wódki w tzw....

Kraj, 7 kwietnia 2004

Diageo promuje jazdę na trzeźwo

Rusza ogólnopolska kampania społeczna mająca na celu promowanie odpowiedzialnych zachowań po spożyciu alkoholu. Program edukacyjny pod hasłem "Wyższa forma inteligencji...

Kraj, 31 marca 2004

Diageo obniża o około 10-30 proc. ceny importowanych alkoholi

Firma Diageo Polska obniżyła ceny swoich importowanych alkoholi, nowe ceny uwzględniają już zniesienie opłat celnych planowane na 1 maja po...

Kraj, 12 marca 2004

Diageo Polska wyda ok. 7 mln zł na launch Smirnoff Vladimir

Firma Diageo Polska wyda około 6-7 mln zł na launch nowej wódki Smirnoff Vladimir. Produkt jest nową, przygotowaną specjalnie na...

Kraj, 20 października 2003

Diageo kontynuuje cykl eventów Smirnoff Experience

Diageo Polska kontynuuje cykl imprez klubowych sponsorowanych przez markę Smirnoff. Najbliższy event Smirnoff Experience odbędzie się w Krakowie i spodziewane...

Kraj, 2 października 2003

Euro RSCG Marketing House obsłuży program lojalnościowy Diageo

Agencja Euro RSCG Marketing House została wybrana przez Diageo Polska do obsługi programu lojalnościowego, który zostanie wkrótce wdrożony dla jednej...

Kraj, 1 sierpnia 2003

Diageo Polska szuka w korporacji nowego dyrektora marketingu

Nowy dyrektor marketingu firmy Diageo Polska, dystrybutora markowych alkoholi, będzie prawdopodobnie obcokrajowcem, pracownikem koncernu Diageo. Firma obecnie szuka odpowiedniego kandydata...

Kraj, 30 lipca 2003

Paweł Kamiński zostanie dyrektorem marketingu Coty Polska

Paweł Kamiński obejmie stanowisko dyrektora marketingu kosmetycznego koncernu Coty Polska. Kamiński wcześniej był dyrektorem marketingu w firmie Diageo Polska zajmującej...

Kraj, 27 listopada 2002

Firma 180° PR koordynuje przebieg imprezy Smirnoff Experience

Firma 180° PR należąca do grupy Leo Burnett koordynuje organizację polskiej edycji imprezy muzycznej Smirnoff Experience. Jej zleceniodawcą jest koncern...