M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Diageo Polska (firma)"

Kraj, 5 grudnia 2014

Mocniejszy Johnnie Walker

Diageo wprowadza limitowaną edycję na święta.

Kraj, 10 grudnia 2012

Baileys po raz pierwszy z globalną kampanią reklamową

Komunikat skierowany jest głównie do kobiet.

Kraj, 30 listopada 2012

Johnnie Walker Platinum Label debiutuje w segmencie reserved

Nowości Diageo na półce premium.

Przetargi, 30 października 2012

On Board PR obsłuży markę Baileys

Agencja będzie odpowiedzialna za launch limitowanej serii w portfolio Diageo.

Kraj, 25 czerwca 2012

Polska trzecim rynkiem Ballantine'sa

Nasi rodacy piją już więcej tej whisky z portfolio Pernod Ricard niż Chińczycy.

Kraj, 6 czerwca 2012

Whisky Long John powalczy o segment ekonomiczny

Grupa Żywiec wprowadza na rynek nową markę whisky.

Kraj, 18 kwietnia 2012

Liberty Direct bez kierownika działu komunikacji marketingowej

Marcin Andrzejczyk został senior brand managerem w Diageo Polska.

Kraj, 30 marca 2012

Joanna Ulatowska-Tabała w Avon Polska

Dotychczasowa szefowa marketingu Nestle Waters zmienia pracę.

Kraj, 27 marca 2012

Bacardi-Martini chce zamieszać na rynku whisky

Marka William Lawson’s będzie konkurować z Johnnie Walkerem i Ballantine's.

Kraj, 14 lutego 2012

Awans w S4

Kamil Janikowski awansował w strukturach S4, objął stanowisko account managera. Do zespołu agencji dołączyła Katarzyna Kurowska, PR specialist.

Kraj, 8 grudnia 2011

Baileys promuje się filmowo

Kup butelkę likieru i oglądaj filmy w sieci.

Kraj, 2 grudnia 2011

Whisky Windsor debiutuje w Polsce

Diageo wprowadza produkt z wysokomarżowego segmentu de luxe.

Kraj, 14 listopada 2011

Smirnoff Black chce być numerem dwa

Zaostrza się rywalizacja o wysokomarżowy segment wódek premium imports.

Kraj, 18 października 2011

Michał Groniewski odpowiada za whisky w Diageo

Menedżer zarządza m.in. markami: Johnnie Walker, J&B i Bushmills.

Kraj, 17 października 2011

Joanna Grzyl odeszła z Diageo Polska

Marketer z dużym doświadczeniem rozstał się z firmą.

Kraj, 11 października 2011

Diageo zwiększy budżet na akcje w Facebooku

Polska spółka koncernu skorzysta z globalnego porozumienia z portalem społecznościowym.

Kraj, 27 września 2011

Agnieszka Lewandowska wróciła do marketingu Diageo

Jako brand manager odpowiada za kategorię likierów na rynek Europy Wschodniej.

Przetargi, 14 września 2011

Ogilvy Interactive wygrała przetarg Diageo Polska

Marka jest wspierana m.in. działaniami w Facebooku.

Kraj, 11 sierpnia 2011

Z włoskiego Unilevera do Diageo Polska

Michał Groniewski został senior brand managerem w Diageo Polska.

Kraj, 20 czerwca 2011

Grand prix Golden Arrow dla BBDO za Frito Lay

Zwycięzcy odebrali nagrody VI edycji konkursu marketingu bezpośredniego.

Kraj, 24 maja 2011

SF1 bliżej komunikacji zintegrowanej

Wywodząca się z branży fieldowej agencja rozszerza ofertę.

Kraj, 17 maja 2011

Johnnie Walker nie odpuszcza

W odpowiedzi na informacje o sukcesach marki Ballatnine's Diageo przypomina o pozycji swojej kluczowej marki.

Kraj, 10 maja 2011

CEDC przejmuje Tullamore Dew

W spokojnym do tej pory segmencie irlandzkiej whiskey może dojść do ciekawej rywalizacji.

Kraj, 6 maja 2011

Ballantine's ściga się z Johnnie Walkerem

Rywalizacja dwóch największych marek whisky nabiera rumieńców, Ballantine's wyprzedza wieloletniego lidera.

Kraj, 20 stycznia 2011

Wyborowa i Diageo kłócą się, kto jest liderem whisky

Wyborowa SA chwali się, że jej marka Ballantine’s prześcignęła markę Johnnie Walker Diageo Polska i została liderem rynku. Diageo odpowiada, że od ilościowych ważniejsze są udziały wartościowe, a konkurent nagina fakty.

Kraj, 23 listopada 2010

Smolik ambasadorem marki Johnnie Walker

Andrzej Smolik reklamuje nie tylko bank Inteligo, ale także znaną markę whisky.

Kraj, 21 października 2010

Anna Mucha w projekcie dla wódki Smirnoff

Projekt "The Night is in Your Hands" ma sprawić, że Smirnoff Black z marki kupowanej w prezencie stanie się wódką na sobotnią imprezę.

Kraj, 30 lipca 2010

Tańszy Smirnoff Black rusza z działaniami wizerunkowymi

Poza obniżką ceny producent postanowił podkreślić rozrywkowy charakter oraz jakość marki.

Kraj, 17 maja 2010

Grant's chce być numerem dwa

Marka whisky z portfolio CEDC jest wspierana kampanią, która jest początkiem długofalowych działań opartych na ważnym insighcie konsumenckim.

Przetargi, 29 kwietnia 2010

Smirnoff Black do wzięcia

Diageo szuka agencji do kompleksowej obsługi marki Smirnoff Black.

Kraj, 2 kwietnia 2010

Z Moet Hennessy do Polbanku

Rafał Dmowski przeszedł do Polbanku, a na jego miejsce w Moet Hennessy Polska - Joanna Nowakowska.

Kraj, 26 marca 2010

Piotr Żamojda, dyr. generalny, po 11 latach odchodzi z Diageo

Piotr Żamojda, dyr. generalny, po ponad 11 latach pracy odejdzie z końcem lipca z Diageo Polska. Z firmą związany był...

Kraj, 22 marca 2010

Jan Żytko odchodzi z zespołu marketingu Wyborowej

Jan Żytko, international and domestic marketing and sales director w Wyborowej SA, odchodzi. Z firmą był związany od ponad pięciu...

Kraj, 27 stycznia 2010

Tomasz Trela szefem sprzedaży Royal Unibrew Polska

Tomasz Trela objął stanowisko dyrektora sprzedaży firmy piwowarskiej Royal Unibrew Polska, producenta takich marek, jak: Łomża, Faxe, Strzelec, Rybnicki Full,...

Kraj, 23 grudnia 2009

Diageo promuje Johnnie Walker, Smirnoffa oraz J&B na święta

Pod hasłem "Gwiazdy na gwiazdkę. Najlepsze pod choinkę!" Diageo Polska prowadzi kampanię wspierającą sprzedaż swoich produktów w okresie przedświątecznym. W...

Kraj, 27 października 2009

Whisky J&B ma profil na Facebooku

Marka whisky J&B z portfolio Diageo Polska ma profil na Facebooku. Diageo to prawdopodobnie pierwszy w Polsce marketer z branży...

Kraj, 12 października 2009

Ballantine's chce dogonić Johnnie Walker w dwa lata

Marka whisky Ballantine's z portfolio Wyborowej SA chce w ciągu dwóch lat zrównać się w udziałach rynkowych z liderem rynku...

Kraj, 6 października 2009

Ballantine's Finest rusza z kampanią "Plan Ballantine's"

Rozpoczyna się ogólnopolska kampania wizerunkowa marki whisky Ballantine's Finest z portfolio Wyborowej. Osią komunikacyjną "Planu Ballantine's" są hasła: "Znajdź swój...

Kraj, 25 września 2009

Johnnie Walker konkursem podkreśla motto "Keep Walking"

Johnnie Walker konkursem podkreśla motto "Keep Walking". Akcja ma charakter wizerunkowy i prosprzedażowy. Wygrana w konkursie Johnnie Walker Red Label...

Kraj, 20 lipca 2009

Wyborowa w nowej komunikacji podkreśla globalny charakter marki

Wódka Wyborowa (Wyborowa SA) w nowej komunikacji podkreśla globalny charakter marki. Na nowy projekt komunikacyjny o roboczej nazwie "Splash" składają...

Kraj, 9 lipca 2009

Diageo dzieli struktury marketingowe - Mark Sandys odpowiada za consumer marketing

Firma Diageo Polska zmieniła struktury marketingowe. Dotychczasowy dział marketingu został podzielony i zastąpiony działami consumer marketingu (działania adresowane do konsumentów)...

Kraj, 29 czerwca 2009

Grand prix Golden Arrow dla Tequili i Netizens

Nagrodę grand prix IV edycji konkursu Golden Arrow otrzymała promocja lodów Magnum przygotowana przez agencje Tequila/Polska i Netizens. Aby wziąć...

Kraj, 16 czerwca 2009

Grand prix, 11 statuetek i 26 wyróżnień w konkursie Golden Arrow

Grand prix, 11 statuetek i 26 wyróżnień przyznało po wczorajszych obradach jury w konkursie Golden Arrow. Łącznie nominowano 58 prac....

Przetargi, 3 czerwca 2009

Diageo rozpoczyna przetarg na długoterminową obsługę

Diageo Polska wysyła wstępne zaproszenia do agencji reklamowych - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Celem przetargu ma być wybranie kilku agencji, z...

Kraj, 3 czerwca 2009

Rekordowa liczba zgłoszeń w konkursie Golden Arrow

153 zgłoszenia - rekordowa liczba - wpłynęły na czwartą edycję konkursu Golden Arrow. W ubiegłym roku zgłoszono 114 prac. Konkurs...

Kraj, 25 maja 2009

Budżet marketingowy Diageo będzie adekwatny do potencjału polskiego rynku

Budżet marketingowy Diageo będzie adekwatny do potencjału polskiego rynku - mówi Małgorzata Kwilosz, dyr. marketingu Diageo Polska. Kilka dni temu...

Kraj, 4 maja 2009

Diageo wprowadza dwa smakowe warianty Smirnoffa

Diageo Polska rozszerza linię wódek Smirnoff Vladimir o dwa nowe smaki - Citrus i Berry. Oba warianty będą dostępne w...

Kraj, 24 kwietnia 2009

Diageo wprowadza dwa nowe smaki Baileysa

Koncern Diageo Polska wprowadza na rynek dwa nowe warianty smakowe likierów Baileysa. Są to Baileys z odrobiną kremu karmelowego oraz...

Kraj, 2 marca 2009

Marta Krzemińska dołączyła do Change Connections

Marta Krzemińska dołączyła do zespołu agencji Change Connections na stanowisko account executive. Wcześniej przez rok zajmowała takie samo stanowisko w...

Kraj, 11 lutego 2009

S4 odpowiada za działania dla whisky J&B

Agencja reklamowa S4 przygotowała ogólnopolską akcję wspierającą wejście na rynek szkockiej whisky J&B (Diageo Polska). S4 odpowiada za kompleksowe działania:...