M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Diageo (firma)"

Kraj, 9 grudnia 2015

Pierwsza od lat kampania marki Guinness

Carlsberg Polska, który przejął od Grupy Żywiec dystrybucję piwa tej marki, zdecydował się na jej pierwsze od wielu lat wsparcie reklamowe. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction, kreację przygotował Diageo.

Zagranica, 5 listopada 2015

Diageo pójdzie w kulturę

Leila Fataar zajmuje nowo utworzone w spółce stanowisko, na którym odpowie za relacje marki z przedstawicielami kultury.

Kraj, 4 listopada 2015

Linda i Sokół w aktywacji marki Johnie Walker [wideo]

Projekt przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw.

Zagranica, 19 października 2015

Mother globalnie obsłuży Baileysa

Agencja zostaje globalną wiodącą agencją strategiczną i kreatywną marki z portfolio Diageo.

Kraj, 15 września 2015

Michał Wiśniewski client service directorem w Cheil Poland

Dotychczasowy head of business development awansuje w strukturach agencji.

Zagranica, 16 lipca 2015

James Thompson nowym CMO Diageo w Ameryce Północnej

Diageo w Stanach ma nowego dyrektora ds. marketingu i innowacji.

Kraj, 16 czerwca 2015

Aleksandra Lau pokieruje zespołem brand & entertainment w On Board Ecco Network

Awans na stanowisko PR managera w strukturze grupy.

Kraj, 5 maja 2015

Havas Worldwide wprowadzi w Polsce strukturę Helia

Agencja będzie zajmować się obszarem data, CRM i digital.

Zagranica, 4 maja 2015

Adam & Eve/DDB wygrywa przetarg dla whisky Singleton

Globalny przetarg na strategię i kreację marki z portfolio Diageo rozstrzygnięty,

Kraj, 26 marca 2015

K2 Media zatrudnia Edwina Zasadę

Zasada dołącza do zespołu mediów społecznościowych.

Zagranica, 30 stycznia 2015

Słabe półrocze Diageo

Koncern alkoholowy Diageo ogłosił wyniki za I półrocze zakończone 31 grudnia ub.r. Niemal we wszystkich obszarach są one słabsze od okresu poprzedzającego - zysk netto spadł o 18 proc., do pułapu 1,97 mld dolarów.

Zagranica, 30 stycznia 2015

Havas Worldwide uruchamia globalną strukturę Helia

Nowy podmiot powstał z przekształcenia Havas EHS oraz agencji działających w USA pod szyldem Havas Discovery. Helia będzie specjalizować się w analizie danych oraz mediach cyfrowych.

Kraj, 7 stycznia 2015

Baileys we współpracy z blogerką chcą inspirować kobiety

Marka z portfolio Diageo rozpoczęła współpracę z Charlize Mystery.

Zagranica, 22 grudnia 2014

Johnnie Walker przekazuje globalny budżet kreatywny w ręce Anomaly

Po 15 latach marka kończy współpracę z agencją Bartle Bogle Hegarty.

Zagranica, 16 grudnia 2014

Transport for London wciąż szuka sponsora

W ramach świątecznej promocji noworocznej wciąż szuka głównego sponsora po rezygnacji Diageo.

Zagranica, 4 listopada 2014

Diageo wymienia się brandami z Jose Cuervo

Koncern Diageo sfinalizował proces wzajemnego przejęcia brandów z firmą Jose Cuervo. Na mocy porozumienia Diageo w pełni będzie odpowiadać za produkcję i dystrybucję tequili Don Julio, natomiast do Jose Cuervo na analogicznych zasadach trafi whiskey Bushmills.

Kraj, 8 października 2014

Michał Wiśniewski oficjalnie kieruje działem social media w Cheil Poland

Przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję head of direct sales w agencji Socializer.

Przetargi, 4 września 2014

Grant's prowadzi przetarg socialmediowy

CEDC wybierze agencję do obsługi marki w internecie.

Zagranica, 7 sierpnia 2014

Uzupełnienie: Pierwsze podsumowanie GAPG

Jednym z sygnatariuszy dokumentu jest firma Diageo.

Zagranica, 1 sierpnia 2014

Diageo odnotowuje wzrosty na Wyspach

Firma uważa, że kluczowe są innowacje.

Zagranica, 1 sierpnia 2014

Diageo ma nowego non-executive directora

Nowe stanowisko objęła Nicola Mendelsohn, wcześniej wiceprezes Facebooka w regionie EMEA.

Zagranica, 29 lipca 2014

Londyn szuka sponsora kolejnej imprezy sylwestrowej

Ze sponsoringu sylwestrowej zabawy 2014/15 wycofała się oficjalnie firma Vodafone. Telekom był sponsorem ostatniego noworocznego pokazu sztucznych ogni w ramach swej kampanii "Firsts".

Zagranica, 24 lipca 2014

Reklama marki Diageo zbanowana

Marka rumu Captain Morgan zdjęta z mediów społecznościowych za przekonywanie, że alkohol zabija nudę.

Zagranica, 17 lipca 2014

L'Oreal zatrudnia pierwszego CMO na Wyspach

Nowe stanowisko zajmie były marketing manager Diageo Hugh Pile.

Kraj, 8 lipca 2014

Dominika Parol w Peppermint

Do zespołu agencji dołącza nowa senior account manager.

Zagranica, 3 lipca 2014

Jude Law w kampanii Johnnie Walkera [wideo]

Aktor wystąpił w filmie promującym wariant Blue label z portfolio Diageo.

Zagranica, 10 czerwca 2014

Smirnoff wprowadza wódkę narodzoną w lodzie

Smirnoff White z portfolio Diageo jako produkt premium debiutuje na rynku.

Zagranica, 26 maja 2014

Guinness kończy sześcioletnią współpracę z Saatchi

Diageo ogłasza przetarg na globalną obsługę swojej piwnej marki.

Zagranica, 22 maja 2014

Droga5 wygrywa przetarg na obsługę marki Ciroc

Europejski oddział agencji obsłuży markę z portfolio Diageo poza rynkiem amerykańskim.

Zagranica, 24 kwietnia 2014

Baileys wysyła brytyjskich celebrytów w podróż w czasie

Marka Diageo w ramach wiosennych działań reklamowych wysyła londyńskie gwiazdy w podróż do XVIII w.

Zagranica, 15 kwietnia 2014

Smirnoff wraca do "demokratycznych" korzeni wódki [wideo]

Marka rozpoczęła w USA kampanię pod hasłem "Exclusively for Everybody".

Zagranica, 9 kwietnia 2014

Beckham ambasadorem nowej whisky koncernu Diageo

Były kapitan piłkarskiej reprezentacji Anglii David Beckham podejmuje kolejne wyzwanie reklamowe, zostając ambasadorem nowej whisky Haig Club, która wkrótce zostanie wprowadzona przez Diageo.

Kraj, 1 kwietnia 2014

M&C Saatchi pomaga ożywić markę Ballantine's

Pernod Ricard Polska skierował do sklepów Ballantine’s Brasil. Ta nowa wersja popularnej whisky wzbogacona o smak limonki i aromat wanilii ma szansę przyczynić się do rozwoju marki i całej kategorii.

Zagranica, 7 marca 2014

Baileys prezentuje historie sióstr

Diageo po raz pierwszy wystartowało z intymną komunikacją adresowaną do kobiet w Chinach.

Kraj, 3 marca 2014

Adam Smereczyński interactive concept directorem w Scholz & Friends

Agencja łączy ATL i interactive w jednym zespole.

Zagranica, 14 stycznia 2014

Japończycy przejmą producenta burbonu Jim Beam

Powstanie trzeci pod względem wielkości koncern oferujący alkohole premium.

Kraj, 21 listopada 2013

Johnnie Walker w nowej butelce

Po raz pierwszy od dziewięciu lat Johnnie Walker zmienia design swoich opakowań.

Zagranica, 20 listopada 2013

Świąteczny balet Baileysa

Diageo postawił na kobiecy kontent w świątecznej reklamie dla marki Baileys.

Kraj, 4 listopada 2013

Rośnie sprzedaż whisky w Polsce

Według danych Nielsena cytowanych przez Diageo rynek whisky w Polsce w ujęciu wartościowym rośnie w tempie 15 proc.

Zagranica, 30 października 2013

Milla Jovovich dla marki Baileys

Ruszyły kolejne działania marki Diageo adresowane do kobiet.

Zagranica, 22 października 2013

Guinness przechodzi do BBDO

Należąca do Diageo marka rozpoczyna współpracę z BBDO. Saatchi & Saatchi traci budżet.

Zagranica, 15 października 2013

Pierwsza od 50 lat reklama Johnnie Walker w brytyjskiej TV

Szerokie wsparcie reklamowe jest wynikiem spowolnienia na rynku whisky w Wielkiej Brytanii.

Kraj, 4 października 2013

CSR - misja i konieczność

Wielkie marki w zderzeniu z małymi i średnimi przedsiębiorcami, raportowanie społecznej odpowiedzialności czy trudność przekonania dyrektorów sprzedaży do działań CSR-owych to tylko niektóre tematy poruszane na konferencji zorganizowanej przez VFP Communications.

Kraj, 17 września 2013

Smirnoff w dwóch, unikatowych smakach

Diageo wprowadza na krajowy rynek wódkę o smaku Espresso i Lime & Mint.

Zagranica, 11 września 2013

Diageo prezentuje nowego globalnego szefa marki Smirnoff

Matt Bruhn ma wdrażać nową strategię komunikacyjną.

Zagranica, 2 września 2013

Nike Most Wanted wśród agencji

Marka po raz drugi zwyciężyła w rankingu na najbardziej pożądanego klienta w branży.

Zagranica, 30 sierpnia 2013

Pernod Ricard wzmaga aktywność

Rywal Diageo planuje akcję marketingową, która ma poprawić wyniki w Europie Zachodniej.

Kraj, 30 sierpnia 2013

Jim Beam w Stock Polska, marka chce być w top 3 whisky

Brand burbonu zapowiada znaczące inwestycje promocyjne.

Zagranica, 14 sierpnia 2013

Diageo pomaga nieznanym markom

Globalny producent alkoholi przeznacza 15 mln funtów na wsparcie dla niekomercyjnych marek alkoholowych. Marketer wprowadza też na rynek nowy produkt.

Zagranica, 8 sierpnia 2013

Smirnoff po 13 latach zmienia agencję

Marka Diageo zrezygnowała z globalnej obsługi JWT na rzecz 72andSunny.