M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Dialog (firma)"

Kraj, 10 kwietnia 2012

Przychody Kamikaze wyższe o 78 proc.

Agencja planuje rozszerzenie kompetencji w zakresie zintegrowanej komunikacji marketingowej.

Kraj, 22 września 2011

Dialog z Adverticą odkrywają tajemnice

Wrocławska agencja Advertica wygrała przetarg na obsługę telefonii Dialog w zakresie komunikacji BtoB.

Kraj, 10 czerwca 2011

Marcin Teller szefem kreacji Czarta

Agencja szuka kolejnych pracowników do działu kreacji.

Kraj, 24 maja 2011

TP obiecuje superszybki internet

W nowej kampanii reklamowej operator będzie zachęcał do porównania swojej oferty z konkurencją.

Kraj, 15 marca 2011

Dialog wystartował z oceaniczną kampanią

Kampanią "Ocean możliwości" operator chce zwiększyć świadomość marki i wizerunku.

Kraj, 9 czerwca 2010

Marcin Sawicki w Lukas Banku

Nowy dyrektor komunikacji marketingowej w Lukas Banku.

Kraj, 6 kwietnia 2010

Oferta Dialogu dla fanów filmu

Telewizja Dialog dołącza do oferty kanały telewizyjne FilmBox.

Kraj, 15 stycznia 2010

Pięć nowych kanałów TV w cyfrowej ofercie Dialogu

Telefonia Dialog poszerza portfolio kanałów telewizyjnych dostępnych w ramach cyfrowej oferty DialogMedia. Dołącza do niej pięć nowych stacji: BBC Lifestyle,...

Kraj, 21 października 2009

Blue Grass i Althermedia połączyły siły

Poznańska agencja reklamowa Blue Grass oraz Althermedia - firma oferująca nośniki typu outdoor (wielki format), indoor, ambient media i kampanie...

Kraj, 17 października 2008

Dialog będzie do końca roku reklamował "Megaprędkość za meganiską cenę"

Telefonia Dialog rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem "Megaprędkość za meganiską cenę" promującą ofertę cenową usług szerokopasmowego internetu, w której...

Kraj, 17 czerwca 2008

Effectica Direct będzie pracować dla dotychczasowych klientów Effectiki

Agencja marketingu bezpośredniego Effectica Direct wyłoniona ze struktur agencji reklamowej Effectica (informowaliśmy o tym w DS "MMP" z 2 czerwca...

Kraj, 9 stycznia 2008

Warka najskuteczniej sponsorowała żużel w ub.r. według Pentagon Research

Piwo Warka było najskuteczniejszym sponsorem żużla w ub.r. - wynika z raportu Pentagon Research. Badanie obejmuje okres od kwietnia do...

Kraj, 6 września 2007

Adv.pl przymierza się do wejścia na giełdę

Agencja interaktywna Adv.pl z Wrocławia przymierza się do wejścia na NewConnect - uruchomiony pod koniec sierpnia rynek giełdowy dla małych...

Przetargi, 4 sierpnia 2006

Siedem agencji powalczy o budżet kreatywny Dialogu

Należący do KGHM Polska Miedź operator telekomunikacyjny Dialog planuje na jesień ogólnopolską kampanię produktową i rozpisał przetarg na kreację ATL...

Kraj, 30 czerwca 2006

TVN spodziewa się wyższej oglądalności Sopot Festivalu niż przed rokiem

Tegoroczny Sopot Festival, organizowany przez telewizję TVN, zaplanowany został na 1-3 września. Sponsorem edycji 2006 będą trzy firmy: Sokołów, Zbyszko...

Kraj, 11 kwietnia 2006

Dialog zmienia logo i hasło - rusza intensywna kampania promująca nowy wizerunek

Należący do KGHM Polska Miedź operator telekomunikacyjny Dialog rusza z kampanią wizerunkową, która potrwa do 8 maja br. Promuje swój...

Kraj, 6 maja 2005

Koalicja na rzecz Polecenia Zapłaty kończy przygotowania do kampanii

Koalicja na rzecz Polecenia Zapłaty kończy przygotowania do kampanii usługi polecenia zapłaty. Jak mówi Elżbieta Zakrzewska, specjalista ds. rozwoju płatności...

Kraj, 8 czerwca 2004

TP SA nie rozumie klientów, Netia oceniana najlepiej wśród operatorów niezależnych - badania TNS OBOP

Telekomunikacja Polska SA jest przez klientów biznesowych oceniana najbardziej skrajnie spośród telekomów. Z jednej strony jest uważana za operatora najbardziej...

Kraj, 8 lipca 2002

K2 Internet przejmuje First Interactive Polska

Agencja interaktywna K2 Internet prowadzi rozmowy zmierzające do nabycia agencji First Interactive Polska Sp. z o.o. Byłoby to pierwsze tak...

Kraj, 22 maja 2002

Teleglobe wycofuje się z Polski i zmienia profil działalności

Zarząd spółki telekomunikacyjnej BCE Teleglobe podjął decyzję o likwidacji polskiego oddziału i zmianie profilu działalności. Wycofanie spółki z Polski podyktowane...

Kraj, 19 grudnia 2000

PIĘCIOLETNIA KAMPANIA PWN

Agencja Zebra wygrała przetarg na fullserwisową (włącznie z mediami) obsługę nowego przedsięwzięcia PWN - Wielkiej Encyklopedii 30-tomowej. W przetargu startowało...