M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Diesel (marka)"

Zagranica, 16 marca 2015

Pepsi rusza z nowym, zmienionym Pepsi Challenge

Kampania Pepsi za miliony dolarów potrwa rok.

Kraj, 28 czerwca 2013

UOKiK podejrzewa importerów zegarków Citizen, Swatch, Hugo Boss, Longines i Certina o zmowy cenowe

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podejrzewa, że wymuszali oni minimalne ceny markowych zegarków.

Kraj, 3 sierpnia 2012

"Vice" ma nowego marketing managera

Magdalena Niemczyk obejmuje menedżerskie stanowisko w "Vice".

Zagranica, 10 czerwca 2011

JWT zajmie się submarką Diesla

Agencja wygrała przetarg na globalną obsługę ekskluzywnej marki Black Gold.

Zagranica, 20 grudnia 2010

L'Oreal inwestuje w reklamę online

Marketer promuje produkty premium na pięciu kluczowych rynkach w Europie.

Artykuły weekendowe, 26 listopada 2010

Niepewne czasy

Marcin Gieracz, partner & strategic director Rubikom Strategy Consultants, pisze o potrzebie reorientacji rynkowej firm i strategicznej randze zmian.

Zagranica, 1 października 2010

Diesel zakończył globalny przetarg

Włoska marka odzieżowa będzie obsługiwana przez agencję reklamową Santo.

Kraj, 6 maja 2010

Większa Konkret PR

Ewelina Ciuchta senior project managerem w agencji.

Zagranica, 19 kwietnia 2010

W USA wybierają ciuchy Ralpha Laurena i Nike'a

Brand Keys zapytała dorosłych o ich ulubione marki odzieżowe.

Zagranica, 15 stycznia 2010

Startuje pierwsza kampania Diesla autorstwa Anomaly

Agencja reklamowa Anomaly przygotowała pierwszą kampanię reklamową dla marki Diesel. Diesel skonsolidował globalny budżet reklamowy w tej właśnie agencji we...

Zagranica, 10 grudnia 2008

Limitowany Fiat 500 by Diesel sprzedawany tylko w internecie

Koncern Fiata rozpoczął sprzedaż limitowanego modelu Fiat 500 by Diesel (wprowadzonego we wrześniu br.) w internecie. To jedyny kanał dystrybucji...

Kraj, 7 grudnia 2006

House, Cropp, Reserved uznane przez polskich internautów za CoolBrands

W pierwszym internetowym rankingu najmodniejszych marek CoolBrands polscy internauci wybrali: Nike, Coca-Cola, Adidas, Puma, House, Nokia, Reserved, Cropp, MTV i...

Zagranica, 4 września 2006

Światowy rynek product placement w całym 2006 r. wzrośnie o 25 proc.

Światowy rynek product placement w całym 2006 r. wzrośnie o 25 proc. i będzie wart 7,5 mld dol. W roku...

Zagranica, 21 kwietnia 2006

Producent odzieży Diesel wprowadza na rynek wina pod własną marką

Producent ekskluzywnej odzieży Diesel zadebiutuje na rynku winiarskim. Renzo Rosso, twórca marki, jest właścicielem winnic w Veneto. W tym roku...

Kraj, 27 czerwca 2005

Essenza buduje w Polsce sieć sklepów odzieży marki Esz, markę obsłuży Upstairs Y&R

Włoska firma odzieżowa Essenza, która uruchamia w Polsce sieć swoich sklepów firmowych, całościową obsługę reklamową powierzyła agencji Upstairs Young &...

Zagranica, 16 września 2004

Leagas Delaney zajmie się obsługą paneuropejskiego projektu dla Saaba

Agencja reklamowa Leagas Delaney zwyciężyła w przetargu na obsługę paneuropejskiej kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nowy model samochodu Saab 9-3...

Zagranica, 28 listopada 2003

Levi Strauss zaprezentował koncepcję sklepów Levi's for Girls

Koncern Levi Strauss zaprezentował koncepcję sklepu Levi's for Girls na brytyjskim Clothes Show. Sklepy mają być otwierane na terenie całej...

Zagranica, 8 października 2003

Swinstead stworzył młodzieżową agencję marketingową

Brytyjski dom wydawniczy Swinstead Publishing, wydający magazyny "Sleazenation" i "Jockey Slut", stworzył agencję marketingu młodzieżowego Espianage. Ma ona pomóc marketerom...

Zagranica, 21 sierpnia 2003

Diesel przekazał swój internetowy budżet reklamowy agencji Airlock

Włoska marka Diesel wybrała agencję Airlock, która będzie odpowiedzialna za strategię i kreację kampanii reklamowych w internecie. Agencja przygotuje najbliższą...

Kraj, 21 lipca 2003

Americanos planuje działania reklamowe

Według nieoficjalnych informacji Americanos Sp. z o.o., producent odzieży, przygotowuje kolejną kampanię reklamową. Iwona Michałowska, kierownik działu marketingu Americanos, nie...

Kraj, 4 października 2002

Ruszyła kampania launchowa domu mody Peek & Cloppenburg

Peek & Cloppenburg, międzynarodowy dom mody, otwiera swój pierwszy pełnoasortymentowy sklep firmowy w Polsce. Sklep zostanie otwarty 9 października br....

Zagranica, 10 maja 2002

Leo Burnett otwiera w Londynie międzynarodową agencję

Leo Burnett Worldwide otworzyła w Londynie agencję, której zadaniem będzie obsługa brandów lifestylowych. Nowa agencja - Made by Leo Burnett...