M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Discovery Media Polska (firma)"

Kraj, 28 maja 2012

Zmiany personalne w dziale komercyjnym Viacomu

Do firmy dołączył Marek Myślicki, a Julia Kruk awansowała.

Kraj, 14 września 2011

Rusza kampania nowego Falvitu Estro+

Duży nacisk w kampanii położono na telewizję i prasę.

Kraj, 2 listopada 2010

Patryk Piputa dołącza do zespołu Disneya

Sprzedaż reklam w Disney XD ma być koordynowana z Polski.

Kraj, 16 marca 2009

Discovery sprzedaje niestandardowe reklamy w Discovery Historia

Discovery Media Polska rozpoczyna sprzedaż niestandardowych form reklamowych w kanale Discovery Historia. Stacja oferuje zarówno produkty sponsoringowe (np. sponsoring programów...

Kraj, 18 marca 2008

Katarzyna Kieli awansuje w Discovery Networks EMEA

Katarzyna Kieli awansowała na stanowisko senior vice-presidenta Discovery Networks EMEA (region Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu). Nowa funkcja oznacza poszerzenie...

Kraj, 4 lutego 2008

Discovery Media Polska będzie sprzedawać czas reklamowy w Boomerangu

Boomerang, kanał telewizyjny kierowany do dzieci, rozpoczyna sprzedaż czasu antenowego. Polityką reklamową stacji zajmie się dom sprzedaży stacji Discovery Media...

Kraj, 28 września 2007

"Bob Budowniczy Magazyn" - nowy tytuł Media Service Zawada

Miesięcznik "Bob Budowniczy Magazyn" jest nowością w portfolio wydawnictwa Media Service Zawada. Tytuł opowiada o przygodach bohatera znanego z animowanych...

Kraj, 29 czerwca 2007

Media Service Zawada wprowadza serię książek z komiksami o Scooby-Doo

Wydawnictwo Media Service Zawada wprowadza dziś skierowaną do dzieci w wieku 8-12 lat serię książek z komiksami "Scooby-Doo! Superkomiks", która...

Kraj, 22 listopada 2006

TCM będzie funkcjonował w Polsce jako samodzielny kanał, Cartoon Network poszerza programming

Od marca 2007 r. kanał filmowy Turner Classic Movies (TCM) będzie funkcjonował w Polsce jako samodzielna stacja nadająca 24 godziny...

Kraj, 7 lipca 2006

Natalie Imbruglia wystąpi w reklamach L'Oreal

Agencja reklamowa McCann Erickson Polska przygotowała adaptację nowej kampanii reklamowej maskary Double Extension Carbon Black z portfolio L'Oreal Paris. W...

Kraj, 20 czerwca 2006

L'Oreal reklamuje markę Maybelline New York

Agencja McCann Erickson przygotowała nową kampanię reklamową dla marki Maybelline New York (L'Oreal Polska). Emisja 25-sekundowego spotu rozpoczęła się wczoraj...

Kraj, 13 stycznia 2006

Rynek telewizyjny będzie rósł na podobnym poziomie co najmniej dwa lata, uważają nadawcy

Podczas wczorajszej konferencji domu mediowego Optimum Media OMD poświęconej podsumowaniu najważniejszych wydarzeń na rynku telewizyjnym w 2005 r. odbyła się...

Kraj, 21 grudnia 2005

At Media będzie też brokerem reklamowym stacji Viva

Dom sprzedaży mediów tematycznych At Media od stycznia 2006 r. będzie też brokerem reklam w kanale muzycznym Viva, trzeciej stacji...

Kraj, 20 grudnia 2005

At Media brokerem reklam w MTV i VH1

Dom sprzedaży mediów tematycznych At Media będzie od stycznia 2006 r. brokerem czasu reklamowego w kanałach MTV Networks Polska -...

Kraj, 31 października 2005

Discovery stawia na sprzedaż niestandardowych formatów reklamowych

Dom sprzedaży Discovery Media Polska, który sprzedaje czas antenowy w kanałach tematycznych: Discovery Channel, Animal Planet oraz Cartoon Network, MTV,...

Kraj, 28 października 2005

Kanał Boomerang rozmawia z dystrybutorami, sprzedaż reklam możliwa w 2006 r.

Telewizyjny kanał dla dzieci Boomerang rozmawia z platformami cyfrowymi i największymi sieciami kablowymi na temat dystrybucji. Obecnie w Polsce kanał...

Kraj, 21 października 2005

Kanał ESPN Classic Sport szuka brokera czasu reklamowego

W Polsce w kanale ESPN Classic Sport będzie sprzedawany czas reklamowy. Informację tę potwierdził Chris Nicholls, dyrektor sprzedaży czasu reklamowego...

Kraj, 28 stycznia 2005

Stacje zadeklarowały dalsze przechodzenie na sprzedaż cennikową

Przedstawiciele głównych stacji telewizyjnych zadeklarowali na wczorajszej konferencji zorganizowanej przez dom mediowy Macroscope OMD konsekwentne promowanie sprzedaży cennikowej jako jakościowej...

Kraj, 10 stycznia 2005

At Media brokerem stacji Canal Plus Cyfrowy

Spółka Canal Plus Cyfrowy powierzyła firmie At Media obsługę brokerską wszystkich stacji ze swojego portfolio. Ostatnio agencja At Media obsługiwała...

Kraj, 17 grudnia 2004

Discovery Media Polska oficjalnie nowym brokerem Viva Polska

Od stycznia 2005 r. sprzedażą czasu antenowego stacji muzycznej Viva Polska zajmie się firma Discovery Media Polska. Oficjalnie poinformowało o...

Kraj, 20 października 2003

Kanał telewizyjny Animal Planet będzie obudowywał swój brand

Kanał tematyczny poświęcony zwierzętom Animal Planet będzie obudowywał swój brand. To element strategii, która zakłada synergię różnych aktywności prowadzonych pod...

Kraj, 30 lipca 2003

Wyjaśnienie

W nawiązaniu do informacji w DS "MMP" z 29 lipca br. na temat kampanii Ery w kanałach Discovery Media Polska...

Kraj, 11 czerwca 2003

Discovery Polska powołuje podmiot do obsługi wybranych kanałów TV

Broker czasu reklamowego w telewizjach tematycznych Discovery Polska powołał podmiot Discovery Media Polska do obsługi wybranych kanałów telewizyjnych ze swojego...