M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Discovery Media (firma)"

Kraj, 3 marca 2015

Żywiec prezentuje historię Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej w nowym spocie [wideo]

60-sekundowa wersja spotu będzie dostępna tylko w stacjach Discovery.

Kraj, 20 listopada 2014

Big-Active z debiutem w telewizji

Działania promocyjne realizowane są pod hasłem "Dopełnienie". Koncepcję kreatywną stworzyła agencja Engine.

Kraj, 21 października 2014

Discovery Media i Żywiec mówią o dziedzictwie marki [wideo]

Spot podkreśla historię, pochodzenie, naturalne składniki. 60-sekundowa wersja będzie dostępna tylko w stacjach Discovery.

Kraj, 19 grudnia 2013

Rafał Ogrodnik CFO w Discovery

Firma ma nowego dyrektora finansowego.

Kraj, 6 grudnia 2013

Marcin Łukasiewicz awansuje w strukturach Discovery

Dotychczasowy szef sprzedaży Discovery Media obejmuje nowe stanowisko.

Kraj, 25 października 2013

Mondelez wspiera nowy wariant kawy Jacobs

Jacobs Crema Gold otrzyma silne wsparcie marketingowe.

Kraj, 10 września 2013

Discovery autorem specjalnej akcji promocyjnej Radomia

Na antenie dwóch stacji grupy będzie prowadzona niestandardowa akcja promocyjna miasta Radom.

Kraj, 3 kwietnia 2013

Awanse w Discovery Media

Trzech menedżerów objęło nowe stanowiska w firmie.

Kraj, 18 marca 2013

Pizza Hut ruszyła z kampanią wizerunkową [wideo]

Sieć promuje ciasto Pan.

Kraj, 19 lutego 2013

Axa Direct pozwala dowolnie komponować ubezpieczenia

Najnowszej ofercie towarzyszy nowy format komunikacji reklamowej ubezpieczyciela.

Kraj, 15 stycznia 2013

Premium TV zwiększył udziały o ponad 75 proc.

W wyniku zmian obsługi brokerskiej na rynku kanałów oferta TVN Media odnotowała ponad 16-proc. udział w grupie komercyjnej.

Kraj, 14 grudnia 2012

Atmedia zmniejszą swój udział w widowni o około 3 pkt proc.

Po ostatnich zmianach w obsłudze reklamowej udziały Atmediów w grupie komercyjnej w przyszłym roku wyniosą ok. 10 proc.

Kraj, 16 listopada 2012

Discovery koncentruje się na własnym portfolio

Firma nie planuje pozyskiwania kanałów spoza portfolio Discovery.

Kraj, 15 listopada 2012

Cartoon Network odchodzi z Discovery do Atmediów

Po blisko 10 latach kończy się współpraca Discovery z Cartoon Network. Jak wynika z naszych informacji, stacje te mogą dołączyć do Atmediów.

Kraj, 31 października 2012

Polpharma realizuje specjalną promocję we współpracy z Discovery

Discovery Media przygotowało kreację do kampanii kropli do oczu Starazolin HydroBalance.

Kraj, 10 października 2012

Zmiany personalne w Discovery

W strukturach nadawcy doszło do kilku zmian personalnych.

Kraj, 4 lipca 2012

Trzech menedżerów awansuje w Discovery Media

Jacek Szymczyk, Marcin Łukasiewicz oraz Andrzej Boużyk objęli nowe funkcje.

Kraj, 1 czerwca 2012

Orange na sportowo w Discovery

W przerwach pomiędzy meczami Euro będą emitowane dwie specjalne serie Discovery Channel.

Kraj, 6 marca 2012

Dwucyfrowy wzrost przychodów z niestandardów w grupie Discovery

Kanały grupy Discovery chcą w tym roku mocno rozwijać możliwości niestandardowych reklam.

Kraj, 10 lutego 2012

Discovery sprzedaje reklamy w ID Investigation

Miesiąc po rozpoczęciu monitoringu ruszy sprzedaż czasu reklamowego w najmłodszej stacji z portfolio Discovery.

Kraj, 7 listopada 2011

Grudzień tańszy w Atmediach

Dom sprzedaży rozpoczął sprzedaż na grudzień. Cena 1 GRP znacznie niższa od listopadowej.

Kraj, 7 listopada 2011

Discovery Media z Żywcem

Marka piwa sponsoruje nowy film o złocistym trunku.

Kraj, 2 sierpnia 2011

TVP1 w lipcu odnotowała spadek sprzedaży eq GRP

Pozostałe stacje odnotowały wzrosty. Jedynka i Dwójka notują też spadki udziału w widowni komercyjnej.

Kraj, 24 maja 2011

Discovery Historia w pakiecie Discovery Media

Od 1 czerwca rusza sprzedaż czasu antenowego.

Kraj, 4 października 2010

Szef sprzedaży odchodzi z Discovery

Patryk Piputa po trzech latach rozstaje się z Discovery.

Kraj, 30 września 2010

Discovery może poszerzyć działalność brokerską

Firma rozważa podjęcie obsługi reklamowej kanałów spoza portfolio.

Przetargi, 20 lipca 2010

Sare dla Discovery w Polsce

Agencja zajmie się koordynacją internetowej strategii dla nadawcy.

Przetargi, 14 czerwca 2010

Dzielenie obowiązków rodzicielskich opłaca się

Startuje kampania wdrażająca projekt "Godzenie ról rodzinnych i zawodowych kobiet i mężczyzn" autorstwa Szkoły Mistrzów Reklamy.

Kraj, 1 września 2009

Awans Doroty Żurkowskiej-Bytner w regionalnych strukturach Discovery

Dorota Żurkowska-Bytner awansowała na stanowisko vice-president ad sales Discovery Networks Central Europe. To nowe stanowisko. Dotychczas Żurkowska-Bytner sprawowała funkcję regional...

Kraj, 16 stycznia 2009

Kasprzyk i Ekes dołączyli jako team kreatywny do Juicy

Do agencji Juicy dołączył nowy team kreatywny: Piotr Kasprzyk, art director, i Marek Ekes, copywriter, obaj ostatnio zatrudnieni w IQ...

Kraj, 4 września 2008

Media Service Zawada wprowadza magazyn "Świnka Peppa"

Wydawnictwo Media Service Zawada (MSZ) wprowadza kolejną nowość - magazyn "Świnka Peppa". Tytuł skierowany do dzieci w wieku przedszkolnym i...

Kraj, 20 sierpnia 2008

Media Service Zawada debiutuje z "Ulubieńcami z Ekranu" dla młodszych dzieci

Wydawnictwo Media Service Zawada wprowadza nowy magazyn dla młodszych dzieci. "Ulubieńców z Ekranu" wypełnią opowieści oraz proste elementy edukacyjne związane...

Kraj, 28 maja 2008

Panasonic sponsorem niestandardowej produkcji Discovery Channel

Firma Panasonic została sponsorem krótkiego formatu programowego przygotowanego przez Discovery we współpracy z domem produkcyjnym Timecode. Akcja krótkiej formy programowej...

Kraj, 9 kwietnia 2008

"Ben 10" poszerza portfolio tytułów dla dzieci Media Service Zawada

"Ben 10" jest kolejnym debiutem Media Service Zawada w grupie pism dla dzieci. Tematyka czasopisma opiera się na serialu emitowanym...

Kraj, 12 grudnia 2007

Adwertajzing autorem kampanii Duracell realizowanej na kilku rynkach

Agencja Adwertajzing zrealizowała dla Procter & Gamble CEEMEA kampanię "F1" dla marki Duracell (spot telewizyjny i materiały BTL). Kampania pod...

Kraj, 18 czerwca 2007

Leszek Zaborowski i Patryk Piputa dołączyli do Discovery Networks

Leszek Zaborowski został powołany na stanowisko director of channels na region Europy Środkowej Discovery Networks, a Patryk Piputa - ad...

Kraj, 6 grudnia 2006

LOT będzie reklamował największą w swojej historii promocję cenową

Polskie Linie Lotnicze LOT przygotowały na święta największą w swojej historii obniżkę cen - bilety po 99 zł na połączenia...

Kraj, 21 kwietnia 2006

TVP i Discovery odmówiły emisji reklam LG w ciągu dnia

LG Electronics Polska rozpoczął kampanię reklamową telewizorów plazmowych Time Machine z twardym dyskiem. Spot reklamowy przygotowany przez Euro RSCG London,...

Kraj, 16 lipca 2004

Biuro sprzedaży Polsatu finalizuje wdrażanie nowej struktury firmy

Spółka PM, biuro sprzedaży stacji Polsat, TV4 i Puls, które do niedawna pracowało pod nazwą Polsat Media, finalizuje prace nad...

Kraj, 17 czerwca 2004

Canal Plus wprowadzi ograniczenia w reklamach w kanale MiniMini

Canal Plus przygotował "Kartę zasad przyjmowania do emisji reklam adresowanych do dzieci", w której określono warunki emisji reklam w kanale...

Kraj, 27 czerwca 2003

Discovery poszerza portfolio obsługiwanych stacji TV w Polsce

Discovery Networks Europe poinformowało o rozszerzeniu działalności związanej ze sprzedażą czasu reklamowego w Polsce. Wszystkie kanały tematyczne obsługiwane przez Discovery...