M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Discovery Networks Europe (firma)"

Kraj, 15 czerwca 2010

Krzysztof Lindner pokieruje marketingiem SPI

Kanały z rodziny FilmBox mają szefa marketingu; do firmy dołącza także Joanna Dąbek jako dyrektor ds. PR.

Kraj, 26 listopada 2008

Michał Paśko nowym producentem w Timecode

Michał Paśko dołączył do zespołu domu produkcyjnego Timecode i objął stanowisko producenta. Do jego obowiązków należą koordynacja oraz prowadzenie produkcji...

Kraj, 4 lutego 2008

Discovery Media Polska będzie sprzedawać czas reklamowy w Boomerangu

Boomerang, kanał telewizyjny kierowany do dzieci, rozpoczyna sprzedaż czasu antenowego. Polityką reklamową stacji zajmie się dom sprzedaży stacji Discovery Media...

Kraj, 27 sierpnia 2007

Discovery Channel wesprze nową ramówkę kampanią reklamową, stacja wzmacnia pasmo nocne

Nowa jesienna ramówka Discovery Channel będzie wsparta kampanią reklamową, która rozpocznie się we wrześniu i potrwa kilka tygodni. Działania będą...

Kraj, 18 czerwca 2007

Leszek Zaborowski i Patryk Piputa dołączyli do Discovery Networks

Leszek Zaborowski został powołany na stanowisko director of channels na region Europy Środkowej Discovery Networks, a Patryk Piputa - ad...

Zagranica, 25 stycznia 2007

Robin Paxton zamierza odejść z Discovery

Robin Paxton, managing director Discovery Networks Europe, zamierza opuścić firmę w ramach jej restrukturyzacji, powodując rozbicie dywizji Wielkiej Brytanii, Europy,...

Zagranica, 22 listopada 2006

Nokia z Discovery Networks promuje 3G

Nokia zawarła umowę z Discovery Networks Europe i na Discovery Channel będzie prowadziła kampanię promującą usługi mobilne trzeciej generacji (3G)....

Kraj, 23 października 2006

Monika Kinal i John Kwoka w strukturach Discovery Networks Europe

Monika Kinal objęła stanowisko PR & language managera Europy Centralnej w Discovery Networks Europe. Będzie odpowiedzialna za przygotowanie i wdrażanie...

Zagranica, 13 września 2006

Monica Mather odchodzi z Discovery

Monica Mather odchodzi z Discovery Networks Europe za porozumieniem stron. Pracowała w firmie przez osiem lat. Ostatnio na stanowisku vice-president,...

Zagranica, 13 stycznia 2006

Discovery Communications kupuje niemiecki kanał XXP

Firma Discovery Communications kupiła większościowe udziały w niemieckiej stacji telewizyjnej free-to-air XXP. Wartość umowy szacowana jest na 40-50 mln euro....

Kraj, 24 października 2005

Maurizio Vitale będzie odpowiedzialny za marketing Discovery w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie

Discovery Networks Europe powołało Maurizia Vitalego na stanowisko wiceprezesa ds. promocji i marketingu. Vitale będzie bezpośrednio raportował do Arthura Bastingsa,...

Kraj, 10 stycznia 2005

Discovery Travel & Living zastąpi Discovery Travel & Adventure również w Polsce

Nowy kanał tematyczny Discovery Travel & Living zastąpi dotychczasowy Discovery Travel & Adventure. Dotyczy to wszystkich rynków europejskich - w...

Kraj, 10 stycznia 2005

At Media brokerem stacji Canal Plus Cyfrowy

Spółka Canal Plus Cyfrowy powierzyła firmie At Media obsługę brokerską wszystkich stacji ze swojego portfolio. Ostatnio agencja At Media obsługiwała...

Kraj, 23 września 2004

Discovery Campus ma być istotnym elementem strategii Discovery w Europie

Discovery Networks Europe chce rozwijać projekt Discovery Campus w Europie. Discovery Campus to szerokie działania non-profit, których celem jest integracja...

Zagranica, 16 września 2004

Discovery Networks Europe zwiększy obecność na europejskich rynkach

Grupa Discovery Networks Europe ogłosiła zamiar zwiększenia swojej obecności w Europie poprzez otwarcie nowych biur oraz przeniesienie wszystkich działań związanych...

Zagranica, 9 września 2004

Hewlett-Packard sponsorem nowego dokumentu Discovery Channel

Discovery Networks Europe, filia Discovery Communications z siedzibą w Londynie, poinformował, że firma Hewlett-Packard został wyłącznym sponsorem programu dokumentalnego "Wirtualna...

Kraj, 17 maja 2004

Discovery Channel organizuje happening w ramach kampanii "Głodni wiedzy"

W ramach kampanii promocyjnej stacji tematycznej Discovery Channel w maju w Warszawie zorganizowany zostanie happening. W centrum miasta ukrytą kamerą...

Kraj, 31 marca 2004

Discovery Channel planuje europejską kampanię wizerunkową

Discovery Channel, nadawca telewizyjnych kanałów tematycznych, rozpocznie kampanię wizerunkową na najważniejszych dla firmy rynkach europejskich. Kampania rozpocznie się na początku...

Kraj, 27 czerwca 2003

Discovery poszerza portfolio obsługiwanych stacji TV w Polsce

Discovery Networks Europe poinformowało o rozszerzeniu działalności związanej ze sprzedażą czasu reklamowego w Polsce. Wszystkie kanały tematyczne obsługiwane przez Discovery...

Kraj, 11 czerwca 2003

Discovery Polska powołuje podmiot do obsługi wybranych kanałów TV

Broker czasu reklamowego w telewizjach tematycznych Discovery Polska powołał podmiot Discovery Media Polska do obsługi wybranych kanałów telewizyjnych ze swojego...

Kraj, 28 kwietnia 2003

Discovery Polska zapowiada zmiany w strategii obsługiwanych kanałów

Firma Discovery Polska, broker reklam w telewizyjnych kanałach tematycznych, zapowiada wprowadzenie nowej strategii sprzedaży w obsługiwanych kanałach. W portfolio tego...

Kraj, 8 kwietnia 2003

Katarzyna Kieli została country managerem Discovery Networks Europe

Discovery Networks Europe (DNE), europejska część korporacji Discovery Communications Inc z centralą w Londynie, poinformowała o mianowaniu Katarzyny Kieli na...

Kraj, 27 marca 2003

Trzy kanały Discovery będą dostępne na platformie Cyfra Plus

Od 1 kwietnia br. trzy kanały Discovery (Discovery Travel & Adventure, Discovery Civilisation i Discovery Science) znajdą się w ofercie...

Kraj, 7 lutego 2003

Firma public relations Sigma Int. powiększa zespół konsultantów

Do zespołu firmy Sigmy Int. zajmującej się świadczeniem usług z zakresu public relations dołączyli byli pracownicy agencji Burson-Marsteller i Weber...

Kraj, 16 stycznia 2003

Kierownictwo Discovery Networks Europe przedstawia zarys strategii

Kierownictwo Discovery Networks Europe, właściciela telewizyjnych kanałów tematycznych, przedstawiając zarys nowej strategii związanej z polskim rynkiem, podkreśliło, że Polska jest...

Zagranica, 17 grudnia 2002

DCI przejmuje kontrolę nad Discovery Channel Germany

Discovery Communications (DCI), jeden z największych na świecie nadawców telewizji tematycznych, przejął pełną kontrolę nad kanałem Discovery Channel Germany. Wcześniej...

Kraj, 2 września 2002

Animal Planet na platformie Cyfra Plus

Popularny w Polsce kanał przyrodniczy Animal Planet to kolejny polskojęzyczny kanał tematyczny, który wzbogaci ofertę platformy cyfrowej Cyfra Plus. Abonenci...

Kraj, 20 maja 2002

Trzy kanały tematyczne Discovery w sieci telewizji kablowej UPC

UPC Telewizja Kablowa (UPC TK) i Discovery Networks Europe zawarły porozumienie dotyczące wprowadzenia do sieci UPC kanałów tematycznych: Discovery Civilisation,...

Zagranica, 29 marca 2002

Stacja telewizyjna Discovery restrukturyzuje swoją sieć

Międzynarodowa płatna sieć telewizyjna Discovery Networks Europe podzieliła swoją strukturę na dwie samodzielne części, z których jedna będzie odpowiadała za...

Kraj, 6 lutego 2001

UPC BEDZIE KORZYSTAC Z USLUG FEEDBACK W WIEKSZYM ZAKRESIE

Agencja Feedback/Hill and Knowlton przejmie czesc obowiazkow PR spoczywajacych na dziale public relations UPC. Dotychczas agencja ta zajmowala sie monitoringiem...