M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Discovery Polska (firma)"

Kraj, 14 października 2014

Po raz pierwszy wspólny polski pawilon na targach telewizyjnych MIPCOM w Cannes

W Cannes rozpoczęły się międzynarodowe targi telewizyjne MIPCOM. Tegoroczna 30. jubileuszowa edycja tej imprezy potrwa do 16 października. Polskę reprezentują 54 firmy związane z rynkiem mediowym (głównie TV), producenckim i reklamowym.

Kraj, 10 października 2014

Zmiana decyzji KRRiT w sprawie multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej

Nowy multipleks nie w całości dla TVP.

Kraj, 25 listopada 2013

Siedemnastu chętnych na nowy multipleks

Wśród zainteresowanych są m.in. TVP, Cyfrowy Polsat, NC+, Agora, Kino Polska i ZPR-y.

Kraj, 24 kwietnia 2012

Główna nagroda Media Trendów dla Saatchi & Saatchi

Grand prix konkursu trafiło do Saatchi & Saatchi Poland za kampanię "Życie to nie facebook". Śmierć Hanki Mostowiak MEM-em Roku.

Kraj, 6 marca 2012

Dwucyfrowy wzrost przychodów z niestandardów w grupie Discovery

Kanały grupy Discovery chcą w tym roku mocno rozwijać możliwości niestandardowych reklam.

Kraj, 2 listopada 2011

Korycka odchodzi z MTV

Z MTV odchodzi sales manager.

Kraj, 21 marca 2011

Dadacz i Major w teamie Fox International Channels

Firma wzmocniła struktury marketingowe i programmingowe dzięki nowym specjalistom.

Kraj, 3 grudnia 2010

Korycka przeszła z Discovery do MTV

Sylwia Korycka jest kolejną osobą w MTV, która przeszła z Discovery.

Kraj, 8 kwietnia 2008

48 firm reprezentuje Polskę na targach MIPTV w Cannes; TVP formatuje ofertę

W Cannes rozpoczęły się doroczne międzynarodowe targi telewizyjne MIPTV. W imprezie Polskę reprezentuje 48 firm. Swoje stoiska mają: Telewizja Polska,...

Kraj, 2 lutego 2006

Michał Kiljańczyk specjalistą ds. badań w Discovery Polska

Michał Kiljańczyk objął stanowisko specjalisty ds. badań w firmie Discovery Polska, brokerze stacji tematycznych. Kiljańczyk pracował od września 2003 r....

Kraj, 1 grudnia 2005

Netia przedłuża działania reklamowe

Do stycznia włącznie operator telekomunikacyjny Netia SA zdecydował się przedłużyć swoją kampanię reklamową nowych taryf dla biznesu. Rozpoczęła się ona...

Kraj, 15 lipca 2005

Justyna Bremer kierownikiem zespołu ds. komunikacji i mediów Link4

Justyna Bremer objęła nowo utworzone stanowisko kierownika zespołu ds. komunikacji i mediów w dziale marketingu towarzystwa ubezpieczeniowego Link4, natomiast Arkadiusz...

Kraj, 6 kwietnia 2005

Paweł Franke przeszedł z Media Direction OMD do Starcomu

Paweł Franke, dotychczas media manager w domu mediowym Media Direction OMD, przeszedł na takie samo stanowisko do Starcomu. W Media...

Kraj, 21 września 2004

Discovery Polska będzie sprzedawać czas reklamowy w kanale ZigZap

Discovery Polska będzie sprzedawać czas reklamowy w nowym kanale telewizyjnym ZigZap produkowanym przez spółkę Canal Plus Cyfrowy. Broker obsługuje już...

Kraj, 31 grudnia 2003

Na przełomie I i II kwartału 2004 r. zmiany w paśmie w Minimaksie

Na przełomie I i II kwartału 2004 r. Canal Plus Cyfrowy, właściciel kanału dla dzieci Minimax, wprowadzi zmiany w paśmie...

Kraj, 1 grudnia 2003

Kanał Minimini rozpocznie nadawanie 20 grudnia br.

Kanał telewizyjny dla dzieci Minimini, którego producentem jest Canal Plus Cyfrowy, rozpocznie nadawanie 20 grudnia br. Kanał kierowany jest do...

Kraj, 23 lipca 2003

Discovery Polska planuje akcje reklamowe

Discovery Polska planuje w tym roku przeprowadzenie jeszcze kilku akcji reklamowych i marketingowych. Discovery jest nadawcą kanałów tematycznych takich jak:...

Kraj, 27 czerwca 2003

Discovery poszerza portfolio obsługiwanych stacji TV w Polsce

Discovery Networks Europe poinformowało o rozszerzeniu działalności związanej ze sprzedażą czasu reklamowego w Polsce. Wszystkie kanały tematyczne obsługiwane przez Discovery...

Kraj, 11 czerwca 2003

Discovery Polska powołuje podmiot do obsługi wybranych kanałów TV

Broker czasu reklamowego w telewizjach tematycznych Discovery Polska powołał podmiot Discovery Media Polska do obsługi wybranych kanałów telewizyjnych ze swojego...

Kraj, 28 kwietnia 2003

Discovery Polska zapowiada zmiany w strategii obsługiwanych kanałów

Firma Discovery Polska, broker reklam w telewizyjnych kanałach tematycznych, zapowiada wprowadzenie nowej strategii sprzedaży w obsługiwanych kanałach. W portfolio tego...

Kraj, 22 kwietnia 2003

Cartoon Network rozpoczyna współpracę z Discovery Polska

Polski Cartoon Network, telewizyjny kanał dla dzieci należący do koncernu AOL Time Warner Company, od początku maja br. będzie miał...

Kraj, 26 marca 2003

Mini Max rozwija ofertę interaktywną dla młodych widzów

Kanał telewizyjny Mini Max zamierza sukcesywnie rozwijać ofertę interaktywną skierowaną do młodego widza. W ramach tej strategii organizuje m.in. konkurs...

Kraj, 16 stycznia 2003

Kierownictwo Discovery Networks Europe przedstawia zarys strategii

Kierownictwo Discovery Networks Europe, właściciela telewizyjnych kanałów tematycznych, przedstawiając zarys nowej strategii związanej z polskim rynkiem, podkreśliło, że Polska jest...

Kraj, 26 listopada 2002

Budżet mediowy telewizji Discovery wrócił do Media Direction OMD

Firma Discovery Polska przekazała budżet mediowy najbliższej kampanii reklamowej telewizji Discovery Channel domowi mediowemu Media Direction OMD należącemu do OMD...