M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Discovery Science (firma)"

Kraj, 21 listopada 2014

Lidl ma specjalną kampanię w kanałach Discovery

Na kilku kanałach należących do Discovery Networks emitowane są trzyminutowe kreacje, których łącznie zostanie wyprodukowanych siedem.

Kraj, 6 grudnia 2013

Marcin Łukasiewicz awansuje w strukturach Discovery

Dotychczasowy szef sprzedaży Discovery Media obejmuje nowe stanowisko.

Kraj, 10 września 2013

Discovery autorem specjalnej akcji promocyjnej Radomia

Na antenie dwóch stacji grupy będzie prowadzona niestandardowa akcja promocyjna miasta Radom.

Kraj, 4 czerwca 2013

Interaktywna kreacja Gonga przenosi się do TV

"Otwieracz" dla telewidzów.

Kraj, 30 października 2012

Discovery Science chce dotrzeć do młodszych

Kanał chce dotrzeć do młodszych widzów.

Kraj, 1 czerwca 2012

Orange na sportowo w Discovery

W przerwach pomiędzy meczami Euro będą emitowane dwie specjalne serie Discovery Channel.

Kraj, 24 maja 2011

Discovery Historia w pakiecie Discovery Media

Od 1 czerwca rusza sprzedaż czasu antenowego.

Kraj, 17 lutego 2011

"Czas na zmianę" z telewizją N

Stacja dzięki nowej kampanii reklamowej chce umocnić wizerunek marki.

Kraj, 6 grudnia 2010

Mitsubishi wspiera wyprzedaż rocznika 2010

Schulz Brand Friendly przygotowała kampanię reklamową komunikującą m.in. atrakcyjne systemy kredytowania.

Kraj, 14 października 2010

Discovery ma nowego szefa sprzedaży

Marcin Łukasiewicz przejmuje stery po odejściu Patryka Piputy.

Przetargi, 20 lipca 2010

Sare dla Discovery w Polsce

Agencja zajmie się koordynacją internetowej strategii dla nadawcy.

Kraj, 18 lutego 2010

Discovery Networks poszerza ofertę programową

Discovery Networks, nadawca stacji tematycznych, poszerzy wiosną ofertę programową swoich sztandarowych kanałów dostępnych w Polsce. W Discovery Channel nowościami będą...

Kraj, 7 września 2009

ITI Neovision rozpoczyna promocję nowych stacji i usług

ITI Neovision, operator platformy N i nadawca stacji TV, rozpoczyna kampanię reklamową swoich nowych kanałów i usług - dwóch kanałów...

Kraj, 17 lutego 2009

Stacje Discovery Networks wprowadzą nowości do wiosennych ramówek i nową oprawę

Stacje z portfolio Discovery Networks wprowadzają wiosenne ramówki. Discovery Channel pokaże premierowy serial "W klatce czasu", w którym w zwolnionym...

Kraj, 31 grudnia 2008

Generali powołuje się w reklamie na ranking "Rzeczpospolitej"

Grupa ubezpieczeniowa Generali prowadzi kampanię reklamową Otwartego Funduszu Emerytalnego. W spocie powołano się na ranking "Rzeczpospolitej" wyróżniający jej OFE za...

Kraj, 6 listopada 2008

Agencja Deskartes przygotowała pierwszy polski spot Oscillococcinum

Agencja reklamowa Deskartes i dom mediowy Media Group przygotowały kampanię telewizyjną leku homeopatycznego Oscillococcinum z portfolio firmy Boiron. To pierwsza...

Kraj, 20 sierpnia 2008

Discovery Networks zbada widzów we własnym panelu

Od września Discovery Networks wprowadza własne narzędzie badawcze Panel Widzów Discovery. Celem projektu jest poznanie preferencji i opinii widza danego...

Kraj, 14 lipca 2008

Stacje Discovery rozpoczynają letnią autopromocję

Do końca lata widzowie kanałów Discovery Channel, Discovery World, Discovery Science oraz Discovery Historia będą mogli oglądać filmy autopromocyjne stacji....

Kraj, 21 kwietnia 2008

Discovery Networks włącza się w projekt festiwalu Camerimage

Discovery Networks, nadawca kanałów tematycznych, włącza się w projekt Międzynarodowego Festiwalu Filmowego "Camerimage". W ramach współpracy powołane zostaną nowa sekcja...

Kraj, 14 czerwca 2007

Browar Belgia reklamuje Gingers Lime

Browar Belgia rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową promującą nowy wariant piwa Gingers Lime (o smaku limonki). - Kampania skierowana jest przede...

Kraj, 24 maja 2007

Discovery Networks rozbuduje struktury w Polsce i Europie Środkowej

Discovery Networks, właściciel stacji tematycznych, wyodrębni w swojej strukturze w Polsce i Europie Środkowej nowe stanowiska związane z rozwojem i...

Kraj, 22 maja 2007

AGB Nielsen Media Research włączy do monitoringu 5 kolejnych stacji

W najbliższej przyszłości AGB Nielsen Media Research włączy do monitoringu pięć nowych stacji. Kierownictwo firmy nie ujawnia, o jakie kanały...

Zagranica, 25 stycznia 2007

Robin Paxton zamierza odejść z Discovery

Robin Paxton, managing director Discovery Networks Europe, zamierza opuścić firmę w ramach jej restrukturyzacji, powodując rozbicie dywizji Wielkiej Brytanii, Europy,...

Kraj, 2 października 2006

Mmd Polska obsługuje Travel Channel w zakresie działań PR

Mmd Polska rozpoczęła współpracę z Travel Channel International w zakresie obsługi marketingowej i PR. Obejmować będzie głównie działania media relations...

Kraj, 21 października 2004

Kanał filmowy Cinemax w ofercie platformy Cyfrowy Polsat

Cyfrowy Polsat poinformował o podpisaniu umowy z HBO, producentem i dystrybutorem nowego kanału filmowego Cinemax. Kanał startuje w połowie lutego...

Kraj, 23 września 2004

Discovery Campus ma być istotnym elementem strategii Discovery w Europie

Discovery Networks Europe chce rozwijać projekt Discovery Campus w Europie. Discovery Campus to szerokie działania non-profit, których celem jest integracja...

Kraj, 23 lipca 2003

Discovery Polska planuje akcje reklamowe

Discovery Polska planuje w tym roku przeprowadzenie jeszcze kilku akcji reklamowych i marketingowych. Discovery jest nadawcą kanałów tematycznych takich jak:...

Kraj, 29 maja 2003

Radio Zet zostało udostępnione na platformie cyfrowej Cyfra Plus

Dzięki umowie podpisanej 27 maja 2003 r. pomiędzy spółkami Canal Plus Cyfrowy oraz Eurozet Radio Zet już dziś dołączyło do...

Kraj, 3 kwietnia 2003

Cyfra Plus powiększyła się o pakiet XtraMusic

Na mocy podpisanej 14 lutego br. umowy pomiędzy spółkami Canal Plus Cyfrowy oraz XtraMusic Ltd do oferty platformy cyfrowej Cyfra...