M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Discovery (marka)"

Kraj, 17 sierpnia 2015

NC+ promuje Champions League

Dziś startuje kampania "Emocje na wyłączność".

Kraj, 2 grudnia 2014

Laptop HP za 0 zł i zdalne wsparcie - nowa reklama Business Everywhere Orange

Kampanię przygotowały Havas Worldwide Warsaw oraz MEC.

Kraj, 20 listopada 2014

Big-Active z debiutem w telewizji

Działania promocyjne realizowane są pod hasłem "Dopełnienie". Koncepcję kreatywną stworzyła agencja Engine.

Kraj, 10 października 2014

3M propaguje innowacje

Rusza ogólnopolska kampania marki.

Kraj, 26 sierpnia 2014

Topex z nową kampanią

Zaplanowano 5 tys. emisji spotów w TV. Kampanię przygotowały agencja What i dom mediowy Arena.

Kraj, 1 sierpnia 2014

Krispol reklamuje się w TV [wideo]

Kampanię przygotowały Kiwigroup i Media Concept.

Kraj, 19 maja 2014

NC+ reklamuje multiroom

Nowa kampania operatora platformy satelitarnej.

Kraj, 21 marca 2014

BMW reklamuje technologię ConnectedDrive [wideo]

Kampanię w Polsce przygotowały agencje OS3 i Initiative.

Zagranica, 1 października 2013

Coca-Cola traci pozycję najcenniejszej marki

Brand, który utrzymywał pierwsze miejsce przez 13 lat, w tym roku został zastąpiony przez Apple.

Kraj, 16 września 2013

Pierwsza kampania reklamowa na pierwsze urodziny Gothaer

Rok po rebrandingu towarzystwo ubezpieczeniowe startuje z pierwszą kampanią w TV.

Kraj, 9 lipca 2013

Agros reklamuje keczupy Kotlin w telewizji, internecie i na outdoorze

W TV w ciągu miesiąca zaplanowano 6 tys. emisji spotów. Kampanię przygotowały: Brasil, Lemon i MediaCom.

Kraj, 9 listopada 2012

Katarzyna Pakosińska ponownie w podwójnej roli dla UPC Polska

Artystka kabaretowa i jej reklamowe alter ego znów reklamują ofertę największej sieci kablowej.

Kraj, 18 września 2012

Jesienna ofensywa reklamowa mBanku

2,5-miesięczna kampania ma przyciągnąć do banku 50 tys. nowych klientów.

Kraj, 20 kwietnia 2012

Kamis rusza z silną kampanią [wideo]

Jej celem jest umocnienie wizerunku marki.

Kraj, 9 listopada 2011

Mann i Materna reklamują pożyczki gotówkowe Kredyt Banku [WIDEO]

Trzecia odsłona kampanii reklamowej banku z Wojciechem Mannem i Krzysztofem Materną potrwa do połowy grudnia br.

Kraj, 26 października 2011

Lavazza wspiera sprzedaż ekspresów A Modo Mio

Zdjęcia z kalendarza Lavazzy posłużyły do tworzenia reklam billboardowych.

Kraj, 25 października 2011

Zakazy i nakazy w spocie Goplany [WIDEO]

Nowa kampania pozycjonuje markę jako brand zachęcający do cieszenia się z przyjemności.

Kraj, 18 października 2011

PIKE - kolorowo i z przepychem

Jeśli jest kryzys, to na pewno nie widać go na tegorocznej konferencji PIKE. Wystawcy starają się wszelkimi sposobami zainteresować uczestników swoją ofertą.

Kraj, 2 września 2011

Tiger ze smokiem w nowym spocie [WIDEO]

Autorem kreacji reklam jest Brand Place.

Kraj, 31 maja 2011

Jarosław Pawlik art directorem w Crazy Mouse

Dołączył do działu kreacji agencji należącej do grupy Innovations.

Kraj, 10 maja 2011

Spot Prince Polo w klimacie Tarantino [WIDEO]

Kreację nowego spotu przygotowała Gruppa66 Ogilvy.

Kraj, 4 maja 2011

BBC szykuje się do otwarcia polskiego oddziału

Pierwszym krokiem jest powołanie Jacka Koskowskiego na general managera BBC Worldwide Channels na obszar Europy Środkowo-Wschodniej.

Kraj, 9 marca 2011

Michael Moritz reklamuje Citi Handlowy

Bank po raz pierwszy zdecydował się na wykorzystanie wizerunku znanej postaci w reklamie.

Kraj, 2 lutego 2011

Ford podkreśla innowacje modelu C-Max [WIDEO]

Marketer włączył do kampanii reklamowej działania w internecie, w tym platformy społecznościowe, portale i aplikację.

Kraj, 9 grudnia 2010

Okocim, czyli "Wszystko dla przyjemności"

Carlsberg Polska startuje z kampanią wizerunkową marki Okocim.

Przetargi, 12 października 2010

Woseba wybrała Brain

Kampania wizerunkowa została zaplanowana na półtora roku.

Kraj, 27 września 2010

Getin Bank odmładza target

Piotr Fronczewski ponownie w kampanii banku.

Kraj, 7 września 2010

Obcy na tropie oferty Simplusa

Agencja 303 autorem kosmicznej produkcji.

Zagranica, 18 sierpnia 2010

Jaguar wie, komu będzie kibicował na mundialu 2018

Jaguar Land Rover będzie oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Anglii na imprezie, która odbędzie się za osiem lat.

Kraj, 19 maja 2010

BGŻ kreatywny w sieci [WIDEO]

Bank reklamuje kredyty hipoteczne dla klientów indywidualnych oraz w nietypowy sposób ofertę dla małych i średnich firm.

Kraj, 13 kwietnia 2010

Kir na wizji

Reklamodawcy uszanują żałobę, mimo że stacje umożliwiają wznowienie kampanii.

Kraj, 30 marca 2010

Simplus kontynuuje filmowe adaptacje reklamowe

Polkomtel, operator sieci komórkowej m.in. pod markami Plus i Simplus, dla tej drugiej marki (pre-paid) przygotował nową kampanię reklamową. Wykorzystuje...

Kraj, 9 marca 2010

Komfort wdraża zmiany w strategii komunikacji

Dziś startuje nowa kampania reklamowa sklepów Komfort. Jej celem jest odświeżenie wizerunku marki sprzedającej produkty na podłogi. Na potrzeby nowej...

Kraj, 8 września 2009

"Włoski romans" Simplusa do końca października w mediach

Operator komórkowy Polkomtel rozpoczął nową kampanię marki pre-paid Simplus pt. "Włoski romans", która promuje usługę Swobodny Numer - nielimitowane rozmowy...

Przetargi, 8 stycznia 2009

Mindshare będzie pracować dla Discovery i Avantisu

Discovery Networks Polska, nadawca kanałów Discovery, wybrało w przetargu dom mediowy Mindshare, który będzie odpowiadał za media do wszystkich działań...

Kraj, 1 października 2008

SKOK-i atakują w reklamach zagraniczne banki

Kasa Krajowa zrzeszająca wszystkie działające w kraju Spółdzielcze Kasy Oszczędnościowo-Kredytowe (SKOK-i) przygotowała kampanię reklamową, w której występujące postaci uosabiają zagraniczne...

Kraj, 19 marca 2008

"Rzeczpospolita" z kolekcją historyczną na licencji Oxford University Press

"Rzeczpospolita" (Presspublica) będzie mieć nową kolekcję - "Słownik najnowszej historii 1900-2007". Kolejne tomy sześcioodcinkowej serii wprowadzane będą w czwartki. Tom...

Kraj, 18 marca 2008

Katarzyna Kieli awansuje w Discovery Networks EMEA

Katarzyna Kieli awansowała na stanowisko senior vice-presidenta Discovery Networks EMEA (region Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu). Nowa funkcja oznacza poszerzenie...

Kraj, 14 marca 2008

Goodyear wprowadza na rynek nową oponę; inwestuje w wizerunek

Grupa Goodyear w Polsce wprowadza na rynek nową letnią oponę marki Dębica - Passio 2. Równolegle prowadzi wiosenną kampanię wizerunkową...

Kraj, 18 września 2007

Volvo rozpoczyna launch nowej generacji kombi V70

Volvo Auto Polska rozpoczyna kampanię nowej generacji modelu V70 (kombi). Ma ona charakter produktowo-wizerunkowy, prowadzona jest pod hasłem: "Nowa przestrzeń...

Kraj, 31 marca 2005

HBO Polska rozpoczyna wiosenną kampanię promocyjną

HBO Polska rozpoczyna wiosenną kampanię promocyjną swojego głównego kanału HBO (polski oddział ma jeszcze w portfolio AXN i Cinemax). Kampania...

Kraj, 18 października 2004

GM Poland wspiera reklamą sprzedaż samochodów Opel Vectra

GM Poland rozpoczął kampanię reklamową Opla Vectra. Adaptacją kreacji zajęła się agencja McCann-Erickson Polska, a media planował i kupował dom...

Kraj, 4 listopada 2002

Shell Polska rozpoczął wizerunkową kampanię za 0,5 mln dol.

Shell Polska rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową, której budżet do końca tego roku wynosi 0,5 mln dol. Kampania jest częścią globalnych...