M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Discovery (firma)"

Kraj, 16 listopada 2015

MEC: widzowie doceniają naziemną TV

Blisko 90 proc. widzów naziemnej telewizji cyfrowej pozytywnie ocenia zmiany zachodzące w ich ofercie TV. Chcą więcej dokumentów, sportu i filmów - wynika z badania MEC "Projekt Cyfrowizja II".

Kraj, 13 listopada 2015

Eurosport wprowadza nową identyfikację marki

Zmieniona zostanie też nazwa jednej ze stacji. Nadawca startuje z kampanią w mediach społecznościowych i deklaruje, że bieżący rok jest ze wszech miar przełomowy.

Kraj, 4 sierpnia 2015

Allegro wykorzystuje w kampanii nowy format telewizyjny

Fab Facts jako kapsuła z ciekawostką i billboardem została przygotowana we współpracy z Discovery.

Zagranica, 24 lipca 2015

Discovery jedynym właścicielem Eurosportu

Wartość transakcji to 491 mln euro.

Kraj, 16 lipca 2015

Marcin Ziółek i Beata Tabak wzmacniają zespół kanałów męskich Discovery

Nadawca deklaruje, że wzmocnienie zespołu zbiega się w czasie z intensywnymi przygotowaniami do jesiennej kampanii.

Zagranica, 30 czerwca 2015

MKOI przyznaje Discovery i Eurosportowi wszelkie prawa do transmisji igrzysk olimpijskich 2018-2024

Zgodnie z wymaganiami MKOl Discovery zobowiązało się zapewnić transmisję minimum 200 godzin letnich i 100 godzin zimowych igrzysk olimpijskich w ogólnodostępnej telewizji w czasie trwania zawodów.

Kraj, 20 maja 2015

Cydr Strongbow w telewizyjnym spocie sponsorskim [wideo]

Reklama sponsorska jest adaptacją międzynarodowej kampanii.

Kraj, 7 stycznia 2015

Widzowie chcą nowych stacji TV na MUX 8

Nowe stacje, a nie wersje HD dotychczasowych, więcej filmów, dokumentów i zagranicznego programmingu - tego według badania MEC na multipleksie MUX 8 chcą polscy widzowie.

Kraj, 15 grudnia 2014

"PB": chętni na TVN to Time Warner, Discovery, 21st Century Fox, Axel Springer i fundusze

Według nieoficjalnych informacji dziennika wstępne oferty na zakup 51 proc. akcji telewizji złożyło osiem podmiotów, w tym inwestorzy branżowi oraz finansowi

Kraj, 3 grudnia 2014

Atmedia i TVN nie komentują doniesień na temat rozmów z Gazpromem

Sprzedaż Atmediów może zostać sfinalizowana jeszcze w tym roku, a TVN na początku przyszłego.

Kraj, 21 listopada 2014

Eurosport poszerzy ofertę transmisji sportów zimowych

Umowa dotyczy m.in. mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym w 2019 i 2021 r. oraz zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich, biegach narciarskich, narciarstwie alpejskim, kombinacji norweskiej, snowboardzie i narciarstwie dowolnym.

Kraj, 21 listopada 2014

"Lekcja Energi(i)" - nowa kampania Grupy Energa [wideo]

Kampanię przygotowały agencje Just i Lowe Media.

Kraj, 20 listopada 2014

TVP1 i Polsat najpopularniejsze wśród widzów naziemnych

Główne stacje TVP tracą najwięcej. Udział tegorocznych debiutantów uplasował się w przedziale 0,7-1,3 proc.

Kraj, 7 listopada 2014

Dwie nowe stacje TVN ruszą w przyszłym roku

Wbrew wcześniejszym spekulacjom jedna z nowości nie będzie kanałem wyłącznie sportowym.

Kraj, 6 listopada 2014

TV Puls będzie współpracować z NBCUniversal

Polski nadawca zyskał prawo wyemitowania ponad 100 tytułów filmowych i seriali.

Kraj, 17 października 2014

TVP i TVN chcą dołączyć do polskiego pawilonu na targach telewizyjnych w Cannes

Plany polskich nadawców na prezentację w 2015 r.

Kraj, 5 września 2014

Piotr Bajtała na stanowisku design directora w Cheil Poland

Head of mobile z Ars Thanea zmienia agencję.

Kraj, 28 sierpnia 2014

Olgierd Dobrzyński na czele połączonych struktur Discovery i Eurosportu

Discovery i Eurosport integrują w Europie Środkowo-Wschodniej, na Bliskim Wschodzie i w Afryce struktury dystrybucji.

Kraj, 1 sierpnia 2014

Tomasz Teodorczyk dołączył do Discovery

Były menedżer Sony Pictures Entertainment został jednym z dyrektorów w Discovery.

Kraj, 1 sierpnia 2014

Krispol reklamuje się w TV [wideo]

Kampanię przygotowały Kiwigroup i Media Concept.

Kraj, 23 maja 2014

Samsung reklamuje linię pralek Crystal Blue [wideo]

Kampanię przygotowały agencje Cheil Polska i Starcom.

Kraj, 22 maja 2014

Nowe osoby i awanse w agencji Plej

Anna Rogowiecka łączy teraz funkcję business development oraz PR managera, a Anna Ufnal została client service directorem.

Kraj, 3 kwietnia 2014

Idea Bank z przebojem Pharrella Williamsa w TV

W ubiegłym miesiącu spot z "roztańczonymi przedsiębiorcami" wykorzystywany był wirusowo w internecie, a teraz trafi do emisji w TV.

Kraj, 20 lutego 2014

Nowa edycja kampanii "Duma przedsiębiorcy" Idea Banku

W kampanii pojawia się właścicielka małego biznesu posługująca się językiem migowym.

Kraj, 3 lutego 2014

Skoda Yeti porywa [wideo]

Ruszyła kampania Skody Yeti.

Kraj, 27 stycznia 2014

Adam Lemański awansuje w strukturach Discovery

Nadawca tworzy nowe stanowisko consumer marketing & PR manager factual.

Kraj, 24 stycznia 2014

Zaostrza się rywalizacja między "Focusem" a "Światem Wiedzy"

Burda odświeża miesięcznik "Focus" i wspiera go promocją. Niemal równocześnie Bauer rusza z kampanią "Świata Wiedzy".

Kraj, 14 stycznia 2014

Julia Ogińska szefem programowym w Fokus TV

Nowy kanał grupy ZPR-ów zatrudnił menedżera z Discovery.

Kraj, 10 stycznia 2014

Neckermann rozpoczyna kampanię z letnią ofertą

Działania reklamowe zostały przygotowane przez Value Media.

Kraj, 20 grudnia 2013

Kler szykuje się do kampanii wizerunkowej

W Wigilię ruszy kampania reklamowa nowej kolekcji.

Kraj, 20 grudnia 2013

Beko promuje pralki AquaFusion

Marketer rusza z kilkutygodniową kampanią.

Kraj, 4 grudnia 2013

Mikołaj Dorożała przeszedł z Discovery do Turnera

Polski oddział dystrybutora m.in. kanałów Cartoon Network, Boomerang, TCM i CNN International ma nowego menedżera ds. dystrybucji.

Kraj, 25 listopada 2013

Siedemnastu chętnych na nowy multipleks

Wśród zainteresowanych są m.in. TVP, Cyfrowy Polsat, NC+, Agora, Kino Polska i ZPR-y.

Kraj, 25 listopada 2013

Startuje nowy kanał muzyczno-rozrywkowy Power TV

Nadawcą jest firma producencka Michała Winnickiego, a partnerem TVN.

Kraj, 21 listopada 2013

Radiowa Trójka rusza z kampanią z przymrużeniem oka

Andrus, Zamachowski i Podsiadło przekonują, że Trójka nie nadaje na antenie bzdur.

Kraj, 20 listopada 2013

Red8 Advertising przygotowała kampanię Smakowitej Pajdy

Agencja była również odpowiedzialna za przygotowanie projektu opakowań dla nowego produktu.

Kraj, 20 listopada 2013

Kampania Publicisu dla marki Tefal [wideo]

Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji.

Kraj, 18 listopada 2013

Serce i Rozum w roli raperów [wideo]

Bohaterowie informują o ofercie FunPack HD z pakietami telewizji NC+.

Kraj, 15 listopada 2013

Pudzian w kolejnej kampanii Axa Direct

Firma promuje ubezpieczenia od kradzieży i pożaru.

Kraj, 12 listopada 2013

Nowa kampania agencji Publicis z udziałem Serca i Rozumu [wideo]

Komunikacja będzie realizowana w telewizji.

Kraj, 8 listopada 2013

NC+ stawia na pakiet filmowy premium [wideo]

Platforma oprócz kampanii obejmującej prawie wszystkie media przygotowała nową identyfikację wizualną.

Kraj, 25 października 2013

Stanisław Tym w reklamie Ministerstwa Środowiska

Grupa Eskadra przygotowała kampanię społeczną, która w komediowym stylu porusza problem oszczędzania ciepła w mieszkaniach.

Kraj, 21 października 2013

Hasco-Lek promuje syrop Rubipect

Kampanię przygotowały GPD i MEC.

Kraj, 18 października 2013

Kampania Walk Creative dla Answear.com

Agencja odpowiadała za opracowanie koncepcji kreatywnej oraz realizację spotu TV.

Kraj, 16 października 2013

Artur Żmijewski znów reklamuje SKOK Ubezpieczenia

Ubezpieczyciel promuje polisy podróżne, NNW i mieszkaniowe.

Kraj, 7 października 2013

Kompania Piwowarska rozpoczyna nową kampanię piwa Żubr

Działania reklamowe potrwają do końca roku.

Kraj, 23 września 2013

Sphinx z kampanią w telewizji i wsparciem loterii

Sieć restauracji realizuje drugą edycję loterii z nagrodami dla konsumentów.

Kraj, 23 września 2013

Sony zaplanowało mocne wsparcie smartfonów Xperia Z1

Kampania obejmie telewizję, internet, prasę, kina, outdoor i akcje marketingu bezpośredniego.

Kraj, 17 września 2013

Nabywcy telewizorów Samsunga będą mogli oglądać bezpłatnie filmy z Cineman

Kampanię wspierającą tę promocję marketer przygotował we współpracy z Cheil Polska.

Kraj, 17 września 2013

Vectra promuje ofertę sportową

Scholz & Friends Warszawa ponownie autorem kampanii Vectry.