M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Discovery (firma)"

Zagranica, 20 listopada 2017

Fuzja Discovery i Scripps coraz bliżej finału

Akcjonariusze zatwierdzają fuzję. W wyniku transakcji o wartości 14,6 mld dol. w gotówce i akcjach Discovery Communications staje się właścicielem Scripps Interactive.

Kraj, 7 sierpnia 2017

Multikino otwiera pierwsze w Polsce kino w technologii VR

W piątek odbył się pierwszy seans w nowoczesnej technologii w Multikinie Złote Tarasy.

Zagranica, 1 sierpnia 2017

Young & Laramore z pierwszą kampanią dla marki Trane

Wielokanałowe działania wystartują we wrześniu br.

Kraj, 1 sierpnia 2017

Discovery kupuje Scripps Networks za 14,6 mld dol.

Scripps Networks to właściciel polskiego TVN.

Kraj, 12 czerwca 2017

Publicis Consultants zyskuje niezależność

Katarzyna Koper awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej agencji.

Zagranica, 24 maja 2017

Amazon dodaje kanały telewizyjne do Prime Video

Amazon poszerzy usługę Prime Video na rynku brytyjskim o opcję abonowania kanałów telewizyjnych, w tym ITV, Discovery i Eurosport.

Kraj, 23 maja 2017

MEC: telewidzowie chcą Discovery, HBO i National Geographic

W ramach Projektu Cyfrowizja III agencja zbadała zainteresowanie polskich telewidzów ofertą "a la carte".

Kraj, 18 maja 2017

Cisowianka Perlage partnerem rajdu Mille Miglia 2017

To efekt współpracy z Eurosportem w ramach strategii Eurosport Experience.

Kraj, 16 maja 2017

Grupa Polsat i Eurosport uruchamiają kanały tenisowe

Ma to być pierwszy w Polsce produkt premium skierowany do fanów tenisa.

Kraj, 20 kwietnia 2017

MEC: naziemna TV zmienia się na plus, ale to nie powód do rezygnacji z płatnej

Za kanały warte dalszych inwestycji w płatną TV widzowie uznają m.in. Discovery, National Geographic, TVN24 i Polsat Film - wynika z badania agencji mediowej.

Kraj, 29 marca 2017

"Przekuj stres w działanie" - rusza kontentowa kampania Magne-B6 Active

Na Discovery emitowany będzie program składający się z pięciu odcinków reportażu dokumentalnego.

Kraj, 1 lutego 2017

Discovery i TVP podpisały umowę dotyczącą transmisji z igrzysk

Umowa dotyczy igrzysk olimpijskich w 2018 r. (zimowych) i 2020 r. (letnich).

Kraj, 17 stycznia 2017

W Polsce jest za dużo stacji TV - twierdzą menedżerowie dystrybucji

Jednocześnie rośnie popyt na stacje premium - wynika z badania ScreenLovers.

Kraj, 12 grudnia 2016

Discovery partnerem Agory w rozwoju kanału Metro

Discovery Polska nabyło 49 proc. udziałów w spółce nadającej kanał Metro.

Kraj, 13 kwietnia 2016

InBorn Media rozmawia z Discovery na temat swojej produkcji

Rozmowy dotyczą formatu "Exotic wishes".

Kraj, 12 kwietnia 2016

Kieli przejmuje obowiązki Dobrzyńskiego w Discovery

Olgierd Dobrzyński, który był country managerem Discovery i Eurosportu w Polsce, odchodzi z firmy.

Kraj, 2 lutego 2016

Big-Active ponownie wspiera dobre chwile

Startują 8-sekundowe billboardy sponsorskie wspierające sprzedaż zielonych herbat marki. Za koncept kreatywny oraz produkcję odpowiada agencja Engine. Zakupu mediów dokonał dom mediowy MediaCom.

Kraj, 14 stycznia 2016

MEC: blisko połowa widzów chce kupować pojedyncze kanały, a nie pakiety

W zestawieniu stacji, które w modelu a la carte kupiliby polscy widzowie, prowadzą HBO i Discovery.

Kraj, 13 stycznia 2016

NC+ promuje aplikację NC+ Go

Bohaterem kampanii jest aktor Adam Ferency.

Kraj, 16 listopada 2015

MEC: widzowie doceniają naziemną TV

Blisko 90 proc. widzów naziemnej telewizji cyfrowej pozytywnie ocenia zmiany zachodzące w ich ofercie TV. Chcą więcej dokumentów, sportu i filmów - wynika z badania MEC "Projekt Cyfrowizja II".

Kraj, 13 listopada 2015

Eurosport wprowadza nową identyfikację marki

Zmieniona zostanie też nazwa jednej ze stacji. Nadawca startuje z kampanią w mediach społecznościowych i deklaruje, że bieżący rok jest ze wszech miar przełomowy.

Kraj, 4 sierpnia 2015

Allegro wykorzystuje w kampanii nowy format telewizyjny

Fab Facts jako kapsuła z ciekawostką i billboardem została przygotowana we współpracy z Discovery.

Zagranica, 24 lipca 2015

Discovery jedynym właścicielem Eurosportu

Wartość transakcji to 491 mln euro.

Kraj, 16 lipca 2015

Marcin Ziółek i Beata Tabak wzmacniają zespół kanałów męskich Discovery

Nadawca deklaruje, że wzmocnienie zespołu zbiega się w czasie z intensywnymi przygotowaniami do jesiennej kampanii.

Zagranica, 30 czerwca 2015

MKOI przyznaje Discovery i Eurosportowi wszelkie prawa do transmisji igrzysk olimpijskich 2018-2024

Zgodnie z wymaganiami MKOl Discovery zobowiązało się zapewnić transmisję minimum 200 godzin letnich i 100 godzin zimowych igrzysk olimpijskich w ogólnodostępnej telewizji w czasie trwania zawodów.

Kraj, 20 maja 2015

Cydr Strongbow w telewizyjnym spocie sponsorskim [wideo]

Reklama sponsorska jest adaptacją międzynarodowej kampanii.

Kraj, 7 stycznia 2015

Widzowie chcą nowych stacji TV na MUX 8

Nowe stacje, a nie wersje HD dotychczasowych, więcej filmów, dokumentów i zagranicznego programmingu - tego według badania MEC na multipleksie MUX 8 chcą polscy widzowie.

Kraj, 15 grudnia 2014

"PB": chętni na TVN to Time Warner, Discovery, 21st Century Fox, Axel Springer i fundusze

Według nieoficjalnych informacji dziennika wstępne oferty na zakup 51 proc. akcji telewizji złożyło osiem podmiotów, w tym inwestorzy branżowi oraz finansowi

Kraj, 3 grudnia 2014

Atmedia i TVN nie komentują doniesień na temat rozmów z Gazpromem

Sprzedaż Atmediów może zostać sfinalizowana jeszcze w tym roku, a TVN na początku przyszłego.

Kraj, 21 listopada 2014

Eurosport poszerzy ofertę transmisji sportów zimowych

Umowa dotyczy m.in. mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym w 2019 i 2021 r. oraz zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich, biegach narciarskich, narciarstwie alpejskim, kombinacji norweskiej, snowboardzie i narciarstwie dowolnym.

Kraj, 21 listopada 2014

"Lekcja Energi(i)" - nowa kampania Grupy Energa [wideo]

Kampanię przygotowały agencje Just i Lowe Media.

Kraj, 20 listopada 2014

TVP1 i Polsat najpopularniejsze wśród widzów naziemnych

Główne stacje TVP tracą najwięcej. Udział tegorocznych debiutantów uplasował się w przedziale 0,7-1,3 proc.

Kraj, 7 listopada 2014

Dwie nowe stacje TVN ruszą w przyszłym roku

Wbrew wcześniejszym spekulacjom jedna z nowości nie będzie kanałem wyłącznie sportowym.

Kraj, 6 listopada 2014

TV Puls będzie współpracować z NBCUniversal

Polski nadawca zyskał prawo wyemitowania ponad 100 tytułów filmowych i seriali.

Kraj, 17 października 2014

TVP i TVN chcą dołączyć do polskiego pawilonu na targach telewizyjnych w Cannes

Plany polskich nadawców na prezentację w 2015 r.

Kraj, 5 września 2014

Piotr Bajtała na stanowisku design directora w Cheil Poland

Head of mobile z Ars Thanea zmienia agencję.

Kraj, 28 sierpnia 2014

Olgierd Dobrzyński na czele połączonych struktur Discovery i Eurosportu

Discovery i Eurosport integrują w Europie Środkowo-Wschodniej, na Bliskim Wschodzie i w Afryce struktury dystrybucji.

Kraj, 1 sierpnia 2014

Tomasz Teodorczyk dołączył do Discovery

Były menedżer Sony Pictures Entertainment został jednym z dyrektorów w Discovery.

Kraj, 1 sierpnia 2014

Krispol reklamuje się w TV [wideo]

Kampanię przygotowały Kiwigroup i Media Concept.

Kraj, 23 maja 2014

Samsung reklamuje linię pralek Crystal Blue [wideo]

Kampanię przygotowały agencje Cheil Polska i Starcom.

Kraj, 22 maja 2014

Nowe osoby i awanse w agencji Plej

Anna Rogowiecka łączy teraz funkcję business development oraz PR managera, a Anna Ufnal została client service directorem.

Kraj, 3 kwietnia 2014

Idea Bank z przebojem Pharrella Williamsa w TV

W ubiegłym miesiącu spot z "roztańczonymi przedsiębiorcami" wykorzystywany był wirusowo w internecie, a teraz trafi do emisji w TV.

Kraj, 20 lutego 2014

Nowa edycja kampanii "Duma przedsiębiorcy" Idea Banku

W kampanii pojawia się właścicielka małego biznesu posługująca się językiem migowym.

Kraj, 3 lutego 2014

Skoda Yeti porywa [wideo]

Ruszyła kampania Skody Yeti.

Kraj, 27 stycznia 2014

Adam Lemański awansuje w strukturach Discovery

Nadawca tworzy nowe stanowisko consumer marketing & PR manager factual.

Kraj, 24 stycznia 2014

Zaostrza się rywalizacja między "Focusem" a "Światem Wiedzy"

Burda odświeża miesięcznik "Focus" i wspiera go promocją. Niemal równocześnie Bauer rusza z kampanią "Świata Wiedzy".

Kraj, 14 stycznia 2014

Julia Ogińska szefem programowym w Fokus TV

Nowy kanał grupy ZPR-ów zatrudnił menedżera z Discovery.

Kraj, 10 stycznia 2014

Neckermann rozpoczyna kampanię z letnią ofertą

Działania reklamowe zostały przygotowane przez Value Media.

Kraj, 20 grudnia 2013

Kler szykuje się do kampanii wizerunkowej

W Wigilię ruszy kampania reklamowa nowej kolekcji.

Kraj, 20 grudnia 2013

Beko promuje pralki AquaFusion

Marketer rusza z kilkutygodniową kampanią.