M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Disney Channel (marka)"

Kraj, 10 listopada 2015

KRRiT: samoregulacja dotycząca niezdrowej żywności działa

Regulator rynku radiowego i telewizyjnego przedstawił raport o realizacji porozumienia nadawców w sprawie reklamy kierowanej do dzieci.

Kraj, 20 stycznia 2015

Egmont Polska poszerza portfolio pism dla dzieci

Na rynku debiutują dwa tytuły: "Palace Pets Magazyn" i "Star Wars Rebelianci".

Kraj, 19 stycznia 2015

Rusza kampania przeciwko "hejtowaniu" w internecie przez dzieci

Komunikacja wsparta jest działaniami w szkołach, w których dzieci analizują zachowania bohaterów reklamy.

Kraj, 5 grudnia 2014

Platforma NC+ wprowadza nowy serwis VoD

Stacje i kolekcje VoD mogą być dowolnie wybierane przez abonenta.

Kraj, 30 października 2014

Kanały Disneya bez reklam tzw. niezdrowej żywności

Siedmiu największych nadawców programów telewizyjnych podpisało porozumienie, które ma chronić dzieci przed promocją niezdrowej żywności.

Kraj, 18 sierpnia 2014

Mattel reklamuje nowe lalki

Producent zabawek promuje zabawki dla małych dziewczynek.

Kraj, 19 maja 2014

NC+ reklamuje multiroom

Nowa kampania operatora platformy satelitarnej.

Kraj, 24 lutego 2014

CBS już w ofercie Polsat Media

Atmedia straciły kolejne stacje telewizyjne.

Kraj, 20 stycznia 2014

Atmedia zwalniają, ale zachowują specjalistów z potencjałem

Dom sprzedaży przeprowadził zwolnienia grupowe. Nie objęły one specjalistów z know-how, które ma pozwolić firmie odzyskać utracony biznes.

Kraj, 5 grudnia 2013

Polsat Media przejmie obsługę Kino Polska

Atmedia tracą kolejne stacje.

Kraj, 27 listopada 2013

AXN przechodzi z Atmediów do TVN Media

Atmedia tracą kolejnego dużego klienta. Polski oddział czeka restrukturyzacja.

Kraj, 21 listopada 2013

Disney rozpoczyna dystrybucję treści w YouTube

Użytkownicy serwisu wideo będą mogli oglądać krótkie formy animowane i aktorskie znane z anteny kanałów Disneya.

Kraj, 6 listopada 2013

Play będzie oferował telewizję

Czwarty operator komórkowy zaproponuje usługi telewizyjne we współpracy z firmą Next Plus powiązaną z producentem Ryszardem Krajewskim.

Kraj, 30 września 2013

Debiutuje miesięcznik dla dzieci "Pszczółka Maja"

Egmont wprowadza na rynek nowy tytuł.

Kraj, 5 września 2013

Kanały Disneya przechodzą z Atmedia do TVN Media

Oferta Premium TV poszerzy się o trzy stacje dziecięce.

Kraj, 11 lutego 2013

Mamba wraca do komunikacji w mediach

Ostatni raz marka wspierana była kampanią reklamową w 2007 r.

Kraj, 8 stycznia 2013

Lego reklamuje serię Chima

Producent klocków rusza z kampanią jednej ze swoich najważniejszych kolekcji zabawek.

Kraj, 5 listopada 2012

Mattel dzięki kampanii liczy na wzrost sprzedaży

Producent zabawek ruszył z akcją "List do Mikołaja", która potrwa do końca br.

Kraj, 13 lipca 2012

Maspex wprowadza soki Kubuś na odporność (wideo)

Rusza też z nową odsłoną kampanii Kubusia Play.

Kraj, 8 maja 2012

Funkcjonalne wody Kubuś Waterrr Sport z kampanią [wideo]

Maspex wspiera nowość w obrębie marki Kubuś.

Kraj, 25 stycznia 2012

Egmont wprowadza magazyn "Animal Planet"

Na licencji Discovery pojawił się miesięcznik popularnonaukowy dla dzieci.

Kraj, 3 stycznia 2012

TVN i Polsat zarobiły więcej w 2011 r.

Obie stacje telewizyjne wypracowały lepsze wyniki reklamowe. Spadły zarobki TVP oraz także m.in. Vivy i AXN.

Kraj, 19 grudnia 2011

Broszkiewicz przeszła z MTV do Fox

Do działu dystrybucji Fox International Channels Poland (FIC) dołączyła Marta Broszkiewicz, która objęła stanowisko menedżera ds. dystrybucji i marketingu BtoB.

Kraj, 25 listopada 2011

OS3 ponownie dla Monopoly [WIDEO]

Kampania reklamowa emitowana w pasmach i kanałach dziecięcych promuje grę planszową, na której umieszczono polskie miasta.

Kraj, 15 września 2011

Polfarmex odświeża Ceruvit Junior

Relaunchowi marki towarzyszy kampania reklamowa, wprowadzenie nowego opakowania i poszerzenie brandu o nowy wariant produktowy.

Kraj, 13 lipca 2011

Disney Junior będzie w ofercie Atmediów

Najnowszy kanał The Walt Disney Company będzie ósmą stacją dziecięcą w portfolio Atmedia.

Kraj, 19 maja 2011

Disneymedia+ rusza z pierwszym projektem

Promocja dla Sygma Banku jest pierwszą akcją realizowaną w ramach niedawno uruchomionej platformy Disneymedia+.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Bohaterowie Disneya w kampanii Tymbarku

Maspex w reklamie TV wspiera soki dla najmłodszych.

Kraj, 15 grudnia 2010

TVN brokerem TV Puls

TVN rozpoczyna budowę brokerskiego biznesu od dealu z TV Puls. Karasowski szefem Premium TV.

Kraj, 29 listopada 2010

Disney gruntownie reorganizuje europejskie struktury

Z poziomu Warszawy będą koordynowane sprzedaż i marketing na rynki CEE.

Kraj, 12 października 2010

Królik Fisiel w mediach

Wystartowała kampania produktu Delecty.

Kraj, 26 lipca 2010

Disney na żądanie

Cyfrowy Polsat i UPC udostępniły w ramach usług wideo na żądanie (VoD) filmy i seriale Disneya.

Zagranica, 4 grudnia 2009

Disney zamierza więcej inwestować w kontent w Europie

Disney zwiększy inwestycje w produkcję telewizyjną nowych programów w Europie. Pięć nowych pozycji programowych ma się pojawić w portfolio kanałów...

Zagranica, 16 kwietnia 2009

Disney powołał nowego szefa sprzedaży w Europie

Peter Fitton objął stanowisko wiceprezesa w The Walt Disney Company, odpowiedzialnego za sprzedaż i promocję w Europie. Zajmie się zarówno...

Zagranica, 21 października 2008

BT Vision będzie pokazywać produkcje Disneya

Koncern Disneya podpisał kontrakt zezwalający na pokazywanie swoich programów przez BT Vision - internetową telewizję należącą do British Telecom. W...

Kraj, 21 grudnia 2007

"Kim Kolwiek" - kolejna nowość Egmontu w oparciu o serial Disneya

Egmont Polska wprowadza dziś miesięcznik "Kim Kolwiek" (tytuł oryginalny "Kim Possible") adresowany do dziewczynek i chłopców w wieku 7-12 lat...

Zagranica, 30 października 2007

Disney uruchamia kanał Playhouse Disney+

Disney uruchomi niebawem kanał Playhouse Disney+. Stacja będzie nadawać z 25-minutowym przesunięciem czasowym programming głównej anteny Playhouse Disney. To już...