M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Disney XD (marka)"

Kraj, 10 listopada 2015

KRRiT: samoregulacja dotycząca niezdrowej żywności działa

Regulator rynku radiowego i telewizyjnego przedstawił raport o realizacji porozumienia nadawców w sprawie reklamy kierowanej do dzieci.

Kraj, 20 stycznia 2015

Egmont Polska poszerza portfolio pism dla dzieci

Na rynku debiutują dwa tytuły: "Palace Pets Magazyn" i "Star Wars Rebelianci".

Kraj, 19 stycznia 2015

Rusza kampania przeciwko "hejtowaniu" w internecie przez dzieci

Komunikacja wsparta jest działaniami w szkołach, w których dzieci analizują zachowania bohaterów reklamy.

Kraj, 30 października 2014

Kanały Disneya bez reklam tzw. niezdrowej żywności

Siedmiu największych nadawców programów telewizyjnych podpisało porozumienie, które ma chronić dzieci przed promocją niezdrowej żywności.

Kraj, 18 sierpnia 2014

Mattel reklamuje nowe lalki

Producent zabawek promuje zabawki dla małych dziewczynek.

Kraj, 20 stycznia 2014

Atmedia zwalniają, ale zachowują specjalistów z potencjałem

Dom sprzedaży przeprowadził zwolnienia grupowe. Nie objęły one specjalistów z know-how, które ma pozwolić firmie odzyskać utracony biznes.

Kraj, 5 grudnia 2013

Polsat Media przejmie obsługę Kino Polska

Atmedia tracą kolejne stacje.

Kraj, 27 listopada 2013

AXN przechodzi z Atmediów do TVN Media

Atmedia tracą kolejnego dużego klienta. Polski oddział czeka restrukturyzacja.

Kraj, 21 listopada 2013

Disney rozpoczyna dystrybucję treści w YouTube

Użytkownicy serwisu wideo będą mogli oglądać krótkie formy animowane i aktorskie znane z anteny kanałów Disneya.

Kraj, 6 listopada 2013

Play będzie oferował telewizję

Czwarty operator komórkowy zaproponuje usługi telewizyjne we współpracy z firmą Next Plus powiązaną z producentem Ryszardem Krajewskim.

Kraj, 5 września 2013

Kanały Disneya przechodzą z Atmedia do TVN Media

Oferta Premium TV poszerzy się o trzy stacje dziecięce.

Kraj, 21 sierpnia 2013

Katarzyna Kurasz ponownie w BBC

Po kilkunastomiesięcznej przerwie do nadawcy wraca jej dawny marketing manager.

Kraj, 3 kwietnia 2013

Krudowie w Happy Mealach

McDonald's dołącza do zestawów dla dzieci figurki bohaterów nowego filmu.

Kraj, 11 lutego 2013

Mamba wraca do komunikacji w mediach

Ostatni raz marka wspierana była kampanią reklamową w 2007 r.

Kraj, 8 stycznia 2013

Lego reklamuje serię Chima

Producent klocków rusza z kampanią jednej ze swoich najważniejszych kolekcji zabawek.

Kraj, 5 listopada 2012

Mattel dzięki kampanii liczy na wzrost sprzedaży

Producent zabawek ruszył z akcją "List do Mikołaja", która potrwa do końca br.

Przetargi, 7 sierpnia 2012

OS3 Multimedia dla Disney XD

Agencja zajmie się promocją serialu "Mega-Spiderman".

Kraj, 13 lipca 2012

Maspex wprowadza soki Kubuś na odporność (wideo)

Rusza też z nową odsłoną kampanii Kubusia Play.

Kraj, 8 maja 2012

Funkcjonalne wody Kubuś Waterrr Sport z kampanią [wideo]

Maspex wspiera nowość w obrębie marki Kubuś.

Kraj, 10 lutego 2012

Storck zachęca do tworzenia komiksu

Marka Nimm2 Śmiejżelki rusza z konkursem na komiks.

Kraj, 25 stycznia 2012

Egmont wprowadza magazyn "Animal Planet"

Na licencji Discovery pojawił się miesięcznik popularnonaukowy dla dzieci.

Kraj, 25 listopada 2011

OS3 ponownie dla Monopoly [WIDEO]

Kampania reklamowa emitowana w pasmach i kanałach dziecięcych promuje grę planszową, na której umieszczono polskie miasta.

Kraj, 26 września 2011

McDonald's uruchamia platformę Happy Studio

Projekt skierowany jest do dzieci i stanowi wirtualny plac zabaw, w którym mali internauci mogą zmagać się z zabawami, grami i łamigłówkami. Nowy pomysł sieci wspierany jest m.in. kampanią telewizyjną.

Kraj, 15 września 2011

Polfarmex odświeża Ceruvit Junior

Relaunchowi marki towarzyszy kampania reklamowa, wprowadzenie nowego opakowania i poszerzenie brandu o nowy wariant produktowy.

Kraj, 13 lipca 2011

Disney Junior będzie w ofercie Atmediów

Najnowszy kanał The Walt Disney Company będzie ósmą stacją dziecięcą w portfolio Atmedia.

Kraj, 19 maja 2011

Disneymedia+ rusza z pierwszym projektem

Promocja dla Sygma Banku jest pierwszą akcją realizowaną w ramach niedawno uruchomionej platformy Disneymedia+.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Bohaterowie Disneya w kampanii Tymbarku

Maspex w reklamie TV wspiera soki dla najmłodszych.

Kraj, 22 lutego 2011

Media Service Zawada wypuszcza nowy tytuł

Wydawca prasy dziecięcej i młodzieżowej Media Service Zawada dołącza do swojego portfolio kolejny tytuł, magazyn "W Siodle".

Kraj, 29 listopada 2010

Disney gruntownie reorganizuje europejskie struktury

Z poziomu Warszawy będą koordynowane sprzedaż i marketing na rynki CEE.

Artykuły weekendowe, 19 listopada 2010

Disney stawia na polskie produkcje

O rynku kanałów dla dzieci i planach Disneya odpowiada Maciej Bral, wiceprezes i dyrektor generalny Disney Channel na Europę Środkowo-Wschodnią, RPA i Bliski Wschód.

Kraj, 12 października 2010

Królik Fisiel w mediach

Wystartowała kampania produktu Delecty.

Kraj, 6 października 2010

N promuje telewizję na kartę

Kampania obejmuje telewizję i internet.

Kraj, 26 lipca 2010

Disney na żądanie

Cyfrowy Polsat i UPC udostępniły w ramach usług wideo na żądanie (VoD) filmy i seriale Disneya.

Kraj, 20 kwietnia 2010

At Media rozpoczynają sprzedaż Polsat JimJam

Stacja jest już szóstą w portfolio brokera, która jest kierowana do dzieci.

Kraj, 23 marca 2010

Maspex nagłaśnia w TV i internecie promocję konsumencką Kubusia

Ruszyła kampania telewizyjna nagłaśniająca najnowszą promocję marki napojów Kubuś (grupa Maspex Wadowice) - "Zgarnij Samsung Corby". Film reklamowy informuje konsumentów...

Przetargi, 17 marca 2010

On Board PR pracuje dla HBO Polska

Agencja On Board PR wygrała przetarg na obsługę medialną wybranych projektów HBO Polska. Szczegóły na temat konkursu nie zostały podane....

Kraj, 16 lutego 2010

Jupik Shake przez kilka tygodni będzie gościł w telewizji

Hoop Polska ruszył z silną kampanią telewizyjną i internetową wspierającą nowość marki Jupik - gęsty napój Jupik Shake. Ta pierwsza...

Kraj, 5 lutego 2010

Więcej programów live action w Disney XD

Kanał Disney XD kierowany do młodego widza od marca br. poszerzy ofertę programową. Bogata ma być przede wszystkim oferta serialowa...

Zagranica, 4 grudnia 2009

Disney zamierza więcej inwestować w kontent w Europie

Disney zwiększy inwestycje w produkcję telewizyjną nowych programów w Europie. Pięć nowych pozycji programowych ma się pojawić w portfolio kanałów...

Kraj, 3 grudnia 2009

At Media promuje nową ofertę handlową

At Media od początku przyszłego roku wprowadza nową politykę handlową. Broker deklaruje, że postawił m.in. na wygodę współpracy i przejrzystość...

Kraj, 8 września 2009

Oferta startującego Disney XD obejmie stację TV, portal i VoD

Disney XD, kanał dla dzieci w wieku 6-14 lat, rozpocznie w Polsce działalność w sobotę 19 września br. (informowaliśmy już...

Zagranica, 2 września 2009

Disney przejmuje Marvel Entertainment za 4 mld dol.

Koncert Disneya kupuje firmę Marvel Entertainment, właściciela praw do takich bohaterów komiksowych, jak: Spider-Man, X-Man, Captain America czy Iron Man....

Kraj, 22 kwietnia 2009

Dystrybucją dziecięcych kanałów Disneya zajmie się Core

Firma Core, której właścicielem jest Marek Potaś, będzie reprezentować stacje dziecięce The Walt Disney Company w rozmowach z polskimi operatorami...

Kraj, 17 kwietnia 2009

Disney XD zastąpi markę Jetix również w Polsce

The Walt Disney Company poinformowała, że kanał dziecięcy Jetix zostanie zmieniony na Disney XD również w Polsce. O planach zmiany...

Zagranica, 16 kwietnia 2009

Disney powołał nowego szefa sprzedaży w Europie

Peter Fitton objął stanowisko wiceprezesa w The Walt Disney Company, odpowiedzialnego za sprzedaż i promocję w Europie. Zajmie się zarówno...

Zagranica, 12 stycznia 2009

Disney kieruje nowy kanał telewizyjny do chłopców

The Walt Disney Company chce stworzyć produkt adresowany do chłopców w wieku 6-14 lat. W tym celu w przyszłym miesiącu...