M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Disney (firma)"

Zagranica, 2 listopada 2015

Duracell w stylu "Gwiezdnych wojen"

Za kreację nowej kampanii dla marki baterii odpowiada Anomaly.

Zagranica, 3 lipca 2015

Disneyowscy bohaterowie "Frozen" zachęcają dzieci do ćwiczeń

Disney wraz z Change4Life startują z kampanią promującą ruch wśród dzieci.

Kraj, 17 czerwca 2015

Subway ponownie z Disneyem

Najnowsza promocja związana jest z filmem "W głowie się nie mieści".

Kraj, 12 czerwca 2015

Human Ark na światowej liście 25 perspektywicznych studiów animacji

Wraz z jubileuszowym, 250. wydaniem redakcja "Animation Magazine" rozpoczęła publikację rankingów firm, ludzi, produktów, wydarzeń i projektów, które ich zdaniem w najbliższym czasie mają na nowo zdefiniować świat animacji i efektów specjalnych.

Kraj, 3 czerwca 2015

Jan Cieślar w Grey Group

Senior copywriter przechodzi z Isobar Poland do Grey Group.

Kraj, 22 maja 2015

Disney i Carex Kids we wspólnej akcji

Marka mydła antybakteryjnego z portfolio PZ Cussons uczy dzieci wyrabiać nawyk mycia rąk.

Kraj, 16 kwietnia 2015

Hubert Kowalczyk został head of IA/UX w Edge Technology

Poprzednio związany był z Isobar Poland.

Zagranica, 9 marca 2015

Disney stawia na zdrowy styl życia

Firma zapłaci programistom 95 tys. funtów za opracowanie systemu promującego zdrowy styl życia.

Zagranica, 13 lutego 2015

OMD wyróżnione przez redakcję "AdWeek"

Sieć została ogłoszona najlepszą globalną agencją 2014 r.

Kraj, 12 lutego 2015

Filip Gieleciński group account directorem w Posterscope Poland

Będzie odpowiadał za strategię rozwoju tej spółki w ramach grupy Dentsu.

Kraj, 19 listopada 2014

Wyjaśnienie: Disney nie prowadzi kampanii z Philipsem

Philips samodzielnie realizuje działania marketingowe.

Kraj, 18 listopada 2014

Philips z Disneyem ruszają ze świąteczną kampanią

Za działania reklamowe odpowiada agencja Unlimited.

Kraj, 6 listopada 2014

TV Puls będzie współpracować z NBCUniversal

Polski nadawca zyskał prawo wyemitowania ponad 100 tytułów filmowych i seriali.

Zagranica, 17 czerwca 2014

Disney i Change4Life we wspólnych działaniach w celu poprawy kondycji dzieci

Twórca kultowych animowanych bohaterów i stacja telewizyjna namawiają dzieci w Anglii do regularnych ćwiczeń codziennie przez 60 minut.

Kraj, 6 marca 2014

Agencja McGarry Bowen może pojawić się w Polsce

Dentsu Aegis Network zamierza wprowadzić nowe sieciowe marki na nasz rynek.

Kraj, 10 lutego 2014

Modrzejewska, Szymczak i Grzeszczuk awansują w Isobar Poland

Pracownicy agencji z grupy Dentsu Aegis Network otrzymali promocje na wyższe stanowiska.

Kraj, 4 lutego 2014

Bosch i Disney w "Krainie Lodu"

Ruszyły działania promocyjne pod szyldem zimowego filmu.

Kraj, 26 listopada 2013

Fox zmienia Atmedia na TVN Media

To już czwarty nadawca, który odchodzi w tym roku z Atmediów.

Kraj, 25 listopada 2013

Startuje nowy kanał muzyczno-rozrywkowy Power TV

Nadawcą jest firma producencka Michała Winnickiego, a partnerem TVN.

Zagranica, 22 listopada 2013

OMD wygrywa obsługę Disneya

4D traci budżet w USA o wartości 800 mln dol.

Kraj, 12 listopada 2013

Przychody reklamowe TVN w III kw. znów minimalnie gorzej niż rynek

W minionym kwartale przychody reklamowe TVN spadły o 3,4 proc., podczas gdy spadek rynku nadawca szacuje na 3,3 proc.

Kraj, 23 września 2013

Rebranding dwóch stacji AXN wsparty kampanią

SPT Networks wesprze promocją kanały AXN Black i AXN White.

Zagranica, 13 września 2013

Disney zamienia głos na dotyk i dotyk na głos

Disney wprowadza technologię Ishin-Den-Shin.

Kraj, 12 września 2013

Atmedia z kolejną stacją nadającą z MUX-u

Przedwczoraj dom sprzedaży nawiązał współpracę z Focus TV. Kolejną jest Stopklatka TV. Obie pojawią się na MUX1.

Kraj, 11 września 2013

Atmedia brokerem trzeciej stacji Grupy ZPR

Focus TV może zniwelować stratę kanałów Disneya w portfolio Atmediów.

Kraj, 6 września 2013

Atmedia trzymają cenę w październiku

Średni koszt dotarcia w stacjach obsługiwanych przez Atmedia pozostaje na takim samym poziomie jak rok wcześniej.

Kraj, 1 lipca 2013

Filmy NBC Universal wejdą do oferty VoD Cyfrowego Polsatu

Abonenci będą mogli obejrzeć m.in. "Nędzników".

Kraj, 17 czerwca 2013

Jakub Kadłubowski w Mea Group

Nowy creative manager w agencji.

Kraj, 12 kwietnia 2013

Subway planuje wprowadzenie oferty dla dzieci

Sieć chce dotrzeć do nowych konsumentów.

Kraj, 27 marca 2013

Maspex odświeża opakowania napojów dla dzieci

Tymbark w kartonikach pojawił się w nowej szacie graficznej.

Kraj, 12 grudnia 2012

Odnowiona Ipla chce więcej zarabiać na abonamentach

Według Cyfrowego Polsatu rynek reklamy wideo online za trzy lata będzie wart 240-250 mln zł, czyli pięć razy więcej niż IAB szacowało za ub.r.

Kraj, 21 listopada 2012

Focus Advantage zatrudnia trzy nowe osoby

Zaharan, Nakonieczny i Sarna zasilili działy strategii, designu oraz obsługi klienta agencji Focus Advantage.

Kraj, 18 września 2012

Gellwe z ogólnopolską akcją dla dzieci

FoodCare rusza z nowym projektem.

Kraj, 6 sierpnia 2012

Fortune Cookie Poland zmieni się w Possible Worldwide

Sieć interaktywna trafiła pod skrzydła WPP.

Kraj, 13 kwietnia 2012

Kampania Lego Friends wchodzi do internetu

Na oficjalnej stronie internetowej Disneya stworzony został dedykowany minisite z konkursem, w którym można wygrać zestawy zabawek tej serii.

Zagranica, 2 marca 2012

W Europie McGarryBowen zamiast Dentsu

Japoński holding reklamowy Dentsu zamierza przeprowadzić rebranding swoich europejskich operacji, posiłkując się nazwą wchłoniętej przez niego agencji.

Przetargi, 9 lutego 2012

Gellwe będzie szukać agencji dla nowego produktu

W marcu planowany jest przegląd marketera.

Kraj, 7 lutego 2012

Profil małego internauty

Ponad połowa najmłodszych badanych użytkowników sieci (7-14 lat) buszuje w niej codziennie, a ponad 80 proc. dzieci przynajmniej kilka razy w tygodniu.

Kraj, 9 stycznia 2012

Ars Thanea z projektem dla Disneya

Polska agencja przygotowała ilustracje do gry online.

Zagranica, 2 stycznia 2012

Amazon z kontraktem z Sony Pictures Television

LoveFilm, należąca do Amazon, podpisała długoterminowy kontrakt dotyczący wykorzystania kontentu SPT.

Kraj, 24 listopada 2011

Atmedia sprzedaje kampanie w Smart TV

Pierwsze reklamy w telewizorach z aplikacją Iplex.pl wyemitowała już m.in. USP Zdrowie.

Kraj, 12 września 2011

Nickelodeon na antenie TVP

Viacom po raz pierwszy będzie emitować swoje programy w telewizji publicznej.

Artykuły weekendowe, 8 lipca 2011

User-created content - na co czekamy?

Sukcesy działań marketingowych opartych na user-created content (UCC) zachęcają do wykorzystania sprawdzonych już na rynku rozwiązań, pisze Tomasz Kurzątkowski, współzałożyciel serwisu MillionYou.

Kraj, 6 lipca 2011

Novotel reklamuje rodzinny program

Sieć hotelowa przygotowała dla rodzin z dziećmi specjalną ofertę związaną z premierą filmu "Auta 2". Swoją ofertę reklamuje głównie w prasie i internecie.

Kraj, 4 lipca 2011

Oriflame promuje dziecięce kosmetyki w kinach [WIDEO]

Kampania prowadzona jest w kinach Cinema City i potrwa do 22 września br.

Kraj, 1 lipca 2011

Innovations Crazy Mouse dla ZPM "Henryk Kania"

Producent wędlin chętnie korzysta z wizerunku animowanych postaci z wytwórni Disneya.

Artykuły weekendowe, 20 maja 2011

Niesmok czuję…

Tomasz Ciechański, copywriter/brand consultant, przekonuje, że smoki są dla dzieci, a piwo dla twardzieli.

Kraj, 18 maja 2011

Launch Disney Junior wspierany kampanią [WIDEO]

Działania przygotowali Disney i Carat.

Zagranica, 16 maja 2011

Bertelsmann kupuje agencję interaktywną

Wydawnictwo chce zarabiać na mobilnych i internetowych serwisach.

Kraj, 10 lutego 2011

Disney Junior zadebiutuje w Dzień Dziecka

Nowy kanał zajmie miejsce Playhouse Disney.