M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Diverse (marka)"

Kraj, 10 grudnia 2013

Kolejna promocja Pepsi wzbudza krytykę konsumentów

Szybkie wyczerpanie nagród w akcji Zakrętkobranie wywołało ostre protesty w Facebooku.

Kraj, 5 listopada 2013

Cross-promocja Pepsi, KFC i Diverse

Pepsi-Cola GB rusza z akcją opartą na mechanizmie nagród gwarantowanych.

Kraj, 11 października 2011

Good Food zachęca konsumentów do przejścia na dietę

Marketer rozpoczął kampanię reklamową wafli ryżowych. Przygotowała ją agencja Papert 360 wybrana w drodze przetargu.

Kraj, 5 sierpnia 2011

ARBOmedia Active Advertising zajmie się nośnikami Diverse'a

Do końca tego roku agencja zajmie się m.in. realizacją działań reklamowych na nośnikach w salonach odzieżowych.

Kraj, 1 grudnia 2010

Zmiana na stanowisku szefa AtomClick

Łukasz Sójka zastąpił Pawła Kornosza na stanowisku interactive directora w AtomClick, dziale interaktywnym IQ Marketing.

Kraj, 16 lipca 2009

Sony Ericsson promuje swój pierwszy telefon z kategorii gaming

Sony Ericsson rozpoczął kampanię wprowadzającą na rynek nowy telefon Sony Ericsson F305 - pierwszy z tzw. kategorii gaming. Celem akcji...

Przetargi, 15 kwietnia 2008

Caffe PR zajmie się obsługą projektu Diverse Extreme Team

Caffe PR Public Relations podpisała umowę z odzieżową marką Diverse na kompleksową obsługę public relations projektu Diverse Extreme Team. Agencja...

Kraj, 13 czerwca 2007

4 mln opakowań Pepsi i Pepsi Max na ludowo z logo "Machiny"

Częścią obchodów pierwszych urodzin miesięcznika "Machina", która po kilku latach wróciła na rynek z nowym wydawcą - Platformą Mediową "Point...

Kraj, 8 czerwca 2006

Studenci przyznali tytuły Studencki Produkt Roku magazynu "Dlaczego"

Magazyn studencki "Dlaczego" oraz wortal korba.pl wręczyły nagrody Studencki Produkt Roku przyznawane przez studentów w 22 kategoriach. Wśród wyróżnionych są...

Kraj, 16 marca 2006

Pierwszy numer "Machiny" z kampanią; kreację wydawca przygotowuje we własnym zakresie

Kampania outdoorowa, w prasie, internecie i promocja w miejscach sprzedaży wspiera wejście pierwszego numeru "Machiny" (Platforma Mediowa Point Group), który...

Kraj, 1 sierpnia 2005

Diverse przygotowuje kampanię wizerunkową, która wesprze kolekcję jesienno-zimową

Marka odzieżowa Diverse przygotowuje na jesień br. kampanię wizerunkową, która jednocześnie ma wspierać sprzedaż kolekcji jesień-zima 2006. Rozpocznie się ona...