M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Dlaczego (marka)"

Kraj, 4 marca 2011

Promując LabStar, WP stawia na ambient

Trwa ogólnopolska kampania reklamowa programu LabStar, autorstwa Wirtualnej Polski, wspierającej start-upy.

Kraj, 10 lutego 2011

Agnieszka Turowska w BTL Point Group

Objęła stanowisko account managera. 

Kraj, 8 lutego 2011

Natalia Sperkowska w dziale kreacji BTL Point Group

W strukturach agencji objęła stanowisko copywritera.

Kraj, 28 stycznia 2011

Kajzer odchodzi z PMPG

Szef ds. rozwoju klientów odchodzi z biura reklamy Platformy Mediowej "Point Group".

Kraj, 22 listopada 2010

PMPG szykuje kolejne pakiety reklamowe

W ofercie biura reklamy Platformy Mediowej "Point Group" wkrótce pojawi się nowy pakiet reklamowy - biznesowy. Będzie to już trzecia taka oferta multimedialna grupy, tym razem bazująca na "Wprost".

Kraj, 14 września 2010

Eska płaci rachunki

Sieć stacji radiowych prowadzi kampanię reklamową kolejnej edycji akcji promocyjnej.

Kraj, 14 września 2010

"Dlaczego" będzie bezpłatne i bazą dla pakietu Student

Platforma Mediowa "Point Group" wprowadza nową platformę komunikacji ze studentami. Jej elementami są magazyny, telewizja, internet oraz kolporterzy.

Kraj, 15 czerwca 2010

Mariola Wiercińska awansuje w PMPG

Na skutek zmian struktur sprzedażowych PMPG Wiercińska pokieruje jednym z nowych zespołów biura reklamy.

Kraj, 5 grudnia 2008

Pizza Hut partnerem cyklu imprez filmowych "Kobiece wieczory" w Kinotece

Pizza Hut rozpoczyna współpracę z warszawską Kinoteką w ramach cyklu imprez filmowych "Kobiece wieczory". Obecność Pizzy Hut podczas grudniowej, ostatniej...

Kraj, 8 października 2008

Debiutuje nowy kwartalnik dla mężczyzn "Maleman"

Na rynku pojawił się nowy kwartalnik dla mężczyzn pt. "Maleman". Jego wydawcą jest Next Media, nakład wynosi 70 tys. egz.,...

Kraj, 22 sierpnia 2008

Point Group składa wniosek o rezerwację częstotliwości na trzech multipleksach

Platforma Mediowa "Point Group" (PMPG), wydawca m.in. magazynów "Machina", "Dlaczego", "Film" i spółka multimedialna, złożyła w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej (UKE)...

Kraj, 25 kwietnia 2008

Point Group chce kupić Media Works

Giełdowa grupa mediowa chce przejąć firmę outdoorową, która dopiero na giełdę się wybierała. Platforma Mediowa "Point Group", wydawca m.in. "Filmu",...

Kraj, 10 grudnia 2007

Spodziewana prywatyzacja Presspubliki i zmiana jej władz

Aleksander Grad, minister skarbu, zapowiedział, że przygotowywany jest pomysł na prywatyzację Przedsiębiorstwa Wydawniczego "Rzeczpospolita" (PW "Rzeczpospolita") z jednoczesną prywatyzacją spółki...

Kraj, 8 listopada 2007

"Machina" w dwucenie wsparta kampanią promocyjną

Najnowszy numer "Machiny" (Platforma Mediowa "Point Group") ukaże się w dwóch wersjach - bez dodatku oraz z płytą DVD (pierwszą...

Kraj, 18 czerwca 2007

Kampania wspiera nową płytę Roxy FM

"Roxy FM. Wyjątkowe radio, wyjątkowa muzyka vol. 2" to kolejny dwupłytowy album z najciekawszymi przebojami znanymi z anteny radia Roxy...

Kraj, 1 czerwca 2007

V&P, Equinox i Marketing Design przygotowały kampanię dla Blue City

Agencja reklamowa V&P opracowała strategię oraz spójną kreację działań ATL dla centrum handlowego Blue City, które rozpoczną się 4 czerwca...

Kraj, 29 stycznia 2007

Point Group nabywcą miesięcznika "Film"

Platforma Mediowa "Point Group", wydawca m.in. "Machiny" i "Dlaczego", kupiła miesięcznik "Film" od wydawnictwa Hachette Filipacchi Burda Polska, o czym...

Kraj, 13 grudnia 2006

Grudniowe "Dlaczego" z trójwymiarową okładką

Grudniowy numer "Dlaczego" (Platforma Mediowa "Point Group") ukazał się z podwójną okładką. Jedna z nich to okładka trójwymiarowa, produkowana metodą...

Kraj, 10 listopada 2006

Wydawca "Dlaczego" wykorzystuje w kampanii reklamowej nośnik infotix

Najnowszemu, listopadowemu wydaniu "Dlaczego" (Platforma Mediowa "Point Group") towarzyszy multimedialna kampania. Za całość działań odpowiada wydawca. Wykorzystywane są stacje telewizyjne...

Kraj, 6 października 2006

"Dlaczego" wsparte kampanią, z nowym logo i layoutem

Październikowy numer magazynu dla studentów "Dlaczego" (Platforma Mediowa "Point Group") ma silne wsparcie promocyjne. Kampania przygotowana w całości przez wydawcę...

Kraj, 13 czerwca 2006

Platforma Mediowa "Point Group" wejdzie na giełdę

Platforma Mediowa "Point Group" stanie się spółką giełdową, po tym jak Michał M. Lisiecki, prezes zarządu Platformy, objął jednocześnie stanowisko...

Kraj, 12 czerwca 2006

Michał M. Lisiecki, prezes Point Group, także prezesem spółki giełdowej Arksteel

Michał M. Lisiecki, prezes zarządu Platformy Mediowej "Point Group", m.in. wydawcy tytułów "Dlaczego" i "Machina", został powołany na stanowisko prezesa...

Kraj, 8 czerwca 2006

Studenci przyznali tytuły Studencki Produkt Roku magazynu "Dlaczego"

Magazyn studencki "Dlaczego" oraz wortal korba.pl wręczyły nagrody Studencki Produkt Roku przyznawane przez studentów w 22 kategoriach. Wśród wyróżnionych są...

Kraj, 1 czerwca 2006

Onet rozpoczyna kampanię reklamową z okazji 10. urodzin

Onet.pl rozpoczyna dziś kampanię reklamową z okazji swoich 10. urodzin. Kampania z hasłem przewodnim "10 lat Onet.pl - pierwsze multimedium_dzięki...

Kraj, 20 kwietnia 2006

"Outdoor Media" i "Marketing w Praktyce" patronami konkursu PRO Media House

Do grona patronów medialnych konkursu "PRO, gdzie nas jeszcze nie było" organizowanego przez dom mediowy PRO Media House dołączyły dwa...

Kraj, 14 kwietnia 2006

Ewelina Skoratko-Burek i Marcin Mikusek zmieniają obowiązki w Point Group

Ewelina Skoratko-Burek i Marcin Mikusek zmieniają zakres obowiązków w Platformie Mediowej "Point Group". Ewelina Skoratko-Burek, dotąd odpowiedzialna za marketing grupy...

Kraj, 13 lutego 2006

Point Group wesprze sprzedaż "Dlaczego" działaniami reklamowymi

Magazyn dla studentów "Dlaczego" (Platforma Mediowa "Point Group") na marzec br. planuje nową kampanię reklamową. Planowanie i zakup mediów wydawnictwo...

Kraj, 3 lutego 2006

Zmienione "Warsaw Point" w dwóch wersjach, z nowym kierownictwem

"Warsaw Point", stołeczny miesięcznik kulturalno-lifestyle'owy wydawany przez Platformę Mediową Point Group, od kwietnia będzie miał dwie wersje. Już zmieniło się...

Kraj, 9 stycznia 2006

FFCreation przygotowała dla "Dlaczego" kampanię na temat prostytucji wśród studentek

Agencja interaktywna FFCreation przygotowała internetową kampanię dla magazynu "Dlaczego". Związana jest tematycznie z głównym materiałem wydania grudniowego "Dlaczego", czyli prostytucją...

Kraj, 23 grudnia 2005

Do 700 tys. miesięcznie wzrosła liczba odwiedzających punkty Point Press

Do 700 tys. miesięcznie wzrosła liczba odwiedzających punkty dystrybucji prasy Point Press należące do Distribution Point Group, departamentu Platformy Mediowej...

Kraj, 6 grudnia 2005

Jolanta Zbieg client partnerem w Platformie Mediowej Point Group

Jolanta Zbieg rozpoczęła pracę w Platformie Mediowej Point Group. Jako client partner będzie odpowiadała za obsługę kluczowych klientów wydawcy "Dlaczego",...

Kraj, 6 grudnia 2005

Jolanta Zbieg client partnerem w Platformie Mediowej Point Group

Jolanta Zbieg rozpoczęła pracę w Platformie Mediowej Point Group. Jako client partner będzie odpowiadała za obsługę kluczowych klientów wydawcy "Dlaczego",...

Kraj, 25 listopada 2005

22 kategorie w szóstej edycji plebiscytu Studencki Produkt Roku

Plebiscyt Studencki Produkt Roku wzbogacony zostanie od ogłoszonej właśnie szóstej edycji o nową kategorię Studenccy Pracodawcy. Najlepsze marki studenci mogą...

Kraj, 27 października 2005

"Machina" będzie projektem multimedialnym, "Dlaczego" odmienione

"Machina" będzie nie tylko tytułem prasowym. Stanie się multimedialnym przedsięwzięciem, zapowiada Michał M. Lisiecki, prezes zarządu Platformy Mediowej Point Group,...

Kraj, 8 września 2005

Październikowe wydanie "Dlaczego" ma być wyraźniej zmienione

Miesięcznik studencki "Dlaczego" będzie się zmieniał. Wyraźniej przeobrażone ma być wydanie październikowe. Pierwsze zmiany uwidacznia już numer wrześniowy. - Nie...

Kraj, 8 sierpnia 2005

Joanna Skitek sales managerem w Point Group

Joanna Skitek zaczęła pracę na stanowisku sales managera w Platformie Mediowej "Point Group". Będzie sprzedawała powierzchnię reklamową w tytułach wydawcy,...

Kraj, 1 sierpnia 2005

Magazyn "Eurostudent" po raz kolejny liderem badania "Studenci"

Magazyn "Eurostudent" jest najchętniej czytanym pismem przez studentów, wynika z tegorocznych badań przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC. Badanie opierało się...

Kraj, 28 czerwca 2005

Point Group przejęła agencję marketingu mobilnego adMobile

Platforma Mediowa "Point Group", wydawca m.in. miesięcznika "Dlaczego" i nowy właściciel tytułu "Machina", przejęła agencję marketingu mobilnego adMobile, należącą dotychczas...

Kraj, 24 czerwca 2005

Cosmopolitan Cosmetics przeprowadzi największą kampanię dla kosmetyków Puma

Firma Cosmopolitan Cosmetics Polska wprowadza na rynek nową linię kosmetyków zapachowych marki Puma Red & White. Launch nowej serii zostanie...

Kraj, 20 czerwca 2005

ING Nationale-Nederlanden Polska promuje swój OFE

Dziś rusza kampania reklamowa przygotowana przez ING Nationale-Nederlanden Polska SA wspólnie z agencją reklamową Brain. Kampania promuje Otwarty Fundusz Emerytalny...

Kraj, 31 maja 2005

Heyah mocniej wchodzi w lifestyle - konkurs dla kreatorów

Polska Telefonia Cyfrowa w ramach swojej marki pre-paid Heyah jeszcze silniej niż do tej pory angażuje się w szeroko pojęty...

Kraj, 10 maja 2005

Nike ruszył z polską odsłoną kampanii "Power to your feet"

Nike Poland wystartował z polską odsłoną paneuropejskiej kampanii "Power to your feet", która w Europie Zachodniej rozpoczęła się dwa tygodnie...

Kraj, 28 kwietnia 2005

Reebok promuje linię modową Classic, w maju kampania technologiczna

Reebok Poland przeprowadzi w maju kampanię promującą technologię The Pump stosowaną w nowych butach tej firmy ("pompka" dopasowuje automatycznie but...

Kraj, 23 marca 2005

"Machina" ma wrócić jesienią i zaprezentuje nowe podejście do muzyki

"Machina" wróci na rynek jesienią br., o czym powiedział Michał M. Lisiecki, prezes zarządu Platformy Mediowej "Point Group", spółki, która...

Kraj, 21 lutego 2005

"Dlaczego", Korba.pl oraz "Sporootym" na studenckich targach pracy w br.

Magazyn studencki "Dlaczego" i portal Korba.pl (należące do Platformy Mediowej "Point Group") zostały patronami medialnymi Dni Kariery AIESEC i Targów...

Kraj, 7 stycznia 2005

"Dlaczego" z kalendarzem promującym napój Sobe Adrenaline Rush

Miesięcznik "Dlaczego" (Platforma Mediowa Point Group) dołączył do bieżącego wydania kalendarz na rok 2005 przygotowany wspólnie z firmą PepsiCo. Dodatek...

Kraj, 26 listopada 2004

Premiera filmu "Aleksander" wsparta szeroką kampanią

Monolith Films we współpracy z SPI International Polska startuje z kampanią promocyjną hollywoodzkiej superprodukcji "Aleksander". Część kreacji przygotowana została własnymi...

Kraj, 22 listopada 2004

Magazyny Hachette wsparte promocją i z dodatkami

Bieżące numery magazynów Hachette Filipacchi Polska otrzymały wsparcie marketingowe w postaci dodatku oraz promocji w mediach. "Elle" z czwartą z...

Kraj, 9 listopada 2004

Kaliszanka reklamuje wafle Grześki w nowych opakowaniach

FPC Kaliszanka Sp. z o.o. rozpoczęła dwumiesięczną kampanię reklamową w telewizji, prasie i outdoorze, której celem jest poinformowanie o zmianie...

Kraj, 20 października 2004

PKO BP wspiera sprzedaż karty kredytowej Student

PKO BP wprowadził na rynek kartę kredytową dla studentów. Reklamy karty pojawią się w telewizji (TVN Siedem, MTV), na billboardach,...