M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Dobre Rady (marka)"

Kraj, 2 września 2014

Moda na sprytne zakupy - jesienna kampania Allegro

Platforma e-commerce Allegro.pl rozpoczyna nową kampanię reklamową poświęconą zakupom ubrań i artykułów związanych z modą.

Kraj, 8 lipca 2014

Burda dopasowała strukturę BR do wydawniczej

Po niedawnej reorganizacji w BR wydawca wprowadził kolejne korekty.

Kraj, 2 lipca 2014

Burda odświeża "Dobre Rady"

Wydawca podnosi cenę pisma.

Kraj, 17 marca 2014

Burda mianuje dyrektorów wydawniczych i promocji

Wydawca przyporządkowuje poszczególne segmenty magazynowe czterem menedżerom.

Kraj, 3 marca 2014

Burda reorganizuje dział reklamy

Wydawca powołuje trzyosobowy zespół dyrektorów.

Kraj, 14 listopada 2012

Kamis rusza z kampanią adresowaną do kulinarnych pasjonatów

Wielokanałowa kampania wspiera poszerzenie portfolio o Kulinarne Inspiracje.

Kraj, 28 marca 2012

Bakalland powtarza kampanię sprzed roku

Za kreację odpowiada agencja Fat Baby.

Kraj, 11 października 2011

Ziaja rozda dwa miliony próbek

Firma rozpoczęła kampanię reklamową linii kosmetyków aptecznych Ziaja Med.

Kraj, 3 października 2011

Mastercook uderza jesienią

Firma prowadzi wizerunkowo-sprzedażową kampanię sprzętu AGD.

Kraj, 14 września 2011

Rusza kampania nowego Falvitu Estro+

Duży nacisk w kampanii położono na telewizję i prasę.

Kraj, 11 sierpnia 2011

Michał Helman i Iwona Surała awansują w Burdzie

Wydawnictwo tworzy dwa nowe stanowiska, na które awansują menedżerowie firmy.

Kraj, 18 marca 2011

Bosch nagradza pogromców zagnieceń

Firma promuje nowe żelazka m.in. poprzez grę interaktywną.

Kraj, 8 lutego 2011

Jolanta Kwaśniewska felietonistką "Dobrych Rad"

Była pierwsza dama będzie odpowiadać na listy czytelniczek magazynu.

Kraj, 26 stycznia 2011

Klosterfrau repozycjonuje Melisanę

Najnowsza kampania poleca produkt na zaburzenia snu.

Kraj, 19 listopada 2010

Anna Mandes-Tarassov pokieruje dwoma tytułami

Naczelna "Samego Zdrowia" teraz będzie kierowała także redakcją miesięcznika "Dobre Rady", który po odejściu Beaty Dzięgielewskiej pozostał bez redaktora naczelnego.

Kraj, 17 listopada 2010

Beata Dzięgielewska naczelną "Kobiety i Życia"

Redaktor naczelna "Dobrych Rad" przechodzi do Wydawnictwa Bauer.

Kraj, 3 listopada 2010

BSH podkreśla innowacyjność marki Bosch

Pięciotygodniowa kampania reklamowa obejmie telewizję, prasę i internet.

Kraj, 5 października 2010

Zelmer buduje świadomość marki w nowej kategorii

Po raz pierwszy marketer korzysta z mediów społecznościowych.

Kraj, 18 sierpnia 2010

"Naj" sprzedaje ponad 200 tys. egzemplarzy

Po przejściu na miesięczny cykl wydawniczy "Naj" dwa pierwsze wydania sprzedały się w nakładzie odpowiednio 215 tys. egz. i ok. 245 tys. egz. Większość tytułów z tego segmentu notuje jednak znacznie wyższą sprzedaż.

Kraj, 13 kwietnia 2010

„Naj" uderzy w „Olivię"

Po zmianie częstotliwości wydawania z tygodnika na miesięcznik „Naj" prawdopodobnie będzie kosztować około 2 zł i uderzy głównie w „Olivię”.

Kraj, 22 marca 2010

Synoptis poszerza linię Nursea i szuka agencji reklamowej

Synoptis Pharma, spółka należąca do grupy kapitałowej Torfarm (zmieniającej obecnie nazwę na Neuca), rozpoczyna dystrybucję na rynku aptecznym nowego suplementu...

Kraj, 17 marca 2010

Awanse w pionie wydawniczym i reklamowym Burdy

Iwona Ziętkowska, dotychczas redaktor naczelna tytułów ogrodniczych: "Mój Piękny Ogród", "Kalendarz Ogrodniczy" oraz "Mój Piękny Ogród Wydania Specjalne", została dyrektorem...

Kraj, 12 marca 2010

D'aucy promuje w prasie nowe serie warzyw mrożonych

D'aucy Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową w prasie mającą na celu promocję dwóch innowacyjnych serii warzyw mrożonych - Heat &...

Kraj, 11 marca 2010

Nowe tytuły Burdy bazują na pomyśle "Przyślij przepis"

Burda Media Polska wprowadza do sprzedaży dwa nowe tytuły - "Moje Zwierzenia" i "Przepis na Ogród". O planowanym rozszerzeniu portfolio...

Kraj, 26 lutego 2010

Czarnota i Tarnowska przeszły z Burdy do Onetu

Ewelina Czarnota i Beata Tarnowska dołączyły do teamu sprzedażowego Grupy Onet.pl. Obie ostatnio pracowały w biurze reklamy Burda Media Polska....

Kraj, 20 stycznia 2010

Burda reorganizuje team tytułów poradniczych w biurze reklamy, zatrudnia Renatę Gietko

Renata Gietko dołączyła do zespołu biura reklamy tytułów poradniczych wydawnictwa Burda Media Polska. Będzie pełnić funkcję senior account executive, zastępując...

Kraj, 20 listopada 2009

Kamis rusza z bożonarodzeniową kampanią wizerunkową

"Rozsmakuj się w magii świąt, które przywołują najpiękniejsze wspomnienia" - to hasło rozpoczynającej się bożonarodzeniowej kampanii wizerunkowej przypraw Kamis (Kamis...

Kraj, 7 października 2009

Katarzyna Krzywińska poprowadzi zespół tytułów w Burdzie

Katarzyna Krzywińska obejmie stanowisko advertising sales managera w wydawnictwie Burda Polska. Poprowadzi zespół magazynów poradnikowych ("Dobre Rady", "Przyślij przepis","Burda", "Samo...

Kraj, 29 września 2009

Dax Cosmetics reklamuję Perfectę jako markę rodzinną

Wczoraj rozpoczęła się kampania reklamowa marki Perfecta (Dax Cosmetics). Osią działań jest nowy film reklamowy "Matka i córka". Kampanii towarzyszy...

Kraj, 2 lipca 2009

Burda wprowadza pakietowe oferty na sezon jesienno-zimowy

Wydawnictwo Burda Media Polska przygotowało ofertę pakietową "Superoferta". Od numerów wrześniowych br. do numerów styczniowych 2010 r. będzie można wybrać...

Kraj, 3 czerwca 2009

Tarnowska przechodzi do działu reklamy "Dobrych Rad"

Beata Tarnowska będzie odpowiedzialna za magazyn "Dobre Rady" w biurze reklamy Burda Media Polska. Do tej pory była odpowiedzialna za...

Kraj, 13 marca 2009

Kampania "Życie miodem słodzone" wraca do mediów w kolejnej odsłonie

Wystartował drugi etap kampanii popularyzującej miód, którą organizuje Stowarzyszenie Pszczelarzy Zawodowych. Kampanię finansowaną przy wsparciu Unii Europejskiej oraz Rzeczypospolitej Polskiej...

Kraj, 11 marca 2009

Jelfa SA na wiosnę mocno wspiera sprzedaż Vitaralu

"Vitaral - dobry znajomy rodziny" to hasło wiosennej kampanii reklamowej Vitaralu - preparatu witaminowego dla całej rodziny, produkowanego przez Przedsiębiorstwo...

Kraj, 25 lutego 2009

Ha-Pantoten z Banah Group

Agencja Banah Group zaczęła pracować dla marki Ha-Pantoten, suplementu diety z portfolio firmy Axellus. Zadaniem agencji było stworzenie layoutu prasowego...

Kraj, 12 lutego 2009

FagorMastercook promuje nową płytę indukcyjną

FagorMastercook Polska rozpoczął działania promujące nową płytę indukcyjną IDI64 S z innowacyjną funkcją Cyclic. Oryginalne rozwiązanie, wzorowane na iPodzie, umożliwia...

Kraj, 20 stycznia 2009

Winiary prowadzą trzymiesięczną promocję wspartą silną kampanią

Marka Winiary z portfolio Nestle Polska przez trzy miesiące (styczeń-marzec) będzie realizować promocję konsumencką "Kochanie przez gotowanie" wspartą szeroką kampanią...

Kraj, 1 grudnia 2008

Burda zwalnia i łączy stanowiska szefów redakcji tytułów grupy living

Grupa Hubert Burda Media zlikwiduje 20 stanowisk we wszystkich trzech spółkach, które wchodzą w jej skład: Burda Media Polska, Burda...

Kraj, 4 września 2008

Burda reorganizuje strukturę; nie będzie rekrutować szefa marketingu

Wydawnictwo Burda Media Polska wprowadziło nową strukturę swojego wydawnictwa i podzieliło tytuły na pięć grup wydawniczych, które są zgodne z...

Kraj, 30 lipca 2008

ID Advertising przygotował kampanię prasową dla Lioton 1000

Agencja reklamowa ID Advertising zorganizowała kampanię prasową dla żelu przeciwzapalnego Lioton 1000 (Berlin Chemie AG). Pierwsza linia kampanii promocyjnej zorganizowana...

Kraj, 11 lipca 2008

FagorMastercook wspiera prasą i eventami promocję produktów

FagorMastercook prowadzi dwumiesięczną ogólnopolską kampanię prasową wspierającą promocję "30 dni na próbę... Wybór z klasą". Kampania obejmie tytuły wnętrzarskie, poradnikowe...

Kraj, 16 maja 2008

ASA wspiera loterią i kampanią prasową dwa nowe suplementy diety

Firma ASA specjalizująca się w wytwarzaniu suplementów diety oraz kosmetyków medycznych powiększyła portfolio produktów o kolejne dwa preparaty. Producent wprowadza...

Kraj, 16 kwietnia 2008

Dwa awanse w dziale reklamy Burda Media Polska

W biurze reklamy Burda Media Polska awansowano dwie osoby. Agnieszka Borkowska, do tej pory odpowiedzialna za tytuł "Mój Piękny Ogród",...

Kraj, 14 kwietnia 2008

"Kaleidoscope" zmienia profil; Monika Rosa-Grzegorczyk odpowiada za reklamę

PLL LOT wprowadziło na pokłady swoich samolotów zmieniony magazyn pokładowy "Kaleidoscope". Jego wydawcą jest wyłoniona w przetargu (rozstrzygniętym na początku...

Kraj, 8 kwietnia 2008

Sylwia Bodych dołączyła do biura reklamy Burdy

Sylwia Bodych objęła stanowisko senior account executive'a w biurze reklamy Burda Media Polska. Będzie odpowiedzialna za sprzedaż powierzchni reklamowej w...

Kraj, 14 marca 2008

Sass-Szczepkowska zastępcą head group managera "In Style"

Agnieszka Sass-Szczepkowska awansowała na stanowisko zastępcy head group managera magazynu "In Style" w biurze reklamy Burda Media Polska. Dotychczas pracowała...

Kraj, 10 marca 2008

Zmiany personalne w dziale reklamy grupy poradników Burdy

Barbara Ożóg objęła stanowisko head group managera magazynów poradnikowych w Burda Media Polska. Będzie koordynowała prace w dziale reklamy tytułów:...

Kraj, 12 lutego 2008

Alicja Mazurek dołączyła do biura reklamy Burdy

Do zespołu Women's Advisor (obejmuje tytuły: "Dobre Rady", "Samo Zdrowie", "Sól i Pieprz", "Burda", "Anna") w dziale reklamy wydawnictwa Burda...

Kraj, 1 lutego 2008

Spółka Hachette Filipacchi Burda Polska zmieniła nazwę

Spółka Hachette Filipacchi Burda Polska Sp. z o.o. (HFBP) zmienia nazwę na Burda Media Polska. Zmiana jest wynikiem przejęcia 100...

Kraj, 2 października 2007

Burda Verlag Osteuropa przejmuje brakujące udziały w HFBP

Burda Verlag Osteuropa GmbH przejmie brakujące 49 proc. udziałów w polskiej firmie-córce Hachette Filipacchi Burda Polska (HFBP). Tym samym stanie...

Kraj, 1 października 2007

Loterię promocyjną Mastercook wspiera kampania reklamowa

Dzisiaj wystartowała loteria promocyjna marki Mastercook (FagorMastercook) - "Marzenia do spełnienia". Promocję wspiera kampania reklamowa prowadzona w telewizji (m.in.: TVN,...