M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Dodge (marka)"

Zagranica, 2 kwietnia 2012

Chrysler kontynuuje "polityczną" kampanię [wideo]

Producent aut zaprezentował kolejne spoty z serii "Halftime in America".

Kraj, 6 kwietnia 2011

Sławomir Szałkowski country managerem Jeepa i Lancii

Zastąpił Macieja Ratyńskiego, który będzie pracował w egipskich strukturach firmy.

Zagranica, 8 października 2010

Andrea Formica dyr. zarządzającym Fiata

Jego poprzednik będzie zarządzać operacjami międzynarodowymi.

Kraj, 16 września 2010

Marketing Chryslera w Fiacie

Struktury marketingowe Chryslera w Polsce przeniesiono do Fiat Auto Poland.

Zagranica, 1 czerwca 2010

Dodge ma nowe logo

Marka ma się dzięki temu odróżniać od siostrzanego brandu Ram.

Kraj, 26 stycznia 2010

AdTotal i MEC Interaction realizują wyprzedaż marek Chryslera w kanale mobilnym

Multimedialna sieć reklamowa AdTotal, należąca do Wirtualnej Polski, i MEC Interaction realizują dla Chrysler Polska niestandardową kampanię promocyjną wykorzystującą kanały...

Zagranica, 14 grudnia 2009

Wieden+Kennedy zajmie się obsługą marki Dodge

Agencja reklamowa Wieden+Kennedy zajmie się prowadzeniem działań reklamowych dla marki Dodge na rynku amerykańskim - podał, powołując się na własne...

Zagranica, 9 listopada 2009

Marki Chrysler i Dodge znikną z Europy

Marki samochodów Chrysler i Dodge znikną z rynku europejskiego. Zostaną zastąpione brandami Fiat i Lancia. Tak przewiduje pięcioletni plan odmłodzenia...

Zagranica, 2 września 2009

Chrysler prowadzi globalny przetarg reklamowy

Chrysler rozpoczął przetarg reklamowy na obsługę zaplanowanej jeszcze na ten rok globalnej kampanii reklamowej. Działania te mają być zrealizowane w...

Kraj, 14 maja 2009

Chrysler promuje nową ofertę zakupu, rozdaje talony na paliwo

Chrysler Polska rozpoczął kampanię reklamową promującą nową ofertę cenową dla wybranych modeli samochodów: Dodge, Jeep i Chrysler. Każdy klient może...

Zagranica, 6 lutego 2009

Chrysler łączy reklamy i sprzedaż swoich trzech marek

Koncern motoryzacyjny Chrysler w Stanach Zjednoczonych rozpoczął kampanię reklamową, w której łączy wszystkie swoje trzy marki, czyli: Chryslera, Dodge'a i...

Kraj, 2 grudnia 2008

Chrysler zawiesza wydawanie swoich magazynów, ogranicza wydatki marketingowe

Chrysler Polska, właściciel marek samochodowych: Chrysler, Jeep i Dodge, zawiesza wydawanie swoich dwóch polskich wersji magazynów - "Freedom" i "Dodge"....

Kraj, 24 października 2008

Noworoczne pocztówki w kampanii modelu Dodge Caliber

Pocztówki z życzeniami szczęśliwego Nowego Roku 2009 są elementem kampanii wspierającej debiut modelu Dodge Caliber SRT4 na polskim rynku. Rozwinięciem...

Kraj, 25 lipca 2008

Chrysler Polska wypowiada wojnę cenową Niemcom

Chrysler Polska (marki: Chrysler, Dodge i Jeep) rusza w najbliższy poniedziałek z kampanią promocyjną pod hasłem "Z Niemiec sprowadzamy tylko...

Kraj, 6 lutego 2008

Katarzyna Masewicz odeszła z DFF; Adam Śmiłowski nowym senior strategic plannerem

Katarzyna Masewicz, dyrektor strategiczny w DougFaberFamily (DFF), rozstała się z agencją. Pracowała w DFF od kwietnia 2007 r., wcześniej przez...

Kraj, 30 stycznia 2008

DaimlerChrysler Leasing Polska zmienił nazwę na Mercedes-Benz Leasing Polska

Spółka DaimlerChrysler Leasing Polska zmieniła nazwę na Mercedes-Benz Leasing Polska Sp. z o.o. Zmiana jest konsekwencją uchwały podjętej podczas nadzwyczajnego...

Zagranica, 31 maja 2007

George Murphy odchodzi z Chrysler Group

George Murphy, pełniący funkcję senior VP-global brand marketing w koncernie Chrysler Group, odchodzi z firmy pod koniec tego miesiąca. Murphy...

Zagranica, 24 listopada 2006

DaimlerChrysler w Wielkiej Brytanii zamierza potroić budżet online'owy w 2007 r.

DaimlerChrysler w Wielkiej Brytanii zamierza potroić swój budżet e-marketingowy. Ten skok odbędzie się kosztem innych mediów, producent samochodów okroi nieco...

Kraj, 21 czerwca 2006

DaimlerChrysler w 2007 r. wprowadzi dwa modele Dodge, hasło przewodnie marki: "Dodge - bierz życie za rogi"

DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) zamierza wprowadzić w przyszłym roku do Polski dwa kolejne modele marki Dodge, w tym momencie debiutującej...

Kraj, 19 czerwca 2006

ContactPoint będzie obsługiwał infolinię marki Dodge

Firma telemarketingowa ContactPoint będzie obsługiwała infolinię marki Dodge, która właśnie debiutuje na polskim rynku. Już od roku ContactPoint jest odpowiedzialny...

Kraj, 14 czerwca 2006

DaimlerChrysler rozpoczyna akcję teaserową wspierającą launch marki Dodge

DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) rozpoczyna kampanię reklamową wprowadzającą do Polski nieobecną do tej pory amerykańską markę Dodge. - Cele działań...

Kraj, 19 października 2005

PLL LOT rozpoczyna internetową kampanię na kilku rynkach europejskich

Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły internetową kampanię reklamową, która obejmie zasięgiem kilka rynków europejskich, w tym Francję, Wielką Brytanię i...

Zagranica, 20 sierpnia 2003

Pierwsze efekty analizy wydatków marketingowych Chryslera

Cindy Nelson, główny media buying executive odpowiadająca za budżet Chrysler Group w należącym do grupy Omnicom domu mediowym PHD, zrezygnowała...