M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Domestos (marka)"

Kraj, 24 stycznia 2014

Knorr, Coca-Cola i Milka markami najczęściej kupowanymi przez użytkowników Listonic

W 2013 r. największą popularnością cieszyły się produkty spożywcze - przede wszystkim warzywa i owoce, nabiał oraz przyprawy.

Zagranica, 7 stycznia 2014

Asda rzuca wyzwanie Aldi i Lidlowi

Rusza kampania o budżecie 50 mln funtów.

Zagranica, 31 stycznia 2013

Unilever namawia do oszczędności

Marki Radox, Domestos i Persil rozpoczynają w tym tygodniu drugą fazę społecznego eksperymentu.

Kraj, 21 listopada 2012

Domestos walczy o czystsze toalety

Marka Unilevera angażuje konsumentów w World Toilet Day.

Zagranica, 26 października 2012

Unilever odnotowuje wzrost sprzedaży

Kampanie Lynx, Domestos i Hellmann's przyczyniły się do wzrostu wpływów Unilevera.

Kraj, 18 sierpnia 2011

Miliony bakterii Domestosa na Facebooku

Marka promuje systemowe podejście do czystości i używania produktów Domestos.

Artykuły weekendowe, 12 sierpnia 2011

Polacy myją ręce po wyjściu z toalety

Pamiętają też o opuszczaniu deski klozetowej i myciu rąk po zabawie ze zwierzętami - wynika z badań TNS OBOP zrealizowanych dla marki Domestos, należącej do Unilever Polska.

Kraj, 11 sierpnia 2011

Z włoskiego Unilevera do Diageo Polska

Michał Groniewski został senior brand managerem w Diageo Polska.

Zagranica, 25 lipca 2011

Unilever szykuje globalny launch Cafe Zero

Do obsługi reklamowej projektu koncern wybrał agencję DLKW Lowe.

Kraj, 1 lipca 2011

Izabela Korzeniowska odpowiada za dezodoranty w Unileverze

Zastąpi Tycjana Lewandowskiego, który odszedł do Kompanii Piwowarskiej.

Kraj, 16 czerwca 2011

Konsumenci testują produkty Domestosa

Akcja, w czasie której Unilever rozda tysiąc zestawów produktów marki, ma na celu edukowanie w zakresie higieny.

Kraj, 24 marca 2011

Wiosenne porządki w Chacie Polskiej

Ruszyła akcja promocyjna w sieci sklepów zaplanowana przez LoboSystem.

Zagranica, 17 listopada 2010

Domestos śledzi spuszczanie wody

Marka uruchomiła aplikację, która ma wspierać obchody World Toilet Day.

Kraj, 12 października 2010

30 tys. nagród od Domestosa

IQ Marketing autorem akcji promocyjnej marki Unilevera.

Kraj, 12 sierpnia 2010

Unilever edukuje i promuje Domestosa

Marketer wspiera żel usuwający kamień, powołując się na groźne bakterie.

Kraj, 14 czerwca 2010

Domestos zdominował toalety

Marka zwiększa udziały rynkowe szybciej niż cała kategoria.

Kraj, 23 lutego 2010

Reckitt Benckiser wejdzie na rynek środków antybakteryjnych

Reckitt Benckiser wejdzie w Polsce na rynek środków antybakteryjnych - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Prawdopodobnie chodzi o jedną dwóch znanych na...

Kraj, 13 października 2009

Unilever rusza z promocją konsumencką Cifa i Domestosa

Unilever rozpoczął ogólnopolską promocję konsumencką marek Cif i Domestos pod hasłem "Sprawdź, jak oni sprzątają". Za opracowanie koncepcji, kreację i...

Przetargi, 29 czerwca 2009

Unilever prowadzi przetarg dotyczący promocji Domestosa

Unilever prowadzi przetarg mający doprowadzić do wyboru agencji reklamowej, która zajmie się obsługą działań promocyjnych związanych z marką Domestos -...

Kraj, 9 marca 2009

Carrefour zmienia strategię i komunikuje, jak oszczędnie robić zakupy

Sieć handlowa Carrefour zmienia strategię i komunikuje, jak oszczędnie robić zakupy. Ruch ten związany jest ze spowolnieniem gospodarczym i spodziewanym...

Kraj, 4 marca 2009

Reckitt reaktywuje po wielu latach markę Harpic; powalczy z Domestosem

Reckitt Benckiser Poland wprowadza na polski rynek markę środków do czyszczenia toalet Harpic Max. Launchowi towarzyszy silna kampania reklamowa. Harpic,...

Kraj, 29 stycznia 2009

Uzupełnienie: ElectricBrothers współautorem serwisu promocji Cifa i Domestosa

W uzupełnieniu wczorajszej informacji "Unilever Polska realizuje program konsumencki dla marek Cif i Domestos" informujemy, że stronę WWW dla tego...

Kraj, 28 stycznia 2009

Unilever Polska realizuje program konsumencki dla marek Cif i Domestos

Unilever Polska realizuje program konsumencki dla marek Cif i Domestos. Celem akcji jest wzrost sprzedaży obu marek. Akcja oparta jest...

Kraj, 10 kwietnia 2008

Małgorzata Gazda account directorem Brainshop U-Boot

Małgorzata Gazda została account directorem w agencji reklamowej Brainshop U-Boot. Poprzednio była związana z Draft FCB + AdFabrika, gdzie pełniła...

Kraj, 8 sierpnia 2007

Monika Rut będzie szefem marketingu Coty Polska

Monika Rut, dotychczas marketing manager marki Knorr w Unilever Polska, obejmie funkcję szefa marketingu w Coty Polska, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

Kraj, 20 czerwca 2007

Unilever rozda 2 mln testerów w ramach kampanii Domestosa

Unilever Polska rozda 2 mln testerów twardości wody w ramach kampanii promującej markę Domestos. Akcja jest elementem launchu nowej odmiany...

Przetargi, 3 kwietnia 2007

Tequila/Polska prawdopodobnie wygrała przetarg na promocję konsumencką dla Domestosa

Tequila/Polska prawdopodobnie wygrała przetarg na promocję konsumencką dla marki Domestos z portfolio Unilever Polska. Nazw innych firm biorących w nim...

Kraj, 13 czerwca 2006

Osiem polskich projektów PR nominowanych do Golden World Awards 2006

W sumie osiem polskich projektów PR zrealizowanych przez agencje zrzeszone w Związku Firm Public Relations zostało nominowanych do nagrody Golden...

Kraj, 9 czerwca 2006

Nominacja Multi Communications w konkursie IPRA za program "Domestos - tu byłem"

Program edukacyjny "Domestos - tu byłem" realizowany dla marki Domestos (Unilever) przez agencję Multi Communications został nominowany do nagrody w...

Kraj, 5 czerwca 2006

Euro RSCG Marketing House autorem akcji "Urodziny Champion z Unileverem"

Firma marketing services Euro RSCG Marketing House przygotowała loterię promocyjną z okazji urodzin supermarketów Champion/Globi. Akcja "Urodziny Champion z Unileverem"...

Przetargi, 7 kwietnia 2006

Multi Communications realizuje kongres Microsoft Security Summit

Dział event management agencji public relations Multi Communications wygrał przetarg organizowany przez Microsoft na realizację w Warszawie kongresu Microsoft Security...

Przetargi, 9 czerwca 2005

LeasePlan powierzył budżet PR agencji Multi Communications

Agencja Multi Communications wygrała przetarg na obsługę PR firmy LeasePlan Fleet Management Polska, zarządzającej flotami samochodowymi oraz zapewniającej usługi leasingowe....

Kraj, 24 maja 2005

Euro RSCG Marketing House rozważa stworzenie działu kreacji

Agencja BTL-owa Euro RSCG Marketing House rozważa stworzenie własnego działu kreacji. - To pewnie jeszcze nie kwestia tego roku -...

Kraj, 23 maja 2005

Euro RSCG Marketing House obsłuży program promocyjny Domestosa

Firma marketing services Euro RSCG Marketing House zwyciężyła w przetargu na realizację programu promocyjnego dla Domestosa - marki z portfolio...

Kraj, 27 kwietnia 2005

Nokia i Nivea prowadzą w sondażu European Trusted Brands

Złotymi i Srebrnymi Godłami nagrodzono 60 marek, które zostały najlepiej ocenione w sondażu konsumenckim European Trusted Brands organizowanym przez Reader's...

Kraj, 27 stycznia 2005

Unilever zmienił strategię komunikacyjną marki Domestos

Unilever Polska zmienił strategię komunikacyjną marki środków czystości Domestos. Jednocześnie rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa, która jest już wynikiem zmian...

Zagranica, 7 stycznia 2005

DDB Tribal wygrało przetarg na serwis www dla Domestosa

Brytyjska agencja interaktywna DDB Tribal należąca do DDB Worldwide (Grupa Omnicom) wygrała dwuetapowy przetarg na realizację serwisu internetowego dla marki...

Kraj, 24 sierpnia 2004

Domestos rozszerza markę o kostkę toaletową w płynie

Unilever rozszerzył linię Domestos o nowy produkt - kostkę toaletową w płynie, która odświeża, zapobiega osadzaniu się kamienia, czyści i...

Kraj, 12 maja 2004

Unilever wprowadził na rynek kolejną wersję Domestosa - Pink Fresh

Unilever wprowadził szósty wariant zapachowy środka czyszcząco-dezynfekującego Domestos - Pink Fresh. 750-mililitrowe opakowanie produktu kosztuje ok. 7,50 zł. Niebawem ma...

Kraj, 26 marca 2004

Multi Communications zajmie się obsługą PR wydawnictwa Reader's Digest

Agencja Multi Communications rozpocznie obsługę PR wydawnictwa Reader's Digest. Współpraca będzie dotyczyć produktów wydawnictwa oraz PR korporacyjnego. Agencja zajmie się...

Kraj, 18 lutego 2004

Unilever wprowadza nową formułę wsparcia dezodorantów Rexona

Unilever wprowadzi w marcu br. na rynek nową linię dezodorantów Rexona, co się wiąże ze zmianą dotychczasowej koncepcji marketingowej, zmianą...

Kraj, 4 grudnia 2003

Domestos jabłkowy wsparty reklamą telewizyjną

Unilever Polska wspiera reklamą telewizyjną markę Domestos. Tym razem film reklamowy opowiada o nowym jabłkowym wariancie zapachowym tego środka czystości....

Zagranica, 2 grudnia 2003

Agencja reklamowa Lowe straciła budżet reklamowy marki Surf

Agencja reklamowa Lowe straciła w Europie obsługę budżetu proszku do prania Surf należącego do portfolio koncernu Unilever. Nową agencją tego...

Kraj, 28 listopada 2003

G7 i Zenith Media przygotowały kampanię odnowionej marki Skrzat

Cussons Polska rozpoczął działania reklamowe dla marki środków czystości dla domu Skrzat, którą w ostatnim czasie starannie odnowiono. "Rozszerzyliśmy markę....

Kraj, 27 sierpnia 2003

Unilever, PTK Centertel, McDonald's i "Super Express" partnerami Kropka

TVN będzie wspierał swoją nową jesienną ramówkę w ramach drugiej edycji promocji interaktywnej Kropek. Celem tej akcji marketingowej jest umocnienie...

Kraj, 30 lipca 2003

Paweł Kamiński zostanie dyrektorem marketingu Coty Polska

Paweł Kamiński obejmie stanowisko dyrektora marketingu kosmetycznego koncernu Coty Polska. Kamiński wcześniej był dyrektorem marketingu w firmie Diageo Polska zajmującej...

Kraj, 25 lipca 2003

TVN rozważa możliwość prowadzenia drugiej edycji promocji "Kropek"

TVN rozważa możliwość rozpoczęcia jesienią br. drugiej edycji promocji "Kropek". Zdaniem Marka Szafarza, dyrektora działu marketingu TVN, decyzja o rozpoczęciu...

Kraj, 2 lipca 2003

Henkel wygrał sprawę przeciwko Unileverowi przed Radą Reklamy

Henkel Polska SA wygrał sprawę przeciwko firmie Unilever Polska SA przed arbitrażem Rady Reklamy. Henkel zarzucił Unileverowi prowadzenie reklamy porównawczej...

Kraj, 30 maja 2003

Rekopol nowym klientem agencji PR Multi-Event Communications

Do grona klientów agencji public relations Multi-Event Communications dołączył Rekopol Organizacja Odzysku SA. Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii działań...

Kraj, 11 października 2002

Kropek zwiększył sprzedaż "Super Expressu"

Wstępne wyniki sprzedaży pokazują, że czytelnicy "Super Expressu" chętnie biorą udział w zabawie organizowanej wspólnie przez TVN, "Super Express", Shell,...