M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Dorato (marka)"

Kraj, 18 czerwca 2014

Kampania promocyjna Dorato

Za kreację limitowanej serii odpowiada agencja Walk Creative.

Kraj, 29 października 2012

Tomasz Gasiński rozstaje się z Ambrą

Z firmy po ponad 4,5 latach odchodzi senior brand manager.

Kraj, 18 kwietnia 2012

Liberty Direct bez kierownika działu komunikacji marketingowej

Marcin Andrzejczyk został senior brand managerem w Diageo Polska.

Kraj, 4 listopada 2011

Ambra wprowadza nowe szaty Michała Anioła

Producent win musujących Michel Angelo odświeżył ich opakowania i przygotował wsparcie marketingowe.

Kraj, 19 maja 2011

Marka wódki Baczewski w portfolio Ambry

To będzie druga marka wódki w portfolio firmy, która do tej pory koncentrowała się głównie na sprzedaży wina.

Kraj, 15 grudnia 2010

Cin & Cin i Dorato intensywnie w telewizji

Producent win musujących Dorato oraz Cin & Cin w tym sezonie mocno wszedł w telewizję.

Kraj, 10 grudnia 2010

Ambra przeznacza na nagrody ponad 15 mln zł

Producent marki Dorato przygotował bodaj największą w branży alkoholowej promocję konsumencką.

Kraj, 19 listopada 2010

Winezja za 2 mln zł

Ambra wraz z firmą technologiczną Jade uruchamiają internetowy portal i sklep winiarski Winezja.pl.

Kraj, 15 lipca 2009

Nowe pozycjonowanie Dorato - na więcej okazji

Ambra SA wprowadza nowe pozycjonowanie marki Dorato - lidera rynku win musujących. Operację wspiera agencja Swiift. Dorato postrzegane było do...

Kraj, 19 maja 2009

Swiift rozpoczęła obsługę marki Dorato z oferty Ambry

Agencja reklamowa Swiift rozpoczęła obsługę marki win musujących Dorato z portfolio firmy Ambra SA. Swiift wesprze markę Dorato działaniami interaktywnymi,...

Kraj, 16 grudnia 2008

Ambra rusza z najsilniejszą w historii kampanią marki Cin & Cin

Ambra SA, producent i dystrybutor alkoholi, m.in. win marki Cin & Cin, przygotował dla tego brandu najsilniejszą w dotychczasowej historii...

Kraj, 14 marca 2008

Wojciech Czuk odpowiedzialny za marketing Ambry odszedł z firmy

Wojciech Czuk, który jako marketing manager kierował marketingiem firmy winiarskiej Ambra SA, odszedł z firmy. Jego dalsze plany nie są...

Kraj, 5 października 2007

Brandy Design stworzyło nowy wizerunek marki Dorato

Agencja brandingowa Brandy Design na zlecenie firm Ambra i Soare Sekt z Czech stworzyła nowy wizerunek marki Dorato - lidera...

Kraj, 16 marca 2007

Centrum Wina deklaruje zwiększenie inwestycji w projekty marketingowe

Centrum Wina, spółka zależna Ambry SA, deklaruje wzrost inwestycji w działania marketingowe. W drugiej połowie roku wsparcie uzyskają prawdopodobnie marki...

Kraj, 14 grudnia 2006

IMIGe Poland rozpoczyna współpracę z firmą Ambra

IMIGe Poland rozpoczyna współpracę z firmą Ambra, producentem alkoholi. W hipermarketach pojawiła się reklama z hasłem "Naturalnie uświetnia wszystkie okazje",...

Kraj, 10 listopada 2006

Ambra odświeża markę win musujących Dorato

Ambra SA odświeża wizerunek Dorato, marki numer jeden wśród win musujących na polskim rynku. Zmiany podyktowane są wprowadzeniem nowego pozycjonowania...

Przetargi, 17 marca 2006

Butik kreatywny Jasieński i Stadnicki wygrywa dwa przetargi Ambry

Butik kreatywny Jasieński i Stadnicki wygrywa przetargi Ambry na obsługę marek win Dorato i Fiore. Do pierwszego przetargu zaproszono 5...

Kraj, 7 grudnia 2005

Ambra rusza z kampanią telewizyjną win marki Dorato

Ambra SA rozpoczyna kampanię telewizyjną swojej flagowej marki win musujących Dorato. Spoty reklamowe (informujące o sponsorowanej imprezie Dorato Non Stop...

Kraj, 30 listopada 2005

Cin & Cin wykorzystał w reklamach motyw bajki o Kopciuszku

Ambra SA, producent m.in. wina musującego marki Cin & Cin, rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową przed zbliżającym się okresem świątecznym i...

Kraj, 1 września 2005

Tomasz Borchowiec nowym szefem marketingu Link4

Tomasz Borchowiec, do niedawna dyrektor marketingu firmy Ambra SA, obejmie stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i marketingu Towarzystwa Ubezpieczeniowego Link4. Elżbieta...

Kraj, 31 sierpnia 2005

Wojciech Czuk nowym szefem marketingu Ambry

Ambra SA, producent m.in. win musujących Dorato i wermutów Cin & Cin, ma nowego szefa marketingu. Został nim Wojciech Czuk,...

Przetargi, 10 sierpnia 2005

Agencja Afekt wygrała budżet BTL-owy Ambry

Agencja BTL-owa Afekt wygrała przetarg zorganizowany przez firmę Ambra SA, producenta m.in. win musujących Cin & Cin i Dorato, na...

Przetargi, 15 lipca 2005

Hossa, Open i PZL na short-liście w przetargu Ambry

Na krótkiej liście w przetargu firmy winiarskiej Ambra SA zostały trzy z pięciu zaproszonych agencji: Hossa, Open i PZL. Jak...

Przetargi, 30 maja 2005

Pięć agencji w przetargu Ambry

Firma winiarska Ambra SA zorganizowała przetarg reklamowy, do którego zaprosiła pięć agencji reklamowych: Brain, Hossa (agencja pracowała wcześniej dla spółki-córki...

Przetargi, 23 sierpnia 2004

Pięć domów mediowych stara się o budżet mediowy Ambry SA

Ambra SA, importer i dystrybutor napojów alkoholowych, zaprosił pięć domów mediowych do przetargu na obsługę swojego budżetu mediowego. Jak powiedział...

Kraj, 10 sierpnia 2004

Tratoria Dom PR rozpocznie obsługę public relations Centrum Wina

Tratoria Dom PR rozpoczęła współpracę z wiodącym na rynku polskim importerem win markowych Centrum Wina. Kontrakt obejmuje obsługę PR firmy...

Kraj, 22 lipca 2004

Ambra SA promuje wermut Cin & Cin z filmem DVD w prezencie

Producent, importer i dystrybutor alkoholi firma Ambra SA przygotowała nietypową promocję wina typu wermut marki Cin & Cin - jego...

Przetargi, 21 lipca 2004

Ambra SA wybrała agencję Open do obsługi marki Dorato

Firma Ambra SA, producent m.in. win musujących marki Dorato, rozstrzygnęła przetarg, którego celem było wybranie agencji reklamowej do obsługi tej...

Przetargi, 14 lipca 2004

Ambra SA kończy przetarg na obsługę reklamową marki Dorato

Firma Ambra SA, producent m.in. win musujących marki Dorato, prowadzi przetarg, którego celem jest wybranie agencji reklamowej do obsługi tej...

Kraj, 5 grudnia 2003

Ambra wzmacnia wizerunek Dorato przez limitowaną edycję Brut dla VIP-ów

Ambra w uzupełnieniu trwającej kampanii ATL autorstwa agencji reklamowej GPD przeprowadzi akcję wizerunkową marki Dorato skierowaną do VIP-ów. Po raz...

Kraj, 7 listopada 2003

Ambra będzie reklamować markę Dorato w telewizji i na outdoorze

Agencja reklamowa GPD z Poznania na zlecenie firmy Ambra SA, producenta m.in. win musujących Dorato, przygotowała kampanię reklamową tej marki...

Kraj, 29 października 2003

Ambra wspiera reklamowo markę Cin & Cin

Firma Ambra SA, importer i dystrybutor napojów alkoholowych, wspiera reklamowo markę win musujących Cin & Cin. Kampania, która ma miejsce...

Kraj, 23 października 2003

GPD wprowadza do oferty nowy system badawczy - Adwise

Agencja reklamowa GPD wprowadza do swojej oferty autorski system badawczy pod nazwą Adwise. "Chodzi nam przede wszystkim o usprawnienie działań...

Kraj, 23 grudnia 2002

Dominacja Cin & Cin i Dorato na rynku win musujących w Polsce

Poza okresem sylwestrowym wino musujące i szampana polscy konsumenci kupują rzadko - wynika z badań przeprowadzonych przez firmę badawczą Ipsos....

Kraj, 2 kwietnia 2001

AMBRA SA ZOSTAŁA DYSTRYBUTOREM WÓDKI ABSOLUT W POLSCE

Wbrew wcześniejszym spekulacjom na temat przejęcia dystrybucji wódki Absolut w Polsce przez koncern alkoholowy Unicom Bols Group ostatecznie umowa w...