W nowych działaniach marketer pokazuje, ile robi dla dobra wspólnego, podkreślając zasługi poszczególnych marek.
Produkty z portfolio giganta FMCG będzie można kupić za pośrednictwem chińskiej firmy.
Startuje kolejna kampania marki Unilevera "Change One Thing".
W Azji Unilever zacieśnia współpracę z Alibabą.
Marka Unilevera z nową komunikacją, której ambasadorką jest Dorota Wellman.
Havas Media Group prezentuje wyniki globalnego badania.
Startuje kampania Dove w social mediach.
Marketer nie ujawnia, jakich marek dotyczy przetarg.
Unilever ruszył z kampanią Dove Men + Care. Za planowanie mediów odpowiada PHD Mediadirection, a strategię oraz kreację przygotowała agencja Blueberry.
Marketer ruszył w Malezji z przewrotną kampanią, w której słyszymy definicję piękna z ust małej dziewczynki.
Agencja poszerza zakres współpracy z Unileverem.
Agata Piotrowska awansowała. Do agencji przeszły dwie osoby z PZL.
Marka Unilevera kontynuuje namawianie kobiet do szukania w sobie piękna.
Havas Group poinformował o zysku brutto w wysokości 88 mln euro za pierwszą połowę 2013 roku, co oznacza 8-proc. wzrost w porównaniu z analogicznym okresem 2012 r.
Nowy film wirusowy w ramach platformy "Prawdziwe piękno".
Daryl Fielding zastąpiła na tym stanowisku Danielle Crook.
Wystartowała kolejna odsłona kampanii pod hasłem "Words Mark Children Forever".
W USA ruszyła kolejna odsłona kampanii "Prawdziwe piękno".
Koncern Unilever zapowiedział wprowadzenie bardziej ekologicznych opakowań dezodorantów linii Sure, Dove oraz Vaseline. Relaunch tych produktów zostanie w Wlk. Brytanii wsparty kampanią komunikacyjną o wartości 13 mln funtów.
Robert Ray, Toby Roberts i Guy Cousins będą zarządzać nową jednostką odpowiedzialną za globalne planowanie komunikacji dla Unilevera.
Marketer i sieć chcą zmienić nawyki żywieniowe Polaków.
Decyzja będzie dotyczyła ponad 300 pracowników marketingu koncernu w Europie.
Marketer o ponad jedną trzecią zmniejszył inwestycje na wsparcie tej marki.
Agencja rozszerza ofertę dla marketerów przygotowaną wspólnie z siecią HDS.
Brand należący do P&G jest wyceniany na 11,8 mld dolarów.
Unilever startuje w Wlk. Brytanii z - jak określają przedstawiciele marketera - "przełomową" kampanią dla marki Dove.
Zysk netto grupy Havas za 2011 rok wzrósł o 9 proc. i wyniósł 120 mln euro. Od 1 września br. brand Euro RSCG zostanie zastąpiony przez Havas Worldwide.
Google powtórnie wybrany najlepszą marką przez Brytyjczyków. Dove zastąpił Nokię w top 20 według YouGov BrandIndex.
Marka Unilevera prowadzi przetarg - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.
Firma chce przyciągnąć marki do platformy iAd, która obsługuje urządzenia przenośne.
Zwycięska agencja zajmie się obsługą PR linii dla kobiet.
Aktorka wesprze całościowy relaunch marki kosmetyków w Wlk. Brytanii.
W zespole agencji zastąpił Michała Pstruchę i pracuje jako copywriter.
Zastąpi Tycjana Lewandowskiego, który odszedł do Kompanii Piwowarskiej.
Wieloletni pracownik Unilevera przechodzi do Kompanii Piwowarskiej.
W ramach globalnego programu, mającego na celu obniżkę kosztów i działania proekologiczne, w Polsce pojawiły się nowe butelki dezodorantów Dove i Rexona.