M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "droga5 (firma)"

Zagranica, 14 października 2015

Droga5 dla Clerasilu

"Teacher Truths" to nowa kampania, która w Stanach promuje produkty przeciw trądzikowi.

Zagranica, 3 sierpnia 2015

NGR Energy pozwala wybierać

Wystartowały niestandardowe działania marki realizowane przez Droga5 promujące alternatywne źródła energii.

Zagranica, 27 lipca 2015

Wieden & Kennedy wygrywa budżet Nurofenu

Przetarg na globalną obsługę marki z portfolio Reckitt Benckiser rozstrzygnięty.

Kraj, 1 kwietnia 2015

Mondelez proponuje śniadanie w formie tartinki

Firma poszerza portfolio ciastek BelVita o tartinki z nadzieniem czekoladowo-orzechowym.

Kraj, 18 marca 2015

Trzy statuetki dla Polski w YGA

Kampanie Wojciecha Kowalika, Macieja Koziny, Macieja Sobieskiego, Jana Cieślara i Rafała Rysia docenione na jednym z najważniejszych festiwali reklamowych na świecie.

Kraj, 19 lutego 2015

BelVita z nową komunikacją

Marka Mondeleza adresuje swój komunikat do "mistrzów poranka".

Zagranica, 21 listopada 2014

Sarah Thomson zostaje global CEO agencji Droga5

Awanse są związane z pozyskaniem nowych klientów.

Zagranica, 4 sierpnia 2014

Under Armour rusza z nową kampanią reklamową

"I will what I want" - tak brzmi nowe hasło firmy Under Armour.

Zagranica, 22 maja 2014

Droga5 wygrywa przetarg na obsługę marki Ciroc

Europejski oddział agencji obsłuży markę z portfolio Diageo poza rynkiem amerykańskim.

Zagranica, 13 maja 2014

Reckitt Benckiser rozszerzył grono agencji reklamowych

Nowe agencje wybrane w drodze rozstrzygniętego właśnie przetargu to McCann, Droga5 i Wieden & Kennedy.

Zagranica, 29 kwietnia 2014

Spotify z największą w historii kampanią w Wielkiej Brytanii

W nowych działaniach Spotify podkreśla znaczenie komunikacji w życiu ludzi.

Zagranica, 13 grudnia 2013

JWT wygrywa globalny budżet Pumy

Firma po 5 latach współpracy rozstaje się z Droga5.

Zagranica, 2 grudnia 2013

Droga5 Europe obsłuży markę Radox

Założone w tym roku europejskie biuro agencji wygrało kolejny budżet.

Zagranica, 20 listopada 2013

Sweter na święta od Coca-Coli

Coke Zero postawiła na wirtualne projektowanie świątecznych swetrów.

Zagranica, 15 lipca 2013

Droga5 sprzedaje prawie połowę udziałów

Nabywcą jest William Morris Endeavor.

Zagranica, 26 marca 2013

Spotify zaprezentował pierwszy spot reklamowy

Rusza kampania reklamowa Spotify w USA.

Zagranica, 20 marca 2013

Coke Zero w USA z komunikatem do mężczyzn

Tematyka spotów wiąże się z turniejem mężczyzn NCAA w koszykówce, nawiązuje też do historii Stanów Zjednoczonych.

Zagranica, 18 marca 2013

Coke Zero z nową kampanią

Agencja Droga5 przygotowała swój pierwszy spot reklamowy dla marki.

Zagranica, 11 lutego 2013

Puma rozbudowuje ofertę i startuje z kampanią

Marka wprowadza serię produktów pod nazwą "Nature of Performance". Pojawią się również dodatki do głównych kategorii produktów marki.

Zagranica, 16 października 2012

Coke Zero goni Coca-Cola Light w Europie

Niebawem sprzedaż Coke Zero może wyprzedzić Coca-Colę Light.

Zagranica, 2 marca 2012

OMD ponownie na czele "The Gunn Report for Media"

OMD po raz szósty najbardziej kreatywną agencją mediową na świecie według globalnego badania kreatywności w mediach.

Zagranica, 1 grudnia 2011

Kraft powierza Droga5 kreację dla nowego produktu

Kraft Foods wprowadza zdrowy batonik MilkBite i bez przetargu zatrudnia agencję Droga5 w celu przygotowania kampanii.

Zagranica, 14 października 2011

Koniec 30-letniej współpracy DDB i Bud Light

Marka Bud Light w USA szuka nowej agencji reklamowej.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Pamiętnik z Cannes

Johan Ohlson, dyrektor kreatywny San Markos, w relacji z festiwalu pisze o tym, kogo na festiwalu spotkał, wysłuchał, gdzie się bawił i dlaczego do Cannes powinien pojechać każdy klient.

Zagranica, 2 sierpnia 2010

Nik Studziński kreatywnym w Droga5

Dyrektor kreatywny agencji reklamowej Mother z Londynu wyjeżdża do Nowego Jorku.

Zagranica, 18 sierpnia 2009

Agencja Droga5 rozpoczyna współpracę z Unileverem

Koncern Unilever poszerzył liczbę współpracujących z nim agencji reklamowych o Droga5. Agencja zajmie się obsługą projektów interaktywnych dla linii szamponów...

Zagranica, 15 maja 2009

Publicis zajmie się globalną obsługą marki Malibu

Sieć agencyjna Publicis zwyciężyła w przetargu na obsługę wartego 25 mln funtów globalnego budżetu marki Malibu z portfolio Pernod Ricard....

Zagranica, 11 maja 2009

Hashem Bajwa i Scott Witt zasilą dział digital w TBWA

Hashem Bajwa i Scott Witt wzmocnią w ciągu kilku najbliższych tygodni nowy dział digital agencji TBWA - TBWA/Digital Arts. 28-letni...

Zagranica, 4 lutego 2009

David Droga przewodniczącym jury w Cannes

David Droga, dyrektor zarządzający i szef kreacji agencji Droga5, został wybrany przewodniczącym jury w kategorii Titanium and Integrated festiwalu reklamowego...

Zagranica, 12 stycznia 2009

Syrup będzie pracować dla wybranych linii produktów Pumy

Firma Puma, producent obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych, wybrała nowojorską agencję Syrup do obsługi kreatywnej wybranych linii produktów. Syrup skupi...

Zagranica, 17 listopada 2008

Droga5 została wiodącą agencją reklamową Pumy

Puma bez przetargu przekazała swój wart 100 mln dol. budżet kreatywny do agencji reklamowej Droga5. Nowa agencja będzie odpowiedzialna za...

Zagranica, 1 sierpnia 2008

Adidas prowadzi globalny przetarg interaktywny

Adidas rozpoczął przetarg dotyczący obsługi globalnego budżetu interaktywnego. W przetargu uczestniczą: 180 Amsterdam, Droga5, Avenue A/Razorfish oraz Isobar. Przetarg prowadzi...

Zagranica, 10 maja 2007

HoneyShed-Publicis oferuje internetowy kanał dla marek

HoneyShed - tak będzie się nazywać nowy portal poświęcony markom, który wystartuje latam br. Został on stworzony przez Davida Drogę...

Kraj, 23 czerwca 2006

JWT nagrodzona brązem w kat. prasy za reklamę dla Sunsilka

Agencja JWT Warszawa odebrała wczoraj Brązowego Lwa w Cannes za reklamę prasową dla szamponu Sunsilk (Unilever Polska). Złoty Lew w...