M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Dunhill (marka)"

Zagranica, 27 lutego 2015

BAT grozi pozwaniem brytyjskiego rządu

Brytyjski koncern tytoniowy British American Tobacco (producent m.in. marek Lucky Strike czy Dunhill) zagroził pozwaniem brytyjskiego rządu, jeśli ten wprowadzi tzw. plain packaging, czyli ujednolicenie opakowań papierosów - będą mogły zawierać jedynie informacje o szkodliwości palenia.

Zagranica, 23 października 2014

BAT: pierwsze dziewięć miesięcy br. - spadek sprzedaży o 9,6 proc.

Koncern tytoniowy British American Tobacco za słabe wyniki finansowe obarczył globalną dekoniunkturę i spadek nastrojów konsumenckich.

Kraj, 16 listopada 2009

BAT zmienia opakowania mentolowych Vogue'ów

Firma tytoniowa British American Tobacco Polska wprowadziła na rynek nowy format opakowania wariantów mentolowych rodziny papierosów Vogue: Menthe i Menthe...

Kraj, 28 listopada 2008

Stefan Fischer przejął obowiązki dyrektora marketingu BAT

Stefan Fischer przejął obowiązki dyrektora ds. marketingu firmy tytoniowej British American Tobacco Polska (BAT). Ma to związek z wyjazdem z...

Kraj, 4 marca 2008

BAT przejmuje konkurencyjny Scandinavian Tobacco

Koncern tytoniowy British American Tobacco za 4,1 mld dol. przejmie konkurencyjny koncern Scandinavian Tobacco. Kwotę 2,3 mld dol. zapłaci w...

Kraj, 23 stycznia 2008

BAT wycofuje z rynku markę Kent

Firma tytoniowa British American Tobacco Polska SA (BAT) wycofuje z rynku papierosy marki Kent. Andrzej Kornatowski, kierownik ds. prawnych i...

Kraj, 15 maja 2007

Dario Tarulla dyrektorem marketingu BAT Polska

Dario Tarulla został nowym dyrektorem ds. marketingu produktów firmy tytoniowej British American Tobacco Polska (BAT Polska). Wcześniej był również związany...

Zagranica, 6 września 2006

Dunhill koncentruje się w reklamach na ekspozycji marki

Agencja reklamowa VCCP pracuje nad kampanią prasową męskich upmarketowych akcesoriów marki Dunhill, której celem ma być podniesienie świadomości brandu. Projekt...

Kraj, 8 lutego 2006

Cosmopolitan Cosmetics zmieni nazwę na P&G Prestige Products

Firma Cosmopolitan Cosmetics Polska Sp. z o.o. zajmująca się dystrybucją i marketingiem kosmetyków luksusowych zmieni nazwę na P&G Prestige Products....

Zagranica, 8 sierpnia 2005

Agencja 141 utworzyła stanowisko global creative dedykowane firmie BAT

Agencja marketing services 141 stworzyła stanowisko global creative dedykowane firmie British American Tobacco. Stanowisko to objął Marcus Cordington Fernandez, który...

Kraj, 20 sierpnia 2004

Cosmopolitan Cosmetics po raz pierwszy wykorzysta telewizję w kampanii Pumy Jamaica

We wrześniu br. rozpocznie się kampania reklamowa nowego zapachu Puma Jamaica. Zleceniodawcą kampanii jest firma Cosmopolitan Cosmetics. Po raz pierwszy...

Kraj, 13 sierpnia 2004

Cosmopolitan Cosmetics promuje nowy zapach Mexx Waterlove

Firma Cosmopolitan Cosmetics prowadzi kampanię reklamową nowego zapachu marki Mexx Waterlove. Kreację i strategię kampanii przygotowano we własnym zakresie. Planowaniem...

Kraj, 22 lipca 2004

Cosmopolitan Cosmetics podjął decyzję o przeniesieniu budżetu mediowego

Dom mediowy MediaCom Warszawa przejmie kompleksową obsługę mediową Cosmopolitan Cosmetics Polska, dystrybutora kosmetyków luksusowych. Dotychczas firma współpracowała z domem mediowym...

Kraj, 6 lipca 2004

Cosmopolitan Cosmetics stworzyło zespół dla marek P&G, zmiany personalne w firmie

Cosmopolitan Cosmetics Polska zakończyło budowę zespołu, który zajmie się opieką nad luksusowymi brandami zapachowymi Procter & Gamble Prestige Beaute, nad...

Kraj, 15 czerwca 2004

Cosmopolitan Cosmetics przejmie opiekę nad zapachami P&G

Polski oddział koncernu Cosmopolitan Cosmetics przejmie opiekę nad luksusowymi zapachami koncernu Procter & Gamble (P&G). Współpraca ta wynika z umowy...

Kraj, 12 grudnia 2002

Małgorzata Cecherz została brand managerem w Cosmopolitan Cosmetics

Małgorzata Cecherz objęła stanowisko brand managera w Cosmopolitan Cosmetics Polska. Będzie się opiekowała markami La prairie i Juvena. Dotychczas Cecherz...

Kraj, 12 grudnia 2002

Małgorzata Cecherz została brand managerem w Cosmopolitan Cosmetics

Małgorzata Cecherz objęła stanowisko brand managera w Cosmopolitan Cosmetics Polska. Będzie się opiekowała markami La prairie i Juvena. Dotychczas Cecherz...

Kraj, 8 października 2002

Cosmopolitan Cosmetics dystrybuuje kosmetyki Juvena i La Prairie

Cosmopolitan Cosmetics Polska jest od wczoraj dystrybutorem na rynku polskim kosmetyków pięlęgnacyjnych szwajcarskich marek La Prairie i Juvena. Cosmopolitan Cosmetics...

Zagranica, 11 czerwca 2002

D'Arcy obsłuży wprowadzenie nowej linii papierosów Sobranie

Koncern tytoniowy Gallaher Group wybrał agencję D'Arcy i dom mediowy IMP do obsługi budżetów wprowadzających na rynek nową linię papierosów...