M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Dunlop (marka)"

Kraj, 22 października 2014

Grupa Goodyear z zimową kampanią

Zimowa kampania GG promuje marki Goodyear, Dunlop i Dębica. Kampania autorstwa GPD Advertising obejmie telewizję, radio i internet.

Kraj, 21 października 2014

Jerzy Dudek promuje opony Goodyeara

Startuje pierwsza w historii kampania sieci Premio Opony - Autoserwis.

Kraj, 3 stycznia 2013

Łukasz Tłuchowski dyrektorem marketingu Grupy Goodyear

Menedżer będzie odpowiadać za opony do samochodów osobowych w Polsce i na Ukrainie.

Kraj, 3 kwietnia 2012

Goodyear umacnia rozpoznawalność marki Premio

Rusza wiosenna kampania reklamowa sieci serwisów Premio.

Kraj, 27 marca 2012

Dunlop zaprasza do Le Mans [wideo]

Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczyna kampanię, w której do wygrania są wyjazdy na jubileuszowy, 80. wyścig 24-godzinny Le Mans.

Kraj, 24 października 2011

Goodyear rusza ze wsparciem przed sezonem zimowym

Wspiera w niej dwie marki premium: Goodyear i Dunlop.

Kraj, 21 października 2011

Jarosław Szczepański dyrektorem marketingu Goodyeara

Odpowiada za marketing marek firmy oponiarskiej w Polsce i na Ukrainie.

Kraj, 5 sierpnia 2011

Dyrektor marketingu Goodyear przeszedł do Polimex-Mostostalu

Marek Gawlik objął funkcję strategy & developement office directora.

Kraj, 21 stycznia 2010

Sylwester Krawczyk nowym group account directorem OS3 Multimedia

Do agencji OS3 Multimedia dołączył group account director Sylwester Krawczyk. Zastąpił Torstena Hekkelstranda, który odszedł z firmy. W ramach kompetencji...

Kraj, 7 stycznia 2010

Gawlik zastąpił Jarosza jako dyr. marketingu Goodyear Polska

Marek Gawlik objął stanowisko dyrektora marketingu oraz członka zarządu firmy oponiarskiej Goodyear Dunlop Tires Polska. Zastąpił na tym stanowisku Waldemara...

Kraj, 13 maja 2009

Sebastian Umiński account managerem w Saatchi & Saatchi Digital

Do zespołu Saatchi & Saatchi Digital na stanowisko account managera dołączył Sebastian Umiński. Ostatnio związany z MRM Worldwide (grupa McCann),...

Przetargi, 24 kwietnia 2009

Goodyear prowadzi przetarg reklamowy na obsługę kilku marek

Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczął przegląd agencji reklamowych na obsługę typu full service dla swoich marek: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava...

Kraj, 17 marca 2009

Goodyear wspiera reklamą sprzedaż marek opon premium

Goodyear Polska w rozpoczętej kampanii reklamowej wspiera dwie marki swoich opon w segmencie premium: Goodyear i Dunlop. Działania obejmują prasę,...

Zagranica, 27 stycznia 2009

Kylie Minogue jako Agent Provocateur najlepszą reklamą kinową według Brytyjczyków

Brytyjski broker reklamy kinowej Digital Cinema Media zorganizował głosowanie na najlepiej zapamiętaną reklamę kinową. W sondzie zdecydowanie wygrała aktorka Kylie...

Kraj, 15 października 2008

Zimowa kampania Goodyear i Dunlop

Grupa Goodyear rozpoczyna w Polsce zimową kampanię marek Goodyear i Dunlop. Kampania obejmie media drukowane i internet. Głównym elementem będzie...

Kraj, 9 października 2008

Premio korzysta z loterii SMS-owej w promocji opon zimowych

Ruszyła zimowa kampania Premio, sieci serwisów samochodowych należących do Grupy Goodyear. Klienci Premio na terenie całego kraju przy zakupie opon...

Kraj, 13 sierpnia 2008

Łukasz Tłuchowski senior brand managerem w Goodyearze

Łukasz Tłuchowski objął stanowisko senior brand managera w Goodyear Dunlop Tires Polska. Odpowiada za marki Goodyear i Dunlop. Zastąpił na...

Kraj, 18 lipca 2008

Przemysław Zakrzewski senior brand managerem w Goodyear Dunlop Tires Polska

Przemysław Zakrzewski objął stanowisko senior brand managera w Goodyear Dunlop Tires Polska. Odpowiada za oponiarskie marki: Dębica, Fulda, Sava i...

Kraj, 14 marca 2008

Goodyear wprowadza na rynek nową oponę; inwestuje w wizerunek

Grupa Goodyear w Polsce wprowadza na rynek nową letnią oponę marki Dębica - Passio 2. Równolegle prowadzi wiosenną kampanię wizerunkową...

Kraj, 27 marca 2007

Goodyear Polska wspiera swoje cztery marki w związku z wiosennym sezonem oponiarskim

Grupa Goodyear Polska rozpoczęła wiosenne kampanie wizerunkowe swoich marek: Goodyear, Dunlop, Fulda i Dębica. Działania zostały przygotowane przez agencje S4...

Przetargi, 14 października 2005

Firma oponiarska Goodyear rozpisała przetarg mediowy

Firma Goodyear, producent opon, ogłosiła przetarg na obsługę mediową. Beata Kolano z działu marketingu Goodyeara zaprzeczyła informacji o przetargu. Według...

Przetargi, 12 września 2005

Euro RSCG wygrała przetarg Dębicy, a S4 - Dunlopa; Saatchi & Saatchi pozostaje wiodącą agencją grupy Goodyear

Grupa Goodyear Polska rozstrzygnęła przetarg dotyczący wyboru agencji kreatywnej, która przygotuje najbliższą kampanię reklamową dla opon marki Dębica. Realizację najbliższego...

Zagranica, 30 sierpnia 2005

BBH typowana jako zwycięzca przetargu Dunlopa

Prawdopodobnie agencja Bartle Bogle Hegarty zwyciężyła w paneuropejskim przetargu na obsługę reklamową opon Dunlop. W finale zmierzyła się z Rainey...

Kraj, 12 sierpnia 2005

Goodyear Polska ma wspierać nowe opony zimowe działaniami PR

Grupa Goodyear Polska przygotowuje projekt wspierania sprzedaży nowych opon zimowych ze swojego portfolio. Główny nacisk w komunikacji zostanie położony na...

Przetargi, 1 sierpnia 2005

Goodyear Polska szuka agencji kreatywnej dla marki Dębica

Grupa Goodyear Polska rozpoczęła przetarg dotyczący wyboru agencji kreatywnej, która przygotuje najbliższą kampanię reklamową dla opon marki Dębica. Szczegóły przetargu...

Kraj, 30 marca 2005

Goodyear Polska rozpoczęła cztery kampanie dla marek Goodyear, Dunlop, Fulda i Dębica

Grupa Goodyear Polska rozpoczęła wiosenną kampanię wizerunkową wszystkich swoich marek: Goodyear, Dunlop, Fulda i Dębica. Kampania prowadzona w telewizji, prasie,...

Kraj, 4 stycznia 2005

Maciej Tesławski będzie współpracować z Greyem w projektach BTL

Maciej Tesławski, do grudnia dyrektor strategiczny agencji Grey Worldwide Warszawa, będzie nadal z nią współpracować przy projektach BTL. Chodzi prawdopodobnie...

Kraj, 19 lipca 2004

BC MFD Media Communications będzie pracować dla Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego

Agencja public relations BC MFD Media Communications w wyniku przetargu pozyskała nowego klienta - Polskie Towarzystwo Kardiologiczne. Szczegóły na temat...

Kraj, 8 lipca 2004

Tequila/Polska przygotowała projekt olimpijski dla PKN Orlen

Firma marketing services Tequila/Polska rozpoczęła realizację projektu marketingowego związanego z igrzyskami olimpijskimi Ateny 2004 dla Polskiej Fundacji Olimpijskiej i jednego...

Kraj, 8 kwietnia 2004

Dunlop SP Sport Maxx zostawia "ślady po adrenalinie" w rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej

Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczyna kampanię reklamową nowej opony - Dunlop SP Sport Maxx. Ma ona charakter "sportowy", jest przeznaczona...

Kraj, 8 kwietnia 2004

Toyota Motor Poland będzie sponsorem transmisji J&S Cup w TVP1

Toyota Motor Poland została oficjalnym sponsorem transmisji telewizyjnych turnieju tenisa ziemnego J&S Cup organizowanego po raz trzeci przez firmę J&S...

Kraj, 22 stycznia 2004

Goodyear będzie reklamował nowe opony, w planach także silne promocje sprzedażowe

Koncern Goodyear Dunlop Tires Polska wprowadzi na polski rynek w tym roku nowe produkty i wesprze je reklamowo. Wiosną na...

Kraj, 21 października 2003

Goodyear skupia się w tym sezonie zimowym na marketingu bezpośrednim i promocji sprzedaży

Firma Goodyear Dunlop Tires Polska zapowiada, że w tegorocznym sezonie zimowym skupi się na marketingu bezpośrednim i promocji sprzedaży. "Tej...

Kraj, 20 listopada 2002

Goodyear rozpoczyna współpracę z agencją Proinwest Art Meritum

Grupa reklamowa Proinwest Art Meritum (PAM) rozpoczęła współpracę z Goodyear Dunlop Tires Polska. Pierwsze projekty, które Goodyear powierzył PAM, to...

Kraj, 7 listopada 2002

Goodyear otwiera kluby lojalnościowe dla nabywców opon

Goodyear Dunlop Tires Sp. z o.o. (GDT) uruchomił dwa kluby lojalnościowe dla swoich klientów - Goodyear Gold Club i Dunlop...

Kraj, 25 lutego 2002

Goodyear będzie współpracował z Saatchi & Saatchi i Universal McCannem

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi będzie odpowiedzialna za obsługę strategiczno-kreatywną budżetu marek opon samochodowych należących do producenta i dystrybutora Goodyear...

Kraj, 25 lutego 2002

Goodyear będzie współpracował z Saatchi & Saatchi i Universal McCannem

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi będzie odpowiedzialna za obsługę strategiczno-kreatywną budżetu marek opon samochodowych należących do producenta i dystrybutora Goodyear...