M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Duracell (marka)"

Zagranica, 7 stycznia 2015

P&G sprzedaje dwa brandy Unileverowi

Procter & Gamble poinformował o sprzedaniu swoich dwóch brandów Camay i Zest konkurentowi, koncernowi Unilever. Warunków transakcji nie ujawniono, ma ona zostać sfinalizowana w pierwszej połowie br.

Zagranica, 14 listopada 2014

Warren Buffett za 4,7 mld dol. przejął od P&G markę Duracell

Finalizacja transakcji ma nastąpić w drugiej połowie przyszłego roku. Koncern Procter & Gamble zapłatę otrzyma w akcjach firmy Berkshire Hathaway Inc., będącej jednym z pięciu największych udziałowców P&G. Właścicielem i prezesem Berkshire jest Warren Buffet.

Zagranica, 1 października 2013

Coca-Cola traci pozycję najcenniejszej marki

Brand, który utrzymywał pierwsze miejsce przez 13 lat, w tym roku został zastąpiony przez Apple.

Zagranica, 23 października 2012

Duracell i zużyte baterie

Nowa kampania wpiera akcję "Energy Saving Trust".

Kraj, 23 sierpnia 2012

Tomasz Piszczako ma nowe kompetencje w P&G w Rosji

Odpowiada m.in. za komunikację wszystkich brandów w 12 krajach Europy.

Kraj, 14 sierpnia 2012

Nowe stanowisko Rutkowskiej w P&G

Objęła funkcję POSM design & production specialista.

Kraj, 27 lipca 2011

P&G reklamuje baterie Duracell Turbo [WIDEO]

Działania prowadzone są w telewizji, prasie branżowej i w punktach sprzedaży.

Kraj, 1 czerwca 2011

Adwertajzing poszerza międzynarodową współpracę z P&G

Do marek Braun, Duracell i Gillette dołączyła kolejna - Head & Shoulders, dla której agencja realizuje międzynarodowe projekty.

Zagranica, 29 marca 2011

P&G dumnym sponsorem mam

Procter & Gamble w Wielkiej Brytanii startuje z pierwszą kampanią korporacyjną skierowaną do konsumenta. A konkretnie do matek.

Kraj, 26 października 2010

Karolina Wachowicz communication managerem P&G

Były planner domu mediowego MediaCom odpowiada za komunikację marek koncernu.

Zagranica, 25 października 2010

P&G zachęca do zakupu nowych produktów

W Stanach Zjednoczonych i Kanadzie P&G prowadzi akcję zachęcającą obecnych klientów do wypróbowania nowych wersji produktów. Chce zwiększyć penetrację swoich marek w gospodarstwach domowych.

Zagranica, 29 września 2010

P&G deklaruje zrównoważony rozwój

Koncern chce zmniejszyć wpływ produkcji na środowisko.

Kraj, 9 września 2010

Monika Blaim w zespole P&G w Genewie

Menedżerka marki Pantene trafiła do centrali firmy.

Kraj, 14 lipca 2010

Duracell sięga po lokalną kreację

Producent baterii rusza z kampanią reklamową przygotowaną przez polską agencję Adwertajzing.

Kraj, 23 listopada 2009

Duracell promuje się przy prezentach na baterię

Pod hasłem "Duracell zasila setkami pomysłów na oryginalny prezent" trwa kampania reklamowa marki Duracell z portfolio Procter & Gamble. Marketer...

Kraj, 29 października 2009

Varta chce w ciągu roku zwiększyć swoje obroty o 10 proc.; rusza z promocją

Firma Johnson Controls ruszy wkrótce z akcją promocyjną baterii Varta. Celem projektu jest zaprezentowanie konsumentom nowej koncepcji Tri Energy, która...

Kraj, 23 marca 2009

Adwertajzing zrealizował kampanię Duracella w regionie CEEMEA

Procter & Gamble wspiera sprzedaż baterii Duracell kampanią reklamową "New Horizons" prowadzoną w krajach regionu CEEMEA. Celem działań jest uwiarygodnienie...

Zagranica, 17 lipca 2008

Odejście szefa marketingu Procter & Gamble

Jim Stengel, globalny szef marketingu Procter & Gamble, odszedł na emeryturę po 25 latach pracy. Stengel był uważany przez media...

Kraj, 14 kwietnia 2008

Procter & Gamble wiąże markę Duracell z motywami piłkarskimi

Procter & Gamble wesprze kampanią telewizyjną piłkarską promocję baterii Duracell. Działania reklamowe będą wykorzystywać przede wszystkim telewizję (m.in.: TVP, Polsat,...

Kraj, 12 grudnia 2007

Adwertajzing autorem kampanii Duracell realizowanej na kilku rynkach

Agencja Adwertajzing zrealizowała dla Procter & Gamble CEEMEA kampanię "F1" dla marki Duracell (spot telewizyjny i materiały BTL). Kampania pod...

Zagranica, 4 października 2007

P&G może sprzedać marki Pringles i Duracell

Procter & Gamble może sprzedać marki Pringles i Duracell - wynika z wiadomości "The Financial Times". Biznes Pringles jest wart...

Kraj, 22 sierpnia 2007

Believe organizuje konkurs internetowy dla marki Duracell

Ruszyła druga edycja internetowego FotoKonkursu Duracell pt. "Bezcenne chwile" (www.duracellfoto.pl) przygotowana przez agencję reklamową Believe. Według przedstawicieli agencji decyzja o...

Kraj, 21 sierpnia 2007

Believe realizuje projekt dla marki Duracell w krajach nadbałtyckich

Agencja reklamowa Believe przygotowała trzy serwisy internetowe dla marki Duracell w krajach bałtyckich (Estonia, Litwa, Łotwa). Wsparciem dla serwisów internetowych...

Zagranica, 16 maja 2007

Procter & Gamble wprowadza zmiany w globalnych strukturach

Procter & Gamble podjął decyzję o reorganizacji pracy globalnych struktur marketingowych. Jej celem jest konsolidacja działów zajmujących się produktami z...

Kraj, 26 stycznia 2007

Duracell ruszył z fotokonkursem "Bezcenne chwile"

Ruszyła pierwsza edycja fotokonkursu zorganizowanego przez markę Duracell. Internetowy konkurs "Bezcenne chwile" wspiera wprowadzenie na rynek nowych, ulepszonych akumulatorów i...

Zagranica, 26 maja 2006

P&G ogłosił skład managementu zarządzającego biznesem Gillette

Koncern Procter & Gamble Co. ogłosił zmiany, jakie przeprowadził na głównych stanowiskach menedżerskich w firmie Gillette, którą kupił w ub.r....

Kraj, 21 kwietnia 2006

Tomasz Modzelewski dyr. marketingu i członkiem zarządu firmy Zelmer SA

Tomasz Modzelewski objął nowo utworzone stanowisko dyr. marketingu firmy Zelmer SA. Jednocześnie wszedł w skład zarządu spółki. Od listopada 2004...

Kraj, 8 grudnia 2005

P&G konsoliduje budżet mediowy Gillette w MediaCom Warszawa

Koncern Procter & Gamble przekazał budżet mediowy Gillette do domu mediowego MediaCom Warszawa. Jak powiedziała Małgorzata Mejer, rzecznik prasowy Procter...

Zagranica, 25 listopada 2005

Starcom zdobył budżet planningowy Gillette

Koncern Procter & Gamble przekazał sieci mediowej Starcom MediaVest Group budżet planningowy produktów marki Gillette. Wcześniej marketer przeniósł do Starcomu...

Kraj, 21 listopada 2005

Believe i mOne przygotowały projekt reklamowy dla Duracella

Ruszyła najnowsza kampania internetowa producenta baterii Duracell pod hasłem IQuiz. Projekt powiązany jest ze sponsorowaną przez Duracell telewizyjną serią programów...

Kraj, 11 października 2005

Wystartowała trzecia edycja programu Duracell Eksploracje

Telewizja Polsat rozpoczęła we wrześniu emisję serii programów popularnonaukowych pod wspólnym tytułem "Duracell Eksploracje". - Jest to już trzecia z...

Kraj, 11 sierpnia 2005

14 konkurencyjnych marek w kampanii "Marka ręczy swoim imieniem"

16 sierpnia ruszy druga kampania edukacyjno-społeczna poświęcona towarom markowym, której inicjatorem jest Stowarzyszenie ProMarka. Wyjątkowość akcji polega na zjednoczeniu sił...

Kraj, 22 marca 2005

Avanti i MobiJoy! realizują promocję konsumencką dla Duracella

Agencja reklamowa Avanti i agencja marketingu mobilnego MobiJoy! realizują promocję konsumencką dla marki Duracell (Gillette Group Poland). Akcja ma postać...

Zagranica, 19 lipca 2004

Heinz i Marks & Spencer otrzymały nagrody Oscara marek

Heinz, Marks & Spencer, British Telecom, Duracell, Gillette i Jaguar zostały wyróżnione podczas ceremonii wręczania Oscarów dla najlepszych marek na...

Kraj, 18 maja 2004

PromoTeam - specjalistyczna komórka w GGK PR; wewnętrzne nominacje w firmie

W agencji public relations GGK PR stworzona została specjalistyczna komórka, której zadaniem jest organizowanie szkoleń z dziedziny doskonalenia technik wspomagania...

Kraj, 20 lutego 2004

BroadMind rozwija ofertę usług z zakresu broadcast marketingu

BroadMind, oddział domu mediowego MindShare Polska, rozwija ofertę działań broadcastmarketingowych. "Broadcast marketing daje bardzo ciekawe rozwiązania marketingowe, które mogą mieć...

Zagranica, 3 lutego 2003

Wydatki reklamowe koncernu Gillette wzrosły w ub.r. o 12 proc.

Globalne wydatki reklamowe koncernu Gillette Co. wzrosły w 2002 r. o 12 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. W ub.r....

Zagranica, 1 października 2002

MindShare wygrał wart 600 mln dol. budżet mediowy Gillette Co.

Dom mediowy MindShare, należący do Grupy WPP, wygrał wart 600 mln dol. globalny budżet mediowy Gillette Co. Informacja pochodzi od...

Kraj, 13 lutego 2002

McCann-Erickson stracił budżety Gillette, Oral Care, Brauna i Duracella

Agencja reklamowa McCann-Erickson straciła budżety czterech marek należących do Gillette Co.: Gillette, Oral Care, Braun i Duracell. Koordynacją wszystkich działań...

Zagranica, 24 lipca 2001

GILLETTE KONSOLIDUJE GLOBALNY BUDŻET REKLAMOWY W BBDO

Koncern Gillette Co. przekazał globalny budżet reklamowy marek Oral-B i Braun o wartości 80 mln dol. z agencji reklamowej Lowe...

Zagranica, 2 kwietnia 2001

GILLETTE CO. ZDECYDOWAŁO SIĘ NA RELUNCH BATERII DURACELL

Gillette Co. zdecydowało się na relunch jednego ze swoich kluczowych produktów baterii Duracell. Udoskonalony produkt pojawi się na rynku w...