M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Durex (marka)"

Przetargi, 14 kwietnia 2015

Hypermedia Linked by Isobar obsłuży Reckitt Benckisera w 30 krajach świata

Agencja wygrała globalny przetarg na obsługę w internecie marek z portfolio marketera - wynika z nieoficjalnych informacji.

Zagranica, 7 sierpnia 2014

Reckitt Benckiser i Facebook rozpoczynają współpracę

Dwa podmioty podpisały porozumienie o współpracy warte 100 mln dol.

Zagranica, 29 lipca 2014

Reckitt Benckiser intensywniej zainwestuje w farmaceutyki

Firma planuje otwarcie w Stanach Zjednoczonych specjalnej komórki odpowiedzialnej za produkcję farmaceutyków.

Kraj, 18 czerwca 2014

KinAds rusza z kolejną odsłoną "Kina na leżakach"

Sponsorami tegorocznej odsłony "Kina na leżakach" są marki: Big Milk, Las Vegas, Durex, Rimmel i Gothaer, sponsorem technologicznym wydarzenia jest zaś Mazda.

Kraj, 18 czerwca 2014

Durex "stawia namiot"

Brand z portfolio Reckitt Benckiser rusza z konkursem i wspiera go kampanią. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Advalue. Media dla RB planuje i kupuje ZenithOptimedia Group.

Zagranica, 10 czerwca 2014

Durex stawia na dotyk

W nowej kampanii firma eksponuje walory dotyku i przekonuje do nowego wariantu prezerwatyw.

Zagranica, 22 kwietnia 2014

Reckitt Benckiser rozpoczyna paneuropejski przetarg digital

Marketer szuka agencji dla ośmiu kluczowych marek.

Zagranica, 24 marca 2014

Durex świętuje Earth Hour

Marketer wystartował z działaniami pod hasłem "Turn off to turn on".

Kraj, 18 lutego 2014

Durex przedłuża umowę z Multi Communications

Trzeci rok współpracy z agencją.

Przetargi, 2 stycznia 2014

ZOG potwierdza przejęcie budżetu Reckitt Benckiser

Zmiana obsługi mediowej jednej z największych firm FMCG.

Kraj, 14 listopada 2013

Rusza kampania Durex #Someonelikeme [wideo]

Marka po raz kolejny włączyła się w walkę z HIV.

Kraj, 1 października 2013

Durex uruchamia "Love Hacker"

Agencja TBWA\Tequila stworzyła nowe digitalowe narzędzie dla marki prezerwatyw.

Kraj, 1 października 2013

FFW Communication powiększa team

Kamil Sokołowski dołączył do agencji contentmarketingowej.

Zagranica, 19 sierpnia 2013

Kontrowersyjna reklama Dureksa

Nowy spot przedstawia historie czterech mężczyzn, których największą życiową tragedią jest posiadanie dzieci.

Przetargi, 6 sierpnia 2013

Po pół roku od przetargu Reckitt znowu szuka domu mediowego

Pod koniec ub.r. marketer przeszedł z ZOG do Havas Media. Teraz chce mieć jednego partnera.

Kraj, 5 czerwca 2013

TBWA\Tequila ponownie dla Dureksa

Agencja odpowiada za przeprowadzenie na polskim rynku globalnej akcji dla marki należącej do koncernu Reckitt Benckiser.

Zagranica, 24 kwietnia 2013

Reckitt Benckiser ogłasza przetarg na digital

Na Wyspach Brytyjskich Reckitt przegląda oferty agencji digital.

Kraj, 27 marca 2013

Durex kontekstowo na Wielkanoc

To druga odsłona kampanii mobilnej Durex w aplikacji Listonic.

Zagranica, 22 lutego 2013

Reckitt ogłasza przetarg interaktywny

Marketer wybierze agencję digital w Wlk. Brytanii do obsługi marek Durex i Vanish.

Kraj, 11 lutego 2013

Durex intensywnie w kinach

Ruszyła kampania reklamowa nowego produktu marki.

Kraj, 3 stycznia 2013

Płodni.com powiększają zespół

Do agencji marketingowej Płodni.com dołączyła Taida Zaradna, która objęła stanowisko senior community managera.

Zagranica, 6 września 2012

Polska kampania Durex chwalona za granicą

W spocie stewardesa uczy pasażerów prawidłowo zakładać prezerwatywę.

Kraj, 19 marca 2012

Wirusowy film marki Durex [wideo]

Za pierwszy lokalny projekt brandu odpowiada TBWA\Tequila.

Zagranica, 29 lutego 2012

Reckitt Benckiser wzmacnia komunikację marki Durex

Reckitt Benckiser zapowiedział w Wlk. Brytanii warte 100 mln funtów wsparcie komunikacyjne dla brandu Durex, który przejął w 2010 roku.

Zagranica, 25 stycznia 2012

Durex synchronizuje

Durex (marka Reckitt Benckisera) prowadzi kampanię w social mediach i w TV, promującą ostatnią innowację produktową - Performax Intense.

Zagranica, 13 stycznia 2012

Wielka kampania Reckitt-Benckisera

Reckitt-Benckiser wystartował z wielomilionową kampanią w Wielkiej Brytanii promującą kluczowe marki pod hasłem "Britain's greatest".

Przetargi, 8 listopada 2011

Durex wybrał agencję PR

Umowa z Multi Communications została podpisana na nadchodzący rok.

Przetargi, 3 października 2011

Reckitt szuka agencji dla Dureksa

W przetargu na obsługę BTL i interaktywną biorą udział trzy agencje.

Zagranica, 25 marca 2011

Reckitt rekrutuje młodych

Marketer poprzez parasolową kampanię szuka talentów.

Kraj, 28 stycznia 2011

Reckitt Benckiser Polska bez szefa marketingu

Na razie nie ma jego następcy.

Zagranica, 19 listopada 2010

W kryzysowym 2009 r. Reckitt Benckiser zwiększył wydatki o 8 proc.

Reckitt Benckiser zwiększył budżet marketingowy o 8 proc. w ub.r., aby utrzymać sprzedaż w kategoriach dom, zdrowie i higiena osobista.

Kraj, 17 listopada 2010

Euro RSCG dla SSL także w Polsce

Reckitt Benckiser wprowadza zmiany w obsłudze przejętych marek Durex i Scholl.

Zagranica, 4 listopada 2010

Reckitt Benckiser zatrzymuje marketingowca Scholla i Dureksa

Volker Sydow objął stanowisko global category directora obydwu marek.

Zagranica, 27 sierpnia 2010

Durex wybiera crowdsourcing

Kolejna marka która chce ożywić swoje reklamy, powierzając ich kreację szerokiej publiczności.

Zagranica, 28 lipca 2010

Reckitt Benckiser wciąż słaby w Europie

W II kwartale bieżącego roku fiskalnego firma odnotowała wzrost zysku operacyjnego o 21 proc. do kwoty 503 mln funtów.

Zagranica, 22 lipca 2010

Reckitt Benckiser przejmuje marki Durex i Scholl

Wartość transakcji wyniosła ponad 2,5 mld funtów.

Kraj, 11 grudnia 2007

PIA wprowadza automatyczny system do zarządzania nośnikami

Polonia Indoor Advertising (PIA), agencja specjalizująca się w reklamie wewnętrznej, wprowadziła automatyczny system do zarządzania swoją siecią 9 tys. nośników...

Kraj, 18 grudnia 2006

McCann WorldGroup likwiduje markę Zentropy; rozdziela MRM i Momentum

Grupa reklamowa McCann WorldGroup wprowadza zmiany w organizacji struktur i zakresach kompetencyjnych poszczególnych spółek. Agencja interaktywna Zentropy Partners przekształci się...

Kraj, 2 czerwca 2006

Durex zareklamuje w telewizji jednorazowy wibrator

SSL Healthcare Polska, właściciel marki Durex, wprowadził do sprzedaży nakładkę wibracyjną, którą zamierza wesprzeć kampanią reklamową w telewizji. Jak wynika...

Kraj, 14 lutego 2006

Zentropy Partners zakończyła proces promocji wewnętrznych

W agencji interaktywnej Zentropy Partners wchodzącej w skład McCann Erickson WorldGroup doszło do wewnętrznych awansów. Marta Konys, od 3 lat...

Kraj, 12 maja 2004

Promocja BTL-owa i inserty w prasie reklamują prezerwatywy Pepino

Pepino Sp. z o.o., polski oddział czeskiego producenta prezerwatyw Pepino - firmy OLZA-Trading, przygotował konkurs konsumencki wspierajacy ich sprzedaż, który...

Kraj, 27 stycznia 2004

Marka Durex będzie promowana walentynkowym konkursem w internecie

Spółka SSL Healthcare Polska będąca właścicielem marki Durex rozpoczyna dzisiaj w internecie akcję promocyjną związaną ze zbliżającymi się walentynkami. Akcja...

Kraj, 2 października 2003

Durex rusza z kampanią dwóch nowych produktów

Firma SSL Healthcare Polska, właściciel marki Durex, rozpoczyna kampanię dwóch nowych produktów - prezerwatyw Sensation (z dużą liczbą wypustek) i...

Kraj, 18 sierpnia 2003

Ewa Pater została account managerem w firmie PR Ink & Company

Ewa Pater dołączyła do zespołu firmy public relations Ink & Company (należącej do grupy The Bridge) w związku z pozyskaniem...

Zagranica, 17 lipca 2003

Reckitt Benckiser prawdopodobnie przejmie firmę SSL International

Koncern Reckitt Benckiser prawdopodobnie przejmie producenta przerwatyw - firmę SSL International, właściciela m.in. marki Durex. Przedstawiciele Reckitt Benckisera odmówili komentarza...

Zagranica, 23 maja 2003

Kampania Dureksu wstrzymana w Wielkiej Brytanii

Kontrowersyjna outdoorowa kampania prezerwatyw Durex realizowana w Wielkiej Brytanii została wstrzymana przez organizację ASA zajmującą się kontrolą standardów w reklamie....

Kraj, 6 maja 2003

Media Planning wygrał przetarg na markę Durex

Firma SSL Healthcare Polska wybrała dom mediowy Media Planning do obsługi budżetu reklamowego marki Durex. Dotychczas planowaniem i zakupem mediów...

Kraj, 12 marca 2003

SSL Healthcare rozważa zmiany w obsłudze budżetu mediowego

SSL Healthcare Polska, producent m.in. prezerwatyw Durex, rozpatruje możliwość zmiany domu mediowego. Obecnie brand Durex obsługuje dom mediowy Universal McCann....

Kraj, 29 sierpnia 2002

Durex powierza budżet PR firmie Mmd Public Relations Poland

Agencja Mmd Public Relations Poland Sp. z o.o. wygrała przetarg na obsługę marki Durex w zakresie Światowego Raportu Durex 2002....

Kraj, 22 sierpnia 2002

SSL Healthcare Polska przygotowuje kolejny etap kampanii marki Durex

SSL Healthcare Polska przygotowuje kolejny etap kampanii reklamowej dla marki prezerwatyw Durex. Kampania rozpocznie się 16 września br. i potrwa...