M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Duży Format (marka)"

Kraj, 5 czerwca 2014

Tytuły Agory dołączają do oferty Atmedia Interactive

Oferta brokera powiększyła się o 14 wydań cyfrowych czasopism Agory i magazynów "Gazety Wyborczej".

Kraj, 15 marca 2012

Zmiana naczelnej "Wysokich Obcasów"

Współtwórczyni sobotniego dodatku do "Gazety Wyborczej" objęła nowe stanowisko.

Kraj, 26 maja 2010

Ratowanie "Wprost" to ogromne wyzwanie dla Lisa

Wydawcy twierdzą, że znany dziennikarz dużo ryzykuje, przychodząc do "Wprost". Jednak od dłuższego czasu Tomasza Lisa kusiły projekty prasowe.

Kraj, 23 kwietnia 2009

Nikon łączy wsparcie D60 z promocją książki o fotografii

Paralotna przygotowała kreację do nowej kampanii reklamowej Nikon Polska, w której producent zachęca do wyboru lustrzanki Nikon D60. W ramach...

Kraj, 14 sierpnia 2008

Nikon reklamuje serwis poradnikowy dla fotoamatorów

Nikon Polska uruchomił serwis internetowy Szerokikadr.pl skierowany do amatorów fotografii. Łączy on treści poradnikowe i teoretyczne z zadaniami praktycznymi, oferując...

Kraj, 20 kwietnia 2006

Springer sprzedał ok. 350 tys. egz. pierwszego numeru "Dziennika"

Pierwszy numer "Dziennika" (Axel Springer Polska), który na rynku zadebiutował 18 kwietnia br., miał sprzedaż według nieoficjalnych szacunków na poziomie...

Kraj, 19 grudnia 2005

"Duży Format", poniedziałkowa gazeta reporterów "Gazety Wyborczej", zmienia logo

Zmieniło się logo "Dużego Formatu", gazety reporterów, poniedziałkowego dodatku do "Gazety Wyborczej". Modyfikację wprowadzono od dzisiejszego, świątecznego wydania. Logo tworzą...

Kraj, 22 lutego 2005

Agora promuje poniedziałkowy dodatek "Duży Format"

Agora SA rozpoczęła promocję poniedziałkowego dodatku do "Gazety Wyborczej" - "Duży Format". Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa....

Kraj, 22 listopada 2004

22 polskie prace przeszły preselekcję w konkursie reklamowym Epica

22 prace z Polski zostały zakwalifikowane do właściwej części konkursu po tzw. preselekcji w międzynarodowym konkursie reklamy Epica. Na liście...

Kraj, 3 listopada 2004

Szczygieł szefem reporterów "Wyborczej", Goźliński szefem "Dużego Formatu"

Mariusz Szczygieł został szefem działu reportażu "Gazety Wyborczej". Jednocześnie mianowano go zastępcą szefa "Dużego Formatu", poniedziałkowego dodatku "Wyborczej". Szczygieł od...

Kraj, 23 września 2004

Poniedziałkowy "Manniak" Wojciecha Manna trafia z "Gazety" na płytę CD

Do sklepów muzycznych trafi wkrótce płyta "Monday Manniak". Znajdą się na niej piosenki tłumaczone przez Wojciecha Manna na łamach "Dużego...

Kraj, 25 maja 2004

"Duży Format" zmieni charakter, będzie "gazetą reporterów"

"Duży Format", poniedziałkowy magazyn "Gazety Wyborczej", wkrótce zmieni charakter. Jak powiedział Paweł Goźliński, prowadzący "Duży Format", stanie się on teraz...

Kraj, 20 maja 2004

DDB Warszawa na short-liście Clio Awards, DDB Chicago Agencją Roku

Agencja reklamowa DDB Warszawa jako jedyna agencja z Polski znalazła się na short-liście konkursu reklamowego Clio Awards 2004 organizowanego w...

Kraj, 29 marca 2004

Peugeot Polska wspiera sprzedaż modelu Peugeot 307CC

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię wspierającą sprzedaż samochodu Peugeot 307CC. Działania reklamowe potrwają od 22 marca do...

Kraj, 16 marca 2004

Kaliszanka reklamuje w mediach nowe Grześki

FPC Kaliszanka Sp. z o.o., producent słodyczy, wprowadza na rynek nowy wariant swojej sztandarowej marki wafli Grześki i rozpoczął wspierającą...

Kraj, 16 marca 2004

Nikon rozpoczął swoją pierwszą kampanię mediową w Polsce

Nikon Polska, polski oddział japońskiego producenta sprzętu fotograficznego Nikon, rozpoczyna swoją pierwszą kampanię reklamową w mediach. Dotyczy ona nowego modelu...

Kraj, 16 marca 2004

Kaliszanka reklamuje w mediach nowe Grześki

FPC Kaliszanka Sp. z o.o., producent słodyczy, wprowadza na rynek nowy wariant swojej sztandarowej marki wafli Grześki i rozpoczął wspierającą...

Kraj, 16 marca 2004

Nikon rozpoczął swoją pierwszą kampanię mediową w Polsce

Nikon Polska, polski oddział japońskiego producenta sprzętu fotograficznego Nikon, rozpoczyna swoją pierwszą kampanię reklamową w mediach. Dotyczy ona nowego modelu...

Kraj, 25 lutego 2004

Zwolnienia grafików w "Wysokich Obcasach" i "Dużym Formacie"

Zwolnienia objęły wczoraj dział graficzny "Gazety Wyborczej" (Agora SA), jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wymówienia miały dostać dwie graficzki z "Wysokich...

Kraj, 19 lutego 2004

NoS/BBDO przygotowała nową kampanię Neostrady dla TP SA

Agencja reklamowa NoS/BBDO przygotowała dla Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA) strategię i kreację nowej kampanii reklamowej Neostrady (usługi szerokopasmowego stałego...

Kraj, 17 lutego 2004

Siemens rozpocznie "filmową" kampanię nowego modelu telefonu SX1

W najbliższą niedzielę - 29 lutego - Siemens ICMD (Information and Communications Mobile Devices) rozpocznie kampanię telewizyjną, prasową i kinową...

Kraj, 10 grudnia 2003

Toyota Motor Poland rozpoczyna zimową kampanię prasową Corolli

Koncern Toyota Motor Poland rozpoczyna prasową kampanię reklamową Corolli, która jest wprowadzeniem do zimowej kampanii outdoorowej mającej mieć miejsce na...

Kraj, 5 listopada 2003

TBWAWarszawa przygotowała kampanię opon zimowych Michelin

Agencja reklamowa TBWAWarszawa przygotowała kreację kampanii reklamowej opon zimowych Michelin. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy HMS Carat....

Kraj, 31 października 2003

Optimedia Poland realizuje najnowszą kampanię dla Vichy Laboratoires

(Optimedia Poland) "Mężczyźni często traktują swoją skórę jak wyroby skórzane" - to hasło kampanii reklamowej realizowanej przez dom mediowy Optimedia...

Kraj, 24 października 2003

Allianz ruszy 10 listopada br. z kampanią wizerunkową

Grupa ubezpieczeniowa Allianz Polska rozpocznie 10 listopada br. kampanię mediową. Jak mówi Michał Podogrodzki, koordynator ds. marketingu Allianz, będzie ona...

Kraj, 30 września 2003

Agora wesprze debiut "Wysokich Obrotów" kampanią reklamową

Agora SA, wydawca "Gazety Wyborczej", przeprowadzi kampanię reklamową wspierającą debiut nowego dodatku dziennika - "Wysokie Obroty". Nowy dodatek "Gazety" (o...

Kraj, 15 września 2003

"Gazeta Wyborcza" zmienia termin emisji "Dużego Formatu"

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) zmieni dzień wydawania "Dużego Formatu". Dotychczas "Duży Format" ukazywał się w czwartki. Od 29 września br....

Kraj, 25 sierpnia 2003

Mitsubishi przesuwa na później drugą część kampanii Outlandera

MMC Car Poland, dystrybutor samochodów Mitsubishi w Polsce, przesunął drugą część launchowej kampanii samochodu terenowego Outlander na początek przyszłego roku....

Kraj, 22 sierpnia 2003

Suzuki wspiera kampanią prasową Grand Vitarę

Suzuki Motor Poland rozpoczęła kampanię prasową swojego samochodu terenowego Suzuki Grand Vitara. Jak mówi Dariusz Sierodzki, pracownik działu sprzedaży Suzuki...

Kraj, 23 lipca 2003

Siemens reklamuje modele telefonów SL55 i M55

W połowie lipca br. wystartowały kampanie reklamowe telefonów komórkowych SL55 oraz M55 wprowadzanych na polski rynek przez Information and Communications...

Kraj, 18 lipca 2003

Canal Plus rozpoczął realizację reklamowej kampanii programowej

Aktualnie emitowany w telewizji film wizerunkowy "Rozmowa" jest jednocześnie początkiem kampanii programowej Canal Plus, która potrwa do grudnia br. Kampania...

Kraj, 14 lipca 2003

PKO BP ruszy z konkursem i kampanią promującą karty kredytowe

PKO BP wystartuje 17 lipca z konkursem dla konsumentów. Potrwa on do 30 września. Jego celem jest pozyskanie klientów na...

Kraj, 1 lipca 2003

Sony Ericsson planuje na październik dużą kampanię mediową nowego telefonu

Sony Ericsson planuje na październik br. dużą kampanię telefonu T610, który będzie miał wtedy swoją polską premierę. Jak zapowiada Piotr...

Kraj, 27 czerwca 2003

Sony Ericsson wspiera reklamą telefon dla "rozrywkowej młodzieży"

Polski oddział Sony Ericsson Mobile Communications rozpoczął kampanię produktową wprowadzającą na nasz rynek nowy model telefonu komórkowego - T100. Kampania...

Kraj, 29 maja 2003

Commercial Union chce wzmocnić wizerunek swojej grupy

Grupa finansowo-ubezpieczeniowa Commercial Union Polska (CU) przygotowała intensywną kampanię reklamową, która ruszy 1 czerwca br. i potrwa do początku lipca...

Kraj, 8 maja 2003

PND Futura i Brand & Media OMD przygotowują kampanię wizerunkową BRE Banku

W maju rozpocznie się wizerunkowa kampania reklamowa grupy BRE Bank SA. Jej przygotowaniem zajmuje się agencja reklamowa PND Futura, która...

Kraj, 22 kwietnia 2003

Zebra przygotowała kolejną kampanię reklamową dla PWN

W kwietniu br. ruszyła kolejna kampania reklamowa Wydawnictwa PWN przygotowana przez agencję reklamową Zebra. Tym razem promuje ona następne ważne...

Kraj, 7 kwietnia 2003

Agencja reklamowa Brain przygotowała kampanię dla "Dużego Formatu"

Agencja reklamowa Brain przygotowała kampanię dla "Dużego Formatu", magazynu "Gazety Wyborczej". Kampania ma na celu podwyższenie świadomości marki "Dużego Formatu"....

Kraj, 21 marca 2003

Pekao i LOT promują kobrandowaną kartę kredytową

Bank Pekao SA oraz Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadziły na rynek wspólną kartę kredytową systemu Visa. Każdy posiadacz karty staje...

Kraj, 14 marca 2003

Agencja Reklamowa Anny Turkiewicz przygotowała kampanię dla Pool - Spa

Agencja Reklamowa Anny Turkiewicz przygotowała kampanię reklamową dla producenta urządzeń kąpielowych z hydromasażem, firmy Pool - Spa. Agencja zajęła się...

Kraj, 12 marca 2003

TP SA wspiera reklamą nową usługę "Rozmowy za pół ceny"

Do połowy maja br. potrwa kampania reklamowa Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA) promująca nową usługę - "Rozmowy za pół ceny"....

Kraj, 23 grudnia 2002

Tchibo po raz pierwszy wspiera reklamą markę Davidoff Cafe

Firma Tchibo Warszawa po raz pierwszy wsparła kampanią reklamową swoją luksusową markę Davidoff Cafe. Przedświąteczna kampania, którą przygotowała agencja reklamowa...

Kraj, 16 października 2002

Citroen wspiera reklamą sprzedaż modelu samochodu C3

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię reklamową samochodu Citroen C3 HDi. Za planowanie strategiczne i zakup mediów odpowiedzialny...

Kraj, 11 października 2002

"Gazeta Wyborcza" rozpoczęła sześciodniową akcję "Tydzień Europejski"

"Gazeta Wyborcza" rozpoczęła w dzisiejszym wydaniu sześciodniową akcję informacyjną pod hasłem "Tydzień Europejski w "Gazecie Wyborczej"". Akcja będzie reklamowana na...

Kraj, 26 września 2002

Panasonic będzie reklamować kino domowe i urządzenia biurowe

Agencja marketing services OgilvyOne jest odpowiedzialna za przygotowanie kreacji kampanii reklamowej zestawów kina domowego dla firmy Panasonic Polska. Kampania rozpocznie...

Kraj, 24 września 2002

"Gazeta Wyborcza" przygotowała specjalne wydanie sekcji gospodarczej

Z okazji pierwszej rocznicy wprowadzenia nowego layoutu i szaty graficznej stron gospodarczych "Gazety Wyborczej" przygotowano specjalne 16-stronicowe wydanie sekcji gospodarczej...

Kraj, 29 sierpnia 2002

BrandStorm i Star Media przygotowują kampanie dla Miele i Joy & Co.

Agencja reklamowa BrandStorm i dom mediowy Star Media przygotowują jesienne edycje kampanii reklamowych dla producenta sprzętu AGD Miele oraz producenta...

Kraj, 27 sierpnia 2002

Agencja reklamowa PZL rozpoczyna współpracę z "Gazetą Wyborczą"

Agencja reklamowa PZL rozpocznie prawdopodobnie współpracę z "Gazetą Wyborczą", wydawaną przez Agorę SA. Do końca tego tygodnia powinna zostać podpisana...

Kraj, 26 lipca 2002

Krynica Zdrój rozpoczyna kampanię Frugo Ego

W poniedziałek 29 lipca br. ruszy kampania reklamowa napoju Frugo Ego. To pierwsza kampania przygotowana na zlecenie nowego właściciela marki...

Kraj, 29 maja 2002

Specjalne akcje "Gazety Wyborczej" w związku z mundialem

"Gazeta Wyborcza" w wielu swoich produktach oferuje czytelnikom mundialowe atrakcje. W piątek 31 maja br. dziennik podniesie nakład do 930...