M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Dynamic Logic (firma)"

Zagranica, 1 sierpnia 2011

Millward Brown i Dynamic Logic wprowadzają FanIndex

Firmy oferują nowe globalne narzędzie do pomiaru efektywności fan pages w serwisach społecznościowych.

Artykuły weekendowe, 11 lutego 2011

Kilka mitów o brand advertisingu

O trzech mitach w reklamie internetowej opowiadają eksperci z grupy roboczej IAB Polska "Brand Advertising Online": Michał Burecki - starszy specjalista ds. zakupu, Redefine Sp. z o.o., i Katarzyna Jurczak, product manager z Grupy Onet.

Zagranica, 27 września 2010

Spoty TV mniej skuteczne online

Wideo przeznaczone wyłącznie do internetu bardziej skuteczne niż zamieszczane tam reklamy TV.

Kraj, 16 marca 2010

Gazeta.pl zmierzy wpływ reklam w internecie na zachowania konsumentów

Od marca klienci grupy Gazeta.pl (Agora SA) mogą korzystać z zaawansowanej metodologii pomiaru efektywności reklamy internetowej Ad-Index stworzonej przez firmę...

Zagranica, 23 czerwca 2005

WPP Group kupuje firmę badań internetu Dynamic Logic

WPP Group kupuje firmę zajmującą się badaniami internetu Dynamic Logic, która stanie się częścią międzynarodowej sieci badawczej Millward Brown. Firma...

Kraj, 5 maja 2005

Kofola przygotowała plany marketingowe dla marek Jupik i Jupi

Kofola Sp. z o.o. (przedstawiciel czeskiego producenta o tej samej nazwie), importer i dystrybutor napojów dla dzieci Jupik, rusza z...

Zagranica, 20 kwietnia 2004

Nowe narzędzie firmy Dynamic Logic ma mierzyć efektywność sponsoringu online

Jak twierdzi niezależna firma Dynamic Logic, jej nowe narzędzie badawcze o nazwie AdIndex Sponsorship ma pomóc marketerom i reklamodawcom w...