M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Dzień dobry (marka)"

Kraj, 12 czerwca 2008

Małgorzata Solarczyk dyrektorem sprzedaży w Ad Meritum

Małgorzata Solarczyk została dyrektorem sprzedaży w Ad Meritum. Zastąpiła Agnieszkę Kędzierską, która pełniła tę funkcję do kwietnia br., po czym...

Kraj, 31 stycznia 2008

Tomasz Lis w biurze reklamy Bauera

Tomasz Lis dołączył do zespołu działu reklamy pism telewizyjnych Wydawnictwa Bauer. Ostatnio związany był z "Echem Miasta". Współpracował także z...

Kraj, 7 sierpnia 2007

Malek Sano dyr. wydawniczym w Media Direct

Malek Sano będzie dyrektorem wydawniczym w Media Direct Polska, wydawcy m.in. "Życia Handlowego" oraz magazynu "Kosmetyki". Będzie odpowiedzialny za rozwój...

Kraj, 25 czerwca 2007

Malek Sano odszedł z Bonnier Business Polska

Malek Sano, dyrektor działu produktów konsumenckich i custom publishing w Bonnier Business Polska, odszedł z wydawnictwa. Ze spółką związany był...

Kraj, 21 maja 2007

Maciej Cnota dołączył do warszawskiej redakcji "Echa Miasta"

Maciej Cnota dołączył do warszawskiej redakcji "Echa Miasta" (Media4mat). Będzie łączył pracę redaktorską z dziennikarską. Nie obejmuje w tej chwili...

Kraj, 14 lutego 2007

Małgorzata Solarczyk mianowana dyr. biura reklamy Valkea Media

Małgorzata Solarczyk została dyrektorem biura reklamy wydawnictwa Valkea Media. Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturze wydawnictwa. Małgorzata Solarczyk będzie...

Kraj, 26 stycznia 2007

Malek Sano szefem reklamy "Pulsu Biznesu", nowi key account managerowie, awans Jakuba Deca

Malek Sano został nowym dyrektorem biura reklamy "Pulsu Biznesu" (Bonnier Business Polska). Pracę rozpocznie 1 lutego br. Malek Sano zastąpił...

Kraj, 8 listopada 2006

Grzegorz Fajerski odpowiada za reklamę w Sport Marketing House

Spółka Sport Marketing House jest nowym wydawnictwem, które będzie wydawać nowy miesięcznik o siatkówce pod tytułem "Świat Siatkówki". Pierwszy numer,...

Kraj, 3 listopada 2006

RMF FM w nowej kampanii nawiązuje do wyborów samorządowych

Wczoraj wystartowała nowa kampania reklamowa RMF FM nawiązująca do zbliżających się wyborów samorządowych. Jej celem jest promocja goszczącej w stacji...

Kraj, 11 października 2006

Sprostowanie: Pro Direct jest poza strukturą DD Media

Firma Pro Direct, o której pisaliśmy we wczorajszym DS "MMP", jest poza strukturą DD Media (wydawca "Dzień dobry"). Wyjaśniamy, że...

Kraj, 10 października 2006

Valkea Media potencjalnym nabywcą praw do "Dzień dobry"

Trwają negocjacje w sprawie przejęcia "Dzień dobry" (DD Media) przez Valkea Media, o czym dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Do momentu zamykania...

Kraj, 14 września 2006

DD Media wydaje nowy tytuł w segmencie customer publishing

Dwumiesięcznik "Cały dla małych" to nowy tytuł DD Media, wydawcy "Dzień dobry", w segmencie customer publishing. Tytuł przygotowany jest dla...

Kraj, 4 września 2006

Ewelina Bagińska business development directorem Dream Team

Ewelina Bagińska została business development directorem oraz członkiem zarządu agencji reklamowej Dream Team. Do jej obowiązków będzie należało m.in. dostosowanie...

Kraj, 24 sierpnia 2006

Lukas Bank wspiera kampanią reklamową kredyt gotówkowy

Lukas Bank prowadzi kampanię promującą kredyt gotówkowy "Gotówka plus portfel w prezencie". Przygotowany w ramach kampanii telewizyjny spot reklamowy oraz...

Kraj, 3 sierpnia 2006

Malek Sano nowym dyrektorem biura reklamy "Sukcesu"

Malek Sano został nowym dyrektorem biura reklamy miesięcznika "Sukces" (Multico Press). Zastąpił na tym stanowisku Marka Glenca, który odszedł z...

Kraj, 4 lipca 2006

New Yorker głównym sponsorem tegorocznego Happy Events

New Yorker, firma odzieżowa, właściciel kilku marek młodzieżowych, została głównym sponsorem tegorocznej edycji letniego eventu Happy Events. Firma angażuje się...

Kraj, 3 lipca 2006

Joanna Świderska i Wojciech Wasiek brand managerami w "Echu Miasta"

Joanna Świderska i Wojciech Wasiek dołączyli do działu marketingu wydawnictwa Media4mat, wydawcy bezpłatnego dziennika "Echo Miasta". Oboje objęli funkcje brand...

Kraj, 11 kwietnia 2006

TBWA/Warszawa odpowiada za wsparcie reklamowe modelu Nissan X-Trail Columbia

Wystartowała kampania reklamowa samochodu Nissan X-Trail Columbia przygotowana przez TBWA/Warszawa. Reklama ma na celu zaprezentowanie marki jako łączącej w sobie...

Kraj, 21 grudnia 2005

"Dzień dobry" będzie tygodnikiem, DD Media przejęło spółkę Promotor

Wydawnictwo DD Media zdecydowało o przywróceniu "Dzień dobry" tygodniowej częstotliwości (obecnie ukazuje się dwa razy w tygodniu - w poniedziałki...

Kraj, 21 listopada 2005

Polkomtel rozpoczyna komunikację świątecznej oferty abonamentowej Plusa

Polkomtel SA, operator sieci Plus, rozpoczyna intensywną multikanałową (telewizja, prasa, radio, kina, outdoor, internet, BTL) komunikację swojej świątecznej oferty dla...

Kraj, 18 listopada 2005

PZL autorem świątecznej kampanii Simplusa

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, dla użytkowników telefonów na kartę Simplus przygotował świąteczną ofertę Wolny Numer, czyli darmowe rozmowy...

Kraj, 21 października 2005

DD Media powołał departament ds. marketingu i rozwoju sprzedaży, planowana ekspansja brandu DD Media

DD Media, wydawca bezpłatnego dziennika "Dzień dobry", rozbudował dział marketingu. Obecnie siedem osób, a nie jak dotąd - trzy, pracuje...

Kraj, 20 października 2005

"Metropol" odnotował we wrześniu br. rekordowe wpływy reklamowe

TPP Sp. z o.o., wydawca dziennika bezpłatnego "Metropol", poinformował, że tytuł odnotował największe przychody od początku swojej działalności. Przychód ze...

Kraj, 12 października 2005

Polkomtel reklamuje tańsze połączenia stacjonarne dla biznesu

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, przygotował nową kampanię reklamową wspierającą sprzedaż usługi Prefiks 1069 - Prefiks dla Biznesu, czyli...

Kraj, 27 września 2005

DD Media promuje magazyn "Dzień dobry Student"

Pod hasłem "Sprzedaż kategorycznie zakazana" rusza promocja magazynu kolorowego DD Media "Dzień dobry Student". Pismo w nakładzie 100 tys. egz....

Kraj, 26 września 2005

Ruszyła jesienna kampania reklamowa Radia PiN 102 FM

Radio PiN 102 FM rozpoczęło jesienną kampanię reklamową. W działaniach wykorzystano hasło "Radio smakoszy dźwięku" znane z poprzedniej kampanii. Działania...

Kraj, 21 września 2005

Michał Dzienisz strategic client directorem w DD Media

Michał Dzienisz objął stanowisko strategic client directora w DD Media, wydawcy bezpłatnego dziennika "Dzień dobry". Zastąpił Emiliano Castagnę, który pracuje...

Kraj, 10 sierpnia 2005

Morten Lindholm Jorgensen objął stanowisko prezesa DD Media

Morten Lindholm Jorgensen, wiceprezes firmy DD Media wydającej bezpłatny dziennik "Dzień dobry", został prezesem tej spółki. Zastąpił na tym stanowisku...

Kraj, 10 maja 2005

Wojciech Wężyk nowym rzecznikiem MultiBanku

Wojciech Wężyk został nowym rzecznikiem MultiBanku (detaliczne ramię Grupy BRE Banku). Zastąpił na tym stanowisku Krzysztofa Suszka, który "przeniósł się"...

Kraj, 6 maja 2005

"Dzień dobry" zwiększa nakład wydania warszawskiego

Bezpłatna gazeta "Dzień dobry" (wydawca: DD Media Sp. z o.o.) zwiększa od dziś, 6 maja, nakład warszawskiego wydania. Poniedziałkowy nakład...

Kraj, 24 lutego 2005

Multimedialna kampania spektaklu K2 potrwa do kwietnia

Rusza kampania reklamowa spektaklu "Ballady morderców" Teatru K2, która potrwa do kwietnia br. Kampania obejmie telewizję, outdoor, prasę, internet oraz...

Kraj, 4 stycznia 2005

Wola Park reklamuje kino Silver Screen oraz sezonowe wyprzedaże

Centrum handlowe Wola Park prowadzi kampanię outdoorową, której tematem jest kino Silver Screen otwarte w tym centrum jesienią. Zabawny layout...

Kraj, 13 grudnia 2004

J. Walter Thompson/Parintex pracuje dla Fundacji Promocja Zdrowia

Agencja J. Walter Thompson/Parintex stworzyła społecznie kampanię prasową dla Fundacji Promocja Zdrowia, której celem jest zapobieganie i przeciwdziałanie paleniu papierosów....

Kraj, 26 listopada 2004

Premiera filmu "Aleksander" wsparta szeroką kampanią

Monolith Films we współpracy z SPI International Polska startuje z kampanią promocyjną hollywoodzkiej superprodukcji "Aleksander". Część kreacji przygotowana została własnymi...

Kraj, 8 listopada 2004

"Dzień dobry" współpracuje z warszawskim Centrum Handlowym "Reduta"

"Dzień dobry" (wydawnictwo DD Media) przygotowało we współpracy z warszawskim Centrum Handlowym "Reduta" 16-stronicowe wydanie specjalne. Jego odbiorcami byli odwiedzający...

Kraj, 2 listopada 2004

Konica Minolta reklamuje swoją markę

Konica Minolta Photo Imaging Polska Sp. z o.o., producent m.in. aparatów fotograficznych, rozpoczął kampanię wizerunkową reklamującą swoją markę m.in. w...

Kraj, 22 października 2004

"Dzień dobry" organizuje konkurs sponsorowany przez Kotlin

Gazeta bezpłatna "Dzień dobry" (spółka DD Media) organizuje konkurs dla czytelników "Co robisz w weekend?", którego sponsorem jest firma Kotlin....

Kraj, 19 października 2004

DD Media przedstawicielem na Polskę wydawcy "Poradnika dla Rodziny"

Spółka DD Media, wydawca bezpłatnego dziennika "Dzień dobry", została wyłącznym przedstawicielem na Polskę niemieckiego wydawnictwa Partner Medien Service, wydawcy bezpłatnego...

Kraj, 13 października 2004

"Dzień dobry" co piątek w 25 miastach w nakładzie ok. 800 tys. egz.

"Dzień dobry", bezpłatna gazeta wydawnictwa DD Media, już na stałe zwiększy zasięg. Od 5 listopada br. w każdy piątek będzie...

Kraj, 24 września 2004

"Dzień dobry" w internecie - nowy serwis, akces do sieci IDMnet i plany pakietów z gazetą papierową

Gazeta "Dzień dobry" (spółka DD Media) zainauguruje dziś swój nowy serwis internetowy. Serwis będzie miał nowy kształt i bogatszą zawartość...

Kraj, 23 sierpnia 2004

Polskie Towarzystwo Psychiatryczne i firma Adamed zrealizują program społeczny

Polskie Towarzystwo Psychiatryczne we współpracy z polską firmą farmaceutyczną Adamed przygotowały akcję społeczną "Odnaleźć siebie", która ma zmienić stosunek ludzi...

Kraj, 18 sierpnia 2004

Dystrybutor Monolith Films rozpoczął kampanię filmu "Książę i ja"

Dystrybutor filmowy Monolith Films rozpoczął kampanię reklamową filmu "Książę i ja". "Grupą docelową są widzowie w wieku 12-25 lat" -...

Kraj, 16 sierpnia 2004

Kino Świat International rozpoczął kampanię filmu "Ławeczka"

Dystrybutor filmowy Kino Świat International rozpoczął kampanię reklamową polskiego filmu "Ławeczka" z Arturem Żmijewskim i Jolantą Fraszyńską w rolach głównych....

Kraj, 13 sierpnia 2004

SPI zapowiada kampanię filmu "Przyjaciel gangstera"

Dystrybutor filmowy SPI International Polska rozpocznie w najbliższy poniedziałek 16 sierpnia kampanię reklamową promującą film "Przyjaciel gangstera", którego polska premiera...

Kraj, 13 sierpnia 2004

Iberia promuje modele specjalne

Iberia Motor Company rozpoczęła kampanię reklamową o charakterze prosprzedażowym modeli specjalnych Toledo Sprint i Ibiza Fresc. "Grupą docelową działań reklamowych...

Kraj, 12 sierpnia 2004

Monolith Films i McDonald's przygotowują wspólny projekt promocyjny

Dystrybutor filmowy Monolith Films zapowiada przeprowadzenie intensywnej kampanii reklamowej związanej z wejściem na ekrany polskich kin filmu "W 80 dni...

Kraj, 23 czerwca 2004

Link4 podkreśla dostępność swoich usług w nowej kampanii

Pod hasłem 'Tak jak lubisz" rozpoczęła się nowa kampania reklamowa firmy Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA. Celem kampanii jest budowanie świadomości...

Kraj, 22 czerwca 2004

"Dzień dobry" poszerzy dystrybucję w aglomeracji śląskiej

"Dzień dobry", bezpłatny dziennik ukazujący się w poniedziałki i w piątki, od września br. planuje poszerzenie dystrybucji w aglomeracji śląskiej....

Kraj, 21 czerwca 2004

"Fakt" blisko "Super Expressu" we wpływach reklamowych za maj

W maju br. "Fakt" wydawany przez Axel Springer Polska zarobił 8,03 mln zł i jest to tylko o mniej więcej...

Kraj, 18 czerwca 2004

Forum Film Poland rozpoczął kampanię filmu "Lady Killers"

Dystrybutor filmowy Forum Film Poland rozpoczął kampanię reklamową filmu "Lady Killers". Ta wyreżyserowana przez braci Coen produkcja wchodzi na polskie...