M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Dziennik Bałtycki (marka)"

Kraj, 2 czerwca 2014

Jacek Liedtke dyrektorem biura reklamy Polskapresse w Gdańsku

Przejmie funkcję Małgorzatę Borzych, która obejmie stanowisko zastępcy.

Kraj, 24 czerwca 2013

Neckermann reklamuje letnią ofertę w prasie, radiu i w internecie

Kampania radiowa potrwa pięć tygodni, a online - trzy miesiące.

Kraj, 6 maja 2013

Anna Gromnicka dołączyła do redakcji "Wprost"

Tygodnik ma nowego kierownika działu kultura.

Kraj, 20 grudnia 2012

Szmidka objął formalnie kierownictwo "Dziennika Bałtyckiego"

Mariusz Szmidka został redaktorem naczelnym "Dziennika Bałtyckiego".

Kraj, 10 lipca 2012

Polskapresse i Ringier we wspólnych pakietach reklamowych

Wydawcy łączą swoje tytuły w pakiety reklamowe.

Kraj, 30 marca 2012

Niski zmienia rolę w Polskapresse

Po roku pracy w oddziale Prasy Krakowskiej pokieruje oddziałem Prasy Bałtyckiej.

Kraj, 8 marca 2011

Niski wiceprezesem w krakowskim oddziale Polskapresse

Po kilku latach przerwy do Polskapresse wraca Tomasz Niski.

Kraj, 21 maja 2010

Wraca "Wieczór Wybrzeża" w wersji online

Jeden z najbardziej znanych tytułów regionalnych wraca do gry. Teraz w wersji online.

Kraj, 21 grudnia 2009

Romuald Orzeł prezesem TVP, dwaj byli dyrektorzy biur w zarządzie

Rada nadzorcza Telewizji Polskiej wybrała nowy zarząd spółki na dokończenie IV kadencji i na całą V kadencję. Stanowisko prezesa zarządu...

Kraj, 7 kwietnia 2009

Natalia Dudek zastąpi Janusza Snarskiego w Polskapresse

Natalia Dudek przejmuje obowiązki dyrektora kolportażu Polskapresse. Tym samym zastąpi Janusza Snarskiego, który odchodzi z wydawnictwa za porozumieniem stron. W...

Kraj, 5 lutego 2009

Energa promuje się jako elastyczny dostawca energii

Energa rozpocznie w pierwszej połowie lutego br. realizację projektu promocyjnego "Optymalna dawka energii". Jego celem jest promowanie firmy jako elastycznego...

Kraj, 8 maja 2008

Tan-Viet reklamuje produkty marki TaoTao

Tan-Viet International - jeden z największych importerów i dystrybutorów produktów orientalnych w Polsce - rozpoczął kampanię promocyjną "TaoTao - najlepszy...

Kraj, 4 lutego 2008

Bogusław Kaczmarek dyrektorem marketingu w Mediach Pomorskich

Bogusław Kaczmarek został dyrektorem marketingu w spółce Media Pomorskie, wydawcy "Głosu Dziennika Pomorza" (należy do grupy Media Regionalne). Kaczmarek na...

Kraj, 25 stycznia 2008

Maciej Gajewski pokieruje sprzedażą prasy codziennej w gdańskim oddziale Springera

Maciej Gajewski został szefem gdańskiego oddziału biura reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska. Gajewski pracował wcześniej jako zastępca dyrektora działu...

Kraj, 31 października 2007

Ruszyła wersja testowa serwisu dziennika "Polska" autorstwa MRM Worldwide

Grupa wydawnicza Polskapresse, wydawca "Polski", uruchomiła internetową testową wersję gazety www.polskatimes.pl. Pod tym adresem dostępny jest serwis ogólnopolski oraz siedem...

Kraj, 1 października 2007

Krzysztof Ignatowicz krajowym dyrektorem artystycznym Mediów Regionalnych

Krzysztof Ignatowicz obejmuje stanowisko krajowego dyrektora artystycznego grupy Media Regionalne, wydawcy 10 tytułów regionalnych. Krzysztof Ignatowicz będzie odpowiedzialny m.in. za...

Kraj, 28 września 2007

Nowi szefowie reklamy w "Dzienniku Bałtyckim" i Wielkopolskim Domu Mediowym

Justyna Bizewska od początku października br. zostanie dyrektorem działu sprzedaży reklam "Dziennika Bałtyckiego". Zastąpi na tym stanowisku Jacka Pauli, który...

Kraj, 27 września 2007

Polskapresse wyda dziennik pod nazwą "Polska"

Nowy ogólnopolski dziennik Polskapresse będzie nazywał się "Polska". Projekt połączy sześć dzienników regionalnych grupy oraz nowo powstałe gazety w ogólnopolski...

Kraj, 29 sierpnia 2007

Mirosław Kowalski będzie odpowiedzialny za strategię rozwoju Mediów Regionalnych w internecie

Mirosław Kowalski będzie odpowiedzialny za strategię rozwoju grupy Media Regionalne w internecie. Mirosław Kowalski był w latach 2000-2007 wiceprezesem grupy...

Kraj, 21 sierpnia 2007

Polskapresse sprzedaje reklamowy Power Pakiet

Grupa Polskapresse rozpoczyna sprzedaż oferty Power Pakiet dla drobnych ogłoszeń motoryzacyjnych. Jedno ogłoszenie będzie publikowane w sześciu dziennikach, dwóch tygodnikach,...

Kraj, 6 lipca 2007

Mediatak będzie sprzedawał reklamy w dodatkach "Moto Gratka"

Mediatak, dom sprzedaży prasy regionalnej, dołączył do swojej oferty motoryzacyjny dodatek "Moto Gratka". Suplement ukazuje się razem z czwartkowymi wydaniami...

Kraj, 21 maja 2007

Maciej Cnota dołączył do warszawskiej redakcji "Echa Miasta"

Maciej Cnota dołączył do warszawskiej redakcji "Echa Miasta" (Media4mat). Będzie łączył pracę redaktorską z dziennikarską. Nie obejmuje w tej chwili...

Kraj, 14 maja 2007

Szefowie News Outdoor Poland oskarżeni w aferze Stella Maris

Prokuratura Apelacyjna w Gdańsku postawiła zarzuty szefom firmy reklamy zewnętrznej News Outdoor Poland w związku z aferą finansową wydawnictwa Stella...

Kraj, 16 lutego 2007

Polskapresse podkreśla rolę regionów w czasie prac nad projektem ogólnopolskim

Dorota Stanek, prezes zarządu grupy wydawniczej Polskapresse, wystosowała do wszystkich pracowników spółki list, w którym zapewniła o wzmacnianiu roli dzienników...

Kraj, 13 lutego 2007

Beck, Kowalski i Krupa odeszli z Polskapresse

W wydawnictwie Polskapresse doszło do kilku istotnych zmian personalnych. Z firmy odeszli: Julian Beck (wiceprezes zarządu Polskapresse oraz wiceprezes oddziału...

Kraj, 12 grudnia 2006

Fortis Bank reklamuje pożyczki gotówkowe i centra kredytowe

Pod hasłem "Gotówka na szybko" ruszyła prasowa kampania reklamowa Fortis Banku. Ma stanowić wsparcie sprzedaży dla pożyczek gotówkowych i zachęcać...

Kraj, 12 grudnia 2006

Polskapresse i Media Regionalne wydają kolekcję "Nowoczesna kuchnia polska"

Polskapresse i Media Regionalne, wydawcy dzienników regionalnych, zlecili przygotowanie kolekcji "Nowoczesna kuchnia polska". Jako płatny dodatek do dzienników ukaże się...

Kraj, 8 grudnia 2006

RMF FM wspiera kampanią coroczną akcję "Choinki pod choinkę"

Już w najbliższy poniedziałek startuje coroczna akcja radia RMF FM "Choinki pod choinkę". Od 11 do 22 grudnia br. w...

Kraj, 4 grudnia 2006

Polskapresse organizuje loterię w największych swoich dziennikach

Polskapresse od najbliższego piątku rozpocznie loterię "Samochód na Nowy Rok". Obejmie ona największe dzienniki wydawnictwa: "Dziennik Bałtycki", "Dziennik Zachodni", "Express...

Kraj, 27 listopada 2006

Sześć dzienników Polskapresse z sobotnim dodatkiem "Na zdrowie"

"Na zdrowie" jest nowym dodatkiem redakcyjnym sześciu gazet grupy wydawniczej Polskapresse. Trafia do sobotnich wydań "Dziennika Łódzkiego", "Dziennika Bałtyckiego", "Gazety...

Kraj, 10 listopada 2006

Koncerty na żywo w RMF FM z silnym wsparciem reklamowym

W najbliższą niedzielę na antenie RMF FM startuje "RMF live". Audycja jest połączeniem programu radiowego i koncertów największych polskich gwiazd...

Kraj, 3 listopada 2006

RMF FM w nowej kampanii nawiązuje do wyborów samorządowych

Wczoraj wystartowała nowa kampania reklamowa RMF FM nawiązująca do zbliżających się wyborów samorządowych. Jej celem jest promocja goszczącej w stacji...

Kraj, 18 września 2006

Nowa 13-odcinkowa seria filmowa dla dzieci z dziennikami Polskapresse

Dzienniki regionalne Polskapresse rozpoczęły 13-odcinkową kolekcję skierowaną do dzieci i młodzieży. Do gazet dołączane są 60-minutowe filmy animowane VCD "Najpiękniejsze...

Kraj, 23 sierpnia 2006

David Gilmour i Roger Waters w dziennikach regionalnych Polskapresse

Sześć dzienników regionalnych grupy wydawniczej Polskapresse ("Dziennik Bałtycki", "Dziennik Łódzki", "Dziennik Zachodni", "Gazeta Krakowska", "Słowo Polskie Gazeta Wrocławska" i powiązany...

Kraj, 4 sierpnia 2006

Kino Polska wspólnie z regionalnymi dziennikami organizuje plebiscyt "Czas na debiut"

Telewizja Kino Polska organizuje dla czytelników "Dziennika Bałtyckiego", "Dziennika Zachodniego", "Gazety Poznańskiej" i "Gazety Wrocławskiej" plebiscyt "Czas na debiut". Celem...

Kraj, 19 lipca 2006

Polskapresse prowadzi loterię "Wielki wyścig"

Grupa wydawnicza Polskapresse prowadzi loterię, w której łączna wartość nagród wynosi około 700 tys. zł. W akcją biorą udział gazety:...

Kraj, 30 czerwca 2006

Dzienniki Polskapresse przeprowadzą letnią loterię

Dzienniki Polskapresse przeprowadzą letnią loterię pod hasłem "Wielki wyścig". Wesprze ją kampania reklamowa. Za przygotowanie kreacji odpowiada krakowska agencja Schulz,...

Kraj, 28 czerwca 2006

Kolekcja "Przewodników po Polsce" w dziennikach Polskapresse

Od wczoraj do pięciu dzienników regionalnych Polskapresse ("Dziennik Bałtycki", "Dziennik Zachodni", "Gazeta Krakowska", "Słowo Polskie Gazeta Wrocławska") i jednego powiązanego...

Kraj, 12 czerwca 2006

"Praca w poniedziałek" dodatkiem "Życia Warszawy" i dzienników regionalnych

Dziennik "Życie Warszawy" zaczął dołączać dodatek "Praca w poniedziałek". Do tej pory dodatek o pracy dołączany był do gazety w...

Kraj, 26 maja 2006

Dorota Trojanowska specjalistą ds. public relations w Wirtualnej Polsce

Do zespołu komunikacji Wirtualnej Polski dołączyła Dorota Trojanowska, obejmując stanowisko specjalisty ds. public relations. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Radiu...

Kraj, 24 maja 2006

Akcje dzienników Polskapresse i "Gazety Wyborczej" z okazji wizyty Benedykta XVI

Sześć dzienników grupy wydawniczej Polskapresse dołącza albumową publikację "Benedykt XVI w ojczyźnie Jana Pawła II". Pięć gazet ("Dziennik Bałtycki", "Dziennik...

Kraj, 21 kwietnia 2006

Polskapresse dołącza do dzienników płyty z "Dobranockami wszech czasów"

Do pięciu dzienników regionalnych Polskapresse ("Dziennik Bałtycki", "Dziennik Zachodni", "Gazeta Krakowska", "Słowo Polskie Gazeta Wrocławska", "Express Ilustrowany") i jednego powiązanego...

Kraj, 10 kwietnia 2006

Ad Fabrika FCB i Starcom realizują projekt dla sieci Fashion House

Agencja reklamowa Ad Fabrika FCB przygotowała wiosenną kampanię reklamową sieci outletów Fashion House Outlet Centre. Akcja pod hasłem "Małe ceny...

Kraj, 9 lutego 2006

Jakub Krezymon wiceprezesem spółki Polskapresse Prasa Bałtycka

Jakub Krezymon został wiceprezesem spółki Polskapresse Prasa Bałtycka, wydawcy "Dziennika Bałtyckiego", zachowując jednocześnie dotychczasowe stanowisko dyrektora działu sprzedaży reklam. W...

Kraj, 6 stycznia 2006

Maciej Wośko przejął obowiązki naczelnego "Dziennika Bałtyckiego"

Maciej Wośko przejął obowiązki redaktora naczelnego "Dziennika Bałtyckiego" (Polskapresse, oddział Prasa Bałtycka). Do tej pory był zastępcą naczelnego w tym...

Kraj, 16 grudnia 2005

Gazety Polskapresse w międzynarodowej akcji edukacyjnej

Sześć dzienników należących do grupy wydawniczej Polskapresse bierze udział w międzynarodowej akcji edukacyjnej pod nazwą "Środowisko buduje mosty, młodzież w...

Kraj, 16 grudnia 2005

Gazety Polskapresse w międzynarodowej akcji edukacyjnej

Sześć dzienników należących do grupy wydawniczej Polskapresse bierze udział w międzynarodowej akcji edukacyjnej pod nazwą "Środowisko buduje mosty, młodzież w...

Kraj, 12 grudnia 2005

Nowa formuła dodatku telewizyjnego "Tele Magazyn"

"Tele Magazyn", dodatek telewizyjny dołączany do 13 dzienników regionalnych i 3 tygodników regionalnych, zadebiutuje w nowej formule w piątek 16...

Kraj, 8 grudnia 2005

Polskapresse wprowadza dodatek prawny w sześciu dziennikach

W pięciu dziennikach Polskapresse ("Dziennik Łódzki", "Dziennik Bałtycki", "Dziennik Zachodni", "Słowo Polskie - Gazeta Wrocławska" i "Gazeta Krakowska") oraz jednym...

Kraj, 7 grudnia 2005

Wspólne segmenty z ogłoszeniami o pracy w dziennikach Polskapresse

Wspólne segmenty z ogłoszeniami o pracy są nowym działaniem marketingowym dzienników grupy wydawniczej Polskapresse. Segmenty obejmują pięć dzienników własnych Polskapresse:...